quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik ben ook niet helemaal gezond, dus dat komt goedquote:Op woensdag 10 november 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat et jouw rug?
Zou je niet een beetje uitkijken?
ja maak dan voortaan zelf je tt en topic ipv mij lastig te vallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
spoiler werkt ook niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat al die tags, dus Bold, Underlined, Italic en Strikeout, sowieso niet werken in de mobiele layout
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal gezond, dus dat komt goed
Lammen- en Blindensex ftwquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal gezond, dus dat komt goed
Die zie je meteen he?quote:
Plaatsen gaat goed met android, tonen nietquote:
Zwaar hč?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sodeju, ik zweer nooit meer grapjes te maken over Frisbee.
kloptquote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zie je meteen he?
[..]
Plaatsen gaat goed met android, tonen niet!
Das toch 'sport' voor lamme takken? Beetje zo'n ding gooien enzo?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sodeju, ik zweer nooit meer grapjes te maken over Frisbee.
Van half 10 tot kwart over 11 gesport en ik ben gewoon kapot. Ik zit nu nog gewoon te hijgen.quote:
Ik nietquote:
Ik denk dat ik de mijne niet wil wetenquote:
Ik daag je uitquote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch 'sport' voor lamme takken? Beetje zo'n ding gooien enzo?
Dat dacht ik dus ook...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch 'sport' voor lamme takken? Beetje zo'n ding gooien enzo?
klopt vet handig bij nfsw dingenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zie je meteen he?
[..]
Plaatsen gaat goed met android, tonen niet!
Met jouw huidige conditie durf ik dat nog wel aan te nemenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mijne niet wil weten
[..]
Ik daag je uit
Wees maar blij dat ik tegen je praat!quote:
Hahahaha, en anders?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Met jouw huidige conditie durf ik dat nog wel aan te nemen...
Ehmquote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik tegen je praat!
Ferrari's
[..]
Hahahaha, en anders?
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik tegen je praat!
Ferrari's
[..]
Hahahaha, en anders?
Weet ik tochquote:
Bold wordt wel gerenderd op mijn androidquote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat al die tags, dus Bold, Underlined, Italic en Strikeout, sowieso niet werken in de mobiele layout
Och, leuk toch, zo'n grindbakornamentquote:
Postalgold gaf me 450kg zout, dat was echt fantastisch!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef cablegunmaster het volgende:
dus hoeveel kilo zout moet ik meenemen?
Zo ist beterquote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Bold wordt wel gerenderd op mijn nerdofoon.
Pekelen ze de fietspaden niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef cablegunmaster het volgende:
dus hoeveel kilo zout moet ik meenemen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Postalgold gaf me 450kg zout, dat was echt fantastisch!
quote:
Slechte ruil voor goudquote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Wisselstoringquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Muck het volgende:
Bij gebrek aan Flash in mijn bed (waar blijf je?!):
Grey's Anatomy, laptop, haakwerkje en chocola
Postalsalt bedoel jequote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
welke heb je ik heb de htc desirequote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, leuk toch, zo'n grindbakornament?
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Muck het volgende:
Bij gebrek aan Flash in mijn bed (waar blijf je?!):
Grey's Anatomy, laptop, haakwerkje en chocola
SE Xperia X10quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke heb je ik heb de htc desire
Ermm.quote:
Weet je hoe leuk?quote:
Das waar...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm.
Prorail. En anders altijd eerst nog Syntus. NS is hooguit, via wat schimmige BV'tjes, nog eigenaar van het vastgoed. Wat alleen in Doetinchem nog wat voorstelt.
iets in die richting wilden ze mij ook proberen aan te smeren en ik een dag uitproberen om te HUILEN!quote:
Leukquote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk?
En ik haak een kerststalletje
Met al die uitval stelt het achterhoek-traject ook niet veel voor.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm.
Prorail. En anders altijd eerst nog Syntus. NS is hooguit, via wat schimmige BV'tjes, nog eigenaar van het vastgoed. Wat alleen in Doetinchem nog wat voorstelt.
Haken is net als yoga, het maakt mijn hoofd een beetje leegquote:
Nou het had ook niet veel gescheeld of mijn HTC Desire had ik na een paar uur frustraties in een miljard splinters tegen de muur gegooid hoor _o-quote:Op woensdag 10 november 2010 23:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iets in die richting wilden ze mij ook proberen aan te smeren en ik een dag uitproberen om te HUILEN!
Één van de vele redenen voor mij om te verhuizen vanuit Didamquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met al die uitval stelt het achterhoek-traject ook niet veel voor.
Hee dat heb ik met kotsenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Haken is net als yoga, het maakt mijn hoofd een beetje leeg
Ik reis in 2 half uur naar mijn ouders, over een traject van ongeveer 50 km.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Één van de vele redenen voor mij om te verhuizen vanuit Didam
Afleiding is altijd mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Eigenlijk wou ik de HD variant maar die bestond nog niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het had ook niet veel gescheeld of mijn HTC Desire had ik na een paar uur frustraties in een miljard splinters tegen de muur gegooid hoor _o-
Dat heb ik met metalquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan ook heerlijk zijnquote:
Dat is echt erg jaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik reis in 2 half uur naar mijn ouders, over een traject van ongeveer 50 km.
Preciesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Afleiding is altijd mooi
En je maakt ook nog eens wat leuks.
Mooiste is dan nog wel Eibergen (ik moet bussen in plaats van treinen). Als daar een ongeluk gebeurd tussen een brug en de eerstvolgende stoplichten (wat vaak gebeurd omdat Eibergen zo slim is om de hoofdweg dwars door het dorp aan te leggen), kom ik helemaal niet meer thuis.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Muck het volgende:
Dat is echt erg ja
Over een stukje van 65 km (naar mijn ouders) deed ik ook zo'n 2 uur
Handig is datquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mooiste is dan nog wel Eibergen (ik moet bussen in plaats van treinen). Als daar een ongeluk gebeurd tussen een brug en de eerstvolgende stoplichten (wat vaak gebeurd omdat Eibergen zo slim is om de hoofdweg dwars door het dorp aan te leggen), kom ik helemaal niet meer thuis.
Ik heb ook gezworen als ik ooit Miljardair word dat ik Eibergen opkoop en platleg, kutdorp dat het is.
Daar kwam ik ook een kleine eeuw later achterquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen denkt dat je in Arnhem toch ook bijna in WInterswijk bent. Maar in afstand is Utrecht dichterbij. En in tijd gezien, is Amsterdam zelfs dichterbij Arnhem dan Winterswijk.
ik dacht dat ik het niet kende luister ik "house on mars" Oh dat is die bandquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef Muck het volgende:
Ayreon luisteren in de auto met de radio op 20 is ook goed
Zoiets had ik gisteren dus ook. We moesten met oma in de kist van de Betuwe naar Ede, en er zijn niet zo gek veel bruggen over de Rijn. Ongeluk vlakbij de logische brug (de Cunerabrug bij Rhenen) betekende dat we helemaal over Arnhem om moesten rijdenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mooiste is dan nog wel Eibergen (ik moet bussen in plaats van treinen). Als daar een ongeluk gebeurd tussen een brug en de eerstvolgende stoplichten (wat vaak gebeurd omdat Eibergen zo slim is om de hoofdweg dwars door het dorp aan te leggen), kom ik helemaal niet meer thuis.
Snelweg vs landweggetjes?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:56 schreef Muck het volgende:
Daar kwam ik ook een kleine eeuw later achter
kut update die maar niet komtquote:
Meen je dat? Wattefack?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets had ik gisteren dus ook. We moesten met oma in de kist van de Betuwe naar Ede, en er zijn niet zo gek veel bruggen over de Rijn. Ongeluk vlakbij de logische brug (de Cunerabrug bij Rhenen) betekende dat we helemaal over Arnhem om moesten rijden130 over de snelweg met een rouwstoet
( "Doen we anders nooit hoor meneer
")
Arnhem - Winterswijk is gewoon 65 km, zonder overdrijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Snelweg vs landweggetjes?
Huhu, varsseveld doortrekken doen ze dus ook mooi niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen denkt dat je in Arnhem toch ook bijna in WInterswijk bent. Maar in afstand is Utrecht dichterbij. En in tijd gezien, is Amsterdam zelfs dichterbij Arnhem dan Winterswijk.
Ja. Shit happens, we waren al met al een kwartier te laat bij het crematorium. Maar na ons was er nog weer een uitvaart. Die lui hebben ook een soort spoorboekje natuurlijk.quote:
Lekker dan, dus jullie moesten rushen omdat dit gebeurd is? Niet tof.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Shit happens, we waren al met al een kwartier te laat bij het crematorium. Maar na ons was er nog weer een uitvaart. Die lui hebben ook een soort spoorboekje natuurlijk.
Alles met treinen vergelijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Shit happens, we waren al met al een kwartier te laat bij het crematorium. Maar na ons was er nog weer een uitvaart. Die lui hebben ook een soort spoorboekje natuurlijk.
Nee schat, oranje lijntje is langer dan de groenequote:Op woensdag 10 november 2010 23:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Snelweg vs landweggetjes?
Mja nou ja, eenmaal daar hebben we wel gewoon overal de tijd voor kunnen nemen hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 00:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lekker dan, dus jullie moesten rushen omdat dit gebeurd is? Niet tof.
Wat lief dat je zoveel moeite hebt gedaanquote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee schat, oranje lijntje is langer dan de groene
[ afbeelding ]
Naja, het is goed dat je het kan relativeren. Maar ik zou het zelf echt niet tof hebben gevonden.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja nou ja, eenmaal daar hebben we wel gewoon overal de tijd voor kunnen nemen hoormaar de ontvangst in de familiekamer was wat kort. Daar was geen tijd meer voor koffie.
Zo ben ikquote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat lief dat je zoveel moeite hebt gedaan
Ik krijg gewoon zwaar de neiging om Eibergen en Dinxperlo van die kaart te gummen. Bah.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee schat, oranje lijntje is langer dan de groene
[ afbeelding ]
Tata!quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 248 Marijkezwolle
02. 221 PeZu
03. 173 pgrferrari
04. 155 Muck
05. 110 suikertaartje
06. 089 LieveLobbes
07. 086 MPG
08. 070 Panda72
09. 068 Woeste_Woerd
10. 055 Dr_Flash
11. 055 DaMart
12. 051 wel.o.k
13. 047 Symphonic
14. 047 LovelyLady
15. 044 goldfinger1963
16. 037 Trevland
17. 025 Jojoortje
18. 024 dirkjo
19. 024 Sheldon_Cooper
20. 019 Bos81
Reeks-statistieken!
die weet ik nietquote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef pgrferrari het volgende:
En de andere poststats van de users hier overall?
Ja, je doet er niet veel aan, wel? We hebben gelukkig wel alle tijd kunnen nemen die we wilden nemen in het crematorium. We zijn niet halverwege de tweede speech de zaal uitgejaagd of zo. En hoe laat het dan op dat moment is kan je bijzonder weinig schelenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, het is goed dat je het kan relativeren. Maar ik zou het zelf echt niet tof hebben gevonden.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-11-2010 (i)
01. 248 Marijkezwolle
02. 232 PeZu
03. 194 pgrferrari
04. 175 Muck
05. 110 suikertaartje
06. 100 MPG
07. 089 LieveLobbes
08. 076 Woeste_Woerd
09. 074 Dr_Flash
10. 070 Panda72
11. 055 DaMart
12. 051 wel.o.k
13. 047 Symphonic
14. 047 LovelyLady
15. 044 goldfinger1963
16. 042 Trevland
17. 025 Jojoortje
18. 024 Sheldon_Cooper
19. 024 dirkjo
20. 019 Bos81
Reeks-statistieken!
Ach weet je. Oma hield veel van autorijden. En ook wel van DOORrijdenquote:
Ja, ik zit ook te wachtenquote:
ja eind oktober komt ie echt hoor, fok jou sony ericssonquote:
Je weet hoe dat gaat bij die neukbaas he,quote:
huh?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef PeZu het volgende:
moeten we die cijfers bij elkaar optellen of wat?
ja zen ze verschillen ook nog eensquote:
ik zie nou pas dat jij ze al had gepostquote:
die van CGM zijn die van 11 uur geweestquote:Op donderdag 11 november 2010 00:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zen ze verschillen ook nog eens![]()
verward ik raak
ik weet het allemaal ook niet meerquote:Op donderdag 11 november 2010 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van CGM zijn die van 11 uur geweest
hij heeft ze te vroeg opgezocht.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet het allemaal ook niet meer
tegenwoordig welquote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
oh was CGM dat die ze eerst postte?
Ik denk altijd "Stats rijmt op Bats"
Stats komen dus altijd van jou
ja ik weetsquote:Op donderdag 11 november 2010 00:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft ze te vroeg opgezocht.
dan heeft de bot nog niet het totaal van de hele dag
wat zag ik net dan waarvan ik moets janken; mij leven, mijn levenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
de dagcijfers zijn er nog niet![]()
quote:
die cijfers kloppen nietquote:Op donderdag 11 november 2010 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat zag ik net dan waarvan ik moets janken; mij leven, mijn leven
ik ook niet, ik doe het toch helemaal zelf en weet dat heus wel, het boeit me dan ook nietquote:Op donderdag 11 november 2010 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal nooit janken om mijn postcount
ik doe net alsof ik erom moet jankenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal nooit janken om mijn postcount
ik ook, dat hoort er bij op fok hehquote:Op donderdag 11 november 2010 00:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe net alsof ik erom moet janken
ik heb me snel aangepastquote:Op donderdag 11 november 2010 00:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, dat hoort er bij op fok heh
Om die van jou moet ik weleens heel hard lachenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe net alsof ik erom moet janken
quote:Top 100 van woensdag 10 november 2010
001. 472 PeZu
003. 303 pgrferrari
006. 264 Marijkezwolle
011. 179 Muck
037. 111 suikertaartje
047. 100 MPG
059. 091 Dr_Flash
061. 089 LieveLobbes
066. 086 Symphonic
082. 076 goldfinger1963
082. 076 Woeste_Woerd
094. 070 Panda72
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om die van jou moet ik weleens heel hard lachen![]()
trusten flesquote:
zit toch wel wat verschil inquote:Op donderdag 11 november 2010 01:04 schreef PeZu het volgende:
ik zie geen verschil met de cijfers van gisteren_!
trusten fles
Ik lach nietquote:Op donderdag 11 november 2010 07:36 schreef cablegunmaster het volgende:
denk je om 9 uur een afspraak met de dokter te hebben is die pas op maandag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 11 november 2010 07:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik lach niethet is dat ik het briefje hier heb en nog niet ben gegaan anders was ik pas echt boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
Ja dat was dan helemaal balen geweest.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is dat ik het briefje hier heb en nog niet ben gegaan anders was ik pas echt boos
Ik las het, dit soort mensen tolereert geen enkele partij dus dat heeft niks met PVV te maken , balkenende is alleen een watje die dan schreeuwt normen en waarden. Hij speelde de gebeten leraar, die iedereen zogenaamd op het matje moest roepen. We zullen zien wat Mark rutte er van bakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:54 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben geen PVV aanhanger maar door dit soort praktijken kan ik wel begrijpen waarom steeds meer mensen stemmen op de PVV.
die vrouw zal het wel uitgelokt hebben. Die jongens doen zoiets niet zomaar. Ze hebben een slechte jeugd gehad en ze hebben geen 360 of PS3.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:54 schreef Panda72 het volgende:
Meisjes mishandelen vrouw (82)
ROTTERDAM - Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.
Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."
"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.
Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"
ik kom net terug van roken en word gelijk uitgemaakt voor verslaafdequote:
Het waren meisjesquote:Op donderdag 11 november 2010 08:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die vrouw zal het wel uitgelokt hebben. Die jongens doen zoiets niet zomaar. Ze hebben een slechte jeugd gehad en ze hebben geen 360 of PS3.
dat ga ik nu ook eindelijk maar eens doenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom net terug van roken en word gelijk uitgemaakt voor verslaafde![]()
toek
voor als je terug bent:quote:Op donderdag 11 november 2010 08:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ga ik nu ook eindelijk maar eens doen
whehehe dat hoor ik zoooo vaak ook, of een heel cynisch geniet ervan..quote:Op donderdag 11 november 2010 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor als je terug bent:
verslaafde
wokkiequote:
Oh oke.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gemengd hoorde ik op rijnmond
quote:Op donderdag 11 november 2010 07:55 schreef Panda72 het volgende:
Wokkie![]()
He LL je bent weer LL als je begrijpt wat ik bedoel.
* cablegunmaster Schenkt een kopje inquote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Zo waar is mijn koffie???
* LovelyLady kijkt om zich heen
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom net terug van roken en word gelijk uitgemaakt voor verslaafde![]()
toek
Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:04 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmasterSchenkt een kopje in
Herkenbaar.
LLquote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Zo waar is mijn koffie???
* LovelyLady kijkt om zich heen
Ben je ziek?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
morguh..
vandaag lekker een dagje in bed!![]()
paar series bekijken en slapen..
hoest hier?? heb weer een hoop topics gemist zag ik
jup.. al een paar daagjes.. maar nu eindelijk de tijd om in bed te liggenquote:
barretjequote:Op donderdag 11 november 2010 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
morguh..
vandaag lekker een dagje in bed!![]()
paar series bekijken en slapen..
hoest hier?? heb weer een hoop topics gemist zag ik
friemquote:
heheh...naja er staan nog wat series op stapel.. als ik er achter kom hoe ik een iMac aan moet zetten...quote:Op donderdag 11 november 2010 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje![]()
ja het gaat hard de laatste tijd![]()
maar als je toch in bed ligt kom je dag wel door met het terug lezen![]()
Lol, wel netjes gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Sw niwuqw pixASO~
Ik zou wel willenquote:
Friemel!quote:
1 faal, je bent wakker ....quote:Op donderdag 11 november 2010 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn ma stond op.
Ik: Wat ga je doen?
Ma: Ik sta op, ik ga straks sporten.
Ik: Waarom?
Ma: Omdat ik dat leuk vindt.
Ik: Ik ga slapen.
Ma: Waarom?
Ik: Omdat ik dat leuk vindt.
Mogge
gaafquote:Op donderdag 11 november 2010 09:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe picasso.
Gaat wel hoor, alleen last van m'n ogenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou wel willenMaar moet om half 11 op m'n werk zijn...
[..]
Friemel!Hoe is het met jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel hoor, alleen last van m'n ogen![]()
We hebben wel een logeeradres gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tof van het logeeradres, scheelt een hoop gedoe!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel hoor, alleen last van m'n ogen![]()
We hebben wel een logeeradres gevonden
dat is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
Wok, hoest met je oog ?
Ik heb nu zelf ook problemen met m'n ogen, kan niet lang achter de pc werken omdat ze dan geweldig zeer gaan doen![]()
iets met lichtgevoeligheid ofzow
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En tof van het logeeradres, scheelt een hoop gedoe!
c_aquote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
aha hier zitten jullie
Goedemorgen
Zoals altijdquote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
aha hier zitten jullie
Goedemorgen
Morgen liebchenquote:
Ow als salaris binnen is, ga ik even een vogelhuisje kopen en zo voedebakquote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn dag is al weer goed.
Er zat een koolmeesje op mijn pindaketting![]()
Tuurlijk de meest beroemde Koffie slow chat, zonder koffie / thee kom je er niet inquote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
aha hier zitten jullie
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PGR![]()
Ik dacht ik kom even op de thee
Nice!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en geld ook,
Verschilletje van zo'n 140 euro p / w met een vakantie bungalow![]()
Én op 15 minuten fietsen van de boulevard
Wokjequote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn dag is al weer goed.
Er zat een koolmeesje op mijn pindaketting![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow als salaris binnen is, ga ik even een vogelhuisje kopen en zo voedebak
En dan ga ik gezellig aan de slag met pindaketting ook
Wel opletten hequote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen Marijke
En je canvas al besteld?
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk de meest beroemde Koffie slow chat, zonder koffie / thee kom je er niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GezelligIk ben een echt theeleut
![]()
Al weer 3 bakjes thee op![]()
Damn het gaat stormen he dit weekend?heerlijk, knus op de bank...
LLquote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik volg het nu al niet meer
hoi Marijke![]()
ik hoop dat het niet zo gaat als vorige keerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeWat vervelend van je oog!
![]()
ik moet ook nog een muur verven maar ik weet niet echt goed hoe ik dit moet doen. reden is dat ik de muur lastig kan opschuren.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ben eruit, ipv een muursticker ga ik vanavond verf halen bij de bouwmarkt en saus ik mijn muur over
Joahquote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel opletten heGisteravond
En binnen een week wordt ie dan bezorgd
Oh ja, dat is waar ookquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat het niet zo gaat als vorige keer![]()
toen eindigde het met een verband op mijn oog
Waarvan??quote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel opletten heGisteravond
En binnen een week wordt ie dan bezorgd
Vandaag alquote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
de opruimstemming moet bij mij nog komenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joahen lekker aanrommelen in huis
opruimen enzo, ben in een opruimstemming
Bennyquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Ik kom hier ff een ice coffee halen, goed?
Als ie geen beschadigingen heeft is stof- en vetvrij maken voldoende;)quote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moet ook nog een muur verven maar ik weet niet echt goed hoe ik dit moet doen. reden is dat ik de muur lastig kan opschuren.
owquote:
In mijn fobo staat een plaatje van mijn caafjes zoals in mijn ui, maar dan alle 4. Die heb ik besteld, omdat ze er nu dus niet meer zijn en ik dit al jaren wilde doen maar em niet zo kon krijgen qua bewerkingquote:
Ik heb 3 jaar een bui gehad van muggen pletten.. maar hierdoor krijg je de nodige plekken bloedvlekjes en leg dat maar uitquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ie geen beschadigingen heeft is stof- en vetvrij maken voldoende;)
Mijn muur is op meerdere plaatsen "verfraaid" door kattennagelsEn nu ben ik het zat
Uiteraardquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Ik kom hier ff een ice coffee halen, goed?
Moe maar wel okeequote:
Goedemorgen Marijkequote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UiteraardLekker
Morgen Benny!
Wat een leuk idee Marijkequote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een plaatje van mijn caafjes zoals in mijn ui, maar dan alle 4. Die heb ik besteld, omdat ze er nu dus niet meer zijn en ik dit al jaren wilde doen maar em niet zo kon krijgen qua bewerking![]()
Ok, ik ga tussen de middag al naar huis.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owik moet nog naar huis rijden om 5 uur... En ik heb vanavond een verjaardag
Dus laat het maar vannacht beginnen
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een plaatje van mijn caafjes zoals in mijn ui, maar dan alle 4. Die heb ik besteld, omdat ze er nu dus niet meer zijn en ik dit al jaren wilde doen maar em niet zo kon krijgen qua bewerking![]()
Ik ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de opruimstemming moet bij mij nog komen
Ik ben een beetje sloddervosMorgen ben ik lekker vrij, dus dan ga ik de slaapkamer onder handen nemen
Ik moet fietsen, best ver ookquote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owik moet nog naar huis rijden om 5 uur... En ik heb vanavond een verjaardag
Dus laat het maar vannacht beginnen
Gaat, weer aan het werkquote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen Trevland
Wel goed hoor en met jou?
wij doen dat altijd met de stomer van de Gamma / praxis even een dagje huren 2 /3 mensen vrienden uitnodigen en heerlijk een dagje eraf schafen. op laten stomen en eraf trekkenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Behang eraf en met gaas-schuurpapier ligt opschuren
voordeel, je haalt ook de mini stukjes behang eraf
en dan putjes en gaatjes vullen met muurvuller
en dat nog even schuren en dan sauzen
Maar mijn muur is ook niet putjesvrij hoor
Ik vind het wel best zo
hebben wij ook gedaan hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wij doen dat altijd met de stomer van de Gamma / praxis even een dagje huren 2 /3 mensen vrienden uitnodigen en heerlijk een dagje eraf schafen. op laten stomen en eraf trekken!
Ik doe alleen de nu nog loszittende behangstukjes verwijderen en saus er dan gewoon overheen. Muur opvullen kan niet, dat is echt een gatenkaasquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Behang eraf en met gaas-schuurpapier ligt opschuren
voordeel, je haalt ook de mini stukjes behang eraf
en dan putjes en gaatjes vullen met muurvuller
en dat nog even schuren en dan sauzen
Maar mijn muur is ook niet putjesvrij hoor
Ik vind het wel best zo
waarom dan niet in de auto op dinsdag en donderdag?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik ga tussen de middag al naar huis.
Anders waai ik van mijn fietsje
Ik ga altijd op maandag woensdag en vrijdag met de auto.
Maar dinsdag en donderdag op de fiets
Storm thuisquote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoorHeb de afgelopen maanden op en af zulke buien gehad
Dus het is wel redelijk onder controle nu
Maar ik had laatst alles verandert en er is een kastje bijgekomen, dus tijd voor een reorganisatie van de kasten
[..]
Ik moet fietsen, best ver ookDus inderdaad, geen storm vandaag, pas als ik thuis ben
![]()
Omdat gezond en milieubewust.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom dan niet in de auto op dinsdag en donderdag?
Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke
Jij ook een bakkie?
Dankjequote:
Ja, dankzij jou ja!quote:
komt vast wel goedquote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe alleen de nu nog loszittende behangstukjes verwijderen en saus er dan gewoon overheen. Muur opvullen kan niet, dat is echt een gatenkaasMaar heb behang met een licht structuurtje en hoop dan dat je het minimaal ziet. En ach, alles beter dan hoe het nu is. Zal wel eens een fotootje maken
Jij vind het milieu belangrijk dat je dat neit doet?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat gezond en milieubewust.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komt vast wel goed
duimen jullie mee dat het tussen half 12 en 13:00 droog is?thnx
Ook, maar mijn moeder sport ook altijd in de ochtend op die dagen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij vind het milieu belangrijk dat je dat neit doet?
Vooral als je erachter komt dat de vorige bewoner er nog een laag behang achter had zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben wij ook gedaan hoor
kutwerk
ohja dan ook want ik moet met de jongens sint maartenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het
Zal ik doenDuim je dan ook dat het vanmiddag tegen 5 uur/half 6 nog droog is?
Ja 2 lagen behangquote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vooral als je erachter komt dat de vorige bewoner er nog een laag behang achter had zitten
Wij zitten nog midden in een verbouwing bovenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoorHeb de afgelopen maanden op en af zulke buien gehad
Dus het is wel redelijk onder controle nu
Maar ik had laatst alles verandert en er is een kastje bijgekomen, dus tijd voor een reorganisatie van de kasten
[..]
Ik moet fietsen, best ver ookDus inderdaad, geen storm vandaag, pas als ik thuis ben
![]()
Ohw, ik zou denk ik nog een extra rondje rijden om dat te compenserenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook, maar mijn moeder sport ook altijd in de ochtend op die dagen.
Ja hoor, voor jou zekerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komt vast wel goed
duimen jullie mee dat het tussen half 12 en 13:00 droog is?thnx
De vorige bewoner van mijn huis had behang met een soort plastic laagjequote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vooral als je erachter komt dat de vorige bewoner er nog een laag behang achter had zitten
Wat zijn jullie allemaal aan het verbouwen als ik vragen mag? En lekker is dat, als er al iets af isquote:Op donderdag 11 november 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij zitten nog midden in een verbouwing bovenEcht een megarotzooi, en als ik er naar kijk denk ik.... blegh... en dan ga ik weer naar mijn netverbouwde huiskamer, en ga ik lekker op de bank zitten
Nergens aan denken
Hoelang moet je fietsen?
Why?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij voor mij tussen 3 en half wil duimen
Is op momenten niets mis mee.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik luister van die takkestyfus muziek
Explosive Cartuning
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga altijd op maandag woensdag en vrijdag met de auto.
Maar dinsdag en donderdag op de fiets
Doet mij denken aan dat raadseltje van dat schoolmeisje:quote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom dan niet in de auto op dinsdag en donderdag?
Klopt.quote:
ja doe ik, als het tegen zit moet ik er dan zelf ook uit en anders is er een vriendin die de oudste uit school haalt...quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij voor mij tussen 3 en half wil duimen
Wil ik liever niet, dan vlieg ik over de snelweg. Heb dat meer met muziek.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:53 schreef pgrferrari het volgende:
Klopt.
Zou het graag in de auto draaien met z'on bas achterin!
Zo ben ik nooit, maar ik vin het wel cool
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik dan naar huis fiets en geen zin heb om nat te worden
Ikke nu gelukkig niwt, was gisteren wel andersquote:Op donderdag 11 november 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doe ik, als het tegen zit moet ik er dan zelf ook uit en anders is er een vriendin die de oudste uit school haalt...
ik ben zoooo moe
In de zomer fiets ik ook naar me werk... 65 minutenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal aan het verbouwen als ik vragen mag? En lekker is dat, als er al iets af isIk snap dat je daar dan liever gaat zitten
![]()
Ongeveer 20/25 minuten, afhankelijk van de windMijn werk zit aan de andere kant van Zwolle
Vind het doorgaans wel lekker, 's ochtends word ik goed wakker en ' middags ben ik los van m'n werk als ik thuis kom. En ik heb meteen voldoende beweging
Maar dan mot ik eerst zoon bas inbouwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil ik liever niet, dan vlieg ik over de snelweg. Heb dat meer met muziek.
Heb je ook een bas achterin je fiets liggen?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de zomer fiets ik ook naar me werk... 65 minutenGekkehuis
Maar wel lekker.
Volgend jaar gaan we verhuizen naar een ander kantoor, en dan moetik wat minder lang fietsen. maar het is zeker wel lekker... Vooral 's ochtends... dan word je echt goed wakker
ja dat kan.. informeren bij de garage zelfquote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar dan mot ik eerst zoon bas inbouwen.
Maar dat kan ik niet, kun je ook een bas kopen en laten inbouwen?
Waar kan dat en hoeveel gaat dat ongeveer kosten?
Ehm Marieke is 's'morgens nog zo moe dat ze bang is dat ze van de trap aflazert als ze met trap gaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Doet mij denken aan dat raadseltje van dat schoolmeisje:![]()
Marieke is 6 jaar en woont op de 9e etage van de flat.
Als ze naar school gaat neemt ze altijd de lift naar beneden.
Als ze terug thuis komt neemt ze altijd de trap, behalve als het regent.
Waarom zou ze dat toch doen
Heeft de mediamarkt ook niet zoiets?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat kan.. informeren bij de garage zelf
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ehm Marieke is 's'morgens nog zo moe dat ze bang is dat ze van de trap aflazert als ze met trap gaat.
s'middags moet Marieke haar tomeloze energie kwijt dus neemt ze de trap.
Als het regent is de trap glad en Marieke is nogal bangig ze neemt de trap omdat ze bang is dat ze uitglijd
Nee dat dacht ik al maar vertel ik ben wel reuze nieuwsgierig waarom Marieke s'morgens de lift neemt en s'middags niet.quote:
Jij ook Marijke!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar het werk, fijne dag allemaal
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat kan.. informeren bij de garage zelf
Sommige MM hebben het wel.. geen ideequote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heeft de mediamarkt ook niet zoiets?
Audio kopen en dan laten aanleggen?
Werksequote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je het zelf al zo noemt, waarom luister je het dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik luister van die takkestyfus muziek
Explosive Cartuning
Nee mijn iPhone heeft ook goed geluidquote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je ook een bas achterin je fiets liggen?
Werksequote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Omdat zoals hierboven gezegd het af en toe best verhelderend kan werken.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je het zelf al zo noemt, waarom luister je het dan?
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee mijn iPhone heeft ook goed geluid
Zuster Enfequote:
fijne dag marijkequote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |