Hoe kun je zien dat hij gebanned is?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, php heeft weer een ban aan zn broek, zie ik. Boos woorden omdat iemand PVV-stemmers dom noemt![]()
Hij had het erover dat du_ke in het darmkanaal van remlof aan het wroeten was. Meestal leveren dat soort uitspraken je een ban op. Crewbashing is niet toegestaan. Jammer, want hij gedroeg zich de laatste tijd al wat beter dan voorheen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat hij gebanned is?
Ik heb niet alles gelezen, behalve dat hij ontevreden was over het feit dat Du_ke mod is. Als dat de reden is, dan moet die ban zo snel mogelijk opgeheven worden.
Beetje jammer alleen dat hij het hoofdstukje 'onderbouwen van beweringen met feiten' in het Handboek voor de PVV-adept nog niet gelezen had. Of het staat er niet in, natuurlijk, dat kan ook nog.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had het erover dat du_ke in het darmkanaal van remlof aan het wroeten was. Meestal leveren dat soort uitspraken je een ban op. Crewbashing is niet toegestaan. Jammer, want hij gedroeg zich de laatste tijd al wat beter dan voorheen.
Ik vermoed dat het PVV-handboek niet al teveel om het lijf heeft.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat hij het hoofdstukje 'onderbouwen van beweringen met feiten' in het Handboek voor de PVV-adept nog niet gelezen had. Of het staat er niet in, natuurlijk, dat kan ook nog.
Dat heb ik niet gelezen, maar daar moet Du_ke toch wel tegen kunnen? Ik vind het niet bepaald banwaardig en gezien zijn normale gang van discussieren kan dit naar mijn mening blijven bij een waarschuwing.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had het erover dat du_ke in het darmkanaal van remlof aan het wroeten was. Meestal leveren dat soort uitspraken je een ban op. Crewbashing is niet toegestaan. Jammer, want hij gedroeg zich de laatste tijd al wat beter dan voorheen.
Dus als je tegen PVV bent hoor je automatisch bij die enge club van Danen?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:13 schreef Voorschrift het volgende:
Hij word aangepakt/uit de kast gelokt wegens het 'bekritiseren' van de PvdA, maar tegelijkertijd zie ik hierboven weer vele PVV minachtende posts staan.
Nederland bekent kleur of wat?
Ja, heb het ook even doorgelezen en moet zeggen dat dit niet deugt.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:13 schreef Voorschrift het volgende:
Hij word aangepakt/uit de kast gelokt wegens het 'bekritiseren' van de PvdA, maar tegelijkertijd zie ik hierboven weer vele PVV minachtende posts staan.
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ga rustig door, je zet alleen jezelf voor gek.quote:
Wacht eens even, zei ik dat ergens?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus als je tegen PVV bent hoor je automatisch bij die enge club van Danen?
Hier op fok zijn mensenhaters, veel ergerquote:
heb je er ooit aan gedacht dat in de grote steden waar veel allochtonen zitten deze JUIST op de pvda stemmen....quote:Op donderdag 11 november 2010 02:03 schreef Stali het volgende:
Dat vind ik trouwens ook een manco in de relaasjes van PVVaanhang op FOK!
Ze hebben zogenaamd minstens drie universitaire studies afgerond en een suv op de oprijlaan staan. Oja.
Kaart nu eens echt de reden waarom je PVV stemt aan.
Als iedereen de kots zou hebben van buitenlanders dan kan het niet zo zijn dat in sommige grote steden de PvdA zo groot is. De PVV heeft zijn grootste aanhang juist buiten de grote steden. De dorpen. De plaatsen waar de minste hoeveelheid allochtonen wonen.
Denk je eerst, joh, die lezen de Telegraaf en willen dat niet op hun dorpie hebben. Angst.
Maar het zit kennelijk toch wel even anders. Bedekt protest.
Volgens mij ben jij hier degene die zichzelf voor lul zet, met je linkse-FOK!-PvdA complot.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga rustig door, je zet alleen jezelf voor gek.
Welk complot? Links FOK!-PvdA?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier degene die zichzelf voor lul zet, met je linkse-FOK!-PvdA complot.
Je bent toch een aardig verblinde klapjosti wanneer je denkt dat hij wordt aangepakt omdat hij de PvdA bekritiseert. Als dat het geval was, dan had half rechts FOK! inmiddels een ban aan zn broek.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk complot? Links FOK!-PvdA?
Ik heb het over dubbele standaarden, maar ok, zet je zelf ook maar voor lul. Wel achteraan sluiten hè.
Ik zei uit de kast gelokt omdat hij de PvdA bekritiseerde, maar goed, je mag selectief m'n woorden negeren als je dat beter uit komt.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent toch een aardig verblinde klapjosti wanneer je denkt dat hij wordt aangepakt omdat hij de PvdA bekritiseert. Als dat het geval was, dan had half rechts FOK! inmiddels een ban aan zn broek.
Hè, wat? Riep iemand mij?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk complot? Links FOK!-PvdA?
Koos denkt dat er een complot is, gaarne hem verder te helpen.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos denkt dat er een complot is, gaarne hem verder te helpen.
Welja, hij is aanwezig in .jpg vorm.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef Ryan3 het volgende:
Wie ik trouwens mis in dit topic -- en hij is er doorgaans altijd op Fok!, zeg maar 24/7 -- is Sachertorte...
Dat is ook totaal niet vergelijkbaar. Bij een redactie aandringen op het ontslag van een columnist is iets totaal anders dan als partijwoordvoerder voor Wonen en Wijken zelf een wijk terroriseren. Deze man is gewoon alle geloofwaardigheid kwijt.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef jandevink het volgende:
opmerkelijk trouwens...
een pvda-er heeft NSB trekjes door de vrijheid van meningsuiting te beperken en daar word nog geen 3 pagina's over geluld.
een pvv tokkie is binnen 24 uur een topic over vol...
Vrijheid van meningsuiting "volgens" W.Bos.
Daarnaast heeft Bert Wagendorp in zijn column reeds aangegeven dat de soep niet zo heet werd gegeten als die werd opgediend. Het viel allemaal wel mee, naar wat ik heb begrepen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook totaal niet vergelijkbaar. Bij een redactie aandringen op het ontslag van een columnist is iets totaal anders dan als partijwoordvoerder voor Wonen en Wijken zelf een wijk terroriseren. Deze man is gewoon alle geloofwaardigheid kwijt.
Was daar het laatste woord al over gezegd trouwens, die affaire, tussen oud-linkser Wagendorp en Bos?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook totaal niet vergelijkbaar. Bij een redactie aandringen op het ontslag van een columnist is iets totaal anders dan als partijwoordvoerder voor Wonen en Wijken zelf een wijk terroriseren. Deze man is gewoon alle geloofwaardigheid kwijt.
Ah, okee, Wagendorp is zo links als de pest zeg maar.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Bert Wagendorp in zijn column reeds aangegeven dat de soep niet zo heet werd gegeten als die werd opgediend. Het viel allemaal wel mee, naar wat ik heb begrepen.
Het topic is nog open, leef je uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef jandevink het volgende:
opmerkelijk trouwens...
een pvda-er heeft NSB trekjes door de vrijheid van meningsuiting te beperken en daar word nog geen 3 pagina's over geluld.
een pvv tokkie is binnen 24 uur een topic over vol...
Vrijheid van meningsuiting "volgens" W.Bos.
Niet dat-ie Lucassen is hè.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welja, hij is aanwezig in .jpg vorm.
Hij kan ook Bush of Obama zijn.quote:
Klopt. Moet bekennen dat het een ietwat dubieuze column was. Hij beweerde dat Pieter Broertjes ook niets meer afwist van het gesprek met Bos. Vrees alleen dat Broertjes in deze niet echt is te vertrouwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, okee, Wagendorp is zo links als de pest zeg maar.
Broertjes vertrouw ik toch wel, echter ik kan me niet voorstellen dat Bos op het ontslag heeft aangedrongen van Wagendorp.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Moet bekennen dat het een ietwat dubieuze column was. Hij beweerde dat Pieter Broertjes ook niets meer afwist van het gesprek met Bos. Vrees alleen dat Broertjes in deze niet echt is te vertrouwen.
Doe dit even in dat andere topicquote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broertjes vertrouw ik toch wel, echter ik kan me niet voorstellen dat Bos op het ontslag heeft aangedrongen van Wagendorp.
Heeft er nu al wederhoor plaatsgevonden bij Bos?
Bos heeft gebeld met Wagendorp, las ik zijn column. Eerstgenoemde beweerde wel eens stampvoetend de stukjes van Wagendorp te hebben gelezen, maar dat het nooit bij hem zou opkomen om aan te dringen op zijn ontslag.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broertjes vertrouw ik toch wel, echter ik kan me niet voorstellen dat Bos op het ontslag heeft aangedrongen van Wagendorp.
Heeft er nu al wederhoor plaatsgevonden bij Bos?
Het onderwerp leeft dermate dat het helaas tientallen andere topics overwoekert. Kun je niet zeggen over topics betreffende deze Lucassen, daar zijn er maar 2 van.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dit even in dat andere topic
Komt reëel over.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bos heeft gebeld met Wagendorp, las ik zijn column. Eerstgenoemde beweerde wel eens stampvoetend de stukjes van Wagendorp te hebben gelezen, maar dat het nooit bij hem zou opkomen om aan te dringen op zijn ontslag.
Vertrouw nooit een bedrijfseconoom.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bos heeft gebeld met Wagendorp, las ik zijn column. Eerstgenoemde beweerde wel eens stampvoetend de stukjes van Wagendorp te hebben gelezen, maar dat het nooit bij hem zou opkomen om aan te dringen op zijn ontslag.
Elaborate, please.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Vertrouw nooit een bedrijfseconoom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |