Een allochtone paranimf? Ik weet niet hoor. Lijkt me passender als ie de cadeautjes draagt.quote:
En donker gekleurd is en Pedro aka Piet heet? En dan van die leuke oorbels?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een allochtone paranimf? Ik weet niet hoor. Lijkt me passender als ie de cadeautjes draagt.
Der moeder zou wel willen. Maar daar doen ze hiero niet zo aan, paranimfen. En enige optie die ik zou hebben (lees intelligente, ambitieuze vriendin) moet het zo nodig boven de Arctische cirkel gaan doen, ben wel dienstbaar, maar niet zo dienstbaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Is haar moeder stiekem ook paranimf geweest?
Pedro was overigens wel de cadeaudrager die ik in gedachten had. Leek me wel wat!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Der moeder zou wel willen. Maar daar doen ze hiero niet zo aan, paranimfen. En enige optie die ik zou hebben (lees intelligente, ambitieuze vriendin) moet het zo nodig boven de Arctische cirkel gaan doen, ben wel dienstbaar, maar niet zo dienstbaar.
En je hebt de huidskleur van dochter numero uno wel gezien, hoop ik. Kans is klein dat hier een Petra uit komt zetten. Leuke verrassing zou dat zijn, en interessante gesprekken zou dat opleveren, zeg! En met onze tere huidjes wordt de schmink niets ook. Dus ik vrees dat we gewoon voor een gelaatsbedekkend zwart gewaad gaan, top integratie en takes everything to a whole new level. Met cadeautjes natuurlijk.
Geert moet trots op ons zijn!
Toe Claudia, toe! Al ben ik paranimf nummer 88.... Als ik dat eens mee zou mogen makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
ik lach me stuk hierhihi
Misschien mag je wel Claudia's paranimf zijn, ooitmét gewaad en kadootjes natuurlijk.
Nope.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
En je hebt de huidskleur van dochter numero uno wel gezien, hoop ik.
Kan me zo voorstellen dat een Petra bij jou ongeveer hetzelfde zou uitpakken als onverwacht zwanger thuiskomen bij mij.quote:Kans is klein dat hier een Petra uit komt zetten. Leuke verrassing zou dat zijn, en interessante gesprekken zou dat opleveren, zeg!
En die draagt ze dan.quote:Dus ik vrees dat we gewoon voor een gelaatsbedekkend zwart gewaad gaan, top integratie en takes everything to a whole new level. Met cadeautjes natuurlijk.
Tuurlijk voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef Basboussa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Niet om je bang te maken, maar dat hoeft niet he. Ik had geen hoge bloeddruk en wel hellp.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:27 schreef Shirley het volgende:
Bah..ik voel me klote vandaag. Had gisteravond ineens weer een uur lang last van m'n zicht, en werd vanmorgen misselijk wakker en heb zelfs een beetje overgegeven. Maanden geen last van gehad. Dacht zelfs nog even aan zwangerschapsvergiftiging, ook omdat ik vocht vasthou, maar het belangrijkste daarbij is een hoge bloeddruk, en dat is nou juist altijd normaal gebleven. Gelukkig...Misschien gewoon een virusje te pakken..Maar toch naar, ga ik me de laatste weken van m'n zwangerschap ineens beroerd voelen terwijl het al die tijd goed gaat. Maar aan de andere kant, beter nu als wanneer hij er is...Heb dus de hele dag op de bank gelegen en ga nu pas wat eten...
/egopost
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:10 schreef DJMO het volgende:
ik heb weer een stickertje , bloeddruk 110/65 , jan heeft nog gezwaaid naar z'n broertje en mijn gyn waagt zich niet meer aan geslachtsvoorspellingen voor de 20e week (of het moet echt overduidelijk zijn)
Ik ben blij dat je het zegtquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken, maar dat hoeft niet he. Ik had geen hoge bloeddruk en wel hellp.
Maar goed dat ik hier lurk danquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zegtik dacht nog aan je, herinnerde me dat je pijn in je hand of je vingers had ofzo ook?
Shirley kom ns updaten? Hoe is het nu, voel je je al beter?
gyn dacht met 17w6 een meisjequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Had ie het eerst mis dan? Of heb ik gewoon iets gemist.
Lekker even bankhangen danquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:14 schreef Shirley het volgende:
Aaah Huup..
Ik voel me nog steeds niet optimaal, de hele dag lig ik al op de bank, lichte hoofdpijn, maar niet meer misselijk. Heb gewoon gegeten ook, dus ik weet het niet. Misschien gewoon even een dipje, en is het morgen weer beter...Ga ook weer terug de bank op, lekker tv kijken met
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |