Ik ook niet XDquote:
XDquote:Op woensdag 10 november 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Mart is niet fijn om tegen te komen op stations, hij is 2 bij 2 en douwt iedereen die in de weg staat aan de kant...
In het regeerakkoord was ook een passage opgenomen om die dag te verplaatsen naar een zaterdag in juli, schikt dat beter?quote:
Doe maar kalm aan!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook niet XD![]()
[..]
XD
Jullie gaan veel te snel voor mijn hoofdpijn. Fijne avond liefjes, en tot morgen![]()
Fijne aaf enfermerelquote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook niet XD![]()
[..]
XD
Jullie gaan veel te snel voor mijn hoofdpijn. Fijne avond liefjes, en tot morgen![]()
neequote:
Een stuk beter!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het regeerakkoord was ook een passage opgenomen om die dag te verplaatsen naar een zaterdag in juli, schikt dat beter?
Daar moet ik aan meedoenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
Zijn hier mensen met feesboek?
FF spammen: [WIN!] Samsung Galaxy Apollo smartphones
Toek heeft je ten huwelijk gevraagd en nu ga jij kijken wat trouwen kost op woensdagquote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef Muck het volgende:
Hmm, okee
[..]
Oh shit, dat had ik niet gepland
[..]
Gewoon, ik wilde het weten
Omdat er misschien andere mensen hier zijn, die geen PR-crew of verzuurde ex-crew zijn, die wél mee willen doen.quote:
Kusje op je hoofd en tot morgenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ook niet XD![]()
[..]
XD
Waarom denk je dat ik even een weekje KSC-vrij heb genomen? Ik heb er amper tijd voor op werk, en het is gewoon niet te volgen... zeker niet als de halve brugklas van Ferb meedoetquote:
Op woensdag? Euh, ¤357,- in het lelijkste gemeentehuis ter wereldquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toek heeft je ten huwelijk gevraagd en nu ga jij kijken wat trouwen kost op woensdag
Mensen die zo dom zijn om feesboek te hebben zijn vast ook nog wel zo dom om er voor uit te komenquote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Op woensdag? Euh, ¤357,- in het lelijkste gemeentehuis ter wereld
Ik heb hier geen brugklassers gezien hoor, dus ik weet niet op wie je doeltquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik even een weekje KSC-vrij heb genomen? Ik heb er amper tijd voor op werk, en het is gewoon niet te volgen... zeker niet als de halve brugklas van Ferb meedoet.
Terecht verzuurd, dat is wat andersquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er misschien andere mensen hier zijn, die geen PR-crew of verzuurde ex-crew zijn, die wél mee willen doen.
Ow, kijk dan ff in MEDquote:Op woensdag 10 november 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik even een weekje KSC-vrij heb genomen? Ik heb er amper tijd voor op werk, en het is gewoon niet te volgen... zeker niet als de halve brugklas van Ferb meedoet.
Wil je een Bounty? Zoet heft zuur namelijk weer opquote:Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Terecht verzuurd, dat is wat anders
Bountyquote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je een Bounty? Zoet heft zuur namelijk weer op.
Wat? Vermoord?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en een vriendinnetje heeft me vandaag haar plafondhoge krabpaal beloofd![]()
Haar 2 jonge kittens zijn vermoord
En ze heeft nu alleen nog 2 bejaarde poezels en die spelen toch niet
Lief he?
Allebei?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of zo'n lekker kokoschocoballetje?[ afbeelding ]
Dat meen je nietquote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lief he?
Wij promoten hier al drie jaar de OAiaanse Multiquotequote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Anders moet je op iedereen los reageren johZo onoverzichtelijk als de pest.
Soms is dat best wel leukquote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die quoot ik even voor GF!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohnoes! Hoe kan dat da?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lief he?
Co Adriaanse?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij promoten hier al drie jaar de OAiaanse Multiquote
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:57 schreef Danny het volgende:
Halve brugklas van Ferb, overal weg totdat de leeftijd van achttien jaren bereikt is. M.u.v. PUB
fijn he?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijk, zo'n zoon die per se je haar wil borstelen na het douchen![]()
auw
oh jojoortje zeg het zequote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
aah heeft hij dat uitgevonden?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij promoten hier al drie jaar de OAiaanse Multiquote
het niet soms leuk, het is vet handig en altijd leukquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijk, zo'n zoon die per se je haar wil borstelen na het douchen![]()
auw
trus zusquote:
Ja!quote:
zelfs met cremespoeling...quote:
dat is echt ergquote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!Achterlijke mensen in Wierden
En toen ze de dierenbescherming etc belde, bleek dat dit niet de eerste of de enige incidenten waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |