Ik zei uit de kast gelokt omdat hij de PvdA bekritiseerde, maar goed, je mag selectief m'n woorden negeren als je dat beter uit komt.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent toch een aardig verblinde klapjosti wanneer je denkt dat hij wordt aangepakt omdat hij de PvdA bekritiseert. Als dat het geval was, dan had half rechts FOK! inmiddels een ban aan zn broek.
Hè, wat? Riep iemand mij?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk complot? Links FOK!-PvdA?
Koos denkt dat er een complot is, gaarne hem verder te helpen.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos denkt dat er een complot is, gaarne hem verder te helpen.
Welja, hij is aanwezig in .jpg vorm.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef Ryan3 het volgende:
Wie ik trouwens mis in dit topic -- en hij is er doorgaans altijd op Fok!, zeg maar 24/7 -- is Sachertorte...
Dat is ook totaal niet vergelijkbaar. Bij een redactie aandringen op het ontslag van een columnist is iets totaal anders dan als partijwoordvoerder voor Wonen en Wijken zelf een wijk terroriseren. Deze man is gewoon alle geloofwaardigheid kwijt.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef jandevink het volgende:
opmerkelijk trouwens...
een pvda-er heeft NSB trekjes door de vrijheid van meningsuiting te beperken en daar word nog geen 3 pagina's over geluld.
een pvv tokkie is binnen 24 uur een topic over vol...
Vrijheid van meningsuiting "volgens" W.Bos.
Daarnaast heeft Bert Wagendorp in zijn column reeds aangegeven dat de soep niet zo heet werd gegeten als die werd opgediend. Het viel allemaal wel mee, naar wat ik heb begrepen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook totaal niet vergelijkbaar. Bij een redactie aandringen op het ontslag van een columnist is iets totaal anders dan als partijwoordvoerder voor Wonen en Wijken zelf een wijk terroriseren. Deze man is gewoon alle geloofwaardigheid kwijt.
Was daar het laatste woord al over gezegd trouwens, die affaire, tussen oud-linkser Wagendorp en Bos?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook totaal niet vergelijkbaar. Bij een redactie aandringen op het ontslag van een columnist is iets totaal anders dan als partijwoordvoerder voor Wonen en Wijken zelf een wijk terroriseren. Deze man is gewoon alle geloofwaardigheid kwijt.
Ah, okee, Wagendorp is zo links als de pest zeg maar.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Bert Wagendorp in zijn column reeds aangegeven dat de soep niet zo heet werd gegeten als die werd opgediend. Het viel allemaal wel mee, naar wat ik heb begrepen.
Het topic is nog open, leef je uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef jandevink het volgende:
opmerkelijk trouwens...
een pvda-er heeft NSB trekjes door de vrijheid van meningsuiting te beperken en daar word nog geen 3 pagina's over geluld.
een pvv tokkie is binnen 24 uur een topic over vol...
Vrijheid van meningsuiting "volgens" W.Bos.
Niet dat-ie Lucassen is hè.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welja, hij is aanwezig in .jpg vorm.
Hij kan ook Bush of Obama zijn.quote:
Klopt. Moet bekennen dat het een ietwat dubieuze column was. Hij beweerde dat Pieter Broertjes ook niets meer afwist van het gesprek met Bos. Vrees alleen dat Broertjes in deze niet echt is te vertrouwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, okee, Wagendorp is zo links als de pest zeg maar.
Broertjes vertrouw ik toch wel, echter ik kan me niet voorstellen dat Bos op het ontslag heeft aangedrongen van Wagendorp.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Moet bekennen dat het een ietwat dubieuze column was. Hij beweerde dat Pieter Broertjes ook niets meer afwist van het gesprek met Bos. Vrees alleen dat Broertjes in deze niet echt is te vertrouwen.
Doe dit even in dat andere topicquote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broertjes vertrouw ik toch wel, echter ik kan me niet voorstellen dat Bos op het ontslag heeft aangedrongen van Wagendorp.
Heeft er nu al wederhoor plaatsgevonden bij Bos?
Bos heeft gebeld met Wagendorp, las ik zijn column. Eerstgenoemde beweerde wel eens stampvoetend de stukjes van Wagendorp te hebben gelezen, maar dat het nooit bij hem zou opkomen om aan te dringen op zijn ontslag.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broertjes vertrouw ik toch wel, echter ik kan me niet voorstellen dat Bos op het ontslag heeft aangedrongen van Wagendorp.
Heeft er nu al wederhoor plaatsgevonden bij Bos?
Het onderwerp leeft dermate dat het helaas tientallen andere topics overwoekert. Kun je niet zeggen over topics betreffende deze Lucassen, daar zijn er maar 2 van.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dit even in dat andere topic
Komt reëel over.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bos heeft gebeld met Wagendorp, las ik zijn column. Eerstgenoemde beweerde wel eens stampvoetend de stukjes van Wagendorp te hebben gelezen, maar dat het nooit bij hem zou opkomen om aan te dringen op zijn ontslag.
Vertrouw nooit een bedrijfseconoom.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bos heeft gebeld met Wagendorp, las ik zijn column. Eerstgenoemde beweerde wel eens stampvoetend de stukjes van Wagendorp te hebben gelezen, maar dat het nooit bij hem zou opkomen om aan te dringen op zijn ontslag.
Elaborate, please.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Vertrouw nooit een bedrijfseconoom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |