abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88521277
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Tally, ben jij al zover dat je dat weet :o Wat leuk, een meisje *O*
17 weken en 4 dagen :)
Ik was zo nieuwsgierig dat ik niet 3 weken kon wachten ;)
Nog 3 weken en dan zit ik al weer op de helft O+
Gaat snel! *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 16:58:40 #152
5428 crew  miss_sly
pi_88521350
Wat goed zeg!
En herkenbaar, hoor. Wij hadden die echo met 18 weken en ik kon ook geen 2 weken meer wachten :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88521592
Ik heb gevoeld dat mijn ventje niet ingedaald ligt O+
Er was een stagiaire bij en hij vond het redelijk ingedaald.
De VK legde hem uit dat hij fout zat en toen vroeg ze of ik ook wilde voelen.
Porde ze een beetje met mijn vingers en idd hij ligt echt niet ingedaald :N
Maar kon wel het hoofdje voelen enzo O+ O+

HB was dit keer 6.9 en mijn bloeddruk is altijd 65/110 :)
De volgende afspraak staat voor volgende week dan ben ik al over datum haha :D
pi_88521998
Wat leuk tally!!

Hopelijk is de komende afspraak niet meer nodig pvoess. Bij hoeveel weken kwam X nou ook alweer?
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:22:40 #155
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88522253
Haha, Pvoess, leuk is dat als je 't zelf kunt voelen he!

(aan het typen met baby op schoot...nog best lastig als je zo'n beweeglijk kind hebt als ik ;) )
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:24:48 #156
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88522327
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat er ergens een gulle middenweg zou moeten zijn tussen 'bevallen mag je niet voelen, wij eisen een keizersnede' en ' we doen het gewoon thuis, tussen de kaarsjes, zonder hulp'...
Die is er wel vind ik. De gewone thuisbevalling, onder leiding van een verloskundige, met als back-up het ziekenhuis als het toch niet lekker gaat. Dat is toch hoe de meeste vrouwen die thuis willen bevallen het doen? Ik wel in ieder geval... en ik ben meer dan tevreden met mijn verloskundigen...
pi_88522709
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Die is er wel vind ik. De gewone thuisbevalling, onder leiding van een verloskundige, met als back-up het ziekenhuis als het toch niet lekker gaat. Dat is toch hoe de meeste vrouwen die thuis willen bevallen het doen? Ik wel in ieder geval... en ik ben meer dan tevreden met mijn verloskundigen...
Jup, en de poliklinische bevalling met je eigen vk is er ook nog. Wel in het ziekenhuis als je dat wenst maar niet extreem gemedicaliseerd. Wat bevallen betreft denk ik dat je in Nederland eigenlijk best wel veel keus en opties hebt tegenwoordig.

Tally een meisje ooooh O+ *O*

Oh Pvoesss ik ben zo benieuwd naar je menneke :D hoop dat je hem snel mag vasthouden <3

Ik ben gewoon alweer 27 weken :o ik ga harder dan ik zelf bij kan houden :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88524426
Ik ben rond 10 voor 2 bevallen van ons prachtige kindje. Het cliché is waar: je vindt je eigen kindje het mooist. Placenta kwam ook meteen mee. We zijn net een half uurtje thuis. Ben kapot, zowel geestelijk als lichamelijk. Nu lekker uitrusten en verwerken.
Dank jullie allen voor de lieve berichtjes. Heeft me heel erg goed gedaan.
Tralalalaaa
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:28:40 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88524565
TAP, ik weet niet veel meer te zeggen dan dit: :*
pi_88524590
Ik vind het echt heel erg ontzettend verdrietig voor je. Heel heel heel erg veel sterkte toegewenst.
pi_88524853
Lieve TAP en TAP-man, ik hoop dat jullie de momenten met jullie mooie kindje kunnen koesteren en er snel een plekje aan kunnen geven. Rust lekker uit, en pas goed op jezelf :*
Gecondoleerd met het verlies, heel veel sterkte.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88525112
sterkte TAP... :* heel erg gecondoleerd...
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:23:46 #163
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88526995
TAP, heel veel sterkte, en fijn dat je toch gezien hebt dat je een heel mooi kindje bij je hebt gedragen. Gecondoleerd!

Tally, een meisje gefeliciteerd!

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wat leuk, gefeliciteerd *O*

En toch wel veel meisjes in de huidige lijst hoor. Die moeten nog wat aanbidders krijgen.
Zag gisteren dat er per 2020 ongeveer 40 miljoen Chinese mannen in de huwbare leeftijd zonder vrouw zitten, nu zullen de dochters hier nog wat jong zijn, maar het biedt mogelijkheden voor de toekomst.... We compenseren dat gewoon een beetje. En straks is het adopteren van Chinese kindjes helemaal over, en dan krijgen we een soort Chinese bruidegommen business... Ik zie een gat in de markt. Huup helpt?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:28:24 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88527262
lieve TAP, heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie kindje.
ook ik heb vandaag veel aan je gedacht, vreselijk...
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88527553
TAP.... :*

Hobbesje...wat een heerlijk ventje! O+

Tally, een meisje! Ik heb wel een knulletje in de aanbieding voor d'r ;)

Hier vandaag bij de vk weer geweest. Met hem alles goed, geboortegewicht wordt geschat op 7 pond, en omdat ik donderdag 37 weken ben, werd er even vermeld wat ik moet doen als de bevalling zou gaan beginnen. :X Toen kwam het ineens allemaal wel héél dichtbij!
Minpuntje...m'n ijzer was 6,1, dus moet ijzertabletjes gaan slikken. Bloeddruk was gewoon netjes.
Het feit dat ik vocht vasthou kwam volgens de vk doordat de kleine man al zo vroeg diep ingedaald is.
Maandag mag ik weer....
Back in business.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:37:08 #166
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88527757
Take_a_picture, nogmaals... héél veel sterkte. Ik vind je berichtjes ontzettend ontroerend... :'(
Wat is het al compleet he, zo'n klein wezentje. Jullie mooie kindje.
Hoe voel je je lichamelijk?
:* Ik vind je zo dapper klinken...
pi_88527876
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef Suzanna het volgende:

[..]
Klopt hoor, maar de discussie was nou net of dat veilig genoeg is of niet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het vooral heel kwalijk om te horen dat sommige vrouwen medicatie toegediend krijgen zonder dat daarvoor om toestemming wordt gevraagd. Dat is mijns inziens een grove schending van lichamelijke integriteit.
Helaas is dat niet eens Amerikaans. Ik had een infuus met opwekkers in mijn arm zitten voor ik het goed en wel in de gaten had. En mooi dat ik daar helemaal niet om gevraagd had. Ik had met af en toe een wee al 5 cm gekregen in een uur of 6 (waarvan ik er 5 geslapen had) dus wie weet was het breken van de vliezen wel genoeg geweest en was me een weeënstorm bespaart gebleven. Ik ga dat dus voor deze keer gewoon op papier zetten: geen opwekkers zonder overleg en als ik ze al krijg, standje superlaag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88527961
T_A_P: daar was ie dan, je kleine ukje. Ik hoop dat jullie hele mooie herinneringen hebben kunnen maken vandaag, ondanks de ongelooflijk korte tijd dat jullie samen waren. Pas goed op jezelf de komende tijd en rust lekker uit. Sterkte!
pi_88528370
T_A_P :*
pi_88530309
Hallo allemaal; even een berichtje over Leandra..
Vandaag bij de controle bij de gynaecoloog bleek de bloeddruk weer te hoog (150/100) te zijn..Dat, gecombineerd met duizeligheid, hoofdpijn en een verminderd bewegen van de kleine deed de gynaecoloog besluiten haar de komende dagen in het ziekenhuis te gaan monitoren en waarschijnlijk de medicijndosis te gaan verhogen.

Net terug uit het ziekenhuis waar iig een goed hartfilmpje van de kleine (toen ik mijn hand op de buik legde, bewoog het direct) en het feit dat Leandra totaal geen eiwit in de urine had, toch weer hoop op een goede afloop geven..
Vandaag 36w en een dag. Zelf houden we er rekening mee dat het volgende week maandag danwel dinsdag zal worden opgewekt, maar nog geen geen harde uitspraak van de gynaecologen..

Leandra doet jullie allemaal de groeten en T_A_P in het bijzonder veel sterkte gewenst..
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:42:59 #171
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88530916
T_A_P, heel veel sterkte met dit verlies. Klinkt alsof jullie het wel heel intens en bewust hebben beleefd. Denk goed aan jezelf de komende tijd :*

Tally een meisje *O* *O* *O* Die zijn heel leuk hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88532001
He Leandra, gaat het toch weer niet lekker. Balen! Maar...wel mooi 36 weken, dat heb je toch maar mooi gehaald! Succes met niksen in het ziekenhuis, ik hoop dat je ukkie nog effe blijft zitten en dat je je niet te naar gaat worden.
pi_88532090
He balen Leandra! Je bent in ieder geval onder goede controle nu, maar liever ben je thuis natuurlijk
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:37:30 #174
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88533408
Oh ja, Leandra, veel succes in het ziekenhuis en hopelijk blijft ukkie nog een weekje zitten!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:22:32 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88535747
Take_a_picture, dikke :*

Leandra, toch weer opgenomen. -O- Balen! Sterkte daar! Ook voor Nostalgist uiteraard! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')