ja werkt het beste, mijn vader had ook zo'n zwakstoom beveiliging bij de voliere dat helpt ook,quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij hebben de buren verteld dat ze vooral met water moeten gooien naar onze katten als ze ze niet in hun tuin willen![]()
de aanblik van de buurman was alleen al genoeg om ze er weg te laten blijven
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb eerst voedsel nodig om dit allemaal bij te kunnen houden hoor...
Nee, dankjequote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Eetsmakelijk
en wil je daarna vast wel een chocokokosbolletje
Een chokosbolquote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
en wil je daarna vast wel een chocokokosbolletje
flipsquote:
stop wat in dat schattige giegeltje danquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook. Ik begin vast aan de chocokokosbolletjesquote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef suikertaartje het volgende:
PeZuquote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
flips![]()
[..]
stop wat in dat schattige giegeltje dan
ik weet niet eens of ik wel terug kom nog vanavond eigkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
stop wat in dat schattige giegeltje dan
Och gut. Eenmaal een kleurtje, denken ze meteen dat ze de Schepper zelf zijnquote:
Wieso datquote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik wel terug kom nog vanavond eigk
waarom niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hállo, komt zo de KSC inbanjeren zonder koffiequote:Op woensdag 10 november 2010 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al gehad, wel na avond eten
[..]
Hoi
[..]
Al gezien
dan bij deze een fijne avond, als ik je niet meer spreek weltrustenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de Schepper geschapen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och gut. Eenmaal een kleurtje, denken ze meteen dat ze de Schepper zelf zijnSchattig
Welk koekje wil je erbij?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, hállo, komt zo de KSC inbanjeren zonder koffie
Heb je koekjes dan?
ook met laarzen door de modderquote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk koekje wil je erbij?
Ja sorry, kan er ook niets aandoenIk banjer nou eenmaal graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |