abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88562238
Laiveneertiekje, ik merk dat heftige dagen op mijn werk ook ineens veel meer energie vergen. Ik zit vandaag (vrije dag) dan ook echt bij te komen op de bank. Daar geef ik dus ook maar aan toe, werkt het beste.
En een hele doos kleding. Handig! Gaat hier niet lukken vrees ik, daarvoor ben ik te lang. Voor de zomer heb ik genoeg, voor de koude tijd niet. Gaat me vast ook wel lukken, ik heb nog best wat dingen die niet positie zijn en toch kunnen en dan aanvullen met basisshirts. Komt vast goed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 10 november 2010 @ 18:38:40 #252
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_88564989
Ha andere april dames (Twentemeisje, Nienna, Grizzlybear, Jeetjejom en Tally)
voelen jullie al beweging in de buik?
Ik dacht vorige week met opstaan van de bank opeens iets te voelen, maar verder heb ik nog niets gevoeld. Mn vriendin al wel die een weekje achterloopt.

Ben erg benieuwd hoe het bij jullie zit....

verder alles goed hier. Kan nog steeds (18w5d) op mn buik slapen, hoewel k soms opeens op mn rug wakker wordt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_88567499
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef mefke79 het volgende:
Avotar: bij de Babydump ga je kopen (want goedkoop), voor advies ga je naar een ander.

En ja, ook een man heeft het zwaar bij een zwangerschap. Trouwens, als ze zo misselijk is, kan ze beter wel eten. Wil nog wel eens helpen.

Zfs, hoe is het met jou en je misselijkheid?
Ander onderwerp. Mijn slokdarm doet gewoon pijn van het spugen even als mijn buik
Maar die echo in Eindhoven klinkt wel interessant waar kan ik daarover meer info vinden?

@leandra balen zeg.
@huup ik heb wel intersse in die bandjes
@nieuwe zwangere welkom
pi_88567617
zfs, wat balen joh, heb je nou nog iets gekregen van de huisarts?

mefke, ik heb in dat opzicht geluk, ik ben kleiner dan gemiddeld, en broeken/rokken zijn altijd wel in te korten. Langer maken is altijd lastig.
pi_88568419
Gratis echo's in Eindhoven: Fontys opleiding echografie Je bent dus proefpersoon. Het artikel achter de link legt het uit. Hier in de omgeving hangen ook posters bij de vk.

Zfs, terug naar de huisarts of naar je vk dan. Als je slokdarm zeer doet, dan ben je die aan het beschadigen en dat heb je niet zomaar opgelost. En aangezien je huisarts zo stom doet, vk bellen, iets voor laten schrijven.
  woensdag 10 november 2010 @ 21:26:54 #256
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88572394
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef J-net het volgende:
Ha andere april dames (Twentemeisje, Nienna, Grizzlybear, Jeetjejom en Tally)
voelen jullie al beweging in de buik?
Ik dacht vorige week met opstaan van de bank opeens iets te voelen, maar verder heb ik nog niets gevoeld. Mn vriendin al wel die een weekje achterloopt.

Ben erg benieuwd hoe het bij jullie zit....

verder alles goed hier. Kan nog steeds (18w5d) op mn buik slapen, hoewel k soms opeens op mn rug wakker wordt.
Hi J-net,

Ik denk af en toe (al een paar weken) wat te voelen, maar ben er ook nog wel wat onzeker over. Ik heb een hele duidelijke 'plop' gevoeld en als ik 's avonds (niet lachen :D) met het muziekdoosje op mijn buik lig voor we gaan slapen, dan meen ik ook dat onze dochter (de echo vanmiddag bevestigde die van vorige week! O+) wat begint te bewegen. Maar het voelt allemaal heel erg subtiel, ik kan niet wachten tot er echt wat duidelijke schopactie is!

Ik kan ook nog steeds op mijn buik liggen slapen, al word ik ook wel op mijn rug (luid snurkend :o :@ ;( ) wakker... En dat een keer of vier per nacht omdat ik dan moet plassen... Pfff, gelukkig val ik daarna direct weer in :Z .
pi_88573496
O+ Tally, wat schattig!!!
ik dacht, jammer, ik heb het gemist... maar Juud79 had in haar reply het filmpje gequote, kon ik toch nog even genieten... O+
ik ben echt zo superblij voor je, dat het gewoon goed gaat met dit kindje!
(er ligt hier ook iets klaar voor je kindje... ;) )
pi_88578104
Hier geduldig aan het wachten (NOT!) op de 20 weken echo, die we met 20 w 4 hebben. Dan weten we eindelijk ook wat het wordt. Een 3D-echo is ook zeker het plan, maar dan rond de 28/30 weken, anders duren die laatste weken zo lang.
Waarschijnlijk gaan we ook nog wel een extra echo doen in de woonplaats van mijn ouders/opa.
Afgelopen vrijdag hebben we te horen gekregen dat hij (opa) ernstig ziek is en niet meer te behandelen is. Hij heeft nog een paar maanden gekregen. We hopen nu dat dit allereerst een pijnloze periode gaat zijn, maar het zou ook zo fijn zijn als hij zijn achterkleindkindje nog leert kennen.
Merken we dat hij ineens erg achteruit gaat, dan plannen we bij hem in de buurt een echo en kan hij het kindje zo toch nog zien is de bedoeling.

Wat betreft de darmklachten: bij mij helpt activia goed, maar ook wachten tot je voorbij de 13 weken bent hehe, dan gaat het beter.
Wat ook goed werkt bij mij is het afwisselen van ontbijt. Dus bv een dag of 3 bruin brood met beleg en dan weer iets van cornflakes of (heel fout) taaikorstjes van de AH :9
Door het afwisselen krijgen mn darmen steeds een 'schop onder de kont' en lucht dat 's ochtend enorm op :X

En babydump: tja, wij werden in Sleeuwijk goed te woord gestaan, maar had op een gegeven moment het idee dat ik niet meer van die man afkwam. Had ook wel gladde praatjes over hoe het verkopen soms zo makkelijk was (wat mot ik met die info??)
Maar goed, lekker rondgekeken, kinderwagen van onze dromen gevonden en in eigen woonplaats bij de babyspeciaalzaak uitgelegd dat we hem bij Babydump voor een lagere prijs konden krijgen. Gingen zij gewoon in mee, dus bedankt voor de concurrentie Babydump, maar verder heb ik jullie niet nodig. hehe ~O>
pi_88583154
Wat naar dat je opa niet meer zo lang heeft danic. Hopelijk heeft ie nog goede maanden en mag ie jullie kleine nog op de wereld zien komen!

Wij gaan ook een 3D echo doen (3 januari, goede start v/h nieuwe jaar :) ).

Hier passen trouwens ook alle kleren nog. Al heb ik vorige week wel een positiejeans gekocht, mijn spijkerbroeken passen nog wel, maar zitten toch net ietsje minder lekker en daarom toch maar een positie-exemplaar gehaald. Wat zit dat heerlijk!
  donderdag 11 november 2010 @ 08:02:00 #260
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_88583220
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef mefke79 het volgende:
Avotar, ik moet ook eerlijk zeggen dat wij daar geen grote dingen (lees: heel kamertje) besteld hebben. Wat misschien voor jou ook nog te doen is: Van Asten in Tilburg. Hebben meestal prima aanbiedingen en je wordt er goed geholpen.

Oh.. die zal ik in mijn achterhoofd houden... hoewel ik denk dat het vanuit middelburg net even wat te ver is.. ;)
Maar als we toch in de buurt zijn (we zijn redelij mobiel).. why not :)

voorlopig zijn wij in elk geval erg gecharmeerd van Baby Planet in Oud-Gastel en van Belle in Vlissingen...

Wat ik ook vooral erg goed vond was dat ze in Gastel nog een keer extra benadrukte dat we alles op elk moment nog kunnen annuleren of weer laten ophalen..... mocht er iets fout gaan zeg maar..

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:19 schreef Jeetjejom het volgende:
avotar, Veel sterkte de komende maanden, maar vergeet niet dat je vrouw het niet alleen doet om jou dwars te liggen :P en geniet vrijdag lekker van de echo!
Hahaaha.. nee .. dat weet ik ook wel...
Maar ik ben een beetje het verzorgde type... hoe noemde ze dat vroeger.. een metroman.... anyway.. ik pieker heel veel..
Het is meer dat ik gewoon heel gefrustreerd ben dat ik niets kan doen ;)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_88583979
quote:
Op donderdag 11 november 2010 08:02 schreef avotar het volgende:
Wat ik ook vooral erg goed vond was dat ze in Gastel nog een keer extra benadrukte dat we alles op elk moment nog kunnen annuleren of weer laten ophalen..... mocht er iets fout gaan zeg maar..
Dat is bij de babydump ook. Wij zijn daar overigens heel fatsoenlijk te woord gestaan (Utrecht).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88584129
Ik vind het altijd zo'n stomme naam 'babydump'...

Wij willen geen nieuw kamertje en zijn dus niet echt heel erg die babyzaken aan het afstruinen. De kinderwagen hebben we van mijn ouders gekregen, net als een antiek bedje en een box. Hebben nu ons oog laten vallen op een (wel nieuwe) commode van Tom & Lilly.

En voor de rest hebben wij gewoon heel veel vrienden die 'uit de babies' zijn en die al hun spulletjes bij ons over de schutting gooien :D. Zaken zoals voedingskussen, badje, wippertje, aankleedkussen, tummy tub, etcetera hoeven we dus al niet aan te schaffen. En mijn zusje is vorig jaar bevallen van een meisje, dus er ligt ook al een achterlijk uitgebreide kledingvoorraad te wachten, we hebben dezelfde smaak dus ik zit op rozen O+. Daarnaast heeft een van mijn beste vriendinnen een eigen kinderkledingzaak, scheelt ook... Natuurlijk wil ik ook zelf dingen kopen, das gewoon veel te leuk!
pi_88585016
Goeiemorgen!

ik heb een schoonzusje die twee kinderen heeft, geboren in dezelfde periode waarin ik uitgerekend ben. Dus ik ben verzekerd van een hoop spullen, aangezien zij nu klaar zijn.. Ik ben al flink aan het rondkijken voor een kamertje/meubeltjes, maar heb nog niet echt gevonden wat ik wil(of het is echt schreeuwend duur).

Btw, ik kreeg gisteren van een collega te horen dat ik toch echt geen paracetamol meer moest gaan slikken, er was schijnbaar het een of andere nieuwsbericht dat paracetamol ook schadelijk was(iets met balletjes die dan niet indalen?)? Ik heb het bericht nog niet echt kunnen vinden, iemand anders wel?
  donderdag 11 november 2010 @ 10:03:52 #264
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88585148
Ik heb weer een stickertje verdient bij de vk. Alles was goed, geen klachten. Bloeddruk kruipt wel weer omhoog, maar dat was bij Bram ook. Over 3 weken weer.
pi_88585330
quote:
voorlopig zijn wij in elk geval erg gecharmeerd van Baby Planet in Oud-Gastel en van Belle in Vlissingen...
Ik heb mijn moeder ook al een paar keer gehoord over van Belle. Ik kende de zaak al wel, maar dacht bij hun altijd meer aan de keukens en meubels, wist niet dat er ook een baby/kinder deel was.
Nou woon ik al een jaar of 10 niet meer in Middelburg, maar mijn ouders, zusje en opa nog steeds, dus binnenkort toch maar eens gaan kijken bij ze.
Of heeft dat geen zin meer als je kamertje en kinderwagen al hebt? Ze heb toch ook wel de kleinere dingen?
pi_88585343
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen!

ik heb een schoonzusje die twee kinderen heeft, geboren in dezelfde periode waarin ik uitgerekend ben. Dus ik ben verzekerd van een hoop spullen, aangezien zij nu klaar zijn.. Ik ben al flink aan het rondkijken voor een kamertje/meubeltjes, maar heb nog niet echt gevonden wat ik wil(of het is echt schreeuwend duur).

Btw, ik kreeg gisteren van een collega te horen dat ik toch echt geen paracetamol meer moest gaan slikken, er was schijnbaar het een of andere nieuwsbericht dat paracetamol ook schadelijk was(iets met balletjes die dan niet indalen?)? Ik heb het bericht nog niet echt kunnen vinden, iemand anders wel?
Ik denk dat je collega op dit nieuwsbericht doelt laiveneertiekje.
pi_88585965
twentemeisje, ik denk het wel ja.

Het was ook wel lief bedoeld, maar ik moest er stiekem ook wel een beetje om lachen hoe bezorgd hij deed.
  donderdag 11 november 2010 @ 10:58:47 #268
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_88586868
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik denk dat je collega op dit nieuwsbericht doelt laiveneertiekje.
Zoals ik het lees, gaat het er niet om dat je geen paracetamol meer mag slikken, maar dat je niet naar verschillende pijnstillers tegelijk moet gaan.

quote:
Vrouwen die meer dan een soort pijnstiller tegelijkertijd gebruikten, zoals een combinatie van paracetamol en ibuprofen, hadden in vergelijking met vrouwen die niets slikten een zeven keer zo hoog risico op het krijgen van een zoon met tekenen van cryptorchisme. Vooral in het tweede trimester van de zwangerschap was er een effect van het gebruik van pijnstillers zichtbaar. Daar zorgde analgeticagebruik van welk soort dan ook voor een verdubbeling van het risico op het krijgen van een kind met niet-ingedaalde testikels. Aspirine en ibuprofen gaven het hoogste risico: deze middelen verviervoudigden het aantal gevallen van cryptorchisme; paracetamol zorgde voor een (niet statistisch significante) risicoverdubbeling.
En dat juist paracetamol nog de meest veilige is....

Overigens kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat het niet indalen geen ramp is. Het is een hele kleine minimale ingreep. Het enige risico, maar ik neem dat je daar met jongetjes sowieso wel op moet letten, is dat niet terug schieten...
Want als ze achter de lies blijven zitten op een wat latere leeftijd kunnen ze gaan ontsteken en wat al niet meer... en dan zullen ze dus een of allebei moeten weghalen...
(maar met 1 bal kun je als man ook nog prima met scherp schieten hoor... :D )
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_88587362
volgens dat onderzoek mag je nog ibuprofen, terwijl dat juist niet mag, of lees ik nou zo raar?
Hier geen compleet kamertje, vorige keer ook niet trouwens. Bedje van de ikea, hangwieg en ik had al een commode. Die heb ik nu nog eentje van mp gehaald, ik vind die kant en klare kamers veel te duur en niet eens mooi
pi_88587455
Heeeee Mefke hoho o|O , wij hebben zo'n kant en klaar kamertje en die is heeeeeeel mooi hihi
pi_88587472
Ibuprofen kan wee-opwekkend zijn.

Hoest met de LLM??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88587603
ja jij vind ze mooi, ik soms ook, maar dan zijn ze echt niet te betalen. Dit werkt ook prima
  donderdag 11 november 2010 @ 11:24:29 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88587895
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef mefke79 het volgende:
volgens dat onderzoek mag je nog ibuprofen, terwijl dat juist niet mag, of lees ik nou zo raar?
Hier geen compleet kamertje, vorige keer ook niet trouwens. Bedje van de ikea, hangwieg en ik had al een commode. Die heb ik nu nog eentje van mp gehaald, ik vind die kant en klare kamers veel te duur en niet eens mooi
Wij vinden de standaard kamers ook spuuglelijk. Ik heb op MP een schattig jaren 50/60 bedje gekocht, met een omklapbare zijkant. Die gaan we zelf tzt schuren en verfen. Als commode koop ik deze. Lekker groot, veel opbergruimte en hoog genoeg.

Verder geen standaard hang/leg kast erbij, dat vind ik in dit geval overbodig en niet mooi. Er komt alleen nog een stoel bij en iets waar ik wat mooie kleertjes op kan hangen.
  donderdag 11 november 2010 @ 11:38:46 #274
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_88588546
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef mefke79 het volgende:
Nee.. het onderzoek zegt dat je bij het slikken van ibuprofen en asperine een 4 keer zo hoge kans hebt op crytorchisme.. en paracetamol is dat verwaarloosbaar.. tenzij je bij je paracetamol ook nog ibuprofen slikt..
Dus .. het slikken van paracetamol werkt versterkend als je al ibuprofen ook slikt.
pi_88589360
avotar, ik bedoelde te zeggen dat ik het een raar onderzoek vind, omdat je al zwangere überhaupt geen ibuprofen mag slikken, dus laat staan in combi met iets anders.
pi_88589982
Wij zijn ook niet zo gecharmeerd van kant en klare kamertjes. De babydump was in ons geval dan ook vooral voor de kinderwagen. Ook niet goedkoop..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 11 november 2010 @ 13:17:32 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88592322
Middag dames, ze zijn me weer zat hier dus N. mag me aan t eind vd middag weer mee naar huis nemen :D
Behalve dat ze me zat zijn is m'n bloeddruk ook weer netjes trouwens ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88592505
Goed nieuws Leandra!
pi_88592516
Wat een maf verslag van dat onderzoek! Er hebben 2300 vrouwen meegedaan aan het onderzoek. Dat is een onwijs hoog aantal! Als een risicoverdubbeling op zo'n populatie niet-significant is dan mag je zo'n resultaat echt niet rapporteren.

Sterker nog, als de risicovergroting wél significant was geweest dan had er naar effectgroottes gekeken moeten worden. Op zo'n populatieaantal haal je al gauw statistisch significante resultaten.

En de laatste alinea stemt me ook niet bepaald positief over het onderzoek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2010 @ 13:23:03 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_88592537
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:
Middag dames, ze zijn me weer zat hier dus N. mag me aan t eind vd middag weer mee naar huis nemen :D
Gelukkig maar, doe het maar lekker rustig aan. :*
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 11 november 2010 @ 13:25:22 #281
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88592600
quote:
Yeah! Jij volhouder ;)
Fijn dat het weer goed gaat!
pi_88592629
quote:
Fijn dat je weer naar huis mag! Je blijft maar aan de gang.
pi_88592836
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef mefke79 het volgende:
avotar, ik bedoelde te zeggen dat ik het een raar onderzoek vind, omdat je al zwangere überhaupt geen ibuprofen mag slikken, dus laat staan in combi met iets anders.
Maar daar gaat het toch helemaal niet om?
Je mag ook niet roken tijdens de zwangerschap, daar zijn ook onderzoeken naar en cijfers over bekend omdat er genoeg vrouwen zijn die het wel doen. Dat zal met dit onderzoek ook wel zijn.

En ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die helemaal niet zo goed op de hoogte zijn dat ze geen ibuprofen en aspirine mogen slikken tijdens de zwangerschap. Die hebben gewoon een doosje in de badkamer staan, voelen hoofdpijn opkomen en slikken zo'n ding, zonder er verder echt veel bij stil te staan. Die bijsluiter hebben ze 15 jaar geleden al wel eens gelezen en men staat er verder niet bij stil dat het niet mag tijdens de zwangerschap.

Zoiets, denk ik. En verder verbaasde ik me idd ook over het regeltje dat er bij paracetamol welliswaar een verdubbeling optrad maar dat het statistisch verwaarloosbaar is :? Dat had er dan volgens mij niet in zulke woorden moeten staan.

Leandra fijn dat ze je zat zijn :+
nog eventjes :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 november 2010 @ 13:33:55 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88592893
Ik blijf idd bezig zo, terwijl het er dinsdag nog naar uitzag dat het een kwestie was van uitzingen tot komende maandag (37 weken) en dan inleiden, maar nu heb ik gewoon weer een afspraak voor een controle volgende week! :)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88592927
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:33 schreef Leandra het volgende:
Ik blijf idd bezig zo, terwijl het er dinsdag nog naar uitzag dat het een kwestie van uitzingen tot komende maandag was (37 weken) en dan inleiden, maar nu heb ik gewoon weer een afspraak voor een controle volgende week! :)
Oh echt? Jemig. Zo kun je je ook niet ergens op instellen.

Hoe ben je eronder?
  donderdag 11 november 2010 @ 13:38:03 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88593063
Nu ik naar huis mag ben ik er beduidend beter onder, ik ben hier (gebrek aan vrijheid) zo heel erg niet geschikt voor ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88593682
Jeee Leandra! Gelukkig weer naar huis!

Hier een mijlpaal....37 weken! Heb ik nu meldplicht en val ik onder de LLM-ers? :X
Back in business.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:13:44 #288
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88594507
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:53 schreef Shirley het volgende:
Jeee Leandra! Gelukkig weer naar huis!

Hier een mijlpaal....37 weken! Heb ik nu meldplicht en val ik onder de LLM-ers? :X
:Y *O*
  donderdag 11 november 2010 @ 14:21:26 #289
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88594770
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:33 schreef Leandra het volgende:
Ik blijf idd bezig zo, terwijl het er dinsdag nog naar uitzag dat het een kwestie was van uitzingen tot komende maandag (37 weken) en dan inleiden, maar nu heb ik gewoon weer een afspraak voor een controle volgende week! :)
Gelukkig ben je weer thuis *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88597362
Leandra, fijn dat je weet thuis bent, nu dus afwachten hoe het verder gaat lopen..

Nienna, heb jij al kraamzorg geregeld? En zo ja, waar? En waarom heb je voor die organisatie gekozen? ik zit me af te vragen hoe je nou moet kiezen
pi_88598216
Leandra wat fijn dat je weer naar huis mag en je gevoel over niet geschikt zijn voor het ziekenhuis deel ik helemaal. Mijn hemel wat had ik de pest in die twee dagen dat ik er lag met 15 weken.

Hier ook een ikea bedje en een commode van MP. Alleen de kinderwagen bij babydump gehaald.

Laiveneertiekje, kiezen doe je op gevoel. Je kan kijken of je wat ervaringen op internet kan vinden over bepaalde organisaties maar zelfs hier binnen Fok! verschillen bijvoorbeeld de meningen al over de organisatie die ik heb gekozen.
Check even of je verzekering hun goedkeuring moet geven ook.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88598437
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef danic het volgende:
Heeeee Mefke hoho o|O , wij hebben zo'n kant en klaar kamertje en die is heeeeeeel mooi hihi
ik ook :)
maar goed ik hou dan ook weer niet van die bij elkaar geraapte spullen :)
zo heeft iedereen een andere smaak (gelukkig)
pi_88598484
leandra fijn da je naar huis mag!

en wat betreft kraamzorg, ik ga volgende keer naar een andere organisatie :)
(terwijl mijn zus weer heel tevreden was :))
  donderdag 11 november 2010 @ 16:06:08 #294
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88598505
Leandra wat fijn dat je weer naar huis mag. Maar is er verder niks gezegd over inleiden ofzo?
Laten ze je nu gewoon weer door lopen tot de volgende afspraak?

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest om een aantal dingen door te spreken. Waarom het nu weer gebeurt dat ik zwanger ben terwijl ik een hogere mg pil slik.
Ik mag naar de vk. Heb vanmiddag gebeld en dinsdagochtend krijgen we echo. Heb nu al de zenuwen.
pi_88598612
Super dat je weer thuis bent Leandra!
pi_88598775
Shirley gefeliciteerd met je mijlpaal! *O*
je kleine man mag officieel komen joh O+ t kan ook nog wel even duren maar toch, dat idee is zo gek :D

En over kamertjes, ik kan voor allebei wel slagen :P spuug nergens in :+
samengeraapt zooitje houd ik niet zo van maar dan bedoel ik meer dingen die niet bij elkaar passen. Hoe zeg je dat, ook dingen die niet uit dezelfde "serie" komen kunnen uiteindelijk wel bij elkaar passen zeg maar. Maar echt samengeraapt heb k niet zoveel mee.
Een compleet kamertje, och ik heb samen met B. genoeg staan kwijlen in de babyzaken :P maar t is wel een boel geld.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 november 2010 @ 16:26:56 #297
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88599276
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Leandra, fijn dat je weet thuis bent, nu dus afwachten hoe het verder gaat lopen..

Nienna, heb jij al kraamzorg geregeld? En zo ja, waar? En waarom heb je voor die organisatie gekozen? ik zit me af te vragen hoe je nou moet kiezen
Ik heb op aanraden van de verloskundige gekozen, terwijl ik zelf al voor een ander bureau had gekozen, maar daar had ze slechte ervaringen mee. Ik denk dat je beter voor een iets grotere organisatie kan kiezen met een flink team, zodat ze goed iemand kunnen uitzoeken die bij jou past.
Ik heb voor Naviva gekozen overigens.
pi_88599627
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:26 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik heb op aanraden van de verloskundige gekozen, terwijl ik zelf al voor een ander bureau had gekozen, maar daar had ze slechte ervaringen mee. Ik denk dat je beter voor een iets grotere organisatie kan kiezen met een flink team, zodat ze goed iemand kunnen uitzoeken die bij jou past.
Ik heb voor Naviva gekozen overigens.
Wij hebben ook voor Naviva gekozen, mijn beide zusjes hebben ook kraamzorg via Naviva gehad en hebben er een hele goede ervaring mee. Ik knijp mijn handen dicht als ik een van die twee dames bij mij over de vloer krijg! Maar dat is natuurlijk niet alleen bij Naviva, die toppers zitten vast overal wel. Vind dat trouwens wel spannend, want het is toch iemand die in 1 van de meest bijzondere periodes van je leven bij jou in huis is. Dat moet wel klikken.

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 11-11-2010 16:42:06 ]
pi_88600176
Net de klossen opgehaald bij de thuiszorgwinkel...en een nasteek? Waar dat nou goed voor is...lijkt op een po ofzo :D
Kreeg er ook een rugsteun voor in bed en een badplank bij...relaxed!

Over kamertjes, wij hebben een zo goed als nieuw kamertje van marktplaats gehaald, en ben er nog supertevreden over, ziet er ook echt als nieuw uit. Je moet er maar net tegenaan lopen natuurlijk..
Back in business.
pi_88600275
Een ondersteek is verplicht als je thuis bevalt volgens mij. Hij staat in ieder geval op mijn kraamzorg lijstje.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')