abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88683875
Oeh, over opnemen had ik het nog niets eens gehad Mefke, laat staan dat ik er aan gedacht had....
maar zou idd misschien ook nog wel een optie worden als ik het zo hoor.
pi_88684011
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef danic het volgende:
Oeh, over opnemen had ik het nog niets eens gehad Mefke, laat staan dat ik er aan gedacht had....
maar zou idd misschien ook nog wel een optie worden als ik het zo hoor.
Ik zie mezelf in zfs' verhaal terug en ik belandde ook in het ziekenhuis. En ik gaf niet zoveel over dat mijn slokdarm zeer deed.

Zfs onderneem actie NU!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88684269
mijn buik wordt nu toch echt groter...en mijn voorgevel ook. Morgen maar eens de bh's opsnorren van de vorige keer. En voor komende week heel goed kijken naar welke broek ik aan moet naar mijn werk. Nog anderhalve week volhouden, moet lukken toch.

Enne, Danic, dat opnemen doen ze volgens mij niet zo heel snel, maar wel als je gewoon te weinig vocht binnenhoudt en dus verzuurt (die ketonen in je urine). Een oud-collega van me lag al met 7 weken zwangerschap in het ziekenhuis en spuugde toen 'pas' 2 weken. Dus het kan heel snel gaan en zfs klaagt al weken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88692221
*O* 11 weken *O*

en ik merk ook dat mijn buik nu echt niet meer is wat hij was qua vorm. Mijn bh's pas ik gelukkig nog, al moet ik wel de bandjes wat strakker gaan doen denk ik.
Ik merk wel dat alles gaat verweken, mijn bekken kan ineens een stuk minder hebben. Dus ik denk dat ik mijn sportclubje maar oversla vandaag, met dit weer is het toch glibberen, en daar ga ik spijt van krijgen.
  zondag 14 november 2010 @ 09:12:35 #165
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88692436
15 weken alweer vandaag :o
Helaas nog steeds af en toe (gemiddeld om de dag) spugen, vannacht weer raak grrr..

Ben echt blij met mn Angelsound, ik hoor het kindje gewoon weggaan elke keer en dan ga ik met dat ding in een andere hoek, en dan hoor ik hem daar weer O+

Volgens mij wordt het een atleet :+
Ben bang ook voor de tijd dat ik hem ook daadwerkelijk ga voelen, volgens mij gaat tie voetbal spelen met mijn darmen :')
Verloskundige werd er de vorige keer ook al zo gek van (zit nou stil!!)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 09:45:08 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88692675
ik slaap hoe verder m'n zwangerschap vordert hoe beter lijkt het wel. Ik moet het wel bekopen met hoofdpijn omdat ik de laatste ca drie uur behoorlijk vast slaap maar soit. Ik slaap tenminste weer. En jan heeft me ook wel laten slapen .. van 17:20 tot 7:50 vanmorgen in één ruk doorgemaft dat kind :o (en daarvoor ook al van kwart over elf tot een uur of half twee smiddags) ben in slaap gevallen met schopjes en draaitjes O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 14 november 2010 @ 09:56:14 #167
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88692776
Wat een heerlijke nacht DJMO, wat fijn ook voor Jan dat ie zo'n lange ruk slaap heeft gehad nu!

zfs: heb je de huisartsenpost nog gebeld?

Tankgirl: ik hoop echt dat het spugen snel over is meis!

Ook hier vandaag een mijlpaal. Ik ga de 21e week in, dus vandaag precies 20 WEKEN en dus op de helft! *O* O+
pi_88692858
Goedemorgen dames!!
Ik vind dat je in een zwangerschap geen risico's moet nemen zfs dus rap naar de HAP
(als je daar nog niet bent geweest)
Wat fijn dat er zwangere zijn die wel goed slapen.. hier valt dat vies tegen ;(
Gefeliciteerd met je mijlpaal TM *O* *O*

Morgen is mijn uitgerekende dag O+ Daar ga ik denk ik wel ruim overheen :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 10:06:44 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88692892
troost je Pvoesss, normaal slaap ik bagger dus ik kan het nu wel gebruiken ;)

TM *O* Mijlpaal *O*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 14 november 2010 @ 10:09:30 #170
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88692914
Morgen dus jouw grote mijlpaal Pvoesss!
pi_88693074
Jaa ik kan het nog niet geloven! Ik heb de vorige zwangerschap echt alleen maar lopen zeiken dat het me allemaal veel te lang duurde, en deze vliegt voorbij :o Ik vind het ook veel spannender :Y

Ik ben zo benieuwd naar hem O+ O+
  zondag 14 november 2010 @ 10:34:48 #172
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88693212
Ik kan het me zo goed voorstellen! En je gaat hem ook heel snel zien O+ .
(De 20 weken die ik nog voor de boeg heb zijn een ware beproeving voor mijn geduld :D )
pi_88693257
TM, mooie mijlpaal, zo op de helft!

Ik heb dus nu snel even zitten rekenen wanneer ik die mijlpaal haal, maar dat is pas in 2011..
  zondag 14 november 2010 @ 11:52:58 #174
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88694640
Jeej TM, Jeej Pvoess *O*
voor mij nog iets langer dan een maand voordat ik op de 20 weken zit (en dus de echo heb). Ja ik ben aan het aftellen, want wil graag weten wat het wordt!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 14 november 2010 @ 12:44:23 #175
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88695955
Goedemiddag!

Zfs, wat een gedoe zeg en wat rot dat de huisarts niet helpt, ik zou snel een ander zoeken als dat mogelijk is. En idd de huisartsenpost, daar zijn ze voor...

Verder iedereen gefeliciteerd met de mijlpalen! Leuk dat dat er zoveel zijn tijdens de zwangerschap, iedere keer weer iets om naartoe te leven...

Wij hebben vandaag een rustig dagje, morgen de 12 weken echo, ik hoop dat we veel moois te zien krijgen. O+
  zondag 14 november 2010 @ 12:59:43 #176
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88696286
Mooie mijlpalen! Voor mij kruipt de tijd voorbij. Ik heb me zojuist voor het eerst echt heel rot gevoeld. Ik zat op de bank, en opeens werd ik helemaal niet goed. Hevige buikpijn, en zweten en het gevoel flauw te moeten vallen. Heb een half uurtje wc/bed/wc/bed gedaan en nu voel ik me beter. Maar ik wist even echt niet waar ik het zoeken moest. Hopelijk hoort het er gewoon bij.
  zondag 14 november 2010 @ 13:20:53 #177
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88696804
TM en Pvoesssss Jubel voor de mijlpalen!!! (hoewel Pvoesss, hopelijk niet meer te lang toch?)

Ik ben ook al 18 weken!!!!! Vorige keer vond ik de eerste 20 weken zo traag gaan, maar nu vliegen ze om! Is dat bij iedereen zo de tweede keer gegaan?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 14 november 2010 @ 13:25:04 #178
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_88696934
Wacht maar tot je voor de derde keer zwanger bent, zit je ineens op 30 weken ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 14:26:35 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88699006
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:25 schreef ik80lll het volgende:
Wacht maar tot je voor de derde keer zwanger bent, zit je ineens op 30 weken ;)
dat dus :P

zondag 14 november 2010 @ 14:59:07 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88700042
Thanks meiden!

quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:59 schreef Aventura het volgende:
Mooie mijlpalen! Voor mij kruipt de tijd voorbij. Ik heb me zojuist voor het eerst echt heel rot gevoeld. Ik zat op de bank, en opeens werd ik helemaal niet goed. Hevige buikpijn, en zweten en het gevoel flauw te moeten vallen. Heb een half uurtje wc/bed/wc/bed gedaan en nu voel ik me beter. Maar ik wist even echt niet waar ik het zoeken moest. Hopelijk hoort het er gewoon bij.
Wat naar Aventura :*. Waren het misschien je darmen? Ik heb zelf een prikkelbare dikke darm en voel me wanneer dat opspeelt zoals jij het beschreef. Gelukkig dat je je alweer wat beter voelt!
  zondag 14 november 2010 @ 15:01:16 #181
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88700122
zfs, ik zou gebruik maken van het aanbod van DML en de huisartsenpost bellen, misschien kan je partner dat doen? maak vooral gebruik van iedereen in deze situatie! je hoeft je niet schuldig te voelen; gewoon gebruik van maken! :* :*
  zondag 14 november 2010 @ 15:33:59 #182
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88701248
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:59 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meiden!

[..]

Wat naar Aventura :*. Waren het misschien je darmen? Ik heb zelf een prikkelbare dikke darm en voel me wanneer dat opspeelt zoals jij het beschreef. Gelukkig dat je je alweer wat beter voelt!
Ik denk (hoop) van wel. ik weet niet zo goed wat ik voel de laatste dagen.Het maakt wel dat ik op het toilet ga zitten in elk geval. Sowieso (sorry, tmi) zit ik wel 3x per dag op de doos voor een grote (nou ja, niet echt dus) boodschap.
  zondag 14 november 2010 @ 16:12:28 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88702732
TM halverwege, wat een prachtige mijlpaal *O*

Pvoesss morgen de uitgerekende datum... spannend :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 november 2010 @ 16:18:51 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88702982
@ Aventura, ik heb de afgelopen weken ook al een aantal keer hele vervelende buikpijn gehad, aan de zijkant van mijn buik aan een kant, werd er naar van. Dan dacht ik na een half uurtje, ik ga maar eens naar het toilet, wie weet helpt dat....

Ja dus, mijn darmen houden er niet van om vol te zijn en dat voelt tegenwoordig anders dan eerst, raar hoor. Nu weet ik op welke 'nieuwe' signalen ik moet letten.
pi_88704279
Aventura, zorgen dat je veel vezels eet. En veel blijven drinken. Kiwi in de ochtend, warm water drinken, eventueel van die laxo pakken. Je darmen zijn nu veel sneller geprikkeld en je moet dus zorgen dat het er goed doorheen kan om het zo maar te zeggen. Komt bekend voor hoor, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

TM, mijlpaal! Nog maar 20 weken te gaan (of nog maar 17 of iig maximaal 22)
Pvoess, jij ook al mijlpaal. Maar gelukkig hoef jij geen 20 weken meer.

Ik heb vanochtend weer even tegen het plafond gezeten van de pijn. Mijn lieve kleine Driekus dacht wel even met zijn volle gewicht boven op mijn borst te kunnen gaan zitten. Ja, dat kan, maar het was zeer pijnlijk.
pi_88707953
TM...mooie mijlpaal! Nu gaat het steeds harder hoor!

Pvoesss, morgen mijlpaal! *O*

mefke, een kind OP je borst lijkt me idd pijnlijk..

Ik dacht vandaag even met O+ wel het winkelcentrum door te kunnen op ons gemak...anderhalf uur rondgelopen, man, was gesloopt! Had toen ik daarna rustig zat even harde buiken, maar niet pijnlijk gelukkig. En wat kan ik me irriteren aan mensen! Ik vind dat ik als zwangere voorrang heb, maar men ziet je gewoon niet! Hup, een mandje tegen m'n buik aan bij de kassa, of gewoon doorlopen terwijl ik er langswil, en dan nog een ''Stel je niet aan joh" naar je hoofd krijgen van zo'n kakmadam! Nou, stoom kwam uit m'n oren! En een paar lelijke woorden uit m'n mond, vriendjelief stond er van te kijken. Of ben ik nou zo'n diva?
Back in business.
pi_88708081
Nee hoor Shirley, je bent geen diva. Koopzondagen maken bij mij ook altijd moordgevoelens los. Van die mensen die nergens naar kijken, alleen naar zichzelf. Wen er maar aan, ook met een kinderwagen krijg je straks zulke reacties. Al moet ik zeggen dat er soms ook mensen met een kinderwagen rondlopen :X Maar met zwangere buik die goed zichtbaar is zou je op zijn minst verwachten dat mensen uitkijken. Niet dus.
pi_88708127
Was ook gelijk de laatste keer voor mij voorlopig, niet goed voor m'n bloeddruk en hart :P
Back in business.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 19:44:14 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88709343
zo had ik laatst iemand in de metro, ik had jan bij me dus met kinderwagen erbij kan je maar op enkele plekjes zitten zonder dat je kind meer dan een meter van je afstaat, en dat mens keek me toch giftig toen ik vroeg of ze dr plunjebaal even van de stoel naast zich wilde weghalen zodat ik ook kon zitten, bij m'n kind ...

Ik kan m'n buik al zien bewegen nu, zo geweldig weer om te zien he.. of het nou een handje of voetje is dat hij er tegenaan gooit, is (nog) niet te zien natuurlijk, maar je ziet wel die buik op sommige plaatsen bewegen als de baby draait O+

pi_88709710
Ook goeieavond!
Leuk al die mijlpalen, gaat echt hard bij sommigen. Ik zit morgen ook alweer aan de 16 weken.
Helaas nog niets gevoeld, maar weet dat dat ook wat vroeg is. Tankgirl, ben blij dat je angelsound het bij jou goed doet, want ik krijg geen contact helaas :N .
Heb gisteravond 45 minuten mijn hele buik afgespeurd en nu ook weer een 20 minuten, maar helaas pindakaas. Toch wel jammer, maar ik blijf heel eigenwijs doorzoeken.

Zfs: wil je wat laten weten als je een arts hebt gesproken? Op de één of andere manier heb ik het idee dat je onze raad hebt opgevolgd en nu niet thuis bent (maar in het ziekenhuis?) :X

En die sociale mensen, die zijn af en toe echt ver te zoeken. Kijk nou begrijp ik dat mensen bij mij nog twijfelen of ik een buikje heb of dat ik zwanger ben (hoewel een buikje volgens mij bij mij meer rondom zou zitten en niet zover naar voren, maar oke), maar als je een overduidelijke zwangere buik hebt, vind ik dat mensen daar rekening mee horen te houden. Dus Shirley: helemaal gelijk ^O^
En DJMO ook jij hebt groot gelijk, trouwens dat mens moest niet zo raar doen, ook zonder kinderwagen heb jij recht om daar te zitten. Ze heeft toch geen los kaartje gekocht voor die tas lijkt me, want dan mag de tas een eigen stoel 8)7
pi_88710480
Zo had ik van de week in de supermarkt een oudere mevrouw met een rollator achter me staan. Die vroeg of ik misschien even kon helpen met de boodschappen. Ik draai me om, mevrouw schrikt zich gelijk en voelde zich juist helemaal schuldig dat ik haar hielp tillen. Ze had gelukkig alleen kleine boodschappen bij zich, maar bleef zich verontschuldigen dat ze net een nieuwe heup had gekregen en niet mocht bukken. Ik vond het niet vreselijk erg om haar te helpen gelukkig ;)
Maar je ziet het vaak wel andersom inderdaad
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 20:11:09 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88710714
idd herkenbaar Mrien, ik heb toen ik in verwachting was van yolanda, een keer een zitplaats moeten accepteren van een oudere man (ik kon echt niet meer) terwijl dat jonge tuig ernaast gewoon bleef zitten :X Galante ouderen, ze bestaan nog wel :P (en vaak is het idd die jeugd van tegenwoordig -_- )

pi_88711239
Ik ben zelf eigenlijk wel heel benieuwd hoe "mijn" pubers gaan reageren op mijn zwangerschap.

Ze vroegen afgelopen week wel of ik kinderen heb, en of ik ze wil, maar ik geloof niet dat ze dit al helemaal aan zien komen, dus ik ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren..
pi_88711771
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:33 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik denk (hoop) van wel. ik weet niet zo goed wat ik voel de laatste dagen.Het maakt wel dat ik op het toilet ga zitten in elk geval. Sowieso (sorry, tmi) zit ik wel 3x per dag op de doos voor een grote (nou ja, niet echt dus) boodschap.
oh joh! Als ik de kans krijg ga ik 5 keer op een dag :P :Y)
maar dat deed ik sowieso wel en ik heb er verder geen problemen mee dus mja.
Wat anderen al zeiden, blijven zorgen voor voldoende beweging (belangrijk!), veel vocht en veel vezels. Eventueel iets van kiwi's, roosvicee laxo of dingen met pruimen zoals die activiameuk, dat zou moeten helpen.

En over onbeleefdheid tsja ik weet niet. Deze generatie is ongetwijfeld minder beleefd dan vorige enz, zal allemaal best. Maar jeugd van tegenwoordig ik weet het niet hoor. Het is meer gewoon "tegenwoordig" waar het probleem zit. Individualisme enzo. Ik heb ook ontzettend onbeschofte 40'ers meegemaakt en onbeschofte bejaarden, en dus ook juist weer puberjongetjes van een jaar of 16 die beleefd opstaan en vragen of ik misschien wil zitten. Je moet het maar net treffen I guess.

Laiveneertiekje spannend! :D heb je een vaste klas ofzo? al plannen wanneer je het gaat vertellen en hoe?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 november 2010 @ 20:36:07 #195
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88712208
Dank voor de tips! Net nog even naar Appie gelopen en goed ingeslagen. Ook nog wat makreel in blik en kwark meegenomen. Even een gezonde week qua eten!

Over manieren, het is jammer dat we in Nederland zwanger zijn, in andere landen is er echt wel respect voor een buik. Hier word je gezien als een zwangere doos die niet mag zeuren want je wou het toch zelf.
pi_88712296
Ik heb in totaal 5 klassen, bovenbouw, waarvan ik er 2 al voor het tweede jaar heb. Die lever ik als het goed is af voor het examen.

Ik weet nog niet wanneer ik het ga vertellen, ik twijfel nog of ik wacht totdat het echt zichtbaar word en ze ernaar vragen, of dat ik het voor die tijd vertel.
pi_88713525
Ik wil nog heel even inhaken op het verhaal van Claudia. Wat ze zegt ben alert op pijn die er langer als een dag is.
Ik heb een zwangerschapsgerelateerde trombose gehad (3,5 week na de geboorte). Bij mij begon het bovenaan in mijn lies. Een scherpe pijn, die lijkt op heftige kramp. Het straalde door naar de buitenkant van mijn bovenbeen en trok m'n bil en rug in. Daarom werd er aan een bekkenprobleem gedacht. Lopen maakt de pijn erger. Wij hebben na een dag verschrikkelijke pijn toch maar 's avonds de HAP gebeld. Die vonden het niet alarmerend klinken omdat het been niet dik, rood en glimmend was.
De dag erna is de vervangende huisarts langsgeweest van onze praktijk. Die heeft 'geluisterd naar mijn been, maar verdacht niet een trombosebeen. Advies was het nog 2 dagen aan te kijken.
De dag erna ging het echt goed fout. Er was ook een propje in de knieholte ontstaan en toen trok de pijn in mijn onderbeen, alsof ik intense kramp had. Urenlang.. Na wat heftige telefoontjes van mijn Lief met de dokter, kwam hij eindelijk langs. Toen met de ambulance naar het ziekenhuis.
Mijn been is maar een paar centimeters dikker geweest en ietsie roder maar als je het niet zou weten, had het ook niet opgevallen.

Ook bij mij waren de propjes aan het losschieten. Ik had meerdere propjes in mijn been, hoogstwaarschijnlijk ook in mijn buik een en een hele kleine longembolie.

Moraal van het verhaal. Luister naar je lichaam en trek heeeeeel hard aan de bel als het onbestemd voelt. Het kan iedereen treffen. 1 op de 1000 zwangeren kan dit overkomen. 99% van de tijd zal het het linkerbeen betreffen, dit is karakterestiek aan zwangerschapstrombose.

Voor de rest, geniet lekker van de zwangerschap, ik vond het een heerlijke tijd. O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88714547
zucht. ik probeer uit te zoeken hoe het zit met de verzekering en het vergoeden van de poliklinische bevalling. Leuk, Interpolis vergoedingenboekje spreekt de Interpolisbrief tegen. Dus dat wordt bellen woensdag, want ik kan nergens een e-mail adres vinden. Handig.

En Huup, ik denk dat je gelijk hebt. Hoeveel onbeschofte bejaarden ik al gespot heb of van die moeders die heel hard roepen dat je bij hen voor de deur niet te hard mag rijden, maar die vervolgens hier wel door de straat vliegen.

WIckie, bedankt voor je verhaal, een gewaarschuwd vrouw telt voor twee. En wat je zegt over dat onbestemde gevoel, dat is gewoon waar. Maar pff, je moet er over het algemeen wel een lange adem voor hebben.
pi_88715617
Mefke, het staat op de site van Interpolis, maar ik heb het even voor je opgezocht (werk met interpolis, kon me nl niet voorstellen dat er niets op de site zou staan).
emailadres is: info@interpolis.nl
Je kunt ook naar 'contact' en dan staat er na 2 regels tekst het kopje 'stel uw vraag aan Interpolis'. De 2e link is dan een contactformulier.
Mijn ervaring is dat ze snel reageren op mail, dus wie weet. Maar ik denk altijd: een beller is sneller (013-4629111)

@ Wickie, bedankt voor je uitleg. Vandaag eerder naar huis gegaan van de beurs omdat de pijn al 's ochtends onder de douche weer terug kwam. Het vervelende is nu dat dit idd om mijn linkerbeen gaat. Maar goed, morgenochtend dus niet uitslapen maar om 08.00 proberen een afspraak te plannen bij de huisarts.
Ik denk nog niet aan trombose oid, maar het is wel raar. Vrijdag was het vooral een verdoofd gevoel, nu is het echt pijnlijk. Als een overstrekte spier ofzo. Het begint zo'n 10-15 cm onder mijn heup tot 5-10 cm boven mijn knie. Linksbuiten, die grote spier (voor zover dat kan bij mij :P )
pi_88715850
hmm Danic, ik weet niet of ik zou wachten tot morgen. Zeker als je niet zeker weet dat je er morgen tussen komt bij de huisarts. Ik weet vrij zeker dat ik er tussen zou komen bij onze huisarts, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit.

Thanks voor het adres van interpolis. Ik vind het al vrij dom dat die twee dingen elkaar (lijken) tegen te spreken. En dan ben ik toch ook redelijk bekend met het lezen van verzekeringsvoorwaarden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')