De mijne laat water nog aanbranden dus nee, ze kunnen het niet allemaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef Aventura het volgende:
Mijn vent werkt vanuit huis dus eten zal hier geen probleem zijn. Hij kookt ddw nu al elke dag (en doet de boodschappen).
Wat je ook nog kunt doen is albert. Gewoon voor een week aan boodschappen bestellen
Ik neem aan dat jullie mannen allemaal wel een eenvoudige maaltijd kunnen bereiden! Afhaal/magnetronvoer is dan toch niet nodig?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:24 schreef huuphuup het volgende:
Voor die paar dagen weken krijg je daar niks van![]()
quote:
oh ja! ik ben master 1-handig etenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet van de kraamtijd alleen nog maar dat de maaltijd heel vaak net bezorgd werd als Ivan wilde drinken.
Wij hebben heel veel gezonde afhaalopties in de buurt! Kip of vis (gegrild/gestoomd) van de Thai of een Indiaas restaurant bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Juud79 het volgende:
Hier zal t wel zo zijn dat mijn moeder wat voor ons maakt en dat komt brengen of in ons huis kookt. Afhaal en bezorg hebben we ook, maar ik denk dat het toch wel heel belangrijk is als je net bent bevallen om gezond te eten.
Het is denk ik maar wat je zelf wilt of leuk/belangrijk vindt. Toen ik uit het ziekenhuis kwam maakte ik het huis elke dag schoon voor de kraamhulp kwam. Koken laat ik met liefde aan een ander over.quote:Koken is wel iets wat ik heel erg graag zelf doe, ik zal dat dus ook wel vrij snel zelf weer proberen te doen en de kraamhulp doet het voorbereidende werk dan toch?![]()
Huis schoomaken voordat de kraamhulp komt, dat je dat kon! Idd, is het waar dat je doet wat je wil doen en idd zou ik liever laten poetsen dan koken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel gezonde afhaalopties in de buurt! Kip of vis (gegrild/gestoomd) van de Thai of een Indiaas restaurant bijvoorbeeld.
[..]
Het is denk ik maar wat je zelf wilt of leuk/belangrijk vindt. Toen ik uit het ziekenhuis kwam maakte ik het huis elke dag schoon voor de kraamhulp kwam. Koken laat ik met liefde aan een ander over.
Ja en of! Ik heb nog nooit een zwangerschap mee gemaakt maar voel de kleine nu ook goed zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef Jeetjejom het volgende:
Hier begin ik vooral 's avonds steeds meer beweging te voelen, maar nu ik het op'type' begin ik me af te vragen of het wel echt zo is. Bij Jorja waren het echte plopjes, maar nu is het net of ik een voet helemaal van links naar rechts voel gaan. Zou dat al kunnen?
Yikes!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het weekend trouwens eindelijk maar weer eens brie gehaald, goed gekeken welke ik mocht hebben en toastjes erbij. Ik me erop verheugen en blij dat ik het aandurfde om te eten.
Maak ik het 's avonds open, en stinken.... Een hap genomen en toen dacht ik als ik nog een hap neem ga ik over mijn nek, terwijl ik nog niet misselijk ben geweest oid. Dus dagdag brie, de komende maanden, alsof mijn lijf zelf zegt wat ik wel en niet moet eten. Ik heb ook totaal geen trek meer in chocolade, terwijl ik dat eerder heerlijk vond...
Wij krijgen een.......... meisjequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tally, ga je nog met ons delen wat het word?
Wat leuk, gefeliciteerdquote:
Van hartequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij krijgen een.......... meisje
We hebben een mooie DVD meegekregen met de hele echo er op. En daar heb ik een leuk filmpje van gemaakt.
Ik wil hem ontzettend graag laten zien want ik ben er trots op (op ons meisje!) alleen mijn naam staat er ook op, dus zet ik hem niet zo maar overal neer
Dank jequote:
Wij hebben al 3 jochies die in de rij staan voor het ongeboren meisjequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat leuk, gefeliciteerd![]()
En toch wel veel meisjes in de huidige lijst hoor. Die moeten nog wat aanbidders krijgen.
Ik heb het voor de rest ook niet echt hoor, in ieder geval niet van geuren, wel dat ik even geen zin heb in bijv witlof, dat smaakte me niet zo, maar ja dat is ook wat bitter.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yikes!
Dat geeft te denken, ik zat erover na te denken om een reeks kooklessen te gaan volgen mij bij in de buurt. De eerste les is volgende week. Straks sta ik half kokhalzend over de pannen. Misschien is het niet zo handig om me nu op te geven. Maarja, ik lees ook zo vaak van vrouwen die nergens last van hebben tot de bevalling aan toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |