gyn dacht met 17w6 een meisjequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Had ie het eerst mis dan? Of heb ik gewoon iets gemist.
Lekker even bankhangen danquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:14 schreef Shirley het volgende:
Aaah Huup..
Ik voel me nog steeds niet optimaal, de hele dag lig ik al op de bank, lichte hoofdpijn, maar niet meer misselijk. Heb gewoon gegeten ook, dus ik weet het niet. Misschien gewoon even een dipje, en is het morgen weer beter...Ga ook weer terug de bank op, lekker tv kijken met
verwarmingsbuis misschien? Daar word ik altijd gestoord van, als het ding ook maar 1 graadje aanstaat nog dan slaat ie om de zoveel tijd aan met een soort getik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen!!
Hele nacht wakker geweest door 1 of ander tikkend geluid in mijn kamer.
Ergens in de muur en ik werd er doodziek van![]()
![]()
Thank god voor mijn peuter die nu nog slaapt want ik heb toch nog een uurtje of 5 kunnen slapen![]()
Zeurderige buikpijn heb ik al weken, volgens mij is dat puur het oprekken van je baarmoeder.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:17 schreef Aventura het volgende:
Hier 2 slechte nachten gehad. Misschien is dat wel een kwaal. Verder gisteren etentje met drie goede vriendinnen en zus. De wijn vloeide rijkelijk maar ik hield het bij spa rood en cola light. Kreeg een keer een soort hint, maar ik zei gewoon dat ik geen zin had in alcohol. Gelukkig ging niemand er op door. Maar ik denk niet dat ze verrast gaan zijn door mijn nieuws over een maand
Vandaag ouders en grootouders op bezoek. Zegt mijn oma op een gegeven moment tegen mijn moeder (56 jaar): 'zijn al jouw oud-klasgenootjes al oma?'Zegt mijn pa er zo doorheen: 'Allemaal'.
Ze moeten eens weten. Ik had het graag willen vertellen maar mijn vriend vindt het nog te vroeg.
Verder heb ik al sinds gisteren een zeurderige buikpijn. Dat heb ik al 3 weken maar nu is het wat erger aan het worden. Gelukkig verder niks te zien ofzo.
Oja en superdom: heb een sandwich met gerookte zalm (uit een vacuumverpakking) genomen. Geen seconde bij nagedacht. Had ze nota bene zelf klaargemaakt! Nou ja, vervelend maar zo'n vaart zal het niet lopen toch?
Bezwangert u en doe mee, zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik lees hier gewoon af en toe als niet zwangere mee, gewoon om te lachen om Basboussa![]()
Ik heb daar toch wat andere associaties bij, dingen onder je neus stoppenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef Juud79 het volgende:
Omdat ik anders ook zo een keer iets onder mijn neus stop wat ik niet mag hebben.
Ga ik zeker niet doen. Het is wel oerdom, vorige week had ik ook al een broodje rosbief op.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zeurderige buikpijn heb ik al weken, volgens mij is dat puur het oprekken van je baarmoeder.
Zalm, mja dat kan gebeuren he. Ik ben om die reden al toen ik met de pil ging stoppen ook zo ongeveer gestopt met alle dingen die niet goed zijn.Omdat ik anders ook zo een keer iets onder mijn neus stop wat ik niet mag hebben. Volgens mij loopt het wel los, ik zou t niet nog een keer uitproberen als ik jou was.
Waarom denk je dat ik überhaupt zwanger geworden benquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Bezwangert u en doe mee, zou ik zeggen.....
Mijn eigen fanclub, woehoe!
kan idd verwarmingsbuis zijn. Als ze te iets te strak gelegd zijn hoor je getik bij het opwarmen en het afkoelen van de leidingen. Mega irritant geluid!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen!!
Hele nacht wakker geweest door 1 of ander tikkend geluid in mijn kamer.
Ergens in de muur en ik werd er doodziek van![]()
![]()
Thank god voor mijn peuter die nu nog slaapt want ik heb toch nog een uurtje of 5 kunnen slapen![]()
er waren hier al een paar mensen die je wat wilden sturen tegen het spugen hequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:23 schreef zfs het volgende:
@djmo fijn een sticker
@leandra nog gefeliciteerd
Waarom woon ik een gehucht waarbij de vk alleen gebeld kan worden tussen bepaalde tijden en die kan ik juist niet. En de spoeddienst vind ik een beetje overdreven
van de HA krijg ik dus niets tegen het spugen. Maar ik heb het zo gehad ik ben zo uitgeput dat ik niets meer wil en kan. Behalve jankend boven de wc hangen.
Ik ga zo mijn grote vriend maar weer opzoeken /einde egopost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |