quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Goeiemorgenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
WW niet gedacht dat jij een LaPo hunter bent
Goedenavondquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had em gezien, Muck is naast pgrferrari de held van de dag
Ben jij nou ook al mod tegenwoordig?quote:
Goed he?quote:
Hoe groot wordt het dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar kost je zo 150/200 euromaar dan heb je wel wat super tofs
Ik wou ook eens een topic openen.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
Het kan tot iets van 1,5 bij 2 meter geloof ikquote:
doet ie steedsquote:Op woensdag 10 november 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
nee vblquote:
bedruktquote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
PeZu, wil ik de randen bedrukt of onbedrukt hebben?
trevbalquote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
, voetbal, ik had het ook wel kunnen raden
Ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nou ook al mod tegenwoordig?
[..]
Goed he?
Dankjequote:Op woensdag 10 november 2010 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
doet ie steeds![]()
[..]
nee vbl![]()
[..]
bedrukt
laat jojo het maar niet horenquote:
quote:Marijkes welgevormde boezem,
Een ode aan Marijkes boezemvrienden,
Die zeker deze lofprijzing verdienden.
De welvingen die zich onder het stof bevinden,
Willen vele mannen beminnen.
En in een strak truitje vormen ze een decolleté,
Daar zegt niemand tegen; "nee"
Zachtjes hobbelen ze van hort naar her,
En zijn ze in elk truitje een ster.
Ja, in de dromen van vele mannen komen zij voor,
En er komt menig puberjongetje klaar door.
Maar nu stop ik met dit gedicht,
Anders is het niet op een algemeen publiek gericht,
Het zou dan uiteindelijk een vies ranzig smurriegedicht zijn,
En dat verdienen je borsten niet, want die zijn fijn.
Sjezusquote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke, ik heb je ode nog iets aangepast.
[..]
Dit is mijn allereerste LaPo!quote:
losse kut dingetjesquote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de grootste klus zit er op.*O*
Nu nog alle losse kutdingetjes wegwerken
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere doucheen hoop dat mijn hoofdpijn dan wat minder is
jo dirk, heeft het gesmaakt ?quote:
heb je honger schatquote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit is mijn allereerste LaPo!
Que?quote:
Oh. Nou ja, ook wel groot genoeg denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan tot iets van 1,5 bij 2 meter geloof ik
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, ook wel groot genoeg denk ik.
Hee wacht eens, misschien ook wel leuk als hoeslaken voor mijn 140 x 200 matras
Belofte maakt schuld.quote:
dat je zo lekker haptquote:
Je moet me wel hebben vandaag..quote:
Ehh ja dat denk ik welquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef DaMart het volgende:
Fles, liep jij vandaag rond 17:05 uur toevallig op Utrecht Centraal met een blauwe muts op je hoofd vanaf de trap bij spoor 5 omhoog de stationshal in?
Je staat in m'n foboquote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke, ik heb je ode nog iets aangepast.
[..]
quote:
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
Ben er weerLekker gegeten, prei-gehakt koekjes (soort hamburger zelfgemaakt maar dan met geroerbakte prei erdoorheen), erg lekker
Maar heb hoofdpijnPfff. Mn rug zat ook nog vast, maandag kon de fysio een deel niet kraken wat 't normaal wel altijd deed, denk dat daardoor ook mn spieren meer vast zitten. Maar morgen gelukkig even naar een collega van hem die ook goed is in kraken
![]()
Hoe ist hier?![]()
Hey DaMart, ken je me nog, we hebben elkaar gemeet in Utrecht 2.5 jaar terug op de grote VBL-Meetquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef DaMart het volgende:
Fles, liep jij vandaag rond 17:05 uur toevallig op Utrecht Centraal met een blauwe muts op je hoofd vanaf de trap bij spoor 5 omhoog de stationshal in?
Waarom keek je dan niet op of om toen ik je riep? We knalden nog bijna tegen elkaar aan toen ik naar de roltrap naar beneden rendequote:
ik wil jou altijd wel hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben vandaag..
hoi, lekker, vervelend, ooh hopendat het helpt, ja het gaat, doei,quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
Ben er weerLekker gegeten, prei-gehakt koekjes (soort hamburger zelfgemaakt maar dan met geroerbakte prei erdoorheen), erg lekker
Maar heb hoofdpijnPfff. Mn rug zat ook nog vast, maandag kon de fysio een deel niet kraken wat 't normaal wel altijd deed, denk dat daardoor ook mn spieren meer vast zitten. Maar morgen gelukkig even naar een collega van hem die ook goed is in kraken
![]()
Hoe ist hier?![]()
Ik zoek een huis met een VBL-hooliganquote:
Martquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef DaMart het volgende:
ga je zel allemaal los doen? of alle 4 op 1 doek?quote:
Ja, vind je deze eend wel een lekkertje ja?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Hoe ist hier?![]()
4 op 1 doekquote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je zel allemaal los doen? of alle 4 op 1 doek?
die eendje lust ik extra graagquote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, vind je deze eend wel een lekkertje ja?
Marijkequote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart![]()
Ik heb echt HET Sinterklaascadeautje voor jou![]()
Mini meet zonder dat je het doorhadquote:
XD Pezuquote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil jou altijd wel hebben![]()
![]()
![]()
[..]
hoi, lekker, vervelend, ooh hopendat het helpt, ja het gaat, doei,
Uhhuhquote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Vervelend van je lijf
Hier is het okee
Ik ben niet echt een hooligan, meer een genieter van de wedstrijden en de sfeer. En echt heel fanatiek als een echte hooligan kan ik mezelf ook niet noemenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zoek een huis met een VBL-hooligan
Over een uurtje of 3 zit ik vol melkzuur, dus je moet dan wel vlug zijn nu.quote:
uhm 80x80 dan maar waarom niet even wachten en sparen en dan alle vier apart laten drukken op 40x40, dan kun je variëren en het staat mooierquote:
Ja, weet ik nogquote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey DaMart, ken je me nog, we hebben elkaar gemeet in Utrecht 2.5 jaar terug op de grote VBL-Meet
Neequote:
Maar wel een trein dusquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDeze kostte echt een euro
ielquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Over een uurtje of 3 zit ik vol melkzuur, dus je moet dan wel vlug zijn nu.
Hoiquote:
Is de mijne ook niet hoor, maar ik mag hem graag plagenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een hooligan, meer een genieter van de wedstrijden en de sfeer. En echt heel fanatiek als een echte hooligan kan ik mezelf ook niet noemen
Maar het is gemakkelijker om ze alle 4 op 1 doek te laten drukken.. Ik heb namelijk geen goede boormachine en erg harde muren en heb 1 schroefje waaraan ik em kan ophangenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm 80x80 dan maar waarom niet even wachten en sparen en dan alle vier apart laten drukken op 40x40, dan kun je variëren en het staat mooier
De dag gaat veel te snelquote:
quote:
Echt he, ik zag je naam in de active topics en toen bedacht ik me dat ik al heel lang niet meer in het goedemorgentopic ben geweestquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Jojoortje
leuk dat even komt zwaaien
VBLquote:
Onzquote:
Nee, het is een andere passie van je volgens mijquote:
Omdat ik je niet zag misschien?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom keek je dan niet op of om toen ik je riep? We knalden nog bijna tegen elkaar aan toen ik naar de roltrap naar beneden rende.
ok dan zeker 80x80 want dan zijn de verhoudingen mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het is gemakkelijker om ze alle 4 op 1 doek te laten drukken.. Ik heb namelijk geen goede boormachine en erg harde muren en heb 1 schroefje waaraan ik em kan ophangen(die zit er al, gemaakt met de goede boorhamer van m'n ex
)
Kee, dankjewelquote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dan zeker 80x80 want dan zijn de verhoudingen mooi
Ja! Als mijn timing iets beter was geweest, had hij de botsing wel gevoeldquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mini meet zonder dat je het doorhad
Ja kloptquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, weet ik nog.
In de Ierse pub!
en je zwaait niet eens naar mijquote:
Ik hou wel van een beetje bah.quote:
Hahaquote:Op woensdag 10 november 2010 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Als mijn timing iets beter was geweest, had hij de botsing wel gevoeld.
De reisplanner vond dat ik mijn aansluiting niet zou halen... tot twee keer toe het tegendeel bewezen vandaag. Gewoon rennen en iedereen die in de weg loopt omver kegelen, en je hebt ruim voldoende tijd om in te stappen.
Zal ik even naar je zwaaien dan zepu?quote:
En je me niet hoorde, terwijl ik zelfs nog 'HEY FLES!' door de stationshal schreeuwde, maar jij liep stoïcijns doorquote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik je niet zag misschien?
Ohja, zo iemand ben ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je me niet hoorde, terwijl ik zelfs nog 'HEY FLES!' door de stationshal schreeuwde, maar jij liep stoïcijns door.
In VBL is ook een sc, die veel langzamer gaat. Daar ben je ook welkom hoor, ondanks dat je waarschijnljik vrouwonvriendelijke teksten van Tong te horen krijgt..quote:
Zijn muts zat gewoon te ver over zijn orenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, zo iemand ben ik ookIk ben echt Oost-Indisch doof, en blind, als het gaat om buiten een bekend iemand tegenkomen
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal ik even naar je zwaaien dan zepu?
ik ook soms niet, ja ik jaquote:
Ik vind SCtopics niet zo bijzonder. Bovendien mag Tong mij welquote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In VBL is ook een sc, die veel langzamer gaat. Daar ben je ook welkom hoor, ondanks dat je waarschijnljik vrouwonvriendelijke teksten van Tong te horen krijgt..
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
ik ook soms niet, ja ik ja
Zulks ein shock he?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... wie ben jij? Stel je eens voor?
Al die nieuwe mensen hier.
Nicequote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de DS game gewonnen... ik verwacht hem volgend jaar
Ja, Mart is niet fijn om tegen te komen op stations, hij is 2 bij 2 en douwt iedereen die in de weg staat aan de kantquote:
Go Symquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef Symphonic het volgende:
Nu nog één rooster opnieuw bouwen en dan ben ik klaar.
Altijd fijn als ze gelijk de juiste data doorgeven bij het inleveren van de gegevens.
Ik had toch al niks te doen
Oefquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Mart is niet fijn om tegen te komen op stations, hij is 2 bij 2 en douwt iedereen die in de weg staat aan de kant...
Bij mij is nog veel erger, als hij even niet oplet, zit ik weer onder zijn schoenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Mart is niet fijn om tegen te komen op stations, hij is 2 bij 2 en douwt iedereen die in de weg staat aan de kant...
Okee,quote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind SCtopics niet zo bijzonder. Bovendien mag Tong mij wel
Ik vind jou ook liefquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Besteld80x80
Met korting
Had ik al gezegd dat ik van jullie allemaal houd?![]()
Mwa, jaartje of 3 geleden gingen we rapper hoorquote:
Oehquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Besteld80x80
Met korting
Dan zit je bij Mart goedquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OefIk hou van groot en breed
O ja, maat stoombootquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij is nog veel erger, als hij even niet oplet, zit ik weer onder zijn schoen
quote:
Nee, ik ga een beetje reageren als iemand als een aap HEY FLES door de hal staat te krijsen, ben je nou lekker?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je me niet hoorde, terwijl ik zelfs nog 'HEY FLES!' door de stationshal schreeuwde, maar jij liep stoïcijns door.
Ik laat me door niemand wegjagen...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent terug
Goed zo lief meisje!
Wij ook van jou!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Besteld80x80
Met korting
Ook niet, iets met menselijk enzoquote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat me door niemand wegjagen...
ik moet voortaan gewoon oppassen met wat ik zeg
KSC: Kletsen Sneller (door) Cafeïne.quote:
Klopt... dat merkte die puber ook wel toen hij de trein in stormde toen ik nog wilde uitstappen... hij rende precies in mijn pad, stond heel snel binnen, en nog veel sneller stond hij een paar meter buiten de treinquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel eerst inchecken he, anders reis je zwartquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij is nog veel erger, als hij even niet oplet, zit ik weer onder zijn schoen
Och jee. Je hoeft maar twee tieten te hebben en je hebt een stalker te pakken tegenwoordigquote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat me door niemand wegjagen...
ik moet voortaan gewoon oppassen met wat ik zeg
Ja, want jij bent net zo raar als onsquote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga een beetje reageren als iemand als een aap HEY FLES door de hal staat te krijsen, ben je nou lekker?![]()
![]()
Ja doei, ik check nooit in! Ik pas in het bagagerek!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel eerst inchecken he, anders reis je zwart.
Op een koude grijze vervelende gure woensdagquote:
eentje in december.quote:
Woensdag, hoezo?quote:
Dit jaar is 12-12 zondags, met een schrikkeljaar erbij wordt het dus woensdagquote:
Ohquote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kleine meisjes zijn wel heeeuuull lief
Nee dat niet wat denk je wel nietquote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook niet, iets met menselijk enzoEn goed zo
Kom je ook weer op hyves en facebook?
Ja of je foto's worden op een ander forum gegooid ;')quote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee. Je hoeft maar twee tieten te hebben en je hebt een stalker te pakken tegenwoordig
Sorry, volgende keer roep ik wel':"Hey, MIJNHEER Fles!"quote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga een beetje reageren als iemand als een aap HEY FLES door de hal staat te krijsen, ben je nou lekker?![]()
![]()
Hmm, okeequote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een koude grijze vervelende gure woensdag
Oh shit, dat had ik niet geplandquote:
Gewoon, ik wilde het wetenquote:
Slim beredeneerdquote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit jaar is 12-12 zondags, met een schrikkeljaar erbij wordt het dus woensdag
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet wat denk je wel niet
Ik ben blij dat ik van die troep af ben
Ik heb wel twitter
[..]
Ja of je foto's worden op een ander forum gegooid ;')
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet wat denk je wel niet
Ik ben blij dat ik van die troep af ben
Ik heb wel twitter
[..]
Whut?quote:Ja of je foto's worden op een ander forum gegooid ;')
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan denk ik niets
En doe eens even zeggen dan wat er echt gebeurd was in de pm![]()
![]()
Nee, ik heb mijn privacy liefquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
Zijn hier mensen met feesboek?
FF spammen: [WIN!] Samsung Galaxy Apollo smartphones
heb je koffie?quote:
Ja, ik heb facebookquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
Jij mag toch geneens meedoenquote:
Jaquote:
Ik ook niet XDquote:
XDquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
In het regeerakkoord was ook een passage opgenomen om die dag te verplaatsen naar een zaterdag in juli, schikt dat beter?quote:
Doe maar kalm aan!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook niet XD![]()
[..]
XD
Jullie gaan veel te snel voor mijn hoofdpijn. Fijne avond liefjes, en tot morgen![]()
Fijne aaf enfermerelquote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook niet XD![]()
[..]
XD
Jullie gaan veel te snel voor mijn hoofdpijn. Fijne avond liefjes, en tot morgen![]()
neequote:
Een stuk beter!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het regeerakkoord was ook een passage opgenomen om die dag te verplaatsen naar een zaterdag in juli, schikt dat beter?
Daar moet ik aan meedoenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
Toek heeft je ten huwelijk gevraagd en nu ga jij kijken wat trouwen kost op woensdagquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef Muck het volgende:
Hmm, okee
[..]
Oh shit, dat had ik niet gepland
[..]
Gewoon, ik wilde het weten
Omdat er misschien andere mensen hier zijn, die geen PR-crew of verzuurde ex-crew zijn, die wél mee willen doen.quote:
Kusje op je hoofd en tot morgenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook niet XD![]()
[..]
XD
Waarom denk je dat ik even een weekje KSC-vrij heb genomen? Ik heb er amper tijd voor op werk, en het is gewoon niet te volgen... zeker niet als de halve brugklas van Ferb meedoetquote:
Op woensdag? Euh, ¤357,- in het lelijkste gemeentehuis ter wereldquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toek heeft je ten huwelijk gevraagd en nu ga jij kijken wat trouwen kost op woensdag
Mensen die zo dom zijn om feesboek te hebben zijn vast ook nog wel zo dom om er voor uit te komenquote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Op woensdag? Euh, ¤357,- in het lelijkste gemeentehuis ter wereld
Ik heb hier geen brugklassers gezien hoor, dus ik weet niet op wie je doeltquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik even een weekje KSC-vrij heb genomen? Ik heb er amper tijd voor op werk, en het is gewoon niet te volgen... zeker niet als de halve brugklas van Ferb meedoet.
Terecht verzuurd, dat is wat andersquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er misschien andere mensen hier zijn, die geen PR-crew of verzuurde ex-crew zijn, die wél mee willen doen.
Ow, kijk dan ff in MEDquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik even een weekje KSC-vrij heb genomen? Ik heb er amper tijd voor op werk, en het is gewoon niet te volgen... zeker niet als de halve brugklas van Ferb meedoet.
Wil je een Bounty? Zoet heft zuur namelijk weer opquote:Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Terecht verzuurd, dat is wat anders
Bountyquote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je een Bounty? Zoet heft zuur namelijk weer op.
Wat? Vermoord?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en een vriendinnetje heeft me vandaag haar plafondhoge krabpaal beloofd![]()
Haar 2 jonge kittens zijn vermoord
En ze heeft nu alleen nog 2 bejaarde poezels en die spelen toch niet
Lief he?
Allebei?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of zo'n lekker kokoschocoballetje?[ afbeelding ]
Dat meen je nietquote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lief he?
Wij promoten hier al drie jaar de OAiaanse Multiquotequote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Anders moet je op iedereen los reageren johZo onoverzichtelijk als de pest.
Soms is dat best wel leukquote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die quoot ik even voor GF!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohnoes! Hoe kan dat da?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lief he?
Co Adriaanse?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij promoten hier al drie jaar de OAiaanse Multiquote
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:57 schreef Danny het volgende:
Halve brugklas van Ferb, overal weg totdat de leeftijd van achttien jaren bereikt is. M.u.v. PUB
fijn he?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijk, zo'n zoon die per se je haar wil borstelen na het douchen![]()
auw
oh jojoortje zeg het zequote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
aah heeft hij dat uitgevonden?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij promoten hier al drie jaar de OAiaanse Multiquote
het niet soms leuk, het is vet handig en altijd leukquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
auw
trus zusquote:
Ja!quote:
zelfs met cremespoeling...quote:
dat is echt ergquote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Achterlijke mensen in Wierden
En toen ze de dierenbescherming etc belde, bleek dat dit niet de eerste of de enige incidenten waren
Ohhhh die!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. OA. Mijn cOAllega, kOAmeraad en mede-kOAffie-SC'er.
hey dirkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef dirkjo het volgende:
Wejow, in alle haast helemaal vergeten dat ik jullie hier gegroet had. Sorry![]()
Ja hoor pezu, altijd lekker; dirk's wraps![]()
Maar nu ga ik er weer vandoor, spreek jullie vanavond wel
Auquote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
auw
American Creamquote:
WTFquote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Achterlijke mensen in Wierden
En toen ze de dierenbescherming etc belde, bleek dat dit niet de eerste of de enige incidenten waren
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is echt erg
het gebeurd hier ook wel eens, gelukkig stukken minder dan voorheen Dan werden ze op het treinspoor gebonden
(waarschijnlijk om dat er gewoon niet zoveel katten meer zijn)
emmer waterquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Au
[..]
American Cream
[..]
WTF
Kijk, ik word ook weleens nijdig als de katten van de buren weer in de tuin zeiken, maar vermoorden, nooit
Dan is het al te laat en stinkt het verschrikkelijk als de zon schijntquote:
Juuuquote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Eindelijk klaar, ik ben er weg van
Tot strakkies
Ben een noob, ken dat spul allemaal niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
GoldFinger1963... a.k.a De Batsbaas!
Mijn ouders hebben een kattenveschrikapparaat gekocht. Die heeft een bewegingscensor en geeft dan een pieptoon af die je als mens maar een beetje hoort. Want hun tuin werd opengegraven en ondergescheten. Mijn poezels blijven het grootste deel gewoon binnenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Au
[..]
American Cream
[..]
WTF
Kijk, ik word ook weleens nijdig als de katten van de buren weer in de tuin zeiken, maar vermoorden, nooit
wij hebben de buren verteld dat ze vooral met water moeten gooien naar onze katten als ze ze niet in hun tuin willenquote:
Daarom introduceerde ik hem ook even voor je!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben een noob, ken dat spul allemaal niet.
ik bedoel om ze weg te jagen, dan komen ze echt niet meer terugquote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het al te laat en stinkt het verschrikkelijk als de zon schijnt
[..]
Juuu![]()
Van kôffiedraos blijven ze ook weg, toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een kattenveschrikapparaat gekocht. Die heeft een bewegingscensor en geeft dan een pieptoon af die je als mens maar een beetje hoort. Want hun tuin werd opengegraven en ondergescheten. Mijn poezels blijven het grootste deel gewoon binnen
Jij GF spul noemen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben een noob, ken dat spul allemaal niet.
Deze katten nietquote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Van kôffiedraos blijven ze ook weg, toch?
dat is echt sneu jaquote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Het erge is gewoon, als mijn vriendin had geweten dat dit speelde dan had ze wel maatregelen genomen
Nu is ze ze gewoon kwijt
daaagquote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Eindelijk klaar, ik ben er weg van
Tot strakkies
Ik ben ook voor binnenkattenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een kattenveschrikapparaat gekocht. Die heeft een bewegingscensor en geeft dan een pieptoon af die je als mens maar een beetje hoort. Want hun tuin werd opengegraven en ondergescheten. Mijn poezels blijven het grootste deel gewoon binnen
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hebben de buren verteld dat ze vooral met water moeten gooien naar onze katten als ze ze niet in hun tuin willen![]()
de aanblik van de buurman was alleen al genoeg om ze er weg te laten blijven
Die hard basterds zijn het /madquote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel om ze weg te jagen, dan komen ze echt niet meer terug
Al geprobeerd, maar ze blijven komenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Van kôffiedraos blijven ze ook weg, toch?
Dank!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom introduceerde ik hem ook even voor je!
Jij bent ook spulquote:
ja werkt het beste, mijn vader had ook zo'n zwakstoom beveiliging bij de voliere dat helpt ook,quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hebben de buren verteld dat ze vooral met water moeten gooien naar onze katten als ze ze niet in hun tuin willen![]()
de aanblik van de buurman was alleen al genoeg om ze er weg te laten blijven
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb eerst voedsel nodig om dit allemaal bij te kunnen houden hoor...
Nee, dankjequote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Eetsmakelijk
en wil je daarna vast wel een chocokokosbolletje
Een chokosbolquote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
en wil je daarna vast wel een chocokokosbolletje
flipsquote:
stop wat in dat schattige giegeltje danquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook. Ik begin vast aan de chocokokosbolletjesquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef suikertaartje het volgende:
PeZuquote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
flips![]()
[..]
stop wat in dat schattige giegeltje dan
ik weet niet eens of ik wel terug kom nog vanavond eigkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
stop wat in dat schattige giegeltje dan
Och gut. Eenmaal een kleurtje, denken ze meteen dat ze de Schepper zelf zijnquote:
Wieso datquote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik wel terug kom nog vanavond eigk
waarom niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hállo, komt zo de KSC inbanjeren zonder koffiequote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al gehad, wel na avond eten
[..]
Hoi
[..]
Al gezien
dan bij deze een fijne avond, als ik je niet meer spreek weltrustenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de Schepper geschapen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och gut. Eenmaal een kleurtje, denken ze meteen dat ze de Schepper zelf zijnSchattig
Welk koekje wil je erbij?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, hállo, komt zo de KSC inbanjeren zonder koffie
Heb je koekjes dan?
ook met laarzen door de modderquote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk koekje wil je erbij?
Ja sorry, kan er ook niets aandoenIk banjer nou eenmaal graag!
Meneer de digitale kunstenaarquote:
quote:
omdat ik als ik met mijn ogen knipper weer een nieuw topic moet gaan zoeken omdat deze dan alweer vol isquote:
Een stroopwafel?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk koekje wil je erbij?
Ja sorry, kan er ook niets aandoenIk banjer nou eenmaal graag!
Door plassenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook met laarzen door de modder
Welke sticker?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Suiker, ik moet je nog iets vragen! Als ik die sticker bestel, wil jij dan alsjeblieft helpen met plakken?
Oh dear, grootheidswaanzin neemt steeds grotere vormen aan tegenwoordigquote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb de Schepper geschapen.
Oooow je zit je gewoon een beetje aan te stellenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
omdat ik als ik met mijn ogen knipper weer een nieuw topic moet gaan zoeken omdat deze dan alweer vol is
Moet ik je linkjes toestoppen danquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
omdat ik als ik met mijn ogen knipper weer een nieuw topic moet gaan zoeken omdat deze dan alweer vol is
Lol, vooral bazinga doet het hemquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je eens een knopje meerdere keren indrukkenHEb je een CANON!
Het is het kleurtje, ik zeg het jequote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear, grootheidswaanzin neemt steeds grotere vormen aan tegenwoordig
Stampen doe je door de plassenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lol, vooral bazinga doet het hem
heus niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
nee, ik ben er echt een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooow je zit je gewoon een beetje aan te stellen
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
nee, ik ben er echt een beetje klaar mee.
nee hoor, ik ga wel lekker msnen en in een oma-topic zittenquote:
Of penny 3x kloppenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stampen doe je door de plassen
Banjeren door de modder
[..]
Moet ik het topic even op pauze zetten voor je?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een muursticker:quote:
Wat is er schat?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik kijk straks wel of het al langzamer gaatquote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik het topic even op pauze zetten voor je?
Nothing a little drugs can fixquote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is het kleurtje, ik zeg het je
Bazinga!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
knock, knock, knock, penny
Oja, tuulk help ik meequote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een muursticker:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Voor over een stuk beschadigd behang (katten krabbels)
vast wel, dan zijn de kindertjes naar bedquote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik kijk straks wel of het al langzamer gaat
Nee, ik ga zo etenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet het mops
Wil je een chocokokosbolletje?
Mag ik ook meehelpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oké, ga ik ook weer even kijken hoe het met mijn eten gaat in de keukenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik kijk straks wel of het al langzamer gaat
Heb jij msn?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dankjewel
Ben jij strakjes op msn? Even kletsen?
Jup, rond 20:15 gok ik, als de apen slapen/ spelletjes doenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Dankjewel
Ben jij strakjes op msn? Even kletsen?
Da's toevalligquote:
Keequote:Op woensdag 10 november 2010 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jup, rond 20:15 gok ik, als de apen slapen/ spelletjes doen
Ok.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's toevalligUitwisselen?
En door de regen lopenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook met laarzen door de modder
Stroopwafelsquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Een stroopwafel?
[..]
Door plassen
WoW?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeIk ga nu ook nog ff een spelletje spelen
LOL.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |