abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88582261
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 01:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zit nu ongeveer 10 minuten naar die docu te kijken en begin nu te begrijpen waarom er zoveel op de PVV gestemd. De bekende partijen hebben die mensen in de steek gelaten. Dan komt er een partij die gouden bergen en verbetering beloofd en dus stemmen ze daar op. Dit duurt echter ook niet lang want ook de PVV zal haar kiezers teleurstellen net als iedere ander politieke partij.
Ja, precies. Ze worden zwaar teleurgesteld.
Kijk het ook af he? En dan ben ik benieuwd wat je vindt van die twee hoge heertjes uit de plaatselijke politiek daar.

Ik vind het zo gek dat er geen landelijke regels zijn. Als je bijv. in Amsterdam in dezelfde situatie zit als die oude mevrouw dan is er wel bijzondere bijstand. Ik werd echt boos. Nederland is wel even wat groter dan de randstad die altijd middelpunt van gesprek is.

We betalen allemaal belasting maar de lokale politiek heeft teveel vrijheid en deugt in mijn ogen niet.
  donderdag 11 november 2010 @ 01:49:31 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88582388
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 01:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, precies. Ze worden zwaar teleurgesteld.
Kijk het ook af he? En dan ben ik benieuwd wat je vindt van die twee hoge heertjes uit de plaatselijke politiek daar.

Ik vind het zo gek dat er geen landelijke regels zijn. Als je bijv. in Amsterdam in dezelfde situatie zit als die oude mevrouw dan is er wel bijzondere bijstand. Ik werd echt boos. Nederland is wel even wat groter dan de randstad die altijd middelpunt van gesprek is.

We betalen allemaal belasting maar de lokale politiek heeft teveel vrijheid en deugt in mijn ogen niet.
Het is schandelijk hoe mensen in kleine dorpen worden achtergesteld zeg. Dorpen lopen leeg en de gemeente wil er geen geld inpompen omdat er te weinig mensen wonen vind je het raar er is ook niks....

Dit is wel een eye-opener voor mij de gemiddelde alleenstaande moeder uit de randstad is beter af dan een hardwerkende dorpeling. Het slaat echt helemaal nergens op.

En die gasten uit de plaatselijke politiek daar heb ik geen woorden voor ze stoppen er geen geld omdat er te weinig mensen wonen. Maar wat ze vergeten is dat ze die dorpen zelf hebben laten leeg lopen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88582439
Dat vind ik trouwens ook een manco in de relaasjes van PVVaanhang op FOK!
Ze hebben zogenaamd minstens drie universitaire studies afgerond en een suv op de oprijlaan staan. Oja.

Kaart nu eens echt de reden waarom je PVV stemt aan.
Als iedereen de kots zou hebben van buitenlanders dan kan het niet zo zijn dat in sommige grote steden de PvdA zo groot is. De PVV heeft zijn grootste aanhang juist buiten de grote steden. De dorpen. De plaatsen waar de minste hoeveelheid allochtonen wonen.

Denk je eerst, joh, die lezen de Telegraaf en willen dat niet op hun dorpie hebben. Angst.
Maar het zit kennelijk toch wel even anders. Bedekt protest.
pi_88582603
Dat ligt gewoon aan de linkse media die de PVV willen demoniseren!!!211einzz! :')
  donderdag 11 november 2010 @ 08:07:16 #255
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88583254
Typisch weer

PVV = Tuig van de richel
  donderdag 11 november 2010 @ 08:51:58 #256
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88583676
Toch lees en zie ik de laatste tijd goede ontwikkelingen wat betreft orde en veiligheid. Bovendien deinst W. ook niet terug om wat kritiek op het huidige kabinet te leveren, zoals met Gerd Leers.

Ik houd hier wel van. Schop die Lucassen er maar uit, en dan gaan we weer verder.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88583807
Ah, php heeft weer een ban aan zn broek, zie ik. Boos woorden omdat iemand PVV-stemmers dom noemt :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 november 2010 @ 09:03:56 #258
294269 mlg
pi_88583855
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, php heeft weer een ban aan zn broek, zie ik. Boos woorden omdat iemand PVV-stemmers dom noemt :')
Hoe kun je zien dat hij gebanned is?

Ik heb niet alles gelezen, behalve dat hij ontevreden was over het feit dat Du_ke mod is. Als dat de reden is, dan moet die ban zo snel mogelijk opgeheven worden.
pi_88583876
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:03 schreef mlg het volgende:

[..]

Hoe kun je zien dat hij gebanned is?

Ik heb niet alles gelezen, behalve dat hij ontevreden was over het feit dat Du_ke mod is. Als dat de reden is, dan moet die ban zo snel mogelijk opgeheven worden.
Hij had het erover dat du_ke in het darmkanaal van remlof aan het wroeten was. Meestal leveren dat soort uitspraken je een ban op. Crewbashing is niet toegestaan. Jammer, want hij gedroeg zich de laatste tijd al wat beter dan voorheen.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:06:28 #260
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88583898
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij had het erover dat du_ke in het darmkanaal van remlof aan het wroeten was. Meestal leveren dat soort uitspraken je een ban op. Crewbashing is niet toegestaan. Jammer, want hij gedroeg zich de laatste tijd al wat beter dan voorheen.
Beetje jammer alleen dat hij het hoofdstukje 'onderbouwen van beweringen met feiten' in het Handboek voor de PVV-adept nog niet gelezen had. Of het staat er niet in, natuurlijk, dat kan ook nog.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88583929
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Beetje jammer alleen dat hij het hoofdstukje 'onderbouwen van beweringen met feiten' in het Handboek voor de PVV-adept nog niet gelezen had. Of het staat er niet in, natuurlijk, dat kan ook nog.
Ik vermoed dat het PVV-handboek niet al teveel om het lijf heeft.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:09:55 #262
294269 mlg
pi_88583950
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gelezen, maar daar moet Du_ke toch wel tegen kunnen? Ik vind het niet bepaald banwaardig en gezien zijn normale gang van discussieren kan dit naar mijn mening blijven bij een waarschuwing.

Ik zie nergens staan dat hij gebanned is by the way.
pi_88584005
Hij word aangepakt/uit de kast gelokt wegens het 'bekritiseren' van de PvdA, maar tegelijkertijd zie ik hierboven weer vele PVV minachtende posts staan.

Nederland bekent kleur of wat?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:15:59 #264
177885 JoaC
Het is patat
pi_88584033
quote:
5s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:13 schreef Voorschrift het volgende:
Hij word aangepakt/uit de kast gelokt wegens het 'bekritiseren' van de PvdA, maar tegelijkertijd zie ik hierboven weer vele PVV minachtende posts staan.

Dus als je tegen PVV bent hoor je automatisch bij die enge club van Danen?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  donderdag 11 november 2010 @ 09:16:35 #265
294269 mlg
pi_88584040
quote:

Ja, heb het ook even doorgelezen en moet zeggen dat dit niet deugt.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:17:38 #266
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88584058
quote:

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88584068
Volgens mij is het aan de mods om te bepalen of het deugt of niet.
Bovendien lijkt het me meer iets voor de FB om hierop in te gaan.
Regels zijn regels.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_88584092
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga rustig door, je zet alleen jezelf voor gek.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88584126
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef JoaC het volgende:

[..]

Dus als je tegen PVV bent hoor je automatisch bij die enge club van Danen?
Wacht eens even, zei ik dat ergens?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:20:57 #270
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_88584127
oh een hondenhater... wat een lul
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 11 november 2010 @ 09:21:49 #271
294269 mlg
pi_88584149
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
oh een hondenhater... wat een lul
Hier op fok zijn mensenhaters, veel erger :D
pi_88584456
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 02:03 schreef Stali het volgende:
Dat vind ik trouwens ook een manco in de relaasjes van PVVaanhang op FOK!
Ze hebben zogenaamd minstens drie universitaire studies afgerond en een suv op de oprijlaan staan. Oja.

Kaart nu eens echt de reden waarom je PVV stemt aan.
Als iedereen de kots zou hebben van buitenlanders dan kan het niet zo zijn dat in sommige grote steden de PvdA zo groot is. De PVV heeft zijn grootste aanhang juist buiten de grote steden. De dorpen. De plaatsen waar de minste hoeveelheid allochtonen wonen.

Denk je eerst, joh, die lezen de Telegraaf en willen dat niet op hun dorpie hebben. Angst.
Maar het zit kennelijk toch wel even anders. Bedekt protest.
heb je er ooit aan gedacht dat in de grote steden waar veel allochtonen zitten deze JUIST op de pvda stemmen....

bij de verkiezingen zag je zelfs oude allochtonen die geen slecht nederlands konden en die stemden op de PVDA omdat hun dochter/zoon dat had gezegd...

merendeel van de allochtonen stemt PVDA en als in steden 50% allochtoon is is het net gek dat men daar veel stemmen krijgt.

bovendien snap ik het "platteland" wel.
die lui zitten niet te wachten op de ellende zoals die er is in grote steden
pi_88584562
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ga rustig door, je zet alleen jezelf voor gek.
Volgens mij ben jij hier degene die zichzelf voor lul zet, met je linkse-FOK!-PvdA complot.
pi_88584604
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij hier degene die zichzelf voor lul zet, met je linkse-FOK!-PvdA complot.
Welk complot? Links FOK!-PvdA?

Ik heb het over dubbele standaarden, maar ok, zet je zelf ook maar voor lul. Wel achteraan sluiten hè.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88584732
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Welk complot? Links FOK!-PvdA?

Ik heb het over dubbele standaarden, maar ok, zet je zelf ook maar voor lul. Wel achteraan sluiten hè.
Je bent toch een aardig verblinde klapjosti wanneer je denkt dat hij wordt aangepakt omdat hij de PvdA bekritiseert. Als dat het geval was, dan had half rechts FOK! inmiddels een ban aan zn broek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')