Je staat in m'n foboquote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke, ik heb je ode nog iets aangepast.
[..]
quote:
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
Ben er weerLekker gegeten, prei-gehakt koekjes (soort hamburger zelfgemaakt maar dan met geroerbakte prei erdoorheen), erg lekker
Maar heb hoofdpijnPfff. Mn rug zat ook nog vast, maandag kon de fysio een deel niet kraken wat 't normaal wel altijd deed, denk dat daardoor ook mn spieren meer vast zitten. Maar morgen gelukkig even naar een collega van hem die ook goed is in kraken
![]()
Hoe ist hier?![]()
Hey DaMart, ken je me nog, we hebben elkaar gemeet in Utrecht 2.5 jaar terug op de grote VBL-Meetquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef DaMart het volgende:
Fles, liep jij vandaag rond 17:05 uur toevallig op Utrecht Centraal met een blauwe muts op je hoofd vanaf de trap bij spoor 5 omhoog de stationshal in?
Waarom keek je dan niet op of om toen ik je riep? We knalden nog bijna tegen elkaar aan toen ik naar de roltrap naar beneden rendequote:
ik wil jou altijd wel hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben vandaag..
hoi, lekker, vervelend, ooh hopendat het helpt, ja het gaat, doei,quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
Ben er weerLekker gegeten, prei-gehakt koekjes (soort hamburger zelfgemaakt maar dan met geroerbakte prei erdoorheen), erg lekker
Maar heb hoofdpijnPfff. Mn rug zat ook nog vast, maandag kon de fysio een deel niet kraken wat 't normaal wel altijd deed, denk dat daardoor ook mn spieren meer vast zitten. Maar morgen gelukkig even naar een collega van hem die ook goed is in kraken
![]()
Hoe ist hier?![]()
Ik zoek een huis met een VBL-hooliganquote:
Martquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef DaMart het volgende:
Fles, liep jij vandaag rond 17:05 uur toevallig op Utrecht Centraal met een blauwe muts op je hoofd vanaf de trap bij spoor 5 omhoog de stationshal in?
ga je zel allemaal los doen? of alle 4 op 1 doek?quote:
Ja, vind je deze eend wel een lekkertje ja?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Hoe ist hier?![]()
4 op 1 doekquote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je zel allemaal los doen? of alle 4 op 1 doek?
die eendje lust ik extra graagquote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, vind je deze eend wel een lekkertje ja?
Marijkequote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart![]()
Ik heb echt HET Sinterklaascadeautje voor jou![]()
Mini meet zonder dat je het doorhadquote:
XD Pezuquote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil jou altijd wel hebben![]()
![]()
![]()
[..]
hoi, lekker, vervelend, ooh hopendat het helpt, ja het gaat, doei,
Uhhuhquote:Op woensdag 10 november 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Vervelend van je lijf
Hier is het okee
Ik ben niet echt een hooligan, meer een genieter van de wedstrijden en de sfeer. En echt heel fanatiek als een echte hooligan kan ik mezelf ook niet noemenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zoek een huis met een VBL-hooligan
Over een uurtje of 3 zit ik vol melkzuur, dus je moet dan wel vlug zijn nu.quote:
uhm 80x80 dan maar waarom niet even wachten en sparen en dan alle vier apart laten drukken op 40x40, dan kun je variëren en het staat mooierquote:
Ja, weet ik nogquote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey DaMart, ken je me nog, we hebben elkaar gemeet in Utrecht 2.5 jaar terug op de grote VBL-Meet
Neequote:
Maar wel een trein dusquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDeze kostte echt een euro
ielquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Over een uurtje of 3 zit ik vol melkzuur, dus je moet dan wel vlug zijn nu.
Hoiquote:
Is de mijne ook niet hoor, maar ik mag hem graag plagenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een hooligan, meer een genieter van de wedstrijden en de sfeer. En echt heel fanatiek als een echte hooligan kan ik mezelf ook niet noemen
Maar het is gemakkelijker om ze alle 4 op 1 doek te laten drukken.. Ik heb namelijk geen goede boormachine en erg harde muren en heb 1 schroefje waaraan ik em kan ophangenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm 80x80 dan maar waarom niet even wachten en sparen en dan alle vier apart laten drukken op 40x40, dan kun je variëren en het staat mooier
De dag gaat veel te snelquote:
quote:
Echt he, ik zag je naam in de active topics en toen bedacht ik me dat ik al heel lang niet meer in het goedemorgentopic ben geweestquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Jojoortje
leuk dat even komt zwaaien
VBLquote:
Onzquote:
Nee, het is een andere passie van je volgens mijquote:
Omdat ik je niet zag misschien?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom keek je dan niet op of om toen ik je riep? We knalden nog bijna tegen elkaar aan toen ik naar de roltrap naar beneden rende.
ok dan zeker 80x80 want dan zijn de verhoudingen mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het is gemakkelijker om ze alle 4 op 1 doek te laten drukken.. Ik heb namelijk geen goede boormachine en erg harde muren en heb 1 schroefje waaraan ik em kan ophangen(die zit er al, gemaakt met de goede boorhamer van m'n ex
)
Kee, dankjewelquote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dan zeker 80x80 want dan zijn de verhoudingen mooi
Ja! Als mijn timing iets beter was geweest, had hij de botsing wel gevoeldquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mini meet zonder dat je het doorhad
Ja kloptquote:Op woensdag 10 november 2010 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, weet ik nog.
In de Ierse pub!
en je zwaait niet eens naar mijquote:
Ik hou wel van een beetje bah.quote:
Hahaquote:Op woensdag 10 november 2010 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Als mijn timing iets beter was geweest, had hij de botsing wel gevoeld.
De reisplanner vond dat ik mijn aansluiting niet zou halen... tot twee keer toe het tegendeel bewezen vandaag. Gewoon rennen en iedereen die in de weg loopt omver kegelen, en je hebt ruim voldoende tijd om in te stappen.
Zal ik even naar je zwaaien dan zepu?quote:
En je me niet hoorde, terwijl ik zelfs nog 'HEY FLES!' door de stationshal schreeuwde, maar jij liep stoïcijns doorquote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik je niet zag misschien?
Ohja, zo iemand ben ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je me niet hoorde, terwijl ik zelfs nog 'HEY FLES!' door de stationshal schreeuwde, maar jij liep stoïcijns door.
In VBL is ook een sc, die veel langzamer gaat. Daar ben je ook welkom hoor, ondanks dat je waarschijnljik vrouwonvriendelijke teksten van Tong te horen krijgt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |