Heb je ook een bas achterin je fiets liggen?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de zomer fiets ik ook naar me werk... 65 minutenGekkehuis
Maar wel lekker.
Volgend jaar gaan we verhuizen naar een ander kantoor, en dan moetik wat minder lang fietsen. maar het is zeker wel lekker... Vooral 's ochtends... dan word je echt goed wakker
ja dat kan.. informeren bij de garage zelfquote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar dan mot ik eerst zoon bas inbouwen.
Maar dat kan ik niet, kun je ook een bas kopen en laten inbouwen?
Waar kan dat en hoeveel gaat dat ongeveer kosten?
Ehm Marieke is 's'morgens nog zo moe dat ze bang is dat ze van de trap aflazert als ze met trap gaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Doet mij denken aan dat raadseltje van dat schoolmeisje:![]()
Marieke is 6 jaar en woont op de 9e etage van de flat.
Als ze naar school gaat neemt ze altijd de lift naar beneden.
Als ze terug thuis komt neemt ze altijd de trap, behalve als het regent.
Waarom zou ze dat toch doen
Heeft de mediamarkt ook niet zoiets?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat kan.. informeren bij de garage zelf
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ehm Marieke is 's'morgens nog zo moe dat ze bang is dat ze van de trap aflazert als ze met trap gaat.
s'middags moet Marieke haar tomeloze energie kwijt dus neemt ze de trap.
Als het regent is de trap glad en Marieke is nogal bangig ze neemt de trap omdat ze bang is dat ze uitglijd
Nee dat dacht ik al maar vertel ik ben wel reuze nieuwsgierig waarom Marieke s'morgens de lift neemt en s'middags niet.quote:
Jij ook Marijke!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar het werk, fijne dag allemaal
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat kan.. informeren bij de garage zelf
Sommige MM hebben het wel.. geen ideequote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heeft de mediamarkt ook niet zoiets?
Audio kopen en dan laten aanleggen?
Werksequote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je het zelf al zo noemt, waarom luister je het dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik luister van die takkestyfus muziek
Explosive Cartuning
Nee mijn iPhone heeft ook goed geluidquote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je ook een bas achterin je fiets liggen?
Werksequote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Omdat zoals hierboven gezegd het af en toe best verhelderend kan werken.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je het zelf al zo noemt, waarom luister je het dan?
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee mijn iPhone heeft ook goed geluid
Zuster Enfequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijne dag marijkequote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |