De Paso Doblequote:Op donderdag 11 november 2010 17:06 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn kamertje er uit gaat zien. Wij krijgen er eentje van de collega van mijn man.
Maar mij interesseert het niet hoe hij er uit ziet, ze slaapt er toch niet zo lang in vind ik
Daarbij roept mijn man altijd dat zijn collega (vrouwelijk) smaak heeft, dus ik ben ook niet zo bang dat het een lelijk ding is.
Mocht er toch iets gebeuren waardoor we het kamertje niet krijgen heb ik mijn kamertje al uitgezocht. Kant en klaar maar inderdaad niet erg goedkoop.
[ afbeelding ]
En natuurlijk een kast er bij van hetzelfde soort.
Je komt nogal wat tegen als je op marktplaats zoekt (naar oude / antieke commodes). Ik vind dat heel erg leuk om te doenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij bent op de hoogte TM!![]()
Ik heb me nooit verdiept in nieuwe kamertjes omdat we vanwege ruimtegebrek een specifieke commode maat nodig hadden en bij nieuwe kamertjes zijn ze allemaal veeeel te breed.
Thanks hh! Was er direct weg van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het pijn echt een beetje in je bekken? Ik heb dat ook sinds een week ofzo, en schijnt dat kind dan waarschijnlijk met hoofd naar beneden ligt, en dus wat gaat zitten drukken daaro. Heel normaal, volgens vk. Ik heb het eigenlijk altijd nu, begint een beetje te wennen, maar ik ga wel wat waggelen soms om het dragelijk te maken...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb pijn in mijn buik, ongeveer 10cm onder mijn navel. Maar het doet voornamelijk zeer als ik rechtop sta. Bij zitten op de bank neemt de pijn af. Als ik sta is de pijn wel zodanig dat ik vanzelf voorover klap zeg maar om het te verlichten.
Ervaring iemand?
Nee, ik heb het idee dat het nog net boven mijn bekken is. Maar ik heb wel zitten denken aan de baby die daar druk geeft inderdaad, maar ik heb geen echte draaiingen gevoeld wat zou betekenen dat hij nog overdwars ligt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is het pijn echt een beetje in je bekken? Ik heb dat ook sinds een week ofzo, en schijnt dat kind dan waarschijnlijk met hoofd naar beneden ligt, en dus wat gaat zitten drukken daaro. Heel normaal, volgens vk. Ik heb het eigenlijk altijd nu, begint een beetje te wennen, maar ik ga wel wat waggelen soms om het dragelijk te maken...
Ik dacht dat dit meer richting de liezen was, dit is echt in het midden maar wellicht zijn het mijn buikspieren die opeens flink opgerekt worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Shirley het volgende:
Geeft niets Tally!
DML...misschien bandenpijn?
Zou kunnen op zichquote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit meer richting de liezen was, dit is echt in het midden maar wellicht zijn het mijn buikspieren die opeens flink opgerekt worden.
Wanneer heb je weer controle in het ziekenhuis? Ik zou dit soort dingen wel ter sprake brengen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb pijn in mijn buik, ongeveer 10cm onder mijn navel. Maar het doet voornamelijk zeer als ik rechtop sta. Bij zitten op de bank neemt de pijn af. Als ik sta is de pijn wel zodanig dat ik vanzelf voorover klap zeg maar om het te verlichten.
Ervaring iemand?
Ik ga dinsdag weer naar de VK en zal het wel even vermelden.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer controle in het ziekenhuis? Ik zou dit soort dingen wel ter sprake brengen.
Ik heb trouwens precies hetzelfde en ik houd het op bandenpijn. Ik had er vorige week ineens meer last van en toen was languit liggen bijvoorbeeld pijnlijk en sliep ik vooral in foetushouding.
Oh, en bij mij kan die pijn ineens heel heftig zijn als ik een volle blaas heb! Heel maf is dat.
nja gewoon even in de gaten houden en als je je toch ongemakkelijk erover voelt, schroom niet om erover te bellen hoor! Bij mij was het dat maar ik kan natuurlijk lastig voelen wat jij voeltquote:Op donderdag 11 november 2010 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoals Huup het omschrijft voelt het wel zo ongeveer. Niks om me zorgen om te maken dus, gelukkig.
Wat een beauty, wij hebben ook een omklap gekocht, net iets anders dan deze, ook om zelf op te knappen, ik vind t zo cute die oude bedjes...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:29 schreef twentemeisje het volgende:
Wij hebben dit oude bedje (met klep aan de zijkant) gekocht om op te knappen (schuren en wsl, een kwastje erover).
[ afbeelding ]
Is onder voorbehoud want mijn schoonmoeder krijgt binnenkort het bedje waar zij als kind in heeft gelegen van haar zus. Die willen we ook graag zien natuurlijk, als die niet mooier is dan deze dan gaan ze die zelf als oppasbedje gebruiken (mits veilig natuurlijk).
Iold stuff!
Héél herkenbaar!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef huuphuup het volgende:
Claudia ik heb iedere keer een harde buik als mn blaas maar half denkt dat ie moet plassen
vandaar ook het bliksembezoekje aan de HA toenmaar ik heb gewoon een hysterische blaas en gevoelige baarmoeder ofzo dit keer. Ok.
Ik heb eigenlijk juist helemaal nergens last van verder qua kwaaltjesquote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef Juud79 het volgende:
Is het niet zo Huup en Claudia, dat jullie lijf het gewoon zwaarder heeft omdat je en nog een klein ukje hebt, waar je nog veel voor moet zorgen en nog niet heel lang geleden zwanger bent geweest? Het lijkt mij logisch dat je dan meer klachten hebt.
Ik doe het jullie niet na, knap vind ik het zeker.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het er wel met mijn verloskundige over gehad, Juud79, of de korte tijd tussen de zwangerschappan van invloed is op de kwaaltjes. Het is lastig er iets met zekerheid over te zeggen. Het zou goed zo kunnen zijn, maar we weten ook niet hoe mijn zwangerschap eruit zou hebben gezien als ik langer gewacht had.
Ik had na de bevalling het gevoel dat mijn lichaam vrij snel de 'klappen' verwerkt had. Nu heb ik juist het gevoel dat die weer extra hard terug zijn gekomen. Zo was er helemaal niets aan de hand met mijn bekkenbodem en merk ik nu ineens dat 'ie toch wel verzwakt is. Ik kan m'n plas nog steeds gerust een dag ophouden, maar dan moet ik niet gaan hoesten of lachen.
op je (linker) zij liggen, kussentje tussen je knieen en een kussentje onder je buik. Helpt ook goed (en ik heb chronische rugklachten, en zelfs mij helpt hetquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb sinds een week wel echt last van mijn onderrug de hele dag en van mijn stuitje bij lang zitten op de bank. Maar goed zo met 28 weken is dat best een redelijk termijn om wat meer last te krijgen vind ik. Alleen als ik er wakker van lig soms heb ik wat de balen in maar insmeren met tijgerbalsem voor het slapen helpt best wel.
Zo slaap ik al de hele zwangerschap maar dat wil bij erge pijn niet meer baten hoor. Meestal loop ik een rondje, neem een paracetamol en val dan op mijn rug in slaap want dat geeft nog de minste pijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
op je (linker) zij liggen, kussentje tussen je knieen en een kussentje onder je buik. Helpt ook goed (en ik heb chronische rugklachten, en zelfs mij helpt het)
goeie massage en/of een hete douche, tijgerbalsem, srl gelei of welke spiergel dan ook (gel etc hebben niet de eigenschap om tot bij het kind te kunnen komen, ze werken alleen opperlvlakkig aldus mijn huisarts) , warmtelamp (zo'n rode lamp), en meer kan ik even niet bedenkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo slaap ik al de hele zwangerschap maar dat wil bij erge pijn niet meer baten hoor. Meestal loop ik een rondje, neem een paracetamol en val dan op mijn rug in slaap want dat geeft nog de minste pijn.
Ik kreeg de eerste echo met 8 weken en 6 dagen. Rond 9 weken is standaard bij mijn praktijk. Met 12 weken nog eentje en dan met 20 weken weer een.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Aventura het volgende:
Sterkte met alle pijntjes!
Ik heb gisteren de huisarts gebeld om mee te delen dat ik zwanger ben om om te overleggen wat de volgende stap is. Het was een heel leuk gesprek, hij wist meteen wie ik was (dat vond ik erg prettig, ben een Amsterdamse massapraktijk met wisselende bezetting gewend). Hij feliciteerde me en zei: zo, dat is snel!Omdat mijn bloeddruk al maanden prima stabiel is kan ik een verloskundige bellen, was zijn advies. Eigenlijk heb ik daarna te snel opgehangen, want ik weet eigenlijk niet waar ik op moet letten bij het kiezen van een praktijk en misschien had hij nog tips...
Vandaag had ik het te druk om tijdens het halve uurtje telefonisch spreekuur te bellen en morgen is hij er niet, dus ga ik denk ik maar gewoon googelen. Ken verder geen moeders of zwangeren in de buurt...
Ik ben benieuwd wanneer ik terecht kan. Ik hoopte eigenlijk op een echo voor sinterklaas - dan had ik leuk nieuws bij de pakjesavond - maar als ik zo eens lees/google heb je de eerste echo niet voor 10-12 weken. Ben op 6 december pas 9 weken volgens mijn berekeningen...Ach ja, dan wordt het maar een kerstnieuwtje, of een nieuwjaarsnieuwtje. Of een verjaardagskado voor mijn vader/opa. Of een verjaardagskado voor mijn oma/overgrootmoeder
Van een H'sumse FOKster:quote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Aventura het volgende:
*knip*
Vandaag had ik het te druk om tijdens het halve uurtje telefonisch spreekuur te bellen en morgen is hij er niet, dus ga ik denk ik maar gewoon googelen. Ken verder geen moeders of zwangeren in de buurt...
*knip*
Groot voordeel van een echopraktijk met eigen echomevrouw is dat de kans op af en toe eens een extra echo wat groter.quote:Jazeker. Ze moet naar Materna, die hebben aardige vrouwen (maar dat zal vast wel vaker voorkomen) maar ook als enige praktijk in Hilversum een eigen echo apparaat en één verloskundige die echt als echomevrouw is opgeleid.
Deze moest ik toch nog even uit het vorige topic plukken. Ik zal niet lachen, maar is het niet zo dat jouw kleintje nog niet oud genoeg is om geluid te kunnen opvangen?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef twentemeisje het volgende:
als ik 's avonds (niet lachen) met het muziekdoosje op mijn buik lig voor we gaan slapen,
Die warmtelamp is denk ik infrarood? Die mag je absoluut niet gebruiken als je zwanger bent! Ze zijn idd heerlijk, maar ook in de sauna geven ze aan dat je die niet mag gebruiken en ook de vk geeft dit aan: prima als je naar de sauna gaat (ik heb zo'n lamp niet thuis), maar dan niet in de infrarood sauna en kijk uit met de heetste cabine's. Mits je lichaam die hitte gewend is. Maar infrarood persé niet!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
goeie massage en/of een hete douche, tijgerbalsem, srl gelei of welke spiergel dan ook (gel etc hebben niet de eigenschap om tot bij het kind te kunnen komen, ze werken alleen opperlvlakkig aldus mijn huisarts) , warmtelamp (zo'n rode lamp), en meer kan ik even niet bedenkenze helpen bij mij allemaal wel redelijk .. en af en toe idd paracetamol ..
Volgens mijn gyn was het een goed ideequote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef Vanyel het volgende:
Deze moest ik toch nog even uit het vorige topic plukken. Ik zal niet lachen, maar is het niet zo dat jouw kleintje nog niet oud genoeg is om geluid te kunnen opvangen?
Ik lig weer in m'n eigen bed met m'n laptop op schootquote:
Volgens mij zag ik op een gegeven moment in een programma een Australische fertiliteitsarts die zelfs Beethoven draaide voor de ingevroren embryo'squote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef Vanyel het volgende:
Deze moest ik toch nog even uit het vorige topic plukken. Ik zal niet lachen, maar is het niet zo dat jouw kleintje nog niet oud genoeg is om geluid te kunnen opvangen?
dat is dus een infraroodlamp....quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:01 schreef DJMO het volgende:
Danic:
http://www.bestekeus.nl/p(...)7_5895-pId-2594.html
geen infrarood dus, maar een warmte lamp ..
Ahw wat liefquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:29 schreef Pvoesss het volgende:
Haha danic![]()
Hij zit er nog, mijn excuses voor het ontwijken van mijn meldplicht!! Ik ben zo toe aan dat kleintje en mijn meisje ook.. Ze zei gister dat ze nu de baby wel wilde zien en knuffelen
mjah, volgens mijn gyn kon het geen kwaad, en warmhouden is volgens mijn fysio juist goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:56 schreef mefke79 het volgende:
[..]
dat is dus een infraroodlamp....
Bovendien warm houden heeft volgens mijn fysio lang niet altijd zin.
pvoesss gewoon persen dan!
Vooral kleine beetjes eten helpt, als je bijvoorbeeld gewend bent om 3 keer te eten, probeer het dan te verspreiden over 6 keer (was een tip van mijn verloskundige). Verder een uur voor het slapengaan iets eten, en zodra je wakker wordt ook gelijk iets (lichts) eten, zoals een beschuitje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:39 schreef Caatje. het volgende:
Mrien, wat heerlijk! Geniet maar lekker!
Okee, wat waren ook al weer de tips tegen misselijkheid? Ik ben echt zooo beroerd.Misselijk en hongerig tegelijk. Het is niet dat ik hoef te spugen, gelukkig niet.
Yup, dat is ook het probleem, als je uberhaupt aangeboden worden, verschilt het niet veel van de nieuwprijsquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef huuphuup het volgende:
Woehoeeee Mrien gefeliciteerd!!![]()
geniet ervan
Caatje, het is een beetje bagger met die misselijkheid, wat voor de een werkt is juist een trigger voor de ander. Wat algemene tips die gegeven worden zijn vaak dat je moet zorgen dat je altijd iets in je maag hebt. Een droog crackertje ofzo bijvoorbeeld. Iets eten vóór het opstaan (dus crackers op je nachtkastje!) scheelt een tikje in de ochtendmisselijkheid. Verder zou ik persoonlijk gewoon ontwijken wat je tegenstaat, gezond eten komt later wel. Probeer uit waar je niet misselijk van wordt en eet dat. Sterke geuren vermijden enzo.
Ik had zelf van die snoepjes van AH op zak, staan bij de kassa geloof ik je hebt ze in menthol en drop variant. Als ik dan zo'n misselijke vlaag op voelde komen dan nam ik er zo een. Andere mensen hebben weer veel gehad aan pepermuntjes.
Sterkte drmee.
Tankgirl kun ej niet kijken op marktplaats eventueel?
Hoewel de ervaring leert dat als mensen er flink voor betaald hebben dat ze er dan ook best een lieve cent voor terug willen
Oeh lekker! Vrij!quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:33 schreef mrien het volgende:
Ik heb verlof!!!!
vanmiddag naar de vk, eens kijken hoe het met de baby gaat
Ik ben vandaag 29. Tel uit je winst.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef Basboussa het volgende:
Ik ben trouwens de tel kwijt. Vandaag ben ik 30 weken? Of 29? Geen 31 toch? Boeiuh. Maar gaat wel snel.
Ik wist dat ik op je kon rekenen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 29. Tel uit je winst.
Ja, daar heb ik ook over nagedacht, ik zal dat ook zeker van tevoren aan haar vertellen. We zien dit ook niet als 'leuk baby kijken', maar meer een controle dat alles goed gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:04 schreef huuphuup het volgende:
Ja, ik snap het wel hoor, als er flink voor betaald is dan ga je zo'n bedje van 1000 euro niet voor 50 op marktplaats gooienmaar toch is het soms absurd wat er gevraagd wordt.
Over de 20 weken echo, ik zou voor mezelf de afweging maken of je ook wilt dat je schoonmoeder erbij is als de echo minder goed uitpakt zeg maar. 9 van de 10 keer is zo'n SEO prima natuurlijk en is er niets aan de hand en dan is het leuk gluren.
Maar het blijft een medische echo en wij werden wel doorgestuurd wegens best behoorlijke afwijkingen aan de schedel. Als mn schoonmoeder (of mijn moeder for that matter) erbij was geweest dan was de hysterie compleet geweest denk ikDus achteraf gezien ben ik blij geweest dat wij besloten hebben bij de SEO niemand mee te nemen.
Graag gedaan hoor. Goed moment hier, die 29 weken. Zijn teruggestuurd naar de verloskundige, gynaecoloog wil ons nu al niet meer zienquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:12 schreef Basboussa het volgende:
Ik wist dat ik op je kon rekenen...
Daar kan ik me nou niets bij voorstellen, dat iemand je niet meer wil zien.. Maar dat betekent dus alles is goed? Kind is helemaal up to date met ontwikkeling enzo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Goed moment hier, die 29 weken. Zijn teruggestuurd naar de verloskundige, gynaecoloog wil ons nu al niet meer zien
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Goed moment hier, die 29 weken. Zijn teruggestuurd naar de verloskundige, gynaecoloog wil ons nu al niet meer zien
Go Vanyel!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja wij vonden het natuurlijk ook onvoorstelbaar, maar blijkbaar zijn we bij nader inzien toch te saai. Alles zat op de scharminkelcurve, alleen het hoofd viel dit keer wat groot uit. Denk dat de enorme hersenmassa anders niet meer paste.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niets bij voorstellen, dat iemand je niet meer wil zien.. Maar dat betekent dus alles is goed? Kind is helemaal up to date met ontwikkeling enzo?
Te saai, jullie... Ach, misschien in dit geval toch wel leuk dan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja wij vonden het natuurlijk ook onvoorstelbaar, maar blijkbaar zijn we bij nader inzien toch te saai. Alles zat op de scharminkelcurve, alleen het hoofd viel dit keer wat groot uit. Denk dat de enorme hersenmassa anders niet meer paste.
Muziekquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Basboussa het volgende:
En die grote hersenmassa, ben je toch blij dat dagelijks minimaal 8 uur Bach en consorten te luisteren effect heeft gehad dan...
* Basboussa noteert: wis- en natuurkundige formules en filosofische teksten...quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
MuziekWat een frivole gedachte. Wij lezen om de beurt hardop wis- en natuurkundige formules en filosofische teksten voor aan de buik.
Ach, dan kan de jouwe assisteren als de mijne de Nobelprijs wintquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef Basboussa het volgende:
Denk je dat ik te laat ben, als ik nu begin? Ik deed alleen de Bach en flutromannetjes.
Ja, of een meer decoratieve functie vervullen, of de excuus allochtoon uithangenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach, dan kan de jouwe assisteren als de mijne de Nobelprijs wint
Paranimfen moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:53 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja, of een meer decoratieve functie vervullen, of de excuus allochtoon uithangenZo heeft iedereen zijn/haar plaats op deze wereld.
Een allochtone paranimf? Ik weet niet hoor. Lijkt me passender als ie de cadeautjes draagt.quote:
En donker gekleurd is en Pedro aka Piet heet? En dan van die leuke oorbels?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een allochtone paranimf? Ik weet niet hoor. Lijkt me passender als ie de cadeautjes draagt.
Der moeder zou wel willen. Maar daar doen ze hiero niet zo aan, paranimfen. En enige optie die ik zou hebben (lees intelligente, ambitieuze vriendin) moet het zo nodig boven de Arctische cirkel gaan doen, ben wel dienstbaar, maar niet zo dienstbaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Is haar moeder stiekem ook paranimf geweest?
Pedro was overigens wel de cadeaudrager die ik in gedachten had. Leek me wel wat!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Der moeder zou wel willen. Maar daar doen ze hiero niet zo aan, paranimfen. En enige optie die ik zou hebben (lees intelligente, ambitieuze vriendin) moet het zo nodig boven de Arctische cirkel gaan doen, ben wel dienstbaar, maar niet zo dienstbaar.
En je hebt de huidskleur van dochter numero uno wel gezien, hoop ik. Kans is klein dat hier een Petra uit komt zetten. Leuke verrassing zou dat zijn, en interessante gesprekken zou dat opleveren, zeg! En met onze tere huidjes wordt de schmink niets ook. Dus ik vrees dat we gewoon voor een gelaatsbedekkend zwart gewaad gaan, top integratie en takes everything to a whole new level. Met cadeautjes natuurlijk.
Geert moet trots op ons zijn!
Toe Claudia, toe! Al ben ik paranimf nummer 88.... Als ik dat eens mee zou mogen makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
ik lach me stuk hierhihi
Misschien mag je wel Claudia's paranimf zijn, ooitmét gewaad en kadootjes natuurlijk.
Nope.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
En je hebt de huidskleur van dochter numero uno wel gezien, hoop ik.
Kan me zo voorstellen dat een Petra bij jou ongeveer hetzelfde zou uitpakken als onverwacht zwanger thuiskomen bij mij.quote:Kans is klein dat hier een Petra uit komt zetten. Leuke verrassing zou dat zijn, en interessante gesprekken zou dat opleveren, zeg!
En die draagt ze dan.quote:Dus ik vrees dat we gewoon voor een gelaatsbedekkend zwart gewaad gaan, top integratie en takes everything to a whole new level. Met cadeautjes natuurlijk.
Tuurlijk voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef Basboussa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Niet om je bang te maken, maar dat hoeft niet he. Ik had geen hoge bloeddruk en wel hellp.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:27 schreef Shirley het volgende:
Bah..ik voel me klote vandaag. Had gisteravond ineens weer een uur lang last van m'n zicht, en werd vanmorgen misselijk wakker en heb zelfs een beetje overgegeven. Maanden geen last van gehad. Dacht zelfs nog even aan zwangerschapsvergiftiging, ook omdat ik vocht vasthou, maar het belangrijkste daarbij is een hoge bloeddruk, en dat is nou juist altijd normaal gebleven. Gelukkig...Misschien gewoon een virusje te pakken..Maar toch naar, ga ik me de laatste weken van m'n zwangerschap ineens beroerd voelen terwijl het al die tijd goed gaat. Maar aan de andere kant, beter nu als wanneer hij er is...Heb dus de hele dag op de bank gelegen en ga nu pas wat eten...
/egopost
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:10 schreef DJMO het volgende:
ik heb weer een stickertje , bloeddruk 110/65 , jan heeft nog gezwaaid naar z'n broertje en mijn gyn waagt zich niet meer aan geslachtsvoorspellingen voor de 20e week (of het moet echt overduidelijk zijn)
Ik ben blij dat je het zegtquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken, maar dat hoeft niet he. Ik had geen hoge bloeddruk en wel hellp.
Maar goed dat ik hier lurk danquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zegtik dacht nog aan je, herinnerde me dat je pijn in je hand of je vingers had ofzo ook?
Shirley kom ns updaten? Hoe is het nu, voel je je al beter?
gyn dacht met 17w6 een meisjequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Had ie het eerst mis dan? Of heb ik gewoon iets gemist.
Lekker even bankhangen danquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:14 schreef Shirley het volgende:
Aaah Huup..
Ik voel me nog steeds niet optimaal, de hele dag lig ik al op de bank, lichte hoofdpijn, maar niet meer misselijk. Heb gewoon gegeten ook, dus ik weet het niet. Misschien gewoon even een dipje, en is het morgen weer beter...Ga ook weer terug de bank op, lekker tv kijken met
verwarmingsbuis misschien? Daar word ik altijd gestoord van, als het ding ook maar 1 graadje aanstaat nog dan slaat ie om de zoveel tijd aan met een soort getik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen!!
Hele nacht wakker geweest door 1 of ander tikkend geluid in mijn kamer.
Ergens in de muur en ik werd er doodziek van![]()
![]()
Thank god voor mijn peuter die nu nog slaapt want ik heb toch nog een uurtje of 5 kunnen slapen![]()
Zeurderige buikpijn heb ik al weken, volgens mij is dat puur het oprekken van je baarmoeder.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:17 schreef Aventura het volgende:
Hier 2 slechte nachten gehad. Misschien is dat wel een kwaal. Verder gisteren etentje met drie goede vriendinnen en zus. De wijn vloeide rijkelijk maar ik hield het bij spa rood en cola light. Kreeg een keer een soort hint, maar ik zei gewoon dat ik geen zin had in alcohol. Gelukkig ging niemand er op door. Maar ik denk niet dat ze verrast gaan zijn door mijn nieuws over een maand
Vandaag ouders en grootouders op bezoek. Zegt mijn oma op een gegeven moment tegen mijn moeder (56 jaar): 'zijn al jouw oud-klasgenootjes al oma?'Zegt mijn pa er zo doorheen: 'Allemaal'.
Ze moeten eens weten. Ik had het graag willen vertellen maar mijn vriend vindt het nog te vroeg.
Verder heb ik al sinds gisteren een zeurderige buikpijn. Dat heb ik al 3 weken maar nu is het wat erger aan het worden. Gelukkig verder niks te zien ofzo.
Oja en superdom: heb een sandwich met gerookte zalm (uit een vacuumverpakking) genomen. Geen seconde bij nagedacht. Had ze nota bene zelf klaargemaakt! Nou ja, vervelend maar zo'n vaart zal het niet lopen toch?
Bezwangert u en doe mee, zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik lees hier gewoon af en toe als niet zwangere mee, gewoon om te lachen om Basboussa![]()
Ik heb daar toch wat andere associaties bij, dingen onder je neus stoppenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef Juud79 het volgende:
Omdat ik anders ook zo een keer iets onder mijn neus stop wat ik niet mag hebben.
Ga ik zeker niet doen. Het is wel oerdom, vorige week had ik ook al een broodje rosbief op.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zeurderige buikpijn heb ik al weken, volgens mij is dat puur het oprekken van je baarmoeder.
Zalm, mja dat kan gebeuren he. Ik ben om die reden al toen ik met de pil ging stoppen ook zo ongeveer gestopt met alle dingen die niet goed zijn.Omdat ik anders ook zo een keer iets onder mijn neus stop wat ik niet mag hebben. Volgens mij loopt het wel los, ik zou t niet nog een keer uitproberen als ik jou was.
Waarom denk je dat ik überhaupt zwanger geworden benquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Bezwangert u en doe mee, zou ik zeggen.....
Mijn eigen fanclub, woehoe!
kan idd verwarmingsbuis zijn. Als ze te iets te strak gelegd zijn hoor je getik bij het opwarmen en het afkoelen van de leidingen. Mega irritant geluid!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen!!
Hele nacht wakker geweest door 1 of ander tikkend geluid in mijn kamer.
Ergens in de muur en ik werd er doodziek van![]()
![]()
Thank god voor mijn peuter die nu nog slaapt want ik heb toch nog een uurtje of 5 kunnen slapen![]()
er waren hier al een paar mensen die je wat wilden sturen tegen het spugen hequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:23 schreef zfs het volgende:
@djmo fijn een sticker
@leandra nog gefeliciteerd
Waarom woon ik een gehucht waarbij de vk alleen gebeld kan worden tussen bepaalde tijden en die kan ik juist niet. En de spoeddienst vind ik een beetje overdreven
van de HA krijg ik dus niets tegen het spugen. Maar ik heb het zo gehad ik ben zo uitgeput dat ik niets meer wil en kan. Behalve jankend boven de wc hangen.
Ik ga zo mijn grote vriend maar weer opzoeken /einde egopost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |