quote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik las heel even 'voor als je ze wilt laten afdrukken aan de muur'
Dat gaat wel érg ver
Wat voor sport ga je doen?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, tasje is ingepakt met sportspullen voor vanavond.
Dat kan en is echt heel simpelquote:Op woensdag 10 november 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in mn nieuwe huis ook wel een collage van een heleboel bordjes op canvas aan de muur eigenlijk
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, maar ik bedoel waar ze alle 2 opstaan?
Want ik heb ze eventueel wel apart.
Ultimate Frisbee. Waarschijnlijk heb je er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor sport ga je doen?
80x 80quote:Op woensdag 10 november 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat 4 luik zoals je em origineel zeg maar gemaakt hebt
Dat is precies zoals ik het in mijn hoofd had
Dat is serieus een leuk idee!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in mn nieuwe huis ook wel een collage van een heleboel bordjes op canvas aan de muur eigenlijk
Woahquote:Op woensdag 10 november 2010 18:08 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke kijk:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)miljoen-euro-op.aspx
Kwam net op het journaal
Dat heb ik gedaan op de sportdag van schoolquote:Op woensdag 10 november 2010 18:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ultimate Frisbee. Waarschijnlijk heb je er nog nooit van gehoord.
Laat een beetje zien wat het inhoud. Soort Rugby idee (2 achtervakken en een middenveld) waarbij je in het vak van de tegenstander moet komen. Heb je de frisbee mag je niet lopen en moet je overspelen naar een ander. Raakt de frisbee de grond of vangt een tegenstander hem dan wisselt de beurt.
Edit: Let niet op de Jay-Z rap.
jamaar ik wil hem GR0000000000T zodat je alles ook kan lezen (als je er een beetje dichtbij staat)quote:Op woensdag 10 november 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan en is echt heel simpel
Zo heb ik er ook kennis mee gemaakt.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan op de sportdag van school
bonne chancequote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
ik ga mij klaarmaken voor franse les
oke zal het zelf zeggen.
hihi je zei klaarmaken
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
oke zal het zelf zeggen.
hihi je zei klaarmaken
Pm Pezuquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
oke zal het zelf zeggen.
hihi je zei klaarmaken
Pm Pandaquote:
Ik vond het best leuk! Nog best lastig ook...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook kennis mee gemaakt.
Ja ik leer heel wat op het fokforumquote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
Dat heeft ze van mij geleerd
Heb je dan wel een leuke Franse docent, dat maakt het al een stukje makkelijker.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
oke zal het zelf zeggen.
hihi je zei klaarmaken
Dat kende ik inderdaad nog niet en ziet er super gaaf uitquote:Op woensdag 10 november 2010 18:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ultimate Frisbee. Waarschijnlijk heb je er nog nooit van gehoord.
Laat een beetje zien wat het inhoud. Soort Rugby idee (2 achtervakken en een middenveld) waarbij je in het vak van de tegenstander moet komen. Heb je de frisbee mag je niet lopen en moet je overspelen naar een ander. Raakt de frisbee de grond of vangt een tegenstander hem dan wisselt de beurt.
Edit: Let niet op de Jay-Z rap.
Hier denk ik:quote:Op woensdag 10 november 2010 18:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
80x 80![]()
![]()
Waar laat je hem maken?
Dat kan ook, maar kost je zo 150/200 euroquote:Op woensdag 10 november 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jamaar ik wil hem GR0000000000T zodat je alles ook kan lezen (als je er een beetje dichtbij staat)
In HAVO5 kregen we steeds korte lessen aangeboden. Daar leerde ik het kennen en vond ik echt gaaf. Ik zal vergeleken met de mensen die er nu spelen een kneusje zijn, maar dat mag niet deren.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond het best leuk! Nog best lastig ook...
Ik heb die dag ook gebokst, geroeid, geklommen en euh, geveldhockeyd, veldgehockeyd, aan veldhockey gedaan
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home is ook goedquote:Op woensdag 10 november 2010 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kende ik inderdaad nog niet en ziet er super gaaf uit
[..]
Hier denk ik:
http://www.topdoek.nl/bestel/index.php?step=2&fx=normaal
Dat zijn leuke dingen jaquote:Op woensdag 10 november 2010 18:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In HAVO5 kregen we steeds korte lessen aangeboden. Daar leerde ik het kennen en vond ik echt gaaf. Ik zal vergeleken met de mensen die er nu spelen een kneusje zijn, maar dat mag niet deren.
Heb je daar al eens iets laten afdrukken? Want die zijn duurder en die andere site had ook veel goede recentiesquote:Op woensdag 10 november 2010 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home is ook goed
Dank nu kan ik tenminste met een gerust hart naar franse les.quote:
+ vaak kortingscodes van FOK!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home is ook goed
Oh echt? Waar zou ik die kunnen vinden?quote:
Ongetwijfeld waren het mooie dagen als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen ja
Wij hadden het tijdens de introweek en na die sportdag aan het bier bij het kampvuur viel zwaaaaaaar
ja een paar keer, hele mooie kwaliteit en goede service ook en er was 1 die was iest verschoten na 2 jaar, kreeg zo een nieuwequote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je daar al eens iets laten afdrukken? Want die zijn duurder en die andere site had ook veel goede recenties
In FOT en in de prijsvragentopics in MEDquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Waar zou ik die kunnen vinden?
Hmmm, sommige dingen waren heel tof, maar er was ook een heleboel dat enorm slecht geregeld was helaasquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld waren het mooie dagen als ik het zo hoor.
Ik hoop dat ik hem op de meet kan bewonderenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Waar zou ik die kunnen vinden?
ok mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank nu kan ik tenminste met een gerust hart naar franse les.
Kan zo niets vinden, dus zal wel niets zijn nuquote:Op woensdag 10 november 2010 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
In FOT en in de prijsvragentopics in MED
[..]
Hmmm, sommige dingen waren heel tof, maar er was ook een heleboel dat enorm slecht geregeld was helaas
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 18:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem op de meet kan bewonderen
Zou tof zijn.
Met een simpele plotter printer, die vaak goedkoop worden aangeboden zou men, als men er interesse voor zou hebben, zoiets ook simpel zelf maken, met de kosten die bespaard worden door het zelf te doen is mogelijk zo'n printer tweede hands aan te schaffen, men zou dan zelfs voor hetzelde meer kunnen maken en zelfs verkopen waardoor het economisch gezien helemaal verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je daar al eens iets laten afdrukken? Want die zijn duurder en die andere site had ook veel goede recenties
Ik ga daar ook niet meer over, dus ik kan je ook geen handige tip geven over waar en wanneer ze te vinden zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan zo niets vinden, dus zal wel niets zijn nu
quote:Damespraatjes biedt alle bezoekers van de website 10% korting aan!! Ga dus snel naar de website www.herinneringenoplinnen.nl en vul de actie code "Damespraatjes" in bij het bestel formulier en ontvang 10% korting over u gehele bestelling!!
quote:Vul bij actiecode jandewit in en je krijgt 10% korting op je bestelling!
Ik heb geen flauw idee wat je zegtquote:Op woensdag 10 november 2010 18:20 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Met een simpele plotter printer, die vaak goedkoop worden aangeboden zou men, als men er interesse voor zou hebben, zoiets ook simpel zelf maken, met de kosten die bespaard worden door het zelf te doen is mogelijk zo'n printer tweede hands aan te schaffen, men zou dan zelfs voor hetzelde meer kunnen maken en zelfs verkopen waardoor het economisch gezien helemaal verantwoordelijk is.
Dankje voor het meedenkenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga daar ook niet meer over, dus ik kan je ook geen handige tip geven over waar en wanneer ze te vinden zijn
Helaas ook niet en via google vind ik ook nietsquote:Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef PeZu het volgende:
rijkje http://www.kortingscode.net/?gclid=CKeU1r_hlqUCFUaIDgodO30djg
zoek daar eens
Wauw! Je bent geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |