abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88521277
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Tally, ben jij al zover dat je dat weet :o Wat leuk, een meisje *O*
17 weken en 4 dagen :)
Ik was zo nieuwsgierig dat ik niet 3 weken kon wachten ;)
Nog 3 weken en dan zit ik al weer op de helft O+
Gaat snel! *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 16:58:40 #152
5428 crew  miss_sly
pi_88521350
Wat goed zeg!
En herkenbaar, hoor. Wij hadden die echo met 18 weken en ik kon ook geen 2 weken meer wachten :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88521592
Ik heb gevoeld dat mijn ventje niet ingedaald ligt O+
Er was een stagiaire bij en hij vond het redelijk ingedaald.
De VK legde hem uit dat hij fout zat en toen vroeg ze of ik ook wilde voelen.
Porde ze een beetje met mijn vingers en idd hij ligt echt niet ingedaald :N
Maar kon wel het hoofdje voelen enzo O+ O+

HB was dit keer 6.9 en mijn bloeddruk is altijd 65/110 :)
De volgende afspraak staat voor volgende week dan ben ik al over datum haha :D
pi_88521998
Wat leuk tally!!

Hopelijk is de komende afspraak niet meer nodig pvoess. Bij hoeveel weken kwam X nou ook alweer?
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:22:40 #155
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88522253
Haha, Pvoess, leuk is dat als je 't zelf kunt voelen he!

(aan het typen met baby op schoot...nog best lastig als je zo'n beweeglijk kind hebt als ik ;) )
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:24:48 #156
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88522327
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat er ergens een gulle middenweg zou moeten zijn tussen 'bevallen mag je niet voelen, wij eisen een keizersnede' en ' we doen het gewoon thuis, tussen de kaarsjes, zonder hulp'...
Die is er wel vind ik. De gewone thuisbevalling, onder leiding van een verloskundige, met als back-up het ziekenhuis als het toch niet lekker gaat. Dat is toch hoe de meeste vrouwen die thuis willen bevallen het doen? Ik wel in ieder geval... en ik ben meer dan tevreden met mijn verloskundigen...
pi_88522709
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Die is er wel vind ik. De gewone thuisbevalling, onder leiding van een verloskundige, met als back-up het ziekenhuis als het toch niet lekker gaat. Dat is toch hoe de meeste vrouwen die thuis willen bevallen het doen? Ik wel in ieder geval... en ik ben meer dan tevreden met mijn verloskundigen...
Jup, en de poliklinische bevalling met je eigen vk is er ook nog. Wel in het ziekenhuis als je dat wenst maar niet extreem gemedicaliseerd. Wat bevallen betreft denk ik dat je in Nederland eigenlijk best wel veel keus en opties hebt tegenwoordig.

Tally een meisje ooooh O+ *O*

Oh Pvoesss ik ben zo benieuwd naar je menneke :D hoop dat je hem snel mag vasthouden <3

Ik ben gewoon alweer 27 weken :o ik ga harder dan ik zelf bij kan houden :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88524426
Ik ben rond 10 voor 2 bevallen van ons prachtige kindje. Het cliché is waar: je vindt je eigen kindje het mooist. Placenta kwam ook meteen mee. We zijn net een half uurtje thuis. Ben kapot, zowel geestelijk als lichamelijk. Nu lekker uitrusten en verwerken.
Dank jullie allen voor de lieve berichtjes. Heeft me heel erg goed gedaan.
Tralalalaaa
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:28:40 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88524565
TAP, ik weet niet veel meer te zeggen dan dit: :*
pi_88524590
Ik vind het echt heel erg ontzettend verdrietig voor je. Heel heel heel erg veel sterkte toegewenst.
pi_88524853
Lieve TAP en TAP-man, ik hoop dat jullie de momenten met jullie mooie kindje kunnen koesteren en er snel een plekje aan kunnen geven. Rust lekker uit, en pas goed op jezelf :*
Gecondoleerd met het verlies, heel veel sterkte.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88525112
sterkte TAP... :* heel erg gecondoleerd...
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:23:46 #163
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88526995
TAP, heel veel sterkte, en fijn dat je toch gezien hebt dat je een heel mooi kindje bij je hebt gedragen. Gecondoleerd!

Tally, een meisje gefeliciteerd!

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wat leuk, gefeliciteerd *O*

En toch wel veel meisjes in de huidige lijst hoor. Die moeten nog wat aanbidders krijgen.
Zag gisteren dat er per 2020 ongeveer 40 miljoen Chinese mannen in de huwbare leeftijd zonder vrouw zitten, nu zullen de dochters hier nog wat jong zijn, maar het biedt mogelijkheden voor de toekomst.... We compenseren dat gewoon een beetje. En straks is het adopteren van Chinese kindjes helemaal over, en dan krijgen we een soort Chinese bruidegommen business... Ik zie een gat in de markt. Huup helpt?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:28:24 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88527262
lieve TAP, heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie kindje.
ook ik heb vandaag veel aan je gedacht, vreselijk...
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88527553
TAP.... :*

Hobbesje...wat een heerlijk ventje! O+

Tally, een meisje! Ik heb wel een knulletje in de aanbieding voor d'r ;)

Hier vandaag bij de vk weer geweest. Met hem alles goed, geboortegewicht wordt geschat op 7 pond, en omdat ik donderdag 37 weken ben, werd er even vermeld wat ik moet doen als de bevalling zou gaan beginnen. :X Toen kwam het ineens allemaal wel héél dichtbij!
Minpuntje...m'n ijzer was 6,1, dus moet ijzertabletjes gaan slikken. Bloeddruk was gewoon netjes.
Het feit dat ik vocht vasthou kwam volgens de vk doordat de kleine man al zo vroeg diep ingedaald is.
Maandag mag ik weer....
Back in business.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:37:08 #166
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88527757
Take_a_picture, nogmaals... héél veel sterkte. Ik vind je berichtjes ontzettend ontroerend... :'(
Wat is het al compleet he, zo'n klein wezentje. Jullie mooie kindje.
Hoe voel je je lichamelijk?
:* Ik vind je zo dapper klinken...
pi_88527876
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef Suzanna het volgende:

[..]
Klopt hoor, maar de discussie was nou net of dat veilig genoeg is of niet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het vooral heel kwalijk om te horen dat sommige vrouwen medicatie toegediend krijgen zonder dat daarvoor om toestemming wordt gevraagd. Dat is mijns inziens een grove schending van lichamelijke integriteit.
Helaas is dat niet eens Amerikaans. Ik had een infuus met opwekkers in mijn arm zitten voor ik het goed en wel in de gaten had. En mooi dat ik daar helemaal niet om gevraagd had. Ik had met af en toe een wee al 5 cm gekregen in een uur of 6 (waarvan ik er 5 geslapen had) dus wie weet was het breken van de vliezen wel genoeg geweest en was me een weeënstorm bespaart gebleven. Ik ga dat dus voor deze keer gewoon op papier zetten: geen opwekkers zonder overleg en als ik ze al krijg, standje superlaag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88527961
T_A_P: daar was ie dan, je kleine ukje. Ik hoop dat jullie hele mooie herinneringen hebben kunnen maken vandaag, ondanks de ongelooflijk korte tijd dat jullie samen waren. Pas goed op jezelf de komende tijd en rust lekker uit. Sterkte!
pi_88528370
T_A_P :*
pi_88530309
Hallo allemaal; even een berichtje over Leandra..
Vandaag bij de controle bij de gynaecoloog bleek de bloeddruk weer te hoog (150/100) te zijn..Dat, gecombineerd met duizeligheid, hoofdpijn en een verminderd bewegen van de kleine deed de gynaecoloog besluiten haar de komende dagen in het ziekenhuis te gaan monitoren en waarschijnlijk de medicijndosis te gaan verhogen.

Net terug uit het ziekenhuis waar iig een goed hartfilmpje van de kleine (toen ik mijn hand op de buik legde, bewoog het direct) en het feit dat Leandra totaal geen eiwit in de urine had, toch weer hoop op een goede afloop geven..
Vandaag 36w en een dag. Zelf houden we er rekening mee dat het volgende week maandag danwel dinsdag zal worden opgewekt, maar nog geen geen harde uitspraak van de gynaecologen..

Leandra doet jullie allemaal de groeten en T_A_P in het bijzonder veel sterkte gewenst..
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:42:59 #171
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88530916
T_A_P, heel veel sterkte met dit verlies. Klinkt alsof jullie het wel heel intens en bewust hebben beleefd. Denk goed aan jezelf de komende tijd :*

Tally een meisje *O* *O* *O* Die zijn heel leuk hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88532001
He Leandra, gaat het toch weer niet lekker. Balen! Maar...wel mooi 36 weken, dat heb je toch maar mooi gehaald! Succes met niksen in het ziekenhuis, ik hoop dat je ukkie nog effe blijft zitten en dat je je niet te naar gaat worden.
pi_88532090
He balen Leandra! Je bent in ieder geval onder goede controle nu, maar liever ben je thuis natuurlijk
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:37:30 #174
238474 Jeetjejom
pi_88533408
Oh ja, Leandra, veel succes in het ziekenhuis en hopelijk blijft ukkie nog een weekje zitten!
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:22:32 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88535747
Take_a_picture, dikke :*

Leandra, toch weer opgenomen. -O- Balen! Sterkte daar! Ook voor Nostalgist uiteraard! :Y
pi_88536763
leandra toch weer in het ziekenhuis, hopelijk hebben ze je bloeddruk weer snel goed onder controle :*
pi_88542882
Leandra, hopellijk ga je je gauw beter voelen, en blijft de kleine nog ff zitten.
Succes en sterkte :*
Back in business.
pi_88543520
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Suzanna het volgende:
Take_a_picture, nogmaals... héél veel sterkte. Ik vind je berichtjes ontzettend ontroerend... :'(
Wat is het al compleet he, zo'n klein wezentje. Jullie mooie kindje.
Hoe voel je je lichamelijk?
:* Ik vind je zo dapper klinken...
Sluit ik me helemaal bij aan :*
pi_88543528
Leandra, heel veel sterkte meid. Ik hoop dat ze alles snel onder controle hebben en dat je ukkie nog ff blijft zitten.
  woensdag 10 november 2010 @ 07:21:45 #180
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88543639
Leandra en Nostalgist wat een gedoe weer. Ik hoop dat de kleine nog tot 37 weken kan blijven zitten en dat alles verder wel goed gaat met mamma en baby! Spannend hoor voor jullie!

Tally een meisje, leuk hoor! *O*

Wow Shirley, volgende week al 37 weken! Bijna en je hebt je eerste kindje, wat gaat dat super snel!
pi_88543748
Take_A_Picture, ontzettend veel succes gewenst en hopelijk zul je je mooie kindje altijd met een mooi gevoel blijven herinneren.

Leandra en Nostalgist heel veel succes en dat alles maar snel weer goed mag gaan en dat de kleine nog maar even lekker mag wachten...

Wij konden ook niet wachten hoor Tally, wij waren dan al wel 18w2d en weten nu dus ook dat wij een dochter krijgen. Echt supergaaf hoor om je kleintje te zien. Ook wij hebben de DVD besteld, erg leuk allemaal.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_88543832
TAP heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

@leandra sterkte met de laatste loodjes maar al wel mooi 36 wk
pi_88543940
Leandra en partner, veel sterkte en liefs... :*
  woensdag 10 november 2010 @ 09:17:44 #184
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88544928
TAP :* heel veel sterkte voor jou en je lief met het verwerken van dit grote verdriet.

Leandra & Nostalgist: hopelijk blijft jullie kleintje nog even zitten waar ie zit!
pi_88545260
T_A_P, heel veel sterkte. :*

Leandra weer opgenomen?
Ik hoop heel hard dat je bloeddruk snel zakt en jullie kindeke (had ik toch bijna het geslacht verraden :o ) nog even lekker mag blijven zitten waar het zit.

Grizzly een meisje, wat leuk. O+
pi_88546783
Wij vinden het ook heel erg leuk dat het een meisje is, want thuis hadden we 3 jongens. Dus opa en oma zijn nu helemaal door het dolle heen (eerste kleinkind EN dan nog een meisje...).
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_88546958
Even een heel onsmakelijk onderwerp, maar is het voor het kindje ook erg dat je niet naar de wc kan? Alles wordt dan toch opgehoopt :?
pi_88547306
Zo, een beetje geslapen. Wat dit lichamelijk met je doet is vooral heel erg vermoeid zijn.
Ik voel me zo slap als een vaatdoek, ben helemaal uitgeput!
Maar wel heel dankbaar hoe snel het allemaal verlopen is.
Tralalalaaa
  woensdag 10 november 2010 @ 10:44:42 #189
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88547366
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef Ienemini het volgende:
Even een heel onsmakelijk onderwerp, maar is het voor het kindje ook erg dat je niet naar de wc kan? Alles wordt dan toch opgehoopt :?
Als je daar last van hebt, heb ik ook gehad, ik drink nu twee glazen multivitamine, of jus met aardbei per dag en eet mandarijnen. Verder geen wit brood, geen rijst, geen banaan.
Bruin brood, cruesli, aard, veel groente. Weinig zout.

Als ik me daar aan hou gaat t prima, wellicht helpt t jou ook.

Ow en Planeet Eigen Wereld. Vandaag ben ik 11 weken. *O*
  woensdag 10 november 2010 @ 10:46:49 #190
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88547433
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, een beetje geslapen. Wat dit lichamelijk met je doet is vooral heel erg vermoeid zijn.
Ik voel me zo slap als een vaatdoek, ben helemaal uitgeput!
Maar wel heel dankbaar hoe snel het allemaal verlopen is.
Maar van het geestelijke deel raak je ook lichamelijk uitgeput volgens mij. Ben je voorlopig even lekker thuis? Kalm aan maar en neem de tijd om te herstellen. :*
pi_88547635
tap :* fijn dat t snel gegaan is!

leandra's beeb wil gewoon op de verjaardag van zijn of haar grote broer geboren worden :)
hopelijk zakt je bloeddruk snel!
  woensdag 10 november 2010 @ 10:54:25 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88547669
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef Ienemini het volgende:
Nee, voor het kindje is het niet erg, voor jou wel. ;) Maar zo snel komt een kindje niet klem te zitten hoor. En daarnaast... alles wat in je darmen zit, zat eerst in je buik, toen paste het ook. ;)

Wat nog wel eens wil helpen is het eten van 2 kiwi's in de ochtend.
pi_88547732
Tap fijn dat het snel ging, rust lekker uit, t is allemaal niet niks. Niet gek dat je je zo slapjes voelt. Heb je voorlopig vrij? En is er iemand die een beetje voor je zorgt zodat je bij kunt komen?

Ieniemini hihi och, t kindje zit niet in je darm dus t kan geen kwaad :+
wat BE zegt, kiwi's eten schijnt te helpen, van die activia-yoghurtjes heb ik ook wel eens gehoord en anders een glas roosvicee laxo per dag misschien?
Verder wel goed blijven drinken enzo.

Ik ga straks ff urine inleveren bij de HA. Wordt gek van de harde buiken. Soms alleen irritant aanwezig, soms gewoon pijnlijk maar de laatste week of twee weken bijna iedere 5 a 10 minuten wel een. Heb verder nergens last van maar goed een blaasontsteking is t snelst en t makkelijkst na te kijken natuurlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88547889
ja zal een hele stomme gedachte zijn :@ maar ik dacht er aan.
Drink wel tegenwoordig 2 liter water. Misschien moet ik toch maar aan de roosvicee en kiwi's
pi_88548103
Ik vroeg me hetzelfde af als Huup, TAP. Neem je de tijd om dit te verwerken? Ik hoop dat jij en je lief veel steun hebben aan elkaar. Ik probeer me er een voorstelling van te maken hoe dit voor jullie moet zijn. Je woordkeuze raakt me erg. Je spreekt van overlijden en bevallen en daarmee maak je heel concreet hoe heftig het is.

Leandra, wat een tegenvaller! Ik hoop dat de kleine nog even veilig bij je blijft. En allemachtig, het gaat gewoon niet lang duren voor je weer moeder wordt!!! Gelukkig heb je je mentaal voorbereid op een vroege inleiding. Ik vind het erg spannend voor jullie.

Tally, wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Ik was indertijd ook heel blij met de geslachtsbepaling en kon niet wachten. Bij Ivan was ik om een of andere reden veel geduldiger. Ik denk dat ik mezelf deze zwangerschap meer permitteer omda ik me de vorige keer in heb gehouden om suffe redenen en omdat dit misschien wel de laatste keer is voor me. Neem het er in ieder geval maar lekker van, het genieten van de zwangerschap!

Huup, goed dat je laat onderzoeken of je een blaasontsteking hebt! Vervelend, die harde buiken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88548238
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:02 schreef Ienemini het volgende:
ja zal een hele stomme gedachte zijn :@ maar ik dacht er aan.
Drink wel tegenwoordig 2 liter water. Misschien moet ik toch maar aan de roosvicee en kiwi's
Roggebrood! Helpt ook onwijs goed heb ik de afgelopen dagen gemerkt :D
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
Tally, wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Ik was indertijd ook heel blij met de geslachtsbepaling en kon niet wachten. Bij Ivan was ik om een of andere reden veel geduldiger. Ik denk dat ik mezelf deze zwangerschap meer permitteer omda ik me de vorige keer in heb gehouden om suffe redenen en omdat dit misschien wel de laatste keer is voor me. Neem het er in ieder geval maar lekker van, het genieten van de zwangerschap!
Ja wij zijn ook super blij. Hubbie begint nu al over zijn meiden enzo O+
Dus hij went er ook al aan. Ook omdat hij vol bleef houden dat we een jongen zouden krijgen :')

En het genieten... Dat is nu aan het beginnen. De roze wolk word nu steeds groter O+
pi_88548400
We hadden gelukkig de komende week al vrij gepland.
Dus die week nemen we ook echt om uit te rusten.
Ik zie wel enorm op tegen mn eerste werkdag, iedereen die dan op je af komt enzo...
Maar misschien valt t ook allemaal wel mee.

En het klopt, omdat je je geestelijk op en leeg voelt, voel je je lichamelijk ook zo.
Tralalalaaa
pi_88549614
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:14 schreef Tally het volgende:

[..]

Roggebrood! Helpt ook onwijs goed heb ik de afgelopen dagen gemerkt :D
Inderdaad! :X

Of elke ochtend beginnen met een bak koffie. c_/
pi_88549746
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Inderdaad! :X

Of elke ochtend beginnen met een bak koffie. c_/
Ik vind koffie smerig :P En drink het ook alleen als ik of veel stress heb of ik ben al dagen niet naar de wc geweest :')
pi_88549775
Bewegen is ook goed voor je darmen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88550306
beweeg iedere dag half uur, eet twee stuks fruit. 4 dagen in de week aardappels met groente.
andere dagen pasta of rijst.
Koffie kan ik nu echt niet meer drinken :r
Zal eens kijken wat er goed werkt....
pi_88550938
Ienemini, vezels vezels vezels en bewegen ja. Ik merk het heel goed als ik een paar dagen niet fiets naar mijn werk, maar de auto neem. En om je vast te waarschuwen: waarschijnlijk duurt dit tot einde zwangerschap...fijn joh, die hormonen! Je moet gewoon zien te voorkomen dat je aambeien krijgt...

Hier verder weinig te merken. Ik vind het maar lastig om echt al heel hard te denken over een nieuw kindje. Ik zal blij zijn als we straks (over 2 weken) weer een echo gehad hebben. Niet dat mijn gevoel niet goed is, maar toch. Het is nog steeds of er een beetje een rem op zit. Komt vast ook wel weer goed.
Kwaaltjes vallen me mee, al merk ik wel dat de hormonen hun werk doen in mijn bekken. Gisteren al echt last gehad van mijn schaambeen en ik had op mijn werk gisteren veel haastklusjes en dus trap op trap af, dat begin ik ook al te voelen. Ach, lang leve de lift, maar ik probeer zo veel mogelijk te blijven lopen. Moet tenslotte nog wel een aantal weken.
  woensdag 10 november 2010 @ 13:00:49 #203
238474 Jeetjejom
pi_88551874
Grizzly, gefeliciteerd met je meisje!!!!

Mefke, ik herken het ook wel hoor. Ik kan me nog altijd niet voorstellen dat ik over 23 weken gewoon al nummer 2 heb. Misschien is het gewoon omdat je het al een keer gehad hebt?
Jouw warmte is genoeg
pi_88552013
Grizzly ook een meisje, dat had ik ff gemist...leuk!

Tally, ik heb nooit echt last gehad van m'n darmen deze zwangerschap, terwijl dat ervoor juist wel was. Maar inderdaad veel vezels eten, dat is het belangrijkste.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 07:21 schreef Silmarwen het volgende:

Wow Shirley, volgende week al 37 weken! Bijna en je hebt je eerste kindje, wat gaat dat super snel!
Kleine verbetering.. :P Morgen al 37 weken! Vanaf morgen heb ik gewoon al meldplicht! :o
Back in business.
pi_88552517
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef grizzlybear het volgende:
Wij konden ook niet wachten hoor Tally, wij waren dan al wel 18w2d en weten nu dus ook dat wij een dochter krijgen. Echt supergaaf hoor om je kleintje te zien. Ook wij hebben de DVD besteld, erg leuk allemaal.
Grizzly :W Een dochter wat leuk O+
  woensdag 10 november 2010 @ 13:37:51 #206
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88553445
Ik wil ook weten wat het is :(
Schoonma vroeg of ze een keer mee kon gaan met een echo, nou heb ik de laatste met 20 weken, en dan 's ochtends vroeg (het eerste moment dat ik een afspraak kon maken :P).

Zij woont een uur bij ons vandaan. Nu dacht ik van: waarom dan geen pretecho bij haar in de buurt?

Iemand een idee wanneer zoiets leuk is om te doen (met hoeveel weken). We zijn nu 14 weken zwanger by the way :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88553674
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:37 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik wil ook weten wat het is :(
Schoonma vroeg of ze een keer mee kon gaan met een echo, nou heb ik de laatste met 20 weken, en dan 's ochtends vroeg (het eerste moment dat ik een afspraak kon maken :P).

Zij woont een uur bij ons vandaan. Nu dacht ik van: waarom dan geen pretecho bij haar in de buurt?

Iemand een idee wanneer zoiets leuk is om te doen (met hoeveel weken). We zijn nu 14 weken zwanger by the way :)
17 weken (tenminste dat deed de pretechobureau bij ons) dan kan je zien wat het is!
En zit je tussen je 20 weken echo en nu in ;)
pi_88553692
Tankgirl, vanaf 25 weken ongeveer is het mooi om een 3d/4d echo te laten maken. Het is wel wat prijzig, maar wij vonden het dubbel en dwars waard.
Back in business.
pi_88553729
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef Shirley het volgende:
Tankgirl, vanaf 25 weken ongeveer is het mooi om een 3d/4d echo te laten maken. Het is wel wat prijzig, maar wij vonden het dubbel en dwars waard.
Die staat hier gepland op 8 januari :P Papa (mijn papa dit keer) wil dit graag van zijn eerste kleinkindje laten maken en wil graag mee :D
pi_88553739
Het ligt er aan wat voor een echo je wilt. Je kan vanaf 16 weken een geslachtsbepaling laten doen. Dit is 2D en je ziet het zelfde als met de 20 weken echo.
Of je kan rond de 25 weken een 3D echo doen. Alleen moet je kind voor allebei wel gunstig liggen en niet beentjes bij elkaar houden of het gezicht in de placenta frotten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88553808
In dat geval mag je meestal kosteloos terugkeren een andere keer DML.... en laat het ook zeker op dvd zetten Tally! Ik heb de onze al 5 x gezien ofzo O+ :@
Back in business.
pi_88553912
Nou aangezien er wel een paar beelden van het gezicht waren bij ons is er niet gesproken over nogmaals komen hoor :N en ik heb van 16 en 25 weken een dvd en 'm nog niet terug gekeken.

Nu sta ik er ook niet zo roze wolkerig in maar dat van die dvd heb ik hier al vaker gelezen. Dat men die eigenlijk nauwelijks terug kijkt.
The way you rock'n'roll
pi_88554010
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:44 schreef Shirley het volgende:
In dat geval mag je meestal kosteloos terugkeren een andere keer DML.... en laat het ook zeker op dvd zetten Tally! Ik heb de onze al 5 x gezien ofzo O+ :@
Ik heb van afgelopen zaterdag ook op DVD. En nu ook al tig keer bekeken en bewerkt voor mama en schoonmama :D
pi_88554746
Ik heb als ontaarde moeder, de dvd maar eens opgezet ;)
The way you rock'n'roll
  woensdag 10 november 2010 @ 14:03:36 #215
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88554780
Wij hebben aanstaande maandag weer een echo, dan ben ik bijna 12 weken en dan pas weer met 20 weken. En ik vind het weer rete-spannend, ik denk omdat ik het nog niet voel, het lijkt me zo fijn om het te voelen over een paar weken, zodat ik zelf die bevestiging heb dat het goed zit.

Manlief opperde laatst al dat als ik een pretecho nog prettig vind, tussendoor of bijv met 27/28 weken, wat ook leuk schijnt te zijn, dat het dan altijd prima is, hij begrijpt dat het prettig kan zijn om tussendoor tijdens het lange wachten zo nu en dan je kindje te zien.
pi_88554956
wij gaan wel een pretecho doen deze keer. Vorige keer wilde mijn man echt echt niet weten wat het werd, maar deze keer doen we het wel, want ik wil het wel heel graag weten. Dus ergens tussen de 12 en 20 weken krijgen we er nog eentje.
Oja en voor mensen in de buurt van Eindhoven: ze zoeken ook daar nog steeds proefpersonen voor echo's, heb je er ook eentje gratis.
pi_88555206
Ienemini: aan het vezelverhaal kan ik toevoegen dat het ook belangrijk is om genoeg (goede) vetten binnen te krijgen.
  woensdag 10 november 2010 @ 14:14:26 #218
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88555223
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef mefke79 het volgende:
wij gaan wel een pretecho doen deze keer. Vorige keer wilde mijn man echt echt niet weten wat het werd, maar deze keer doen we het wel, want ik wil het wel heel graag weten. Dus ergens tussen de 12 en 20 weken krijgen we er nog eentje.
Oja en voor mensen in de buurt van Eindhoven: ze zoeken ook daar nog steeds proefpersonen voor echo's, heb je er ook eentje gratis.
De mijne zei gelukkig meteen dat ie het ook wil weten, wij zijn nogal praktisch ingesteld beide, dat scheelt. Gratis echo is helemaal mooi, en ik weet ook niet of ik tot 20 weken kan wachten hoor, dus 17 weken is bij ons ook een optie. :)
pi_88555312
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:14 schreef Juud79 het volgende:

[..]

De mijne zei gelukkig meteen dat ie het ook wil weten, wij zijn nogal praktisch ingesteld beide, dat scheelt. Gratis echo is helemaal mooi, en ik weet ook niet of ik tot 20 weken kan wachten hoor, dus 17 weken is bij ons ook een optie. :)
Wat ik gewoon frustrerend vond is dat ik vanaf week 5 elke week een echo heb gehad tot week 12 en dan opeens 8 weken zou moeten wachten.
En ik maakte me gewoon veel te druk dat het niet goed zou zitten, want je voelt nu eenmaal niets als het zo klein is.
Dus ik wilde ontzettend graag weten wat het is en ik wilde bevestiging dat alles goed was :)

Mijn kleine meid (wat klinkt dat leuk he O+ ) zwaaide nog eventjes naar ons :D

Es kijken of ik dat stukje uit de echo kan knippen en mijn naam kan verwijderen.
pi_88555330
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb als ontaarde moeder, de dvd maar eens opgezet ;)
Ik ben niet ontaard ( O-) ) en bekijk de dvd ook nooit, hoor. Ik vond het wel heel leuk, de 3d-echo, maar dat was vooral op het moment zelf. Oh, en beide keren viel er niet heel veel te zien. :+
pi_88555824
Ik haal straks het linkje wel weer weg. Maar dit is een minuutje van de echo.
Na een seconde of 10 zie je opeens een handje verschijnen. En iets verder door zie je het ook bewegen.

[ Bericht 42% gewijzigd door Tally op 10-11-2010 15:37:13 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 14:30:25 #222
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88555832
Oh, en als het lastig poepen is, neem een keer een krukje mee naar het toilet zodat je voeten iets hoger staan, dus meer een soort 'natuurlijke' poephouding, zoals je dat zou doen op een staand toilet. Gaat het allemaal net even wat sneller....

Sprak de vrouw met de eeuwige aambeien :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 10 november 2010 @ 14:42:36 #223
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88556198
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Basboussa het volgende:
Oh, en als het lastig poepen is, neem een keer een krukje mee naar het toilet zodat je voeten iets hoger staan, dus meer een soort 'natuurlijke' poephouding, zoals je dat zou doen op een staand toilet. Gaat het allemaal net even wat sneller....

Sprak de vrouw met de eeuwige aambeien :D
Ik las ook al overal op internet dat je moet gaan als je denkt dat je moet gaan en dat van uitstel, afstel komt. :D
  woensdag 10 november 2010 @ 14:44:06 #224
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88556247
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:30 schreef Tally het volgende:
Ik haal straks het linkje wel weer weg. Maar dit is een minuutje van de echo.
Na een seconde of 10 zie je opeens een handje verschijnen. En iets verder door zie je het ook bewegen.
Cute! Ik kan niet wachten tot maandag, dan kan ik als t goed is ook armen en benen zien. Vorige keer alleen de contouren en het hartje, al was dat natuurlijk prachtig.

[ Bericht 17% gewijzigd door Juud79 op 10-11-2010 22:02:03 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 14:44:42 #225
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_88556275
Vrijdag onze 12weken (+1 dag) echo... We kijken er zo naar uit.
Het leuke van zwanger zijn is dat heel veel mensen je gelijk allerlei horror verhalen voeden over hoe fout dingen allemaal wel niet kunnen gaan.
Onbegrijpelijk. Waarom doen mensen dat een vrouw onder de hormonen aan?

Verder is mijn vrouw er achter gekomen waarom je tijdens de zwangerschap wat anders met je energie moet omgaan. Vrijdag een hele dag op pad geweest naar Babydump in Roosendaal (geen idee waarom ik die mensen ook maar één euro van mijn geld zou geven trouwens) en Baby Planet in Oud Gastel (wat zijn ze daar behulpzaam). Zaterdag een etentje en een verjaardag (60 km enkele reis) en dan zondag heel vroeg al naar de jong gezeinnen beurs in Utrecht (voor ons toch 180 km enkele reis).
Dat was wat veel.

Of er een griepje bij zat, geen idee, maar ik heb haar in de bijna 6 jaar dat we samen zijn nog nooit zo ziek meegegaan. Splijtende hoofdpijn, maar niet kunnen drinken om dat ook zo misselijk was als... iets wat heel heel misselijk is.
Van de huisarts zelfs een zetpil voorgeschreven gekregen tegen de misselijk, die wonderwel.. geen donder hielp. Gelukkig is ze vandaag weer een beetje zichzelf geworden en kan ze haar drinken bezig houden.
Gelukkig was mijn schoonmoeder nog zo vreiendelijk om haar toe te fluisteren dat ze dat bij allebei haar zwangerschappen 9 maanden lang had.
Dus de laatste dagen waren 12 uur van huis voor mijn werk, daarna thuis alles poetsen, opruimen, eten... en slapen...

Als je dat dan nog combineert met het feit dat mijn zusje van 27 maandag geopereerd is aan haar borstkanker...
Mag ik dan even klagen dat ik me ook erg onder de zwangerschapshormonen voel zitten? .... en ik echt graag wil zien dat die echt klopt..

[ Bericht 0% gewijzigd door avotar op 10-11-2010 14:58:38 ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')