abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 18:10:08 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88642322
ik heb weer een stickertje , bloeddruk 110/65 , jan heeft nog gezwaaid naar z'n broertje en mijn gyn waagt zich niet meer aan geslachtsvoorspellingen voor de 20e week (of het moet echt overduidelijk zijn :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88642697
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Paranimfen moeten er ook zijn :+
Een allochtone paranimf? Ik weet niet hoor. Lijkt me passender als ie de cadeautjes draagt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:32:40 #103
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88642804
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Een allochtone paranimf? Ik weet niet hoor. Lijkt me passender als ie de cadeautjes draagt.
En donker gekleurd is en Pedro aka Piet heet? En dan van die leuke oorbels?

Maar ik vind het toch van een bijzonder dienstbare ambitie spreken, als je een carriere nastreeft als paranimf. Korte carriere waarschijnlijk, maar wel dienstbaar, dus het mag. Vrouwen in leidinggevende posities, dat ken natuurlijk niet. Hardstikke eng en gevaarlijk enzo.

En kan ze daarna trouwen, en een nieuwe generatie paranimfen baren.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88643154
Is haar moeder stiekem ook paranimf geweest?

Pedro was overigens wel de cadeaudrager die ik in gedachten had. Leek me wel wat!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:52:32 #105
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88643375
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Is haar moeder stiekem ook paranimf geweest?

Pedro was overigens wel de cadeaudrager die ik in gedachten had. Leek me wel wat!
Der moeder zou wel willen. Maar daar doen ze hiero niet zo aan, paranimfen. En enige optie die ik zou hebben (lees intelligente, ambitieuze vriendin) moet het zo nodig boven de Arctische cirkel gaan doen, ben wel dienstbaar, maar niet zo dienstbaar.

En je hebt de huidskleur van dochter numero uno wel gezien, hoop ik. Kans is klein dat hier een Petra uit komt zetten. Leuke verrassing zou dat zijn, en interessante gesprekken zou dat opleveren, zeg! En met onze tere huidjes wordt de schmink niets ook. Dus ik vrees dat we gewoon voor een gelaatsbedekkend zwart gewaad gaan, top integratie en takes everything to a whole new level. Met cadeautjes natuurlijk.

Geert moet trots op ons zijn!
pi_88643517
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Der moeder zou wel willen. Maar daar doen ze hiero niet zo aan, paranimfen. En enige optie die ik zou hebben (lees intelligente, ambitieuze vriendin) moet het zo nodig boven de Arctische cirkel gaan doen, ben wel dienstbaar, maar niet zo dienstbaar.

En je hebt de huidskleur van dochter numero uno wel gezien, hoop ik. Kans is klein dat hier een Petra uit komt zetten. Leuke verrassing zou dat zijn, en interessante gesprekken zou dat opleveren, zeg! En met onze tere huidjes wordt de schmink niets ook. Dus ik vrees dat we gewoon voor een gelaatsbedekkend zwart gewaad gaan, top integratie en takes everything to a whole new level. Met cadeautjes natuurlijk.

Geert moet trots op ons zijn!
_O-
ik lach me stuk hier :D hihi

Misschien mag je wel Claudia's paranimf zijn, ooit :+ mét gewaad en kadootjes natuurlijk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:01:05 #107
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88643672
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O-
ik lach me stuk hier :D hihi

Misschien mag je wel Claudia's paranimf zijn, ooit :+ mét gewaad en kadootjes natuurlijk.
Toe Claudia, toe! Al ben ik paranimf nummer 88.... Als ik dat eens mee zou mogen maken :D
pi_88643933
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
En je hebt de huidskleur van dochter numero uno wel gezien, hoop ik.
Nope.

quote:
Kans is klein dat hier een Petra uit komt zetten. Leuke verrassing zou dat zijn, en interessante gesprekken zou dat opleveren, zeg!
Kan me zo voorstellen dat een Petra bij jou ongeveer hetzelfde zou uitpakken als onverwacht zwanger thuiskomen bij mij.
quote:
Dus ik vrees dat we gewoon voor een gelaatsbedekkend zwart gewaad gaan, top integratie en takes everything to a whole new level. Met cadeautjes natuurlijk.
En die draagt ze dan.
Voor mij! *O*
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:55:08 #109
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88645838
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef Vanyel het volgende:

En die draagt ze dan.
Voor mij! *O*
Tuurlijk voor jou! :)

En dat opeens zwanger thuiskomen... hihihi... Nee, je kan dan weinig excuses bedenken, ja. Wordt lastig! En dan kun je ook niet met je oogleden knipperen en zeggen: Surprise! We krijgen een beeeeeejbie!

Ik zie wel allemaal interessante programma formats voorbij komen nu... :) En verhaallijnen voor soapseries. En ga zo maar verder!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88646473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef Basboussa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8)7 :D
pi_88646567
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:27 schreef Shirley het volgende:
Bah..ik voel me klote vandaag. Had gisteravond ineens weer een uur lang last van m'n zicht, en werd vanmorgen misselijk wakker en heb zelfs een beetje overgegeven. Maanden geen last van gehad. Dacht zelfs nog even aan zwangerschapsvergiftiging, ook omdat ik vocht vasthou, maar het belangrijkste daarbij is een hoge bloeddruk, en dat is nou juist altijd normaal gebleven. Gelukkig...Misschien gewoon een virusje te pakken..Maar toch naar, ga ik me de laatste weken van m'n zwangerschap ineens beroerd voelen terwijl het al die tijd goed gaat. Maar aan de andere kant, beter nu als wanneer hij er is...Heb dus de hele dag op de bank gelegen en ga nu pas wat eten...

/egopost
Niet om je bang te maken, maar dat hoeft niet he. Ik had geen hoge bloeddruk en wel hellp.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:31:31 #112
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88647249
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:10 schreef DJMO het volgende:
ik heb weer een stickertje , bloeddruk 110/65 , jan heeft nog gezwaaid naar z'n broertje en mijn gyn waagt zich niet meer aan geslachtsvoorspellingen voor de 20e week (of het moet echt overduidelijk zijn :P )
^O^

Had ie het eerst mis dan? Of heb ik gewoon iets gemist :D .
pi_88647280
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Niet om je bang te maken, maar dat hoeft niet he. Ik had geen hoge bloeddruk en wel hellp.
Ik ben blij dat je het zegt :) ik dacht nog aan je, herinnerde me dat je pijn in je hand of je vingers had ofzo ook?

Shirley kom ns updaten? Hoe is het nu, voel je je al beter?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88648656
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het zegt :) ik dacht nog aan je, herinnerde me dat je pijn in je hand of je vingers had ofzo ook?

Shirley kom ns updaten? Hoe is het nu, voel je je al beter?
Maar goed dat ik hier lurk dan ;)
Tintelende vingers en zomaar ineens ontplofte voeten. Terwijl ik nergens vocht vasthield eerder.
pi_88649183
Aaah Huup.. :*

Ik voel me nog steeds niet optimaal, de hele dag lig ik al op de bank, lichte hoofdpijn, maar niet meer misselijk. Heb gewoon gegeten ook, dus ik weet het niet. Misschien gewoon even een dipje, en is het morgen weer beter...Ga ook weer terug de bank op, lekker tv kijken met O+
Back in business.
pi_88649586
kan het ook zo zijn dat je wel voelt dat je buik dikker aanvoelt, maar nog geen kilo bent aangekomen? Ook al als je 15 weken zwanger bent??
pi_88649643
Ja, dat zijn je darmen dan :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88649937
tja misschien is het wel een hele domme vraag hoor.... ik dacht dat je na 10, 12 weken echt wel kon merken dat je zwaarder werd...
pi_88650015
Verschilt per persoon.
Ik was al 20 weken voordat er een kilo aan zat.
Als jij normaal eet, dan weegt je baby e.d. nog niet zoveel dat het echt aantikt.
The way you rock'n'roll
pi_88650410
ja eet en beweeg normaal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 21:45:49 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88650892
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

^O^

Had ie het eerst mis dan? Of heb ik gewoon iets gemist :D .
gyn dacht met 17w6 een meisje :P (bij Jan was t ook met 18 weken dattie het goed kon zien, en hij had wel aangegeven het niet zeker te weten dit keer. Leverde me wel een langere echo op dan normaal, hij wilde zelf nog even naar het geslacht kijken _O- (om te zien of hij of de Star het goed had)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 21:50:54 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88651192
ik ben morgen 23 weken, en ook bij mij begint het nu pas aan te zetten (in gewicht that is) qua buik kon je het al heel snel zien. Mijn gyn zei het ook heel treffend: je lichaam wordt in principe opgegeten door de baby, het is een parasiet, dus het is redelijk normaal dat je de eerste tijd niet zoveel aankomt. Dat ga je pas later echt merken.

pi_88651563
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:14 schreef Shirley het volgende:
Aaah Huup.. :*

Ik voel me nog steeds niet optimaal, de hele dag lig ik al op de bank, lichte hoofdpijn, maar niet meer misselijk. Heb gewoon gegeten ook, dus ik weet het niet. Misschien gewoon even een dipje, en is het morgen weer beter...Ga ook weer terug de bank op, lekker tv kijken met O+
Lekker even bankhangen dan :* hopelijk is het morgen weg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88652527
Caatje, ik heb ook weken geleefd op de snoepjes waar Huup het over heeft (om ze vervolgens echt een jaar lang niet meer te kunnen zien, laat staan eten). Wat bij mij ook helpt is Rennie Deflatine, cola drinken en ik heb ook okugest van VSM gebruikt de vorige keer. Deze keer valt het mee en weet ik gewoon dat ik eerst moet proberen te eten. Negen van de 10 keer is het dan over.

The_Tankgirl. Wij hadden hetzelfde probleem met de hangwieg van Leander. Op marktplaats waren die net 30 euro minder duur dan nieuw. Wat wij gedaan hebben is em wel nieuw gekocht, maar goed gekeken of er ergens aanbiedingen waren. Uiteindelijk gaf de babyspeciaalzaak hier in de stad 15% korting vanwege pasen. We hebben em toen besteld. En wij gaan em straks ook weer op marktplaats zetten, denk ik.

Pretecho's heb ik de vorige keer niet gedaan, wel was ik proefkonijn bij Fontys. Deze keer willen we een geslachtsecho, maar die gaat gewoon in 2d.

Mrien, verlof, juh!

Bij de SEO mag er bij ons niemand mee behalve de partner. Zelfs andere kinderen mogen eigenlijk niet mee. Idem voor de nekplooimeting.

Vanyel, goed nieuws! Dan maar saai, toch?

Ienemini (pff, hoe vaak ik je naam al fout geschreven heb...) ik zou nu niet weten of ik zwaarder ben, maar ben er al achter dat het van de zwangerschap afhangt. Bij mijn missed abortion kwam ik 5 kilo aan die er pas net weer af zijn, bij de zwangerschap van driekus zat ik met 20 weken op 3 kilo (en met 26 weken op 7 kilo, oeps). Nu valt het geloof ik wel mee, maar zoals gezegd, niet op de weegschaal gestaan, dus ik ga op mijn broeken af.

Shirley, ik zou ook echt even de vk bellen. Volgens mij heeft Poppedein zelf ooit gezegd dat ze voor dit soort dingen liever voor niets gebeld wordt, dan het pas te horen als het te laat is.

Zoooo. Bij!
En over mezelf heb ik geen nieuws. Nou ja, bijna niet dan. Mijn vetrol heeft ineens een fundering in de avond. En dat is niet alleen maar darm.
Ik kwam trouwens vandaag ook achter dat heel veel van die zwangerschapscalculators op internet niet kunnen rekenen. Mijn laatste menstruatie was op 31 augustus, voorlopige datum is 4 juni. Als je die 31 augustus invoert, dan krijg je ineens dat je in mei bent uitgerekend. Vul je 31 september in (wat niet kan) dan is het wel goed...ach ja. Tis eigenlijk als sneu genoeg dat ik telkens moet opzoeken hoe ver ik ben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88652662
Mefke respect _O_
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')