Kleine verbetering..quote:Op woensdag 10 november 2010 07:21 schreef Silmarwen het volgende:
Wow Shirley, volgende week al 37 weken! Bijna en je hebt je eerste kindje, wat gaat dat super snel!

Grizzlyquote:Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef grizzlybear het volgende:
Wij konden ook niet wachten hoor Tally, wij waren dan al wel 18w2d en weten nu dus ook dat wij een dochter krijgen. Echt supergaaf hoor om je kleintje te zien. Ook wij hebben de DVD besteld, erg leuk allemaal.

17 weken (tenminste dat deed de pretechobureau bij ons) dan kan je zien wat het is!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:37 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik wil ook weten wat het is
Schoonma vroeg of ze een keer mee kon gaan met een echo, nou heb ik de laatste met 20 weken, en dan 's ochtends vroeg (het eerste moment dat ik een afspraak kon maken).
Zij woont een uur bij ons vandaan. Nu dacht ik van: waarom dan geen pretecho bij haar in de buurt?
Iemand een idee wanneer zoiets leuk is om te doen (met hoeveel weken). We zijn nu 14 weken zwanger by the way

Die staat hier gepland op 8 januariquote:Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef Shirley het volgende:
Tankgirl, vanaf 25 weken ongeveer is het mooi om een 3d/4d echo te laten maken. Het is wel wat prijzig, maar wij vonden het dubbel en dwars waard.

Ik heb van afgelopen zaterdag ook op DVD. En nu ook al tig keer bekeken en bewerkt voor mama en schoonmamaquote:Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Shirley het volgende:
In dat geval mag je meestal kosteloos terugkeren een andere keer DML.... en laat het ook zeker op dvd zetten Tally! Ik heb de onze al 5 x gezien ofzo![]()

De mijne zei gelukkig meteen dat ie het ook wil weten, wij zijn nogal praktisch ingesteld beide, dat scheelt. Gratis echo is helemaal mooi, en ik weet ook niet of ik tot 20 weken kan wachten hoor, dus 17 weken is bij ons ook een optie.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef mefke79 het volgende:
wij gaan wel een pretecho doen deze keer. Vorige keer wilde mijn man echt echt niet weten wat het werd, maar deze keer doen we het wel, want ik wil het wel heel graag weten. Dus ergens tussen de 12 en 20 weken krijgen we er nog eentje.
Oja en voor mensen in de buurt van Eindhoven: ze zoeken ook daar nog steeds proefpersonen voor echo's, heb je er ook eentje gratis.

Wat ik gewoon frustrerend vond is dat ik vanaf week 5 elke week een echo heb gehad tot week 12 en dan opeens 8 weken zou moeten wachten.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
De mijne zei gelukkig meteen dat ie het ook wil weten, wij zijn nogal praktisch ingesteld beide, dat scheelt. Gratis echo is helemaal mooi, en ik weet ook niet of ik tot 20 weken kan wachten hoor, dus 17 weken is bij ons ook een optie.

Ik ben niet ontaard (quote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb als ontaarde moeder, de dvd maar eens opgezet

Ik las ook al overal op internet dat je moet gaan als je denkt dat je moet gaan en dat van uitstel, afstel komt.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Basboussa het volgende:
Oh, en als het lastig poepen is, neem een keer een krukje mee naar het toilet zodat je voeten iets hoger staan, dus meer een soort 'natuurlijke' poephouding, zoals je dat zou doen op een staand toilet. Gaat het allemaal net even wat sneller....
Sprak de vrouw met de eeuwige aambeien

Cute! Ik kan niet wachten tot maandag, dan kan ik als t goed is ook armen en benen zien. Vorige keer alleen de contouren en het hartje, al was dat natuurlijk prachtig.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Tally het volgende:
Ik haal straks het linkje wel weer weg. Maar dit is een minuutje van de echo.
Na een seconde of 10 zie je opeens een handje verschijnen. En iets verder door zie je het ook bewegen.

Ja.. dat dacht ik ook altijd.. tot we bij de kassa stonden te wachten om een knuffeldoekje te kopen en we de manager uitgebreid hoorden praten over hoeveel leveringen ze dit keer weer maar half hadden binnen gehad en hoe mensen al weken moesten wachten op hun spullen. En hij daarna vroeg aan een ander meisje om ons even te helpen, ze heel diep en geirriteerd zuchte om vervolgens met een fake smile ons doekje af te rekenenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef mefke79 het volgende:
Avotar: bij de Babydump ga je kopen (want goedkoop), voor advies ga je naar een ander.
En ja, ook een man heeft het zwaar bij een zwangerschap. Trouwens, als ze zo misselijk is, kan ze beter wel eten. Wil nog wel eens helpen.

Migraine?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:44 schreef avotar het volgende:
Of er een griepje bij zat, geen idee, maar ik heb haar in de bijna 6 jaar dat we samen zijn nog nooit zo ziek meegegaan. Splijtende hoofdpijn, maar niet kunnen drinken om dat ook zo misselijk was als... iets wat heel heel misselijk is.

Dat had ik dus ook, ik deed de broek aan en vond het letterlijk een verademing.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:18 schreef huuphuup het volgende:
oh caatje gets, nouja goed, positief bekijken dan maar idd met die bevestiging en ik hoop voor je dat de misselijkheid snel afzakt.
Heerlijk he die darmen die dan gelijk ontploffen? Ik had ook vrij rap mn positiebroek aan dit keer, ik weet nog wat een verademing dat was bij de eerste keer dus ik vond het wel prima![]()
Fijn dat er geen ontsteking gevonden is. Het kan toch ook zo zijn dat je harde buiken krijgt van inspanning, groei van je kindje of andere oorzaken? Toch is het altijd goed dit even te melden bij de verloskundige.quote:Net bij de huisarts geweest, urine was schoner-dan-schoon zo kreeg ze ze niet vaak. Nouja mooi voor mij dan maar. Wel op mn kop gekregen van de assistente die stond erop dat k de vk op de hoogte zou stellen. Ik maak me zelf eigk niet zo druk erom, wilde gewoon een blaasontsteking uitsluiten, maar goed, ga maar even bellen dan.

ja eh, de assistente was in staat om zelf te bellenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef mefke79 het volgende:
Goed zo, Huup!Braaf dat je naar ons geluisterd hebt.

Dat scheelt al wel, dat je niet inene minder gaat werken en dergelijke, dan verandert er eigk weinig behalve je verlof. En een collega die ook zwanger is tsja, daar kun je weinig aan doen toch als je t van elkaar niet wist verder.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef mefke79 het volgende:
Huup, dank voor het aanbod, maar het gaat nog wel even. Lang leven meerdere maten in de kast hebben hangen.
Jeetjejom, ik heb dus gewoon geen wijde truien. Nooit gehad, vinnik niet fijn. Nou ik erover denk, ik heb uberhaupt bijna geen truien.
Ja, ik ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren. En ergens ook niet. Ik werk er pas sinds april, heb wel een vast contract, maar ik vermoed dat ze het helemaal niet verwachten. En dan is er nog mijn leidinggevende waarvan we (collega en ik) vermoeden dat ze zwanger is. En dan zouden er op een team van 4 twee zwanger zijn. Oeps. Nou ja, daar is dan toch niets meer aan te doen. En in principe verandert er niets, ik blijf evenveel werken na kindje 2.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |