abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88550306
beweeg iedere dag half uur, eet twee stuks fruit. 4 dagen in de week aardappels met groente.
andere dagen pasta of rijst.
Koffie kan ik nu echt niet meer drinken :r
Zal eens kijken wat er goed werkt....
pi_88550938
Ienemini, vezels vezels vezels en bewegen ja. Ik merk het heel goed als ik een paar dagen niet fiets naar mijn werk, maar de auto neem. En om je vast te waarschuwen: waarschijnlijk duurt dit tot einde zwangerschap...fijn joh, die hormonen! Je moet gewoon zien te voorkomen dat je aambeien krijgt...

Hier verder weinig te merken. Ik vind het maar lastig om echt al heel hard te denken over een nieuw kindje. Ik zal blij zijn als we straks (over 2 weken) weer een echo gehad hebben. Niet dat mijn gevoel niet goed is, maar toch. Het is nog steeds of er een beetje een rem op zit. Komt vast ook wel weer goed.
Kwaaltjes vallen me mee, al merk ik wel dat de hormonen hun werk doen in mijn bekken. Gisteren al echt last gehad van mijn schaambeen en ik had op mijn werk gisteren veel haastklusjes en dus trap op trap af, dat begin ik ook al te voelen. Ach, lang leve de lift, maar ik probeer zo veel mogelijk te blijven lopen. Moet tenslotte nog wel een aantal weken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 10 november 2010 @ 13:00:49 #203
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88551874
Grizzly, gefeliciteerd met je meisje!!!!

Mefke, ik herken het ook wel hoor. Ik kan me nog altijd niet voorstellen dat ik over 23 weken gewoon al nummer 2 heb. Misschien is het gewoon omdat je het al een keer gehad hebt?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88552013
Grizzly ook een meisje, dat had ik ff gemist...leuk!

Tally, ik heb nooit echt last gehad van m'n darmen deze zwangerschap, terwijl dat ervoor juist wel was. Maar inderdaad veel vezels eten, dat is het belangrijkste.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 07:21 schreef Silmarwen het volgende:

Wow Shirley, volgende week al 37 weken! Bijna en je hebt je eerste kindje, wat gaat dat super snel!
Kleine verbetering.. :P Morgen al 37 weken! Vanaf morgen heb ik gewoon al meldplicht! :o
Back in business.
pi_88552517
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef grizzlybear het volgende:
Wij konden ook niet wachten hoor Tally, wij waren dan al wel 18w2d en weten nu dus ook dat wij een dochter krijgen. Echt supergaaf hoor om je kleintje te zien. Ook wij hebben de DVD besteld, erg leuk allemaal.
Grizzly :W Een dochter wat leuk O+
  woensdag 10 november 2010 @ 13:37:51 #206
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88553445
Ik wil ook weten wat het is :(
Schoonma vroeg of ze een keer mee kon gaan met een echo, nou heb ik de laatste met 20 weken, en dan 's ochtends vroeg (het eerste moment dat ik een afspraak kon maken :P).

Zij woont een uur bij ons vandaan. Nu dacht ik van: waarom dan geen pretecho bij haar in de buurt?

Iemand een idee wanneer zoiets leuk is om te doen (met hoeveel weken). We zijn nu 14 weken zwanger by the way :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88553674
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:37 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik wil ook weten wat het is :(
Schoonma vroeg of ze een keer mee kon gaan met een echo, nou heb ik de laatste met 20 weken, en dan 's ochtends vroeg (het eerste moment dat ik een afspraak kon maken :P).

Zij woont een uur bij ons vandaan. Nu dacht ik van: waarom dan geen pretecho bij haar in de buurt?

Iemand een idee wanneer zoiets leuk is om te doen (met hoeveel weken). We zijn nu 14 weken zwanger by the way :)
17 weken (tenminste dat deed de pretechobureau bij ons) dan kan je zien wat het is!
En zit je tussen je 20 weken echo en nu in ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_88553692
Tankgirl, vanaf 25 weken ongeveer is het mooi om een 3d/4d echo te laten maken. Het is wel wat prijzig, maar wij vonden het dubbel en dwars waard.
Back in business.
pi_88553729
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef Shirley het volgende:
Tankgirl, vanaf 25 weken ongeveer is het mooi om een 3d/4d echo te laten maken. Het is wel wat prijzig, maar wij vonden het dubbel en dwars waard.
Die staat hier gepland op 8 januari :P Papa (mijn papa dit keer) wil dit graag van zijn eerste kleinkindje laten maken en wil graag mee :D
pi_88553739
Het ligt er aan wat voor een echo je wilt. Je kan vanaf 16 weken een geslachtsbepaling laten doen. Dit is 2D en je ziet het zelfde als met de 20 weken echo.
Of je kan rond de 25 weken een 3D echo doen. Alleen moet je kind voor allebei wel gunstig liggen en niet beentjes bij elkaar houden of het gezicht in de placenta frotten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88553808
In dat geval mag je meestal kosteloos terugkeren een andere keer DML.... en laat het ook zeker op dvd zetten Tally! Ik heb de onze al 5 x gezien ofzo O+ :@
Back in business.
pi_88553912
Nou aangezien er wel een paar beelden van het gezicht waren bij ons is er niet gesproken over nogmaals komen hoor :N en ik heb van 16 en 25 weken een dvd en 'm nog niet terug gekeken.

Nu sta ik er ook niet zo roze wolkerig in maar dat van die dvd heb ik hier al vaker gelezen. Dat men die eigenlijk nauwelijks terug kijkt.
The way you rock'n'roll
pi_88554010
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Shirley het volgende:
In dat geval mag je meestal kosteloos terugkeren een andere keer DML.... en laat het ook zeker op dvd zetten Tally! Ik heb de onze al 5 x gezien ofzo O+ :@
Ik heb van afgelopen zaterdag ook op DVD. En nu ook al tig keer bekeken en bewerkt voor mama en schoonmama :D
pi_88554746
Ik heb als ontaarde moeder, de dvd maar eens opgezet ;)
The way you rock'n'roll
  woensdag 10 november 2010 @ 14:03:36 #215
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88554780
Wij hebben aanstaande maandag weer een echo, dan ben ik bijna 12 weken en dan pas weer met 20 weken. En ik vind het weer rete-spannend, ik denk omdat ik het nog niet voel, het lijkt me zo fijn om het te voelen over een paar weken, zodat ik zelf die bevestiging heb dat het goed zit.

Manlief opperde laatst al dat als ik een pretecho nog prettig vind, tussendoor of bijv met 27/28 weken, wat ook leuk schijnt te zijn, dat het dan altijd prima is, hij begrijpt dat het prettig kan zijn om tussendoor tijdens het lange wachten zo nu en dan je kindje te zien.
pi_88554956
wij gaan wel een pretecho doen deze keer. Vorige keer wilde mijn man echt echt niet weten wat het werd, maar deze keer doen we het wel, want ik wil het wel heel graag weten. Dus ergens tussen de 12 en 20 weken krijgen we er nog eentje.
Oja en voor mensen in de buurt van Eindhoven: ze zoeken ook daar nog steeds proefpersonen voor echo's, heb je er ook eentje gratis.
pi_88555206
Ienemini: aan het vezelverhaal kan ik toevoegen dat het ook belangrijk is om genoeg (goede) vetten binnen te krijgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 10 november 2010 @ 14:14:26 #218
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88555223
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef mefke79 het volgende:
wij gaan wel een pretecho doen deze keer. Vorige keer wilde mijn man echt echt niet weten wat het werd, maar deze keer doen we het wel, want ik wil het wel heel graag weten. Dus ergens tussen de 12 en 20 weken krijgen we er nog eentje.
Oja en voor mensen in de buurt van Eindhoven: ze zoeken ook daar nog steeds proefpersonen voor echo's, heb je er ook eentje gratis.
De mijne zei gelukkig meteen dat ie het ook wil weten, wij zijn nogal praktisch ingesteld beide, dat scheelt. Gratis echo is helemaal mooi, en ik weet ook niet of ik tot 20 weken kan wachten hoor, dus 17 weken is bij ons ook een optie. :)
pi_88555312
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:14 schreef Juud79 het volgende:

[..]

De mijne zei gelukkig meteen dat ie het ook wil weten, wij zijn nogal praktisch ingesteld beide, dat scheelt. Gratis echo is helemaal mooi, en ik weet ook niet of ik tot 20 weken kan wachten hoor, dus 17 weken is bij ons ook een optie. :)
Wat ik gewoon frustrerend vond is dat ik vanaf week 5 elke week een echo heb gehad tot week 12 en dan opeens 8 weken zou moeten wachten.
En ik maakte me gewoon veel te druk dat het niet goed zou zitten, want je voelt nu eenmaal niets als het zo klein is.
Dus ik wilde ontzettend graag weten wat het is en ik wilde bevestiging dat alles goed was :)

Mijn kleine meid (wat klinkt dat leuk he O+ ) zwaaide nog eventjes naar ons :D

Es kijken of ik dat stukje uit de echo kan knippen en mijn naam kan verwijderen.
pi_88555330
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb als ontaarde moeder, de dvd maar eens opgezet ;)
Ik ben niet ontaard ( O-) ) en bekijk de dvd ook nooit, hoor. Ik vond het wel heel leuk, de 3d-echo, maar dat was vooral op het moment zelf. Oh, en beide keren viel er niet heel veel te zien. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88555824
Ik haal straks het linkje wel weer weg. Maar dit is een minuutje van de echo.
Na een seconde of 10 zie je opeens een handje verschijnen. En iets verder door zie je het ook bewegen.

[ Bericht 42% gewijzigd door Tally op 10-11-2010 15:37:13 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 14:30:25 #222
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88555832
Oh, en als het lastig poepen is, neem een keer een krukje mee naar het toilet zodat je voeten iets hoger staan, dus meer een soort 'natuurlijke' poephouding, zoals je dat zou doen op een staand toilet. Gaat het allemaal net even wat sneller....

Sprak de vrouw met de eeuwige aambeien :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 10 november 2010 @ 14:42:36 #223
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88556198
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Basboussa het volgende:
Oh, en als het lastig poepen is, neem een keer een krukje mee naar het toilet zodat je voeten iets hoger staan, dus meer een soort 'natuurlijke' poephouding, zoals je dat zou doen op een staand toilet. Gaat het allemaal net even wat sneller....

Sprak de vrouw met de eeuwige aambeien :D
Ik las ook al overal op internet dat je moet gaan als je denkt dat je moet gaan en dat van uitstel, afstel komt. :D
  woensdag 10 november 2010 @ 14:44:06 #224
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88556247
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Tally het volgende:
Ik haal straks het linkje wel weer weg. Maar dit is een minuutje van de echo.
Na een seconde of 10 zie je opeens een handje verschijnen. En iets verder door zie je het ook bewegen.
Cute! Ik kan niet wachten tot maandag, dan kan ik als t goed is ook armen en benen zien. Vorige keer alleen de contouren en het hartje, al was dat natuurlijk prachtig.

[ Bericht 17% gewijzigd door Juud79 op 10-11-2010 22:02:03 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 14:44:42 #225
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_88556275
Vrijdag onze 12weken (+1 dag) echo... We kijken er zo naar uit.
Het leuke van zwanger zijn is dat heel veel mensen je gelijk allerlei horror verhalen voeden over hoe fout dingen allemaal wel niet kunnen gaan.
Onbegrijpelijk. Waarom doen mensen dat een vrouw onder de hormonen aan?

Verder is mijn vrouw er achter gekomen waarom je tijdens de zwangerschap wat anders met je energie moet omgaan. Vrijdag een hele dag op pad geweest naar Babydump in Roosendaal (geen idee waarom ik die mensen ook maar één euro van mijn geld zou geven trouwens) en Baby Planet in Oud Gastel (wat zijn ze daar behulpzaam). Zaterdag een etentje en een verjaardag (60 km enkele reis) en dan zondag heel vroeg al naar de jong gezeinnen beurs in Utrecht (voor ons toch 180 km enkele reis).
Dat was wat veel.

Of er een griepje bij zat, geen idee, maar ik heb haar in de bijna 6 jaar dat we samen zijn nog nooit zo ziek meegegaan. Splijtende hoofdpijn, maar niet kunnen drinken om dat ook zo misselijk was als... iets wat heel heel misselijk is.
Van de huisarts zelfs een zetpil voorgeschreven gekregen tegen de misselijk, die wonderwel.. geen donder hielp. Gelukkig is ze vandaag weer een beetje zichzelf geworden en kan ze haar drinken bezig houden.
Gelukkig was mijn schoonmoeder nog zo vreiendelijk om haar toe te fluisteren dat ze dat bij allebei haar zwangerschappen 9 maanden lang had.
Dus de laatste dagen waren 12 uur van huis voor mijn werk, daarna thuis alles poetsen, opruimen, eten... en slapen...

Als je dat dan nog combineert met het feit dat mijn zusje van 27 maandag geopereerd is aan haar borstkanker...
Mag ik dan even klagen dat ik me ook erg onder de zwangerschapshormonen voel zitten? .... en ik echt graag wil zien dat die echt klopt..

[ Bericht 0% gewijzigd door avotar op 10-11-2010 14:58:38 ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_88557058
Avotar: bij de Babydump ga je kopen (want goedkoop), voor advies ga je naar een ander.

En ja, ook een man heeft het zwaar bij een zwangerschap. Trouwens, als ze zo misselijk is, kan ze beter wel eten. Wil nog wel eens helpen.

Zfs, hoe is het met jou en je misselijkheid?
  woensdag 10 november 2010 @ 15:10:46 #227
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_88557299
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef mefke79 het volgende:
Avotar: bij de Babydump ga je kopen (want goedkoop), voor advies ga je naar een ander.

En ja, ook een man heeft het zwaar bij een zwangerschap. Trouwens, als ze zo misselijk is, kan ze beter wel eten. Wil nog wel eens helpen.

Ja.. dat dacht ik ook altijd.. tot we bij de kassa stonden te wachten om een knuffeldoekje te kopen en we de manager uitgebreid hoorden praten over hoeveel leveringen ze dit keer weer maar half hadden binnen gehad en hoe mensen al weken moesten wachten op hun spullen. En hij daarna vroeg aan een ander meisje om ons even te helpen, ze heel diep en geirriteerd zuchte om vervolgens met een fake smile ons doekje af te rekenen ;)

Maar goed.. we zien ... we hebben nog een paar weken voor we het kamertje moeten bestellen..

En dat eten.. dat zei ik ook tegen haar.. en ze probeerde het ook stug.. maar het bleef niet langer dan 20 minuten binnen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_88557311
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:44 schreef avotar het volgende:
Of er een griepje bij zat, geen idee, maar ik heb haar in de bijna 6 jaar dat we samen zijn nog nooit zo ziek meegegaan. Splijtende hoofdpijn, maar niet kunnen drinken om dat ook zo misselijk was als... iets wat heel heel misselijk is.
Migraine?
Ik had die klachten trouwens zo'n week of 8 vrijwel elke doordeweekse avond. Maar mooi niet nog minder gaan werken, nee hoor, sommige mensen leren niet zo snel ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88557478
Avotar, ik moet ook eerlijk zeggen dat wij daar geen grote dingen (lees: heel kamertje) besteld hebben. Wat misschien voor jou ook nog te doen is: Van Asten in Tilburg. Hebben meestal prima aanbiedingen en je wordt er goed geholpen.

Voor de dames: Esprit heeft de mum collectie online aangevuld. Met heel veel nieuwe shirts...ik had er al 2 in mijn mandje liggen, maar ik durf nog niet. Hoezo schijterd?!
pi_88557542
Ik word niet zo blij van Esprit. Heb een hoop spul daar online besteld omdat dat zo lekker makkelijk is, maar mijn favoriete vest begint na een maand al uit elkaar te vallen en een shirt dat ik heb gekocht met van die spijkertjes of hoe ze heten erop verliest het ene na het andere spijkertje.
Voor die kwaliteit vind ik Esprit eigenlijk veel te duur.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88557689
He, Vanyel, echt? Ik zou als ik jou was even klagen dan, ik heb shirts van de vorige zwangerschap die ik echt bijna constant aanhad en daar was niets mis mee. Je kan ze gewoon mailen (in het nederlands) dus ik zou even navragen hoe of wat.
pi_88559743
Zo, ik ben nu dan ook echt zwanger geloof ik :{ Heel misselijk en beroerd, eigenlijk de hele dag door zeg!
Ik kan me niet herinneren dat dit de vorige keer ook zo flink was. Hoeft ook niet natuurlijk,het kan nu allemaal anders zijn. Ergens is het wel ook weer een bevestiging! :)

Ook mijn buik is flink vol aan het geraken (darmen :P ) dus ik ben ondanks de 6,5 week aan het dubben of ik mijn positiekleding al aan zou moeten trekken.

Ik las ook dat Leandra in het ziekenhuis ligt, sterkte! Hopelijk blijft jullie baby nog even binnenzitten!

T.A.P., heel veel sterkte met het bijkomen en verwerken van deze ingrijpende gebeurtenis!
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_88559914
oh caatje gets, nouja goed, positief bekijken dan maar idd met die bevestiging en ik hoop voor je dat de misselijkheid snel afzakt.
Heerlijk he die darmen die dan gelijk ontploffen? Ik had ook vrij rap mn positiebroek aan dit keer, ik weet nog wat een verademing dat was bij de eerste keer dus ik vond het wel prima :D

Vanyel wat Mefke zegt, ik heb hier ook wat shirts van Esprit liggen en die zijn veeeheeeheel gedragen, maar geen enkel probleem mee gehad eigenlijk? Ziet er nog prima uit. Mn ene positieshirt begint nu wel ietsjes te pluizen, maar die heb ik nu dan ook bijna 2 jaar non-stop aan eigenlijk :') :@ hij zit zo lekker en is ook niet-zwanger goed te dragen dus sja :Y)

Net bij de huisarts geweest, urine was schoner-dan-schoon zo kreeg ze ze niet vaak. Nouja mooi voor mij dan maar. Wel op mn kop gekregen van de assistente die stond erop dat k de vk op de hoogte zou stellen. Ik maak me zelf eigk niet zo druk erom, wilde gewoon een blaasontsteking uitsluiten, maar goed, ga maar even bellen dan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 16:19:27 #234
238474 Jeetjejom
pi_88559956
avotar, Veel sterkte de komende maanden, maar vergeet niet dat je vrouw het niet alleen doet om jou dwars te liggen :P en geniet vrijdag lekker van de echo!

Ik weet niet meer wie het erover had, maar wij hebben de DVD van de 4d echo ook nooit meer teruggekeken. In het echt is je kindje gewoon toch echt veel leuker.
En omdat ik nu vanaf 28 weken iedere 2 weken een groeiecho krijg, denk ik dat ik niet veel behoefte heb aan een uitgebreide pretecho. Mijn VK doet het nu ook voor 25 euro in het ziekenhuis, misschien dat ik het bij haar gewoon eens laat doen.Bij Jorja had ik dat wel heel erg de behoeft aan nog een echo, omdat ik vanaf 20 weken tot aan de geboorte zolang vond duren....

Huup, gewoon even VK inlichten hoor!
Jouw warmte is genoeg
pi_88560126
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:18 schreef huuphuup het volgende:
oh caatje gets, nouja goed, positief bekijken dan maar idd met die bevestiging en ik hoop voor je dat de misselijkheid snel afzakt.
Heerlijk he die darmen die dan gelijk ontploffen? Ik had ook vrij rap mn positiebroek aan dit keer, ik weet nog wat een verademing dat was bij de eerste keer dus ik vond het wel prima :D

Dat had ik dus ook, ik deed de broek aan en vond het letterlijk een verademing.
quote:
Net bij de huisarts geweest, urine was schoner-dan-schoon zo kreeg ze ze niet vaak. Nouja mooi voor mij dan maar. Wel op mn kop gekregen van de assistente die stond erop dat k de vk op de hoogte zou stellen. Ik maak me zelf eigk niet zo druk erom, wilde gewoon een blaasontsteking uitsluiten, maar goed, ga maar even bellen dan.
Fijn dat er geen ontsteking gevonden is. Het kan toch ook zo zijn dat je harde buiken krijgt van inspanning, groei van je kindje of andere oorzaken? Toch is het altijd goed dit even te melden bij de verloskundige.
Caatje. Duplicaatje. Aangenaam.
pi_88560158
Huup, joh, bel die vk even. Gewoon, om te melden. Lijkt me wel handig.

En ik ben heel trots op mezelf, ben nu bijna 10 weken (toch? Ik ben niet zo goed in tellen) en mijn eigen kleren passen nog prima. Dat had ik gewoon echt never nooit niet verwacht. Ik dacht gisteren slim te zijn door een broek aan te doen die me de laatste tijd te groot was. Was niet slim. Ding is nog steeds te groot, dus ik blijf hijsen. Hebben die paar maanden fietsen en opletten met eten wel gewoon zin gehad. En het verschil met de vorige keer is ook duidelijk, ik weet nu dat ik nog enorm ga opzwellen (als in: vocht vasthouden) dus ik probeer nu gewoon te blijven eten. Dus als ik misselijk ben, pak ik een boterham ipv een dropje. Werkt even goed.
En ik merk dat ik echt moet opletten met drinken. We zijn op het werk verhuisd van werkplek en op de nieuwe plek is het water smerig. Dus dan pak je dat gewoon niet. Maar ja, dan drink ik dus echt te weinig. En dan krijg ik weer hoofdpijn. Ook niet handig.
  woensdag 10 november 2010 @ 16:28:41 #237
238474 Jeetjejom
pi_88560277
Mefke, wat goed zeg! Ik heb me vandaag weer eens in een hele lage heupbroek van voor de eerste zwangerschap gehezen (niet heel slim, maar hij past min of meer), maar draag eigenlijk al 5 weken niet meer mijn eigen broeken. Leef op leggings en zomerjurkjes en bolero's :D

En als je nu van thuis uit een fles water meeneemt? Ik doen dat hier ook, weet ik ook dat ik mijn anderhalve liter water (oke, Jorja heeft het geen water drinken niet van een vreemde, er zit ranja in) op is na 8 uur.
Jouw warmte is genoeg
pi_88560329
No worries hoor ladies, ik heb gewoon gebeld :D haha
Ik maak me er verder zelf helemaal geen zorgen om, ik wilde alleen een blaasontsteking uitsluiten omdat zoiets ook door kan slaan en dat zou vervelend zijn, vandaar dat ik ff langs de HA ging.

De vk moest lachen :D lief van de assistente maar ik hoefde me idd weinig zorgen te maken, het mocht en kon bij de termijn dus och. Wat ik zelf ook al dacht dus. Mochten ze echt als krampen gaan voelen dan moest ik bellen maar dat had ik zelf ook wel bedacht :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88560376
Jeetjejom, ja ik denk dat ik zoiets maar ga doen ja. Dit is ook niets. En het stomme is, in het hoofdgebouw staan van die waterautomaten. Maar om nou in je pauze in een vol restaurant je fles bij te gaan vullen is ook zoiets. Dus ik neem nu wel extra melk oid mee vanuit de pauze, helpt wel een beetje.

Tis trouwens ook de bedoeling dat ik nog 2 weken mijn eigen kleren aan kan, ik wil het echt stil houden op het werk tot na de nekplooimeting.
pi_88560416
Goed zo, Huup! ;) Braaf dat je naar ons geluisterd hebt. _O-
pi_88560473
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef mefke79 het volgende:
Goed zo, Huup! ;) Braaf dat je naar ons geluisterd hebt. _O-
ja eh, de assistente was in staat om zelf te bellen }:| :D
maar lief is t wel.

Ik heb hier nog zo'n ding liggen dat je tussen je knoop doet zeg maar. Zo'n tussenstukje waardoor je je eigen broek langer aan kunt. Wil je het hebben anders? Ff je adres pm'en dan zoek ik het even op stuur k het morgen op.

t is dit ding, flexibelt ofzo, ik geloof dat ik 2 van die blauwe flapjes heb liggen. Heb het gekregen van iemand anders maar t kwam voor mijn bollo te laat :+
en als iemand anders het wil hebben is t mij ook best, geef maar een gil, als mefke nie wil kan et best naar een ander.

[ Bericht 25% gewijzigd door huuphuup op 10-11-2010 16:39:39 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 16:34:37 #242
238474 Jeetjejom
pi_88560535
Ach Mefke, dat koude weer is trouwens nu wel wat handiger zodat je de iets wijdere truien uit de kast kan toveren :D
Ben je niet benieuwd hoe ze op het werk gaan reageren?
Jouw warmte is genoeg
pi_88560832
Huup, dank voor het aanbod, maar het gaat nog wel even. Lang leven meerdere maten in de kast hebben hangen.
Jeetjejom, ik heb dus gewoon geen wijde truien. Nooit gehad, vinnik niet fijn. Nou ik erover denk, ik heb uberhaupt bijna geen truien.

Ja, ik ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren. En ergens ook niet. Ik werk er pas sinds april, heb wel een vast contract, maar ik vermoed dat ze het helemaal niet verwachten. En dan is er nog mijn leidinggevende waarvan we (collega en ik) vermoeden dat ze zwanger is. En dan zouden er op een team van 4 twee zwanger zijn. Oeps. Nou ja, daar is dan toch niets meer aan te doen. En in principe verandert er niets, ik blijf evenveel werken na kindje 2.
pi_88560879
dus als iemand anders em wil hebben: gil maar!
pi_88561060
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef mefke79 het volgende:
Huup, dank voor het aanbod, maar het gaat nog wel even. Lang leven meerdere maten in de kast hebben hangen.
Jeetjejom, ik heb dus gewoon geen wijde truien. Nooit gehad, vinnik niet fijn. Nou ik erover denk, ik heb uberhaupt bijna geen truien.

Ja, ik ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren. En ergens ook niet. Ik werk er pas sinds april, heb wel een vast contract, maar ik vermoed dat ze het helemaal niet verwachten. En dan is er nog mijn leidinggevende waarvan we (collega en ik) vermoeden dat ze zwanger is. En dan zouden er op een team van 4 twee zwanger zijn. Oeps. Nou ja, daar is dan toch niets meer aan te doen. En in principe verandert er niets, ik blijf evenveel werken na kindje 2.
Dat scheelt al wel, dat je niet inene minder gaat werken en dergelijke, dan verandert er eigk weinig behalve je verlof. En een collega die ook zwanger is tsja, daar kun je weinig aan doen toch als je t van elkaar niet wist verder.
Komt vast goed!

Ik ben ergens heel blij dat ik nu al (bijna) 2 kindjes heb als ik bij een baan begin. Na de bevalling ga ik weer verder met solliciteren, en het slaat wsl nergens op maar ik vind het wel een fijn idee dat ik niet strakjes 1 baas lastig zou hoeven vallen met 3 zwangerschappen ofzo in no-time achter elkaar. Gevoelsmatig gewoon zeg maar.

en idd, wie die buikdingen wil hebben moet ff een gil geven :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 november 2010 @ 16:46:37 #246
238474 Jeetjejom
pi_88561092
Bij mij gaat het denk ik niets meer redden!
Wat gemeen, met een collega zitten te gissen naar de zwangerschap van een ander en zelf niets zeggen })

Ach ja, tegen de tijd dat ik met verlof ga (of mijn contract niet verlengd krijg, want mijn verlof gaat 2 dagen na afloop van mijn huidige contract van start :W) zijn er hier waarschijnlijk ook nog maar 3 van een team van 7 over ivm tja, omstandigheden laten we maar zeggen (ik ben de enige die er door zwanerschap niet meer is iig). Is wel voor mij extra gunstig, want grotere kans op contractverlenging.
Jouw warmte is genoeg
pi_88561305
nou ja, mijn leidinggevende heeft dus zelf gezegd dat ze bezig is, dat was in juni. En als je dan bij haar wordt uitgenodigd voor het eten en ze drinkt ineens niet, dan valt dat op ja. En ook als ze ineens haar broek dicht moet doen als je binnenkomt. Tja. En ik was zo aardig om er tegenover andere collega niet over te beginnen, maar als ze er dan zelf over begint O-)
  woensdag 10 november 2010 @ 16:57:34 #248
238474 Jeetjejom
pi_88561574
Hahaha, tja dan vraag je er idd ook wel om dat er over je geroddeld wordt....
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 10 november 2010 @ 17:05:43 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88561970
Ik val alleen maar af. Weeg nu 2 kilo minder dan normaal. Ik ben niet misselijk, maar heb weinig eetlust. Bovendien geen trek in koek of snoep: uniek!
pi_88562106
Mefke,

grappig dat jij nu iets neerzet over pijntjes, en je kleren nog passen. Ik merk dat ik een soort van spierpijn heb thv mijn heupen/billen, en ik zat me al af te vragen of dat normaal was, en nu begin jij er toevallig net over.

Ik pas alles nog, ik had alleen 1 broek die ik net weer aankon voor ik zwanger bleek te zijn, en die zit nu eigenlijk wel te strak(terwijl ik op -2 sta sinds het begin van de zwangerschap). Ik heb gisteren een verhuisdoos vol met positiekleding gekocht, en ik had er vandaag al een shirt van aan(kan ook al prima zonder buik), dus ik moet de komende weken een boel rokjes en broeken korter maken, en dan kan ik een hele tijd vooruit.

Ik ben wel blij dat ik morgen vrij ben hoor, had vandaag een heftige dag op het werk, het blijft lastig als je een hele groep voort wil trekken terwijl zij dat zelf niet willen.. Morgen even laten bezinken, wat mailtjes versturen, en vrijdag er weer tegenaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')