De Paso Doblequote:Op donderdag 11 november 2010 17:06 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn kamertje er uit gaat zien. Wij krijgen er eentje van de collega van mijn man.
Maar mij interesseert het niet hoe hij er uit ziet, ze slaapt er toch niet zo lang in vind ik
Daarbij roept mijn man altijd dat zijn collega (vrouwelijk) smaak heeft, dus ik ben ook niet zo bang dat het een lelijk ding is.
Mocht er toch iets gebeuren waardoor we het kamertje niet krijgen heb ik mijn kamertje al uitgezocht. Kant en klaar maar inderdaad niet erg goedkoop.
[ afbeelding ]
En natuurlijk een kast er bij van hetzelfde soort.
Je komt nogal wat tegen als je op marktplaats zoekt (naar oude / antieke commodes). Ik vind dat heel erg leuk om te doenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij bent op de hoogte TM!![]()
Ik heb me nooit verdiept in nieuwe kamertjes omdat we vanwege ruimtegebrek een specifieke commode maat nodig hadden en bij nieuwe kamertjes zijn ze allemaal veeeel te breed.
Thanks hh! Was er direct weg van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het pijn echt een beetje in je bekken? Ik heb dat ook sinds een week ofzo, en schijnt dat kind dan waarschijnlijk met hoofd naar beneden ligt, en dus wat gaat zitten drukken daaro. Heel normaal, volgens vk. Ik heb het eigenlijk altijd nu, begint een beetje te wennen, maar ik ga wel wat waggelen soms om het dragelijk te maken...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb pijn in mijn buik, ongeveer 10cm onder mijn navel. Maar het doet voornamelijk zeer als ik rechtop sta. Bij zitten op de bank neemt de pijn af. Als ik sta is de pijn wel zodanig dat ik vanzelf voorover klap zeg maar om het te verlichten.
Ervaring iemand?
Nee, ik heb het idee dat het nog net boven mijn bekken is. Maar ik heb wel zitten denken aan de baby die daar druk geeft inderdaad, maar ik heb geen echte draaiingen gevoeld wat zou betekenen dat hij nog overdwars ligt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is het pijn echt een beetje in je bekken? Ik heb dat ook sinds een week ofzo, en schijnt dat kind dan waarschijnlijk met hoofd naar beneden ligt, en dus wat gaat zitten drukken daaro. Heel normaal, volgens vk. Ik heb het eigenlijk altijd nu, begint een beetje te wennen, maar ik ga wel wat waggelen soms om het dragelijk te maken...
Ik dacht dat dit meer richting de liezen was, dit is echt in het midden maar wellicht zijn het mijn buikspieren die opeens flink opgerekt worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Shirley het volgende:
Geeft niets Tally!
DML...misschien bandenpijn?
Zou kunnen op zichquote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit meer richting de liezen was, dit is echt in het midden maar wellicht zijn het mijn buikspieren die opeens flink opgerekt worden.
Wanneer heb je weer controle in het ziekenhuis? Ik zou dit soort dingen wel ter sprake brengen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb pijn in mijn buik, ongeveer 10cm onder mijn navel. Maar het doet voornamelijk zeer als ik rechtop sta. Bij zitten op de bank neemt de pijn af. Als ik sta is de pijn wel zodanig dat ik vanzelf voorover klap zeg maar om het te verlichten.
Ervaring iemand?
Ik ga dinsdag weer naar de VK en zal het wel even vermelden.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer controle in het ziekenhuis? Ik zou dit soort dingen wel ter sprake brengen.
Ik heb trouwens precies hetzelfde en ik houd het op bandenpijn. Ik had er vorige week ineens meer last van en toen was languit liggen bijvoorbeeld pijnlijk en sliep ik vooral in foetushouding.
Oh, en bij mij kan die pijn ineens heel heftig zijn als ik een volle blaas heb! Heel maf is dat.
nja gewoon even in de gaten houden en als je je toch ongemakkelijk erover voelt, schroom niet om erover te bellen hoor! Bij mij was het dat maar ik kan natuurlijk lastig voelen wat jij voeltquote:Op donderdag 11 november 2010 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoals Huup het omschrijft voelt het wel zo ongeveer. Niks om me zorgen om te maken dus, gelukkig.
Wat een beauty, wij hebben ook een omklap gekocht, net iets anders dan deze, ook om zelf op te knappen, ik vind t zo cute die oude bedjes...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:29 schreef twentemeisje het volgende:
Wij hebben dit oude bedje (met klep aan de zijkant) gekocht om op te knappen (schuren en wsl, een kwastje erover).
[ afbeelding ]
Is onder voorbehoud want mijn schoonmoeder krijgt binnenkort het bedje waar zij als kind in heeft gelegen van haar zus. Die willen we ook graag zien natuurlijk, als die niet mooier is dan deze dan gaan ze die zelf als oppasbedje gebruiken (mits veilig natuurlijk).
Iold stuff!
Héél herkenbaar!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef huuphuup het volgende:
Claudia ik heb iedere keer een harde buik als mn blaas maar half denkt dat ie moet plassen
vandaar ook het bliksembezoekje aan de HA toenmaar ik heb gewoon een hysterische blaas en gevoelige baarmoeder ofzo dit keer. Ok.
Ik heb eigenlijk juist helemaal nergens last van verder qua kwaaltjesquote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef Juud79 het volgende:
Is het niet zo Huup en Claudia, dat jullie lijf het gewoon zwaarder heeft omdat je en nog een klein ukje hebt, waar je nog veel voor moet zorgen en nog niet heel lang geleden zwanger bent geweest? Het lijkt mij logisch dat je dan meer klachten hebt.
Ik doe het jullie niet na, knap vind ik het zeker.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het er wel met mijn verloskundige over gehad, Juud79, of de korte tijd tussen de zwangerschappan van invloed is op de kwaaltjes. Het is lastig er iets met zekerheid over te zeggen. Het zou goed zo kunnen zijn, maar we weten ook niet hoe mijn zwangerschap eruit zou hebben gezien als ik langer gewacht had.
Ik had na de bevalling het gevoel dat mijn lichaam vrij snel de 'klappen' verwerkt had. Nu heb ik juist het gevoel dat die weer extra hard terug zijn gekomen. Zo was er helemaal niets aan de hand met mijn bekkenbodem en merk ik nu ineens dat 'ie toch wel verzwakt is. Ik kan m'n plas nog steeds gerust een dag ophouden, maar dan moet ik niet gaan hoesten of lachen.
op je (linker) zij liggen, kussentje tussen je knieen en een kussentje onder je buik. Helpt ook goed (en ik heb chronische rugklachten, en zelfs mij helpt hetquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb sinds een week wel echt last van mijn onderrug de hele dag en van mijn stuitje bij lang zitten op de bank. Maar goed zo met 28 weken is dat best een redelijk termijn om wat meer last te krijgen vind ik. Alleen als ik er wakker van lig soms heb ik wat de balen in maar insmeren met tijgerbalsem voor het slapen helpt best wel.
Zo slaap ik al de hele zwangerschap maar dat wil bij erge pijn niet meer baten hoor. Meestal loop ik een rondje, neem een paracetamol en val dan op mijn rug in slaap want dat geeft nog de minste pijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
op je (linker) zij liggen, kussentje tussen je knieen en een kussentje onder je buik. Helpt ook goed (en ik heb chronische rugklachten, en zelfs mij helpt het)
goeie massage en/of een hete douche, tijgerbalsem, srl gelei of welke spiergel dan ook (gel etc hebben niet de eigenschap om tot bij het kind te kunnen komen, ze werken alleen opperlvlakkig aldus mijn huisarts) , warmtelamp (zo'n rode lamp), en meer kan ik even niet bedenkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo slaap ik al de hele zwangerschap maar dat wil bij erge pijn niet meer baten hoor. Meestal loop ik een rondje, neem een paracetamol en val dan op mijn rug in slaap want dat geeft nog de minste pijn.
Ik kreeg de eerste echo met 8 weken en 6 dagen. Rond 9 weken is standaard bij mijn praktijk. Met 12 weken nog eentje en dan met 20 weken weer een.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Aventura het volgende:
Sterkte met alle pijntjes!
Ik heb gisteren de huisarts gebeld om mee te delen dat ik zwanger ben om om te overleggen wat de volgende stap is. Het was een heel leuk gesprek, hij wist meteen wie ik was (dat vond ik erg prettig, ben een Amsterdamse massapraktijk met wisselende bezetting gewend). Hij feliciteerde me en zei: zo, dat is snel!Omdat mijn bloeddruk al maanden prima stabiel is kan ik een verloskundige bellen, was zijn advies. Eigenlijk heb ik daarna te snel opgehangen, want ik weet eigenlijk niet waar ik op moet letten bij het kiezen van een praktijk en misschien had hij nog tips...
Vandaag had ik het te druk om tijdens het halve uurtje telefonisch spreekuur te bellen en morgen is hij er niet, dus ga ik denk ik maar gewoon googelen. Ken verder geen moeders of zwangeren in de buurt...
Ik ben benieuwd wanneer ik terecht kan. Ik hoopte eigenlijk op een echo voor sinterklaas - dan had ik leuk nieuws bij de pakjesavond - maar als ik zo eens lees/google heb je de eerste echo niet voor 10-12 weken. Ben op 6 december pas 9 weken volgens mijn berekeningen...Ach ja, dan wordt het maar een kerstnieuwtje, of een nieuwjaarsnieuwtje. Of een verjaardagskado voor mijn vader/opa. Of een verjaardagskado voor mijn oma/overgrootmoeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |