17 weken en 4 dagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Tally, ben jij al zover dat je dat weetWat leuk, een meisje
Die is er wel vind ik. De gewone thuisbevalling, onder leiding van een verloskundige, met als back-up het ziekenhuis als het toch niet lekker gaat. Dat is toch hoe de meeste vrouwen die thuis willen bevallen het doen? Ik wel in ieder geval... en ik ben meer dan tevreden met mijn verloskundigen...quote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat er ergens een gulle middenweg zou moeten zijn tussen 'bevallen mag je niet voelen, wij eisen een keizersnede' en ' we doen het gewoon thuis, tussen de kaarsjes, zonder hulp'...
Jup, en de poliklinische bevalling met je eigen vk is er ook nog. Wel in het ziekenhuis als je dat wenst maar niet extreem gemedicaliseerd. Wat bevallen betreft denk ik dat je in Nederland eigenlijk best wel veel keus en opties hebt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Die is er wel vind ik. De gewone thuisbevalling, onder leiding van een verloskundige, met als back-up het ziekenhuis als het toch niet lekker gaat. Dat is toch hoe de meeste vrouwen die thuis willen bevallen het doen? Ik wel in ieder geval... en ik ben meer dan tevreden met mijn verloskundigen...
Zag gisteren dat er per 2020 ongeveer 40 miljoen Chinese mannen in de huwbare leeftijd zonder vrouw zitten, nu zullen de dochters hier nog wat jong zijn, maar het biedt mogelijkheden voor de toekomst.... We compenseren dat gewoon een beetje. En straks is het adopteren van Chinese kindjes helemaal over, en dan krijgen we een soort Chinese bruidegommen business... Ik zie een gat in de markt. Huup helpt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat leuk, gefeliciteerd![]()
En toch wel veel meisjes in de huidige lijst hoor. Die moeten nog wat aanbidders krijgen.
Klopt hoor, maar de discussie was nou net of dat veilig genoeg is of niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Die is er wel vind ik. De gewone thuisbevalling, onder leiding van een verloskundige, met als back-up het ziekenhuis als het toch niet lekker gaat. Dat is toch hoe de meeste vrouwen die thuis willen bevallen het doen? Ik wel in ieder geval... en ik ben meer dan tevreden met mijn verloskundigen...
Helaas is dat niet eens Amerikaans. Ik had een infuus met opwekkers in mijn arm zitten voor ik het goed en wel in de gaten had. En mooi dat ik daar helemaal niet om gevraagd had. Ik had met af en toe een wee al 5 cm gekregen in een uur of 6 (waarvan ik er 5 geslapen had) dus wie weet was het breken van de vliezen wel genoeg geweest en was me een weeënstorm bespaart gebleven. Ik ga dat dus voor deze keer gewoon op papier zetten: geen opwekkers zonder overleg en als ik ze al krijg, standje superlaag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het vooral heel kwalijk om te horen dat sommige vrouwen medicatie toegediend krijgen zonder dat daarvoor om toestemming wordt gevraagd. Dat is mijns inziens een grove schending van lichamelijke integriteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |