Bennyquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Ik kom hier ff een ice coffee halen, goed?
Als ie geen beschadigingen heeft is stof- en vetvrij maken voldoende;)quote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moet ook nog een muur verven maar ik weet niet echt goed hoe ik dit moet doen. reden is dat ik de muur lastig kan opschuren.
owquote:
In mijn fobo staat een plaatje van mijn caafjes zoals in mijn ui, maar dan alle 4. Die heb ik besteld, omdat ze er nu dus niet meer zijn en ik dit al jaren wilde doen maar em niet zo kon krijgen qua bewerkingquote:
Ik heb 3 jaar een bui gehad van muggen pletten.. maar hierdoor krijg je de nodige plekken bloedvlekjes en leg dat maar uitquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ie geen beschadigingen heeft is stof- en vetvrij maken voldoende;)
Mijn muur is op meerdere plaatsen "verfraaid" door kattennagelsEn nu ben ik het zat
Uiteraardquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Ik kom hier ff een ice coffee halen, goed?
Moe maar wel okeequote:
Goedemorgen Marijkequote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UiteraardLekker
Morgen Benny!
Wat een leuk idee Marijkequote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een plaatje van mijn caafjes zoals in mijn ui, maar dan alle 4. Die heb ik besteld, omdat ze er nu dus niet meer zijn en ik dit al jaren wilde doen maar em niet zo kon krijgen qua bewerking![]()
Ok, ik ga tussen de middag al naar huis.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owik moet nog naar huis rijden om 5 uur... En ik heb vanavond een verjaardag
Dus laat het maar vannacht beginnen
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een plaatje van mijn caafjes zoals in mijn ui, maar dan alle 4. Die heb ik besteld, omdat ze er nu dus niet meer zijn en ik dit al jaren wilde doen maar em niet zo kon krijgen qua bewerking![]()
Ik ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de opruimstemming moet bij mij nog komen
Ik ben een beetje sloddervosMorgen ben ik lekker vrij, dus dan ga ik de slaapkamer onder handen nemen
Ik moet fietsen, best ver ookquote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owik moet nog naar huis rijden om 5 uur... En ik heb vanavond een verjaardag
Dus laat het maar vannacht beginnen
Gaat, weer aan het werkquote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen Trevland
Wel goed hoor en met jou?
wij doen dat altijd met de stomer van de Gamma / praxis even een dagje huren 2 /3 mensen vrienden uitnodigen en heerlijk een dagje eraf schafen. op laten stomen en eraf trekkenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Behang eraf en met gaas-schuurpapier ligt opschuren
voordeel, je haalt ook de mini stukjes behang eraf
en dan putjes en gaatjes vullen met muurvuller
en dat nog even schuren en dan sauzen
Maar mijn muur is ook niet putjesvrij hoor
Ik vind het wel best zo
hebben wij ook gedaan hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wij doen dat altijd met de stomer van de Gamma / praxis even een dagje huren 2 /3 mensen vrienden uitnodigen en heerlijk een dagje eraf schafen. op laten stomen en eraf trekken!
Ik doe alleen de nu nog loszittende behangstukjes verwijderen en saus er dan gewoon overheen. Muur opvullen kan niet, dat is echt een gatenkaasquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Behang eraf en met gaas-schuurpapier ligt opschuren
voordeel, je haalt ook de mini stukjes behang eraf
en dan putjes en gaatjes vullen met muurvuller
en dat nog even schuren en dan sauzen
Maar mijn muur is ook niet putjesvrij hoor
Ik vind het wel best zo
waarom dan niet in de auto op dinsdag en donderdag?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik ga tussen de middag al naar huis.
Anders waai ik van mijn fietsje
Ik ga altijd op maandag woensdag en vrijdag met de auto.
Maar dinsdag en donderdag op de fiets
Storm thuisquote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoorHeb de afgelopen maanden op en af zulke buien gehad
Dus het is wel redelijk onder controle nu
Maar ik had laatst alles verandert en er is een kastje bijgekomen, dus tijd voor een reorganisatie van de kasten
[..]
Ik moet fietsen, best ver ookDus inderdaad, geen storm vandaag, pas als ik thuis ben
![]()
Omdat gezond en milieubewust.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom dan niet in de auto op dinsdag en donderdag?
Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke
Jij ook een bakkie?
Dankjequote:
Ja, dankzij jou ja!quote:
komt vast wel goedquote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe alleen de nu nog loszittende behangstukjes verwijderen en saus er dan gewoon overheen. Muur opvullen kan niet, dat is echt een gatenkaasMaar heb behang met een licht structuurtje en hoop dan dat je het minimaal ziet. En ach, alles beter dan hoe het nu is. Zal wel eens een fotootje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |