quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik ben ook niet helemaal gezond, dus dat komt goedquote:Op woensdag 10 november 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat et jouw rug?
Zou je niet een beetje uitkijken?
ja maak dan voortaan zelf je tt en topic ipv mij lastig te vallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
spoiler werkt ook niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat al die tags, dus Bold, Underlined, Italic en Strikeout, sowieso niet werken in de mobiele layout
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal gezond, dus dat komt goed
Lammen- en Blindensex ftwquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal gezond, dus dat komt goed
Die zie je meteen he?quote:
Plaatsen gaat goed met android, tonen nietquote:
Zwaar hč?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sodeju, ik zweer nooit meer grapjes te maken over Frisbee.
kloptquote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zie je meteen he?
[..]
Plaatsen gaat goed met android, tonen niet!
Das toch 'sport' voor lamme takken? Beetje zo'n ding gooien enzo?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sodeju, ik zweer nooit meer grapjes te maken over Frisbee.
Van half 10 tot kwart over 11 gesport en ik ben gewoon kapot. Ik zit nu nog gewoon te hijgen.quote:
Ik nietquote:
Ik denk dat ik de mijne niet wil wetenquote:
Ik daag je uitquote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch 'sport' voor lamme takken? Beetje zo'n ding gooien enzo?
Dat dacht ik dus ook...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch 'sport' voor lamme takken? Beetje zo'n ding gooien enzo?
klopt vet handig bij nfsw dingenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zie je meteen he?
[..]
Plaatsen gaat goed met android, tonen niet!
Met jouw huidige conditie durf ik dat nog wel aan te nemenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mijne niet wil weten
[..]
Ik daag je uit
Wees maar blij dat ik tegen je praat!quote:
Hahahaha, en anders?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Met jouw huidige conditie durf ik dat nog wel aan te nemen...
Ehmquote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik tegen je praat!
Ferrari's
[..]
Hahahaha, en anders?
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik tegen je praat!
Ferrari's
[..]
Hahahaha, en anders?
Weet ik tochquote:
Bold wordt wel gerenderd op mijn androidquote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat al die tags, dus Bold, Underlined, Italic en Strikeout, sowieso niet werken in de mobiele layout
Och, leuk toch, zo'n grindbakornamentquote:
Postalgold gaf me 450kg zout, dat was echt fantastisch!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef cablegunmaster het volgende:
dus hoeveel kilo zout moet ik meenemen?
Zo ist beterquote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Bold wordt wel gerenderd op mijn nerdofoon.
Pekelen ze de fietspaden niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef cablegunmaster het volgende:
dus hoeveel kilo zout moet ik meenemen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Postalgold gaf me 450kg zout, dat was echt fantastisch!
quote:
Slechte ruil voor goudquote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Wisselstoringquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Muck het volgende:
Bij gebrek aan Flash in mijn bed (waar blijf je?!):
Grey's Anatomy, laptop, haakwerkje en chocola
Postalsalt bedoel jequote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
welke heb je ik heb de htc desirequote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, leuk toch, zo'n grindbakornament?
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Muck het volgende:
Bij gebrek aan Flash in mijn bed (waar blijf je?!):
Grey's Anatomy, laptop, haakwerkje en chocola
SE Xperia X10quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke heb je ik heb de htc desire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |