quote:
omdat ik als ik met mijn ogen knipper weer een nieuw topic moet gaan zoeken omdat deze dan alweer vol isquote:
Een stroopwafel?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk koekje wil je erbij?
Ja sorry, kan er ook niets aandoenIk banjer nou eenmaal graag!
Door plassenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook met laarzen door de modder
Welke sticker?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Suiker, ik moet je nog iets vragen! Als ik die sticker bestel, wil jij dan alsjeblieft helpen met plakken?
Oh dear, grootheidswaanzin neemt steeds grotere vormen aan tegenwoordigquote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb de Schepper geschapen.
Oooow je zit je gewoon een beetje aan te stellenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
omdat ik als ik met mijn ogen knipper weer een nieuw topic moet gaan zoeken omdat deze dan alweer vol is
Moet ik je linkjes toestoppen danquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
omdat ik als ik met mijn ogen knipper weer een nieuw topic moet gaan zoeken omdat deze dan alweer vol is
Lol, vooral bazinga doet het hemquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je eens een knopje meerdere keren indrukkenHEb je een CANON!
Het is het kleurtje, ik zeg het jequote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear, grootheidswaanzin neemt steeds grotere vormen aan tegenwoordig
Stampen doe je door de plassenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lol, vooral bazinga doet het hem
heus niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
nee, ik ben er echt een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooow je zit je gewoon een beetje aan te stellen
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
nee, ik ben er echt een beetje klaar mee.
nee hoor, ik ga wel lekker msnen en in een oma-topic zittenquote:
Of penny 3x kloppenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stampen doe je door de plassen
Banjeren door de modder
[..]
Moet ik het topic even op pauze zetten voor je?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een muursticker:quote:
Wat is er schat?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik kijk straks wel of het al langzamer gaatquote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik het topic even op pauze zetten voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |