abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 november 2010 @ 15:24:22 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88517758
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef Aventura het volgende:
Mijn vent werkt vanuit huis dus eten zal hier geen probleem zijn. Hij kookt ddw nu al elke dag (en doet de boodschappen).
Wat je ook nog kunt doen is albert. Gewoon voor een week aan boodschappen bestellen :D

Ik neem aan dat jullie mannen allemaal wel een eenvoudige maaltijd kunnen bereiden! Afhaal/magnetronvoer is dan toch niet nodig?
De mijne laat water nog aanbranden dus nee, ze kunnen het niet allemaal :X

Hobbesje, die broertjes O+ O+

Ik heb eindelijk wat gevonden om Jan wat rustiger te krijgen _O- nooit verwacht, maar t kind kijkt z'n ogen uit bij Bumba :D kan ik (straks) tenminste rustig koken .. moet ik ze wel eerst branden op dvd O-)

LLM's :*

TAP ook voor jou een :* ik hoop zo dat je het straks een beetje kunt verwerken ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88517804
Mooie foto's, Hobbesje! Ik vind zijn haarkleur vrij bijzonder, niet echt blond maar ook niet echt donker. Of zie ik dat verkeerd?

Mijn vriend kan prima koken - sterker nog, hij kookt altijd - en zal dat tijdens de kraamperiode ook doen. Ik verwacht alleen dat hij daar niet altijd evenveel zin in zal hebben. We zullen het er dan lekker van nemen en lief voor onszelf zijn zodat we ons niet te veel om praktische dingen hoeven te bekommeren. Ik denk dat we tevoren wat gerechten invriezen (soep, stamppot) en regelmatig iets zullen bestellen (lang leve de shitload aan bestelservices in Amsterdam). Er zitten ook cateraars en groenteboeren hier in de buurt die redelijk betaalbare maaltijden hebben om in te vriezen.

Dat kraameten.nl is inderdaad niet echt goedkoop, maar het is wel iets leuks om cadeau te doen aan een ander!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:26:52 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88517846
Oja @Troeta (n.a.v. je avatar): gisteren heb ik bij bijenkorf.nl een giga Dikkie Dik-knuffel besteld, met korting! 3 weken geleden zag ik die in de winkel, en toen zei ik al tegen mijn vriend: 'als ik straks zwanger ben, koop ik 'm'. Ik heb zelf een rode poes genaamd Dikkie O+
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:27:45 #129
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88517881
Helaas is het in een klein pokkedorp in Zuid-Limburg niet zo goed georganiseerd met bezorgservices enzow :(
Maar manlief kookt heel lekker, en veel beter dan mij, dus dat komt wel goed!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88517884
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:24 schreef huuphuup het volgende:
Voor die paar dagen weken krijg je daar niks van :9
:P
pi_88518163
Mr. DML kookt nu ook al bijna elke dag maar er zijn hier ook slagers e.d. die stamppotten en andere (grill) maaltijden verkopen. Makkelijk en toch redelijk gezond ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88518242
Leuk aventaura!! Die knuffelt zo lekker he? Heel je armen kunnen er om heen:D
Leuk dat je kat Dikkie heet!

Ik heb trouwens in de kraamweek best veel gehad dat familie een pannetje met eten kwam brengen en nog krijgen we te eten eigenlijk.
heb gister voor het eerst zelf gekookt eigenlijk en Mex is al 5 weken :D
pi_88518679
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:P
:D
ssht! :+

Ik heb de avond na de bevalling een magnum op _O- had in het ziekenhuis nog een boterham gekregen om eh 6 uur ofzo? Ben om half 5 bevallen dus die boterham zal wel rond 6 uur half 7 zijn geweest.
B. kreeg niks :') dat vond k zo sneu, die had ook sinds 11 uur 's morgens niets meer op. Die zat dus mijn dextrootjes weg te kanen en stiekem mn brood op te eten :D En toen we thuis waren ging ie los bij de snackbar haha.

De tweede dag heeft B. gekookt, Argentijnse bief-iets :9 om me te trakteren :D en vanaf de derde dag heb ik gewoon zelf gekookt, afgewisseld met B. die kookte.
Maar ik hou van koken O+ ontspannend vind ik het. En Amélie sliep veel rond etenstijd dus toen ging dat nog.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:48:48 #134
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88518757
Hier zal t wel zo zijn dat mijn moeder wat voor ons maakt en dat komt brengen of in ons huis kookt. Afhaal en bezorg hebben we ook, maar ik denk dat het toch wel heel belangrijk is als je net bent bevallen om gezond te eten.

Koken is wel iets wat ik heel erg graag zelf doe, ik zal dat dus ook wel vrij snel zelf weer proberen te doen en de kraamhulp doet het voorbereidende werk dan toch? ;)

TAP, ik heb heel veel aan jullie moeten denken de afgelopen dagen, het idee dat zoiets kan gebeuren vliegt me enorm aan.
Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen handelen allemaal en wens jullie veel kracht toe de komende tijd en hoop dat jullie een mooi afscheid hebben van jullie *Ster.
pi_88518767
Ik weet van de kraamtijd alleen nog maar dat de maaltijd heel vaak net bezorgd werd als Ivan wilde drinken.
pi_88518871
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet van de kraamtijd alleen nog maar dat de maaltijd heel vaak net bezorgd werd als Ivan wilde drinken.
oh ja! ik ben master 1-handig eten :P
daarom is chinees en japans zo hendig. Voor die stokjes heb je maar 1 hand nodig joh :+ gaat als een speer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88518875
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Juud79 het volgende:
Hier zal t wel zo zijn dat mijn moeder wat voor ons maakt en dat komt brengen of in ons huis kookt. Afhaal en bezorg hebben we ook, maar ik denk dat het toch wel heel belangrijk is als je net bent bevallen om gezond te eten.
Wij hebben heel veel gezonde afhaalopties in de buurt! Kip of vis (gegrild/gestoomd) van de Thai of een Indiaas restaurant bijvoorbeeld.

quote:
Koken is wel iets wat ik heel erg graag zelf doe, ik zal dat dus ook wel vrij snel zelf weer proberen te doen en de kraamhulp doet het voorbereidende werk dan toch? ;)
Het is denk ik maar wat je zelf wilt of leuk/belangrijk vindt. Toen ik uit het ziekenhuis kwam maakte ik het huis elke dag schoon voor de kraamhulp kwam. Koken laat ik met liefde aan een ander over. :+
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:52:02 #138
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88518890
Maaltijd bezorgen? Volgens mij heb ik gewoon gekookt na een paar dagen. Nu doet/deed de man ook wel heel veel, maar als je maar met zijn tweeen bent, dan maak ik liever soep dan dat ik stofzuig, zeg maar. Heb er ook geen hekel aan!

Nu ga ik misschien wel wat invriezen, maar maak me weinig zorgen over het eten... Andere dingen daarentegen (thuis met 2 kleintjes na een paar dagen), dat lijkt me best heftig...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88519373
Ja nou basboussa dat lijkt mij dus ook heftig. Dat eten vind ik bijzaak, dat komt wel. En wel of niet stofzuigen och :P maar oef met 2 kindjes en dan alleen is wel pittig. Jij hebt niet eens kraamhulp :X en hier gaat het ook na een dag of 3 al langzaam afbouwen. Gelukkig wel geleidelijk maar toch.

Het vindt zn weg wel denk ik dan maar, maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:11:53 #140
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88519532
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wij hebben heel veel gezonde afhaalopties in de buurt! Kip of vis (gegrild/gestoomd) van de Thai of een Indiaas restaurant bijvoorbeeld.

[..]

Het is denk ik maar wat je zelf wilt of leuk/belangrijk vindt. Toen ik uit het ziekenhuis kwam maakte ik het huis elke dag schoon voor de kraamhulp kwam. Koken laat ik met liefde aan een ander over. :+
Huis schoomaken voordat de kraamhulp komt, dat je dat kon! Idd, is het waar dat je doet wat je wil doen en idd zou ik liever laten poetsen dan koken.

Het weekend trouwens eindelijk maar weer eens brie gehaald, goed gekeken welke ik mocht hebben en toastjes erbij. Ik me erop verheugen en blij dat ik het aandurfde om te eten.
Maak ik het 's avonds open, en stinken.... Een hap genomen en toen dacht ik als ik nog een hap neem ga ik over mijn nek, terwijl ik nog niet misselijk ben geweest oid. Dus dagdag brie, de komende maanden, alsof mijn lijf zelf zegt wat ik wel en niet moet eten. Ik heb ook totaal geen trek meer in chocolade, terwijl ik dat eerder heerlijk vond... :)
pi_88519812
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef Jeetjejom het volgende:
Hier begin ik vooral 's avonds steeds meer beweging te voelen, maar nu ik het op'type' begin ik me af te vragen of het wel echt zo is. Bij Jorja waren het echte plopjes, maar nu is het net of ik een voet helemaal van links naar rechts voel gaan. Zou dat al kunnen?
Ja en of! Ik heb nog nooit een zwangerschap mee gemaakt maar voel de kleine nu ook goed zitten.
Geen plopjes (al zitten die er wel tussen) maar afgelopen zaterdag hadden we een echo (geslachtsbepaling) en toen was het aardig aan het trappen :D Eerst dacht ik dat het was alsof ik een scheetje :@ moest laten maar dat er helemaal geen lucht uit wilde komen.
Totdat ik op de echo zag dat het dus van het schoppen is :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:25:34 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88520003
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef Juud79 het volgende:

[..]
Het weekend trouwens eindelijk maar weer eens brie gehaald, goed gekeken welke ik mocht hebben en toastjes erbij. Ik me erop verheugen en blij dat ik het aandurfde om te eten.
Maak ik het 's avonds open, en stinken.... Een hap genomen en toen dacht ik als ik nog een hap neem ga ik over mijn nek, terwijl ik nog niet misselijk ben geweest oid. Dus dagdag brie, de komende maanden, alsof mijn lijf zelf zegt wat ik wel en niet moet eten. Ik heb ook totaal geen trek meer in chocolade, terwijl ik dat eerder heerlijk vond... :)
Yikes!
Dat geeft te denken, ik zat erover na te denken om een reeks kooklessen te gaan volgen mij bij in de buurt. De eerste les is volgende week. Straks sta ik half kokhalzend over de pannen. Misschien is het niet zo handig om me nu op te geven. Maarja, ik lees ook zo vaak van vrouwen die nergens last van hebben tot de bevalling aan toe.
pi_88520126
Tally, ga je nog met ons delen wat het word? O-)
The way you rock'n'roll
pi_88520142
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tally, ga je nog met ons delen wat het word? O-)
Wij krijgen een.......... meisje O+

We hebben een mooie DVD meegekregen met de hele echo er op. En daar heb ik een leuk filmpje van gemaakt.
Ik wil hem ontzettend graag laten zien want ik ben er trots op (op ons meisje!) alleen mijn naam staat er ook op, dus zet ik hem niet zo maar overal neer :')
pi_88520242
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Wat leuk, gefeliciteerd *O*

En toch wel veel meisjes in de huidige lijst hoor. Die moeten nog wat aanbidders krijgen.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:32:35 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88520310
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef Tally het volgende:

[..]

We hebben een mooie DVD meegekregen met de hele echo er op. En daar heb ik een leuk filmpje van gemaakt.
Ik wil hem ontzettend graag laten zien want ik ben er trots op (op ons meisje!) alleen mijn naam staat er ook op, dus zet ik hem niet zo maar overal neer :')
Van harte :)
pi_88520366
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Van harte :)
Dank je
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wat leuk, gefeliciteerd *O*

En toch wel veel meisjes in de huidige lijst hoor. Die moeten nog wat aanbidders krijgen.
Wij hebben al 3 jochies die in de rij staan voor het ongeboren meisje :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:45:03 #148
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88520783
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:25 schreef Aventura het volgende:

[..]

Yikes!
Dat geeft te denken, ik zat erover na te denken om een reeks kooklessen te gaan volgen mij bij in de buurt. De eerste les is volgende week. Straks sta ik half kokhalzend over de pannen. Misschien is het niet zo handig om me nu op te geven. Maarja, ik lees ook zo vaak van vrouwen die nergens last van hebben tot de bevalling aan toe.
Ik heb het voor de rest ook niet echt hoor, in ieder geval niet van geuren, wel dat ik even geen zin heb in bijv witlof, dat smaakte me niet zo, maar ja dat is ook wat bitter.

Ik merk erg dat mijn lijf zorgt voor afwisseling, yoghurt met fruit en cereals, brood, rijstwafels en crackers met kaas, slankie smeerkaas, sandwich spread, ham. Veel mandarijnen (voor de darmen) ;)
's Avonds, aard of pasta met een beetje vlees en veel groente, stampotten, ovenschotels en soms rijst.
pi_88520835
Tally, wat leuk, eenmeisje! *O*

zo, mijn meest nabije collega's zijn op de hoogte, kreeg wel hele leuke reacties, sommigen waren echt zwaar verrast, wel grappig..
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 16:55:07 #150
5428 crew  miss_sly
pi_88521196
Tally, ben jij al zover dat je dat weet :o Wat leuk, een meisje *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')