Zijn muts zat gewoon te ver over zijn orenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, zo iemand ben ik ookIk ben echt Oost-Indisch doof, en blind, als het gaat om buiten een bekend iemand tegenkomen
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal ik even naar je zwaaien dan zepu?
ik ook soms niet, ja ik jaquote:
Ik vind SCtopics niet zo bijzonder. Bovendien mag Tong mij welquote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In VBL is ook een sc, die veel langzamer gaat. Daar ben je ook welkom hoor, ondanks dat je waarschijnljik vrouwonvriendelijke teksten van Tong te horen krijgt..
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
ik ook soms niet, ja ik ja
Zulks ein shock he?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... wie ben jij? Stel je eens voor?
Al die nieuwe mensen hier.
Nicequote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de DS game gewonnen... ik verwacht hem volgend jaar
Ja, Mart is niet fijn om tegen te komen op stations, hij is 2 bij 2 en douwt iedereen die in de weg staat aan de kantquote:
Go Symquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef Symphonic het volgende:
Nu nog één rooster opnieuw bouwen en dan ben ik klaar.
Altijd fijn als ze gelijk de juiste data doorgeven bij het inleveren van de gegevens.
Ik had toch al niks te doen
Oefquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Mart is niet fijn om tegen te komen op stations, hij is 2 bij 2 en douwt iedereen die in de weg staat aan de kant...
Bij mij is nog veel erger, als hij even niet oplet, zit ik weer onder zijn schoenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Mart is niet fijn om tegen te komen op stations, hij is 2 bij 2 en douwt iedereen die in de weg staat aan de kant...
Okee,quote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind SCtopics niet zo bijzonder. Bovendien mag Tong mij wel
Ik vind jou ook liefquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Besteld80x80
Met korting
Had ik al gezegd dat ik van jullie allemaal houd?![]()
Mwa, jaartje of 3 geleden gingen we rapper hoorquote:
Oehquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Besteld80x80
Met korting
Dan zit je bij Mart goedquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OefIk hou van groot en breed
O ja, maat stoombootquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij is nog veel erger, als hij even niet oplet, zit ik weer onder zijn schoen
quote:
Nee, ik ga een beetje reageren als iemand als een aap HEY FLES door de hal staat te krijsen, ben je nou lekker?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je me niet hoorde, terwijl ik zelfs nog 'HEY FLES!' door de stationshal schreeuwde, maar jij liep stoïcijns door.
Ik laat me door niemand wegjagen...quote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent terug
Goed zo lief meisje!
Wij ook van jou!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Besteld80x80
Met korting
Ook niet, iets met menselijk enzoquote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat me door niemand wegjagen...
ik moet voortaan gewoon oppassen met wat ik zeg
KSC: Kletsen Sneller (door) Cafeïne.quote:
Klopt... dat merkte die puber ook wel toen hij de trein in stormde toen ik nog wilde uitstappen... hij rende precies in mijn pad, stond heel snel binnen, en nog veel sneller stond hij een paar meter buiten de treinquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel eerst inchecken he, anders reis je zwartquote:Op woensdag 10 november 2010 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij is nog veel erger, als hij even niet oplet, zit ik weer onder zijn schoen
Och jee. Je hoeft maar twee tieten te hebben en je hebt een stalker te pakken tegenwoordigquote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat me door niemand wegjagen...
ik moet voortaan gewoon oppassen met wat ik zeg
Ja, want jij bent net zo raar als onsquote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga een beetje reageren als iemand als een aap HEY FLES door de hal staat te krijsen, ben je nou lekker?![]()
![]()
Ja doei, ik check nooit in! Ik pas in het bagagerek!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel eerst inchecken he, anders reis je zwart.
Op een koude grijze vervelende gure woensdagquote:
eentje in december.quote:
Woensdag, hoezo?quote:
Dit jaar is 12-12 zondags, met een schrikkeljaar erbij wordt het dus woensdagquote:
Ohquote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kleine meisjes zijn wel heeeuuull lief
Nee dat niet wat denk je wel nietquote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook niet, iets met menselijk enzoEn goed zo
Kom je ook weer op hyves en facebook?
Ja of je foto's worden op een ander forum gegooid ;')quote:Op woensdag 10 november 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee. Je hoeft maar twee tieten te hebben en je hebt een stalker te pakken tegenwoordig
Sorry, volgende keer roep ik wel':"Hey, MIJNHEER Fles!"quote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga een beetje reageren als iemand als een aap HEY FLES door de hal staat te krijsen, ben je nou lekker?![]()
![]()
Hmm, okeequote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een koude grijze vervelende gure woensdag
Oh shit, dat had ik niet geplandquote:
Gewoon, ik wilde het wetenquote:
Slim beredeneerdquote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit jaar is 12-12 zondags, met een schrikkeljaar erbij wordt het dus woensdag
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet wat denk je wel niet
Ik ben blij dat ik van die troep af ben
Ik heb wel twitter
[..]
Ja of je foto's worden op een ander forum gegooid ;')
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet wat denk je wel niet
Ik ben blij dat ik van die troep af ben
Ik heb wel twitter
[..]
Whut?quote:Ja of je foto's worden op een ander forum gegooid ;')
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan denk ik niets
En doe eens even zeggen dan wat er echt gebeurd was in de pm![]()
![]()
Nee, ik heb mijn privacy liefquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
Zijn hier mensen met feesboek?
FF spammen: [WIN!] Samsung Galaxy Apollo smartphones
heb je koffie?quote:
Ja, ik heb facebookquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
Zijn hier mensen met feesboek?
FF spammen: [WIN!] Samsung Galaxy Apollo smartphones
Jij mag toch geneens meedoenquote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |