Een allochtone paranimf? Ik weet niet hoor. Lijkt me passender als ie de cadeautjes draagt.quote:
En donker gekleurd is en Pedro aka Piet heet? En dan van die leuke oorbels?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een allochtone paranimf? Ik weet niet hoor. Lijkt me passender als ie de cadeautjes draagt.
Der moeder zou wel willen. Maar daar doen ze hiero niet zo aan, paranimfen. En enige optie die ik zou hebben (lees intelligente, ambitieuze vriendin) moet het zo nodig boven de Arctische cirkel gaan doen, ben wel dienstbaar, maar niet zo dienstbaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Is haar moeder stiekem ook paranimf geweest?
Pedro was overigens wel de cadeaudrager die ik in gedachten had. Leek me wel wat!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Der moeder zou wel willen. Maar daar doen ze hiero niet zo aan, paranimfen. En enige optie die ik zou hebben (lees intelligente, ambitieuze vriendin) moet het zo nodig boven de Arctische cirkel gaan doen, ben wel dienstbaar, maar niet zo dienstbaar.
En je hebt de huidskleur van dochter numero uno wel gezien, hoop ik. Kans is klein dat hier een Petra uit komt zetten. Leuke verrassing zou dat zijn, en interessante gesprekken zou dat opleveren, zeg! En met onze tere huidjes wordt de schmink niets ook. Dus ik vrees dat we gewoon voor een gelaatsbedekkend zwart gewaad gaan, top integratie en takes everything to a whole new level. Met cadeautjes natuurlijk.
Geert moet trots op ons zijn!
Toe Claudia, toe! Al ben ik paranimf nummer 88.... Als ik dat eens mee zou mogen makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
ik lach me stuk hierhihi
Misschien mag je wel Claudia's paranimf zijn, ooitmét gewaad en kadootjes natuurlijk.
Nope.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
En je hebt de huidskleur van dochter numero uno wel gezien, hoop ik.
Kan me zo voorstellen dat een Petra bij jou ongeveer hetzelfde zou uitpakken als onverwacht zwanger thuiskomen bij mij.quote:Kans is klein dat hier een Petra uit komt zetten. Leuke verrassing zou dat zijn, en interessante gesprekken zou dat opleveren, zeg!
En die draagt ze dan.quote:Dus ik vrees dat we gewoon voor een gelaatsbedekkend zwart gewaad gaan, top integratie en takes everything to a whole new level. Met cadeautjes natuurlijk.
Tuurlijk voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef Basboussa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Niet om je bang te maken, maar dat hoeft niet he. Ik had geen hoge bloeddruk en wel hellp.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:27 schreef Shirley het volgende:
Bah..ik voel me klote vandaag. Had gisteravond ineens weer een uur lang last van m'n zicht, en werd vanmorgen misselijk wakker en heb zelfs een beetje overgegeven. Maanden geen last van gehad. Dacht zelfs nog even aan zwangerschapsvergiftiging, ook omdat ik vocht vasthou, maar het belangrijkste daarbij is een hoge bloeddruk, en dat is nou juist altijd normaal gebleven. Gelukkig...Misschien gewoon een virusje te pakken..Maar toch naar, ga ik me de laatste weken van m'n zwangerschap ineens beroerd voelen terwijl het al die tijd goed gaat. Maar aan de andere kant, beter nu als wanneer hij er is...Heb dus de hele dag op de bank gelegen en ga nu pas wat eten...
/egopost
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:10 schreef DJMO het volgende:
ik heb weer een stickertje , bloeddruk 110/65 , jan heeft nog gezwaaid naar z'n broertje en mijn gyn waagt zich niet meer aan geslachtsvoorspellingen voor de 20e week (of het moet echt overduidelijk zijn)
Ik ben blij dat je het zegtquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken, maar dat hoeft niet he. Ik had geen hoge bloeddruk en wel hellp.
Maar goed dat ik hier lurk danquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zegtik dacht nog aan je, herinnerde me dat je pijn in je hand of je vingers had ofzo ook?
Shirley kom ns updaten? Hoe is het nu, voel je je al beter?
gyn dacht met 17w6 een meisjequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Had ie het eerst mis dan? Of heb ik gewoon iets gemist.
Lekker even bankhangen danquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:14 schreef Shirley het volgende:
Aaah Huup..
Ik voel me nog steeds niet optimaal, de hele dag lig ik al op de bank, lichte hoofdpijn, maar niet meer misselijk. Heb gewoon gegeten ook, dus ik weet het niet. Misschien gewoon even een dipje, en is het morgen weer beter...Ga ook weer terug de bank op, lekker tv kijken met
verwarmingsbuis misschien? Daar word ik altijd gestoord van, als het ding ook maar 1 graadje aanstaat nog dan slaat ie om de zoveel tijd aan met een soort getik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen!!
Hele nacht wakker geweest door 1 of ander tikkend geluid in mijn kamer.
Ergens in de muur en ik werd er doodziek van![]()
![]()
Thank god voor mijn peuter die nu nog slaapt want ik heb toch nog een uurtje of 5 kunnen slapen![]()
Zeurderige buikpijn heb ik al weken, volgens mij is dat puur het oprekken van je baarmoeder.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:17 schreef Aventura het volgende:
Hier 2 slechte nachten gehad. Misschien is dat wel een kwaal. Verder gisteren etentje met drie goede vriendinnen en zus. De wijn vloeide rijkelijk maar ik hield het bij spa rood en cola light. Kreeg een keer een soort hint, maar ik zei gewoon dat ik geen zin had in alcohol. Gelukkig ging niemand er op door. Maar ik denk niet dat ze verrast gaan zijn door mijn nieuws over een maand
Vandaag ouders en grootouders op bezoek. Zegt mijn oma op een gegeven moment tegen mijn moeder (56 jaar): 'zijn al jouw oud-klasgenootjes al oma?'Zegt mijn pa er zo doorheen: 'Allemaal'.
Ze moeten eens weten. Ik had het graag willen vertellen maar mijn vriend vindt het nog te vroeg.
Verder heb ik al sinds gisteren een zeurderige buikpijn. Dat heb ik al 3 weken maar nu is het wat erger aan het worden. Gelukkig verder niks te zien ofzo.
Oja en superdom: heb een sandwich met gerookte zalm (uit een vacuumverpakking) genomen. Geen seconde bij nagedacht. Had ze nota bene zelf klaargemaakt! Nou ja, vervelend maar zo'n vaart zal het niet lopen toch?
Bezwangert u en doe mee, zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik lees hier gewoon af en toe als niet zwangere mee, gewoon om te lachen om Basboussa![]()
Ik heb daar toch wat andere associaties bij, dingen onder je neus stoppenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef Juud79 het volgende:
Omdat ik anders ook zo een keer iets onder mijn neus stop wat ik niet mag hebben.
Ga ik zeker niet doen. Het is wel oerdom, vorige week had ik ook al een broodje rosbief op.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zeurderige buikpijn heb ik al weken, volgens mij is dat puur het oprekken van je baarmoeder.
Zalm, mja dat kan gebeuren he. Ik ben om die reden al toen ik met de pil ging stoppen ook zo ongeveer gestopt met alle dingen die niet goed zijn.Omdat ik anders ook zo een keer iets onder mijn neus stop wat ik niet mag hebben. Volgens mij loopt het wel los, ik zou t niet nog een keer uitproberen als ik jou was.
Waarom denk je dat ik überhaupt zwanger geworden benquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Bezwangert u en doe mee, zou ik zeggen.....
Mijn eigen fanclub, woehoe!
kan idd verwarmingsbuis zijn. Als ze te iets te strak gelegd zijn hoor je getik bij het opwarmen en het afkoelen van de leidingen. Mega irritant geluid!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen!!
Hele nacht wakker geweest door 1 of ander tikkend geluid in mijn kamer.
Ergens in de muur en ik werd er doodziek van![]()
![]()
Thank god voor mijn peuter die nu nog slaapt want ik heb toch nog een uurtje of 5 kunnen slapen![]()
er waren hier al een paar mensen die je wat wilden sturen tegen het spugen hequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:23 schreef zfs het volgende:
@djmo fijn een sticker
@leandra nog gefeliciteerd
Waarom woon ik een gehucht waarbij de vk alleen gebeld kan worden tussen bepaalde tijden en die kan ik juist niet. En de spoeddienst vind ik een beetje overdreven
van de HA krijg ik dus niets tegen het spugen. Maar ik heb het zo gehad ik ben zo uitgeput dat ik niets meer wil en kan. Behalve jankend boven de wc hangen.
Ik ga zo mijn grote vriend maar weer opzoeken /einde egopost.
Ik zie mezelf in zfs' verhaal terug en ik belandde ook in het ziekenhuis. En ik gaf niet zoveel over dat mijn slokdarm zeer deed.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef danic het volgende:
Oeh, over opnemen had ik het nog niets eens gehad Mefke, laat staan dat ik er aan gedacht had....
maar zou idd misschien ook nog wel een optie worden als ik het zo hoor.
dat dusquote:Op zondag 14 november 2010 13:25 schreef ik80lll het volgende:
Wacht maar tot je voor de derde keer zwanger bent, zit je ineens op 30 weken
Wat naar Aventuraquote:Op zondag 14 november 2010 12:59 schreef Aventura het volgende:
Mooie mijlpalen! Voor mij kruipt de tijd voorbij. Ik heb me zojuist voor het eerst echt heel rot gevoeld. Ik zat op de bank, en opeens werd ik helemaal niet goed. Hevige buikpijn, en zweten en het gevoel flauw te moeten vallen. Heb een half uurtje wc/bed/wc/bed gedaan en nu voel ik me beter. Maar ik wist even echt niet waar ik het zoeken moest. Hopelijk hoort het er gewoon bij.
Ik denk (hoop) van wel. ik weet niet zo goed wat ik voel de laatste dagen.Het maakt wel dat ik op het toilet ga zitten in elk geval. Sowieso (sorry, tmi) zit ik wel 3x per dag op de doos voor een grote (nou ja, niet echt dus) boodschap.quote:Op zondag 14 november 2010 14:59 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meiden!
[..]
Wat naar Aventura. Waren het misschien je darmen? Ik heb zelf een prikkelbare dikke darm en voel me wanneer dat opspeelt zoals jij het beschreef. Gelukkig dat je je alweer wat beter voelt!
oh joh! Als ik de kans krijg ga ik 5 keer op een dagquote:Op zondag 14 november 2010 15:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) van wel. ik weet niet zo goed wat ik voel de laatste dagen.Het maakt wel dat ik op het toilet ga zitten in elk geval. Sowieso (sorry, tmi) zit ik wel 3x per dag op de doos voor een grote (nou ja, niet echt dus) boodschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |