Ohhhh die!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. OA. Mijn cOAllega, kOAmeraad en mede-kOAffie-SC'er.
hey dirkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef dirkjo het volgende:
Wejow, in alle haast helemaal vergeten dat ik jullie hier gegroet had. Sorry![]()
Ja hoor pezu, altijd lekker; dirk's wraps![]()
Maar nu ga ik er weer vandoor, spreek jullie vanavond wel
Auquote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijk, zo'n zoon die per se je haar wil borstelen na het douchen![]()
auw
American Creamquote:
WTFquote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Achterlijke mensen in Wierden
En toen ze de dierenbescherming etc belde, bleek dat dit niet de eerste of de enige incidenten waren
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is echt erg
het gebeurd hier ook wel eens, gelukkig stukken minder dan voorheen Dan werden ze op het treinspoor gebonden
(waarschijnlijk om dat er gewoon niet zoveel katten meer zijn)
emmer waterquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Au
[..]
American Cream
[..]
WTF
Kijk, ik word ook weleens nijdig als de katten van de buren weer in de tuin zeiken, maar vermoorden, nooit
Dan is het al te laat en stinkt het verschrikkelijk als de zon schijntquote:
Juuuquote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Eindelijk klaar, ik ben er weg van
Tot strakkies
Ben een noob, ken dat spul allemaal niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
GoldFinger1963... a.k.a De Batsbaas!
Mijn ouders hebben een kattenveschrikapparaat gekocht. Die heeft een bewegingscensor en geeft dan een pieptoon af die je als mens maar een beetje hoort. Want hun tuin werd opengegraven en ondergescheten. Mijn poezels blijven het grootste deel gewoon binnenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Au
[..]
American Cream
[..]
WTF
Kijk, ik word ook weleens nijdig als de katten van de buren weer in de tuin zeiken, maar vermoorden, nooit
wij hebben de buren verteld dat ze vooral met water moeten gooien naar onze katten als ze ze niet in hun tuin willenquote:
Daarom introduceerde ik hem ook even voor je!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben een noob, ken dat spul allemaal niet.
ik bedoel om ze weg te jagen, dan komen ze echt niet meer terugquote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het al te laat en stinkt het verschrikkelijk als de zon schijnt
[..]
Juuu![]()
Van kôffiedraos blijven ze ook weg, toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een kattenveschrikapparaat gekocht. Die heeft een bewegingscensor en geeft dan een pieptoon af die je als mens maar een beetje hoort. Want hun tuin werd opengegraven en ondergescheten. Mijn poezels blijven het grootste deel gewoon binnen
Jij GF spul noemen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben een noob, ken dat spul allemaal niet.
Deze katten nietquote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Van kôffiedraos blijven ze ook weg, toch?
dat is echt sneu jaquote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Het erge is gewoon, als mijn vriendin had geweten dat dit speelde dan had ze wel maatregelen genomen
Nu is ze ze gewoon kwijt
daaagquote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Eindelijk klaar, ik ben er weg van
Tot strakkies
Ik ben ook voor binnenkattenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een kattenveschrikapparaat gekocht. Die heeft een bewegingscensor en geeft dan een pieptoon af die je als mens maar een beetje hoort. Want hun tuin werd opengegraven en ondergescheten. Mijn poezels blijven het grootste deel gewoon binnen
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hebben de buren verteld dat ze vooral met water moeten gooien naar onze katten als ze ze niet in hun tuin willen![]()
de aanblik van de buurman was alleen al genoeg om ze er weg te laten blijven
Die hard basterds zijn het /madquote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel om ze weg te jagen, dan komen ze echt niet meer terug
Al geprobeerd, maar ze blijven komenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Van kôffiedraos blijven ze ook weg, toch?
Dank!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom introduceerde ik hem ook even voor je!
Jij bent ook spulquote:
ja werkt het beste, mijn vader had ook zo'n zwakstoom beveiliging bij de voliere dat helpt ook,quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hebben de buren verteld dat ze vooral met water moeten gooien naar onze katten als ze ze niet in hun tuin willen![]()
de aanblik van de buurman was alleen al genoeg om ze er weg te laten blijven
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb eerst voedsel nodig om dit allemaal bij te kunnen houden hoor...
Nee, dankjequote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Eetsmakelijk
en wil je daarna vast wel een chocokokosbolletje
Een chokosbolquote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
en wil je daarna vast wel een chocokokosbolletje
flipsquote:
stop wat in dat schattige giegeltje danquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook. Ik begin vast aan de chocokokosbolletjesquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef suikertaartje het volgende:
PeZuquote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
flips![]()
[..]
stop wat in dat schattige giegeltje dan
ik weet niet eens of ik wel terug kom nog vanavond eigkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
stop wat in dat schattige giegeltje dan
Och gut. Eenmaal een kleurtje, denken ze meteen dat ze de Schepper zelf zijnquote:
Wieso datquote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik wel terug kom nog vanavond eigk
waarom niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hállo, komt zo de KSC inbanjeren zonder koffiequote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al gehad, wel na avond eten
[..]
Hoi
[..]
Al gezien
dan bij deze een fijne avond, als ik je niet meer spreek weltrustenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de Schepper geschapen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och gut. Eenmaal een kleurtje, denken ze meteen dat ze de Schepper zelf zijnSchattig
Welk koekje wil je erbij?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, hállo, komt zo de KSC inbanjeren zonder koffie
Heb je koekjes dan?
ook met laarzen door de modderquote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk koekje wil je erbij?
Ja sorry, kan er ook niets aandoenIk banjer nou eenmaal graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |