Ik zeg niet dat het niet hoort.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Okee, dan hoort het dus niet. Anders moet Purdey het ook even checken, dan weet ik het zeker.
![]()
[..]
Ooh dat is wel echt balen.. Die van mij doen het gelukkig na een minuutje ofzo al, ook al is de motor nog koud.
Of ze woont aan een hele lange straatquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Doet die van jou het toch net wat beter dus! Ik moet toch echt 5 minuten onderweg zijn wil dat ding aanspringen.
Zou kunnen kloppen hoor! Weet dat bepaalde versies van de renault 5 ook een dergelijk systeem hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Bij mij verwarmen alleen de buitenste ventilatoren.. De binnenste 2 (dus zeg maar boven mijn radio etc.) die blijven altijd redelijk koude lucht blazen.. Weet eigenlijk niet of dat zo hoort
een micra? Of een ander willekeurige kleine auto?!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef Goddelijker het volgende:
Ik werd er van de week door zo'n gebakkie eruit getrokken bij het stoplicht.
Nou ja, misschien wel misschien niet. Hopelijk kan Purdey het dus ook even checken!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet hoort.
Sta je gek te kijken he?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef Goddelijker het volgende:
Ik werd er van de week door zo'n gebakkie eruit getrokken bij het stoplicht.
Clio V6 ?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef Goddelijker het volgende:
Ik werd er van de week door zo'n gebakkie eruit getrokken bij het stoplicht.
Een Micra ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
een micra? Of een ander willekeurige kleine auto?!![]()
[..]
Nou ja, misschien wel misschien niet. Hopelijk kan Purdey het dus ook even checken!
Wel als het een 206 GTi met 137 PK is op iets minder dan 1000 kilo.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Zoveel heb je niet nodig hoor, om een 206 eruit te rijden
Bij een goed ontworpen cabrio waait de wind precies over de bestuurder heen, als je vervolgens ook nog de kachel aanzet heb je daar een warme bel lucht hangen. En kan je dus redelijk comfortabel stoer doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zag vandaag nog een knaloranje Colt cabrio rijden onderweg naar m'n werk. Natuurlijk met het dak er afZag 'm afgelopen winter ook al eens zo rondrijden dus die vent heeft of last van z'n dak of last van warm bloed.
Kon vandaag geen pic schieten maar hier dus dezelfde van vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
Het zal vooral dat laatste zijn want écht fijn lijkt het me niet hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Bij een goed ontworpen cabrio waait de wind precies over de bestuurder heen, als je vervolgens ook nog de kachel aanzet heb je daar een warme bel lucht hangen. En kan je dus redelijk comfortabel stoer doen.
Als ik mijn auto in kan ruilen op een 206 GTI of RC op lpg, zonder bij te hoeven betalen, doe ik dat directquote:Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wel als het een 206 GTi met 137 PK is op iets minder dan 1000 kilo.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als ik mijn auto in kan ruilen op een 206 GTI of RC op lpg, zonder bij te hoeven betalen, doe ik dat direct
Vind dat niet echt heel spannend ofzo..quote:Op donderdag 11 november 2010 11:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wel als het een 206 GTi met 137 PK is op iets minder dan 1000 kilo.
Een 206 GTI is vaak net iets over de 1000 kg. Op zich komt hij lekker van zn plek, maar dr zijn zoveel auto's die net even wat meer hebben...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Vind dat niet echt heel spannend ofzo..
ligt er natuurlijk ook aan wat jij als iets minder dan 1000 kilo omvat..
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Een 206 GTI is vaak net iets over de 1000 kg. Op zich komt hij lekker van zn plek, maar dr zijn zoveel auto's die net even wat meer hebben...
Ah, kijk. Dat verklaart heel veel.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Golf 4 TDI, motorcode AXR. Voor het wisselen van de distributieriem moet de hele bumper, grill, intercooler en weet ik het wat er af, anders kunnen ze er niet bij. Het wordt vooral duur aan manuren dus. En als ze toch bezig zijn trekken ze er ook meteen de waterpomp eraf omdat ik dat graag wil
Hier precies hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil ook wel eerlijk toegeven dat ik in het onderhoud best fanatiek ben hoor. Maar ik rijd veel lange stukken, en dan wil je een auto waar je op vertrouwen kunt. Als het me nu in de kop knapt om van de achterhoek naar Maastricht te rijden ('t is wat, zo'n sociaal leven) dan moet dat gewoon kunnen. Dus als het ding piept dat ie een beurt wil, krijgt ie een beurt, simpel zat. Het zijn net vrouwen, ze doen alles voor je, zolang je ze maar af en toe een beurt geeft een beetje vertroetelt
Ja, de mijne ook. Maar alleen grote beurten geeft ie aan, dus om de 30k km.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef Marco001 het volgende:
Mwah, mijn boordcomputer begint vanzelf wel weer te mekkeren, als hij een beurtje nodig is.
Die van mij niet. Ik merk het vanzelf wel als mijn micra ooit niet wil starten.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef Marco001 het volgende:
Mwah, mijn boordcomputer begint vanzelf wel weer te mekkeren, als hij een beurtje nodig is.
Hij blijft waarschijnlijk wel gewoon starten hoor als je hem geen beurt geeft, of het moet echt heel erg lang geleden zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die van mij niet. Ik merk het vanzelf wel als mijn micra ooit niet wil starten.
Oja, er kunnen wel controlelampjes gaan branden, maar hij zal nooit aangeven dat hij een beurt nodig heeft helaas.
Ooit zal er iets kapot gaan waardoor hij dat niet meer doetquote:Op donderdag 11 november 2010 15:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij blijft waarschijnlijk wel gewoon starten hoor als je hem geen beurt geeft, of het moet echt heel erg lang geleden zijn.
Maar dat hoeft niet meteen wat te maken hebben met wat er gedaan wordt met een grote beurt.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ooit zal er iets kapot gaan waardoor hij dat niet meer doet![]()
Ik ben gisteren de 124.000 km gepasseerd trouwens! Nu dus 9.000 km gereden met mijn bakkie in ongeveer een half jaar..
Maar een 206 hoeft toch ook maar om de 30.000 km een beurt te hebben? tenminste, dat doet mijn vader wel..quote:Op donderdag 11 november 2010 15:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook. Maar alleen grote beurten geeft ie aan, dus om de 30k km.
Weet ik niet uit m'n hoofd, maar sowieso is een kleine beurt nooit slecht.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Maar een 206 hoeft toch ook maar om de 30.000 km een beurt te hebben? tenminste, dat doet mijn vader wel..
mijn Ibi moet elke 15000 km kleine beurt, en elke 30.000 km grote beurt.
behalve voor je cashflow...quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik niet uit m'n hoofd, maar sowieso is een kleine beurt nooit slecht.
Ik heb AutoData op de computer staan, daarmee kan je ook álles terug vinden.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
behalve voor je cashflow...
Ik heb zo'n heel mooi boekje bij mijn auto, met alle interval informatie erin, en waar extra aandacht aan moet worden besteed tijdens welke beurt.
mijn auto is trouwens ex-lease, en dat kan je dus oo kwel merken aan het onderhoud: waardeloos!
Mijn heilige koe is ook ex-lease, en was prima onderhouden. De banden waren aan vervanging toe, dat was alles. Sterker nog: het onderhoudsboekje bleek verdwenen, maar er zat nog wel een kaartje van de leasemaatschappij in. Die heb ik opgebeld om te vragen of die dat onderhoudsboekje misschien hadden. Zegt die vent: heb je een faxnummer? Ik: ja hoor, blabla. Hij: dan gaat die NU rammelen, er komt een pagina of 6 uit. Als je nog meer wil weten moet je maar ff terugbellen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
behalve voor je cashflow...
Ik heb zo'n heel mooi boekje bij mijn auto, met alle interval informatie erin, en waar extra aandacht aan moet worden besteed tijdens welke beurt.
mijn auto is trouwens ex-lease, en dat kan je dus oo kwel merken aan het onderhoud: waardeloos!
Ik weet het, het eerste wat ook op mijn to-do lijstje staat als ik weer terug ben in Nederland is de auto wegbrengen naar de garage voor een beurt. Het is nu gewoon lastig omdat ik nog tot halverwege januari in Polen zit en eigenlijk daar de garages niet vertrouw.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Monsterd: ik kan je aanraden om gewoon de kilometerstand een beetje in de gaten te houden. In je instructieboekje (en anders op tze intarwebzzzz) kun je vinden wat de service interval voor je auto is, dan reken je gewoon zelf ff uit wanneer ie toe is aan een verse scheut motorolie en remvloeistof. Doorrijden tot hij het opgeeft is het domste wat je doen kunt, want wat er dan aan gedaan wordt is geen onderhoud maar reparatie. Dat is in alle gevallen duurder, voorkomen is immers beter dan genezenDan erbij, je wilt toch gewoon op je auto kunnen vertrouwen?
Edit: bijvoorbeeld die distributieriem van mij. Met zo'n 550 euries is dat geen goedkoop geintje, maar wat is het alternatief? Doorrijden tot dat ding knapt? Goeie kans dat dan de kleppen krom zijn, en met wat pech ook de zuigers en cylinders beschadigd. Dan moet het hele blok uit elkaar, als het niet al goedkoper is om er gewoon een hele andere motor in te hangen. Dan praat je over duizenden euries, dus dat risico neem ik écht niet
Whehe had ik laatst ook, ik reed op m'n eerste rijschool altijd hetzelfde rondje en toen stond ik ineens weer in die wijk terwijl ik daar niet moest zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moest nog even naar de stad, rijd ik op automatische piloot gewoon naar mijn werk toe bijna
Oliepijl checken how-to:quote:Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik weet het, het eerste wat ook op mijn to-do lijstje staat als ik weer terug ben in Nederland is de auto wegbrengen naar de garage voor een beurt. Het is nu gewoon lastig omdat ik nog tot halverwege januari in Polen zit en eigenlijk daar de garages niet vertrouw.
Ik zal even een collega vragen of hij samen met mij mijn oliepeil enzo wil checken, ik ben namelijk niet helemaal zeker van of ik het wel alleen kan.. Al is het nog zo makkelijk
Het is net seksquote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Kan niet veel aan verkeerd gaan, zolang je maar de olie in het goeie gat flikkert
En gooi het niet, maar dan ook écht niet, in het koelvloeistofreservoir.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oliepijl checken how-to:
- pak een oude doek of een eind keukenpapier, iets om de pijlstok mee schoon te wrijven in ieder geval.
- Trek de pijlstok uit het buisje (nee, je kunt echt niet zomaar iets afbreken zolang je het maar een beetje met beleid doet)
- Wrijf hem schoon
- Stop hem er terug in (helemaal)
- Trek hem er terug uit
- Kijk tot waar de druppel olie zit.
- Stop de pijlstok terug.
De meeste pijlstokken hebben een geknikt stukje (beetje zo: --\__/-------------|O ) waar een geribbeld vakje in afgetekend is. Als hij onder dat vakje staat moet er een litertje olie bij, eerder niet.
Het kan ook zijn dat er twee knobbeltjes aan zitten, of gewoon een geribbeld gedeelte zonder knikjes, maar die hebben allemaal dezelfde betekenis. Eventueel kun je in je instructieboekje vinden hoe en wat, als je het niet zeker weet.
En dan moet er olie in. Maar welke dan? Ook dat staat in je instructieboekje vermeld, als je mazzel hebt zit er ergens in de motorruimte (vaak vooraan bij de grille) een sticker met het type motorolie. Daar koop je gewoon een litertje van bij de pomp (liefst niet de allergoedkoopste) en die donder je er bijin. Kan niet veel aan verkeerd gaan, zolang je maar de olie in het goeie gat flikkert
Mnee maar je moet wel het goeie gat hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gooi met seks geen olie in een gat hoor.
Ik zou een half litertje doen en dan na een tijdje weer peilen.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oliepijl checken how-to:
- pak een oude doek of een eind keukenpapier, iets om de pijlstok mee schoon te wrijven in ieder geval.
- Trek de pijlstok uit het buisje (nee, je kunt echt niet zomaar iets afbreken zolang je het maar een beetje met beleid doet)
- Wrijf hem schoon
- Stop hem er terug in (helemaal)
- Trek hem er terug uit
- Kijk tot waar de druppel olie zit.
- Stop de pijlstok terug.
De meeste pijlstokken hebben een geknikt stukje (beetje zo: --\__/-------------|O ) waar een geribbeld vakje in afgetekend is. Als hij onder dat vakje staat moet er een litertje olie bij, eerder niet.
Het kan ook zijn dat er twee knobbeltjes aan zitten, of gewoon een geribbeld gedeelte zonder knikjes, maar die hebben allemaal dezelfde betekenis. Eventueel kun je in je instructieboekje vinden hoe en wat, als je het niet zeker weet.
En dan moet er olie in. Maar welke dan? Ook dat staat in je instructieboekje vermeld, als je mazzel hebt zit er ergens in de motorruimte (vaak vooraan bij de grille) een sticker met het type motorolie. Daar koop je gewoon een litertje van bij de pomp (liefst niet de allergoedkoopste) en die donder je er bijin. Kan niet veel aan verkeerd gaan, zolang je maar de olie in het goeie gat flikkert
Goed plan, iig geen hele liter in één keerquote:Op donderdag 11 november 2010 18:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou een half litertje doen en dan na een tijdje weer peilen.
Iets met meer weerstand omdat de krukas zich door een laag olie moet slaanquote:Op donderdag 11 november 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed plan, iig geen hele liter in één keerBij de meeste auto's is het verschil tussen min en max een liter, maar teveel olie in de motor is bijna net zo slecht als te weinig, dus een even peilen tussendoor (minuutje wachten tot het gezakt is) kan geen kwaad
In geval van extreme overvulling kan bij diesels zelfs olie langs de keerringen in de cylinders terecht komen, waardoor de motor op de olie gaat lopen in plaats van op diesel. Daardoor kan de motor op hol slaan en uiteindelijk vastslaan. Oplossing mocht de motor op hol slaan: in de versnelling zetten, heel hard op de rem trappen, koppeling in 1 keer laten opkomen. Afslaan voor gevorderden, zeg maarquote:Op donderdag 11 november 2010 18:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iets met meer weerstand omdat de krukas zich door een laag olie moet slaan
En mogelijke aanzuiging van olie door de carterontluchting waardoor die olie gaat verbruiken.
Ik heb opgelet vorige periode
Helemaal correctquote:Op donderdag 11 november 2010 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In geval van extreme overvulling kan bij diesels zelfs olie langs de keerringen in de cylinders terecht komen, waardoor de motor op de olie gaat lopen in plaats van op diesel. Daardoor kan de motor op hol slaan en uiteindelijk vastslaan. Oplossing mocht de motor op hol slaan: in de versnelling zetten, heel hard op de rem trappen, koppeling in 1 keer laten opkomen. Afslaan voor gevorderden, zeg maar
Bevatten veel glijmiddelen geen olie?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gooi met seks geen olie in een gat hoor.
Nou, misschien probeer ik het dan wel zelf idd.. Moet de motor warm of koud zijn trouwens of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Oliepijl checken how-to:
- pak een oude doek of een eind keukenpapier, iets om de pijlstok mee schoon te wrijven in ieder geval.
- Trek de pijlstok uit het buisje (nee, je kunt echt niet zomaar iets afbreken zolang je het maar een beetje met beleid doet)
- Wrijf hem schoon
- Stop hem er terug in (helemaal)
- Trek hem er terug uit
- Kijk tot waar de druppel olie zit.
- Stop de pijlstok terug.
De meeste pijlstokken hebben een geknikt stukje (beetje zo: --\__/-------------|O ) waar een geribbeld vakje in afgetekend is. Als hij onder dat vakje staat moet er een litertje olie bij, eerder niet.
Het kan ook zijn dat er twee knobbeltjes aan zitten, of gewoon een geribbeld gedeelte zonder knikjes, maar die hebben allemaal dezelfde betekenis. Eventueel kun je in je instructieboekje vinden hoe en wat, als je het niet zeker weet.
En dan moet er olie in. Maar welke dan? Ook dat staat in je instructieboekje vermeld, als je mazzel hebt zit er ergens in de motorruimte (vaak vooraan bij de grille) een sticker met het type motorolie. Daar koop je gewoon een litertje van bij de pomp (liefst niet de allergoedkoopste) en die donder je er bijin. Kan niet veel aan verkeerd gaan, zolang je maar de olie in het goeie gat flikkert
Klinkt ook als een goede tipquote:Op donderdag 11 november 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed plan, iig geen hele liter in één keerBij de meeste auto's is het verschil tussen min en max een liter, maar teveel olie in de motor is bijna net zo slecht als te weinig, dus een even peilen tussendoor (minuutje wachten tot het gezakt is) kan geen kwaad
Bij de meeste auto's koud, maar als je toch in je instructieboekje zit te bladeren kom je dat denk ik ook wel tegen. Zou mij verbazen als het er niet gewoon bij staatquote:Op donderdag 11 november 2010 18:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou, misschien probeer ik het dan wel zelf idd.. Moet de motor warm of koud zijn trouwens of maakt dat niet uit?![]()
[..]
Klinkt ook als een goede tip
Heb geen instructieboekje helaasquote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij de meeste auto's koud, maar als je toch in je instructieboekje zit te bladeren kom je dat denk ik ook wel tegen. Zou mij verbazen als het er niet gewoon bij staat
Als je een oliedrukmeter in je auto hebt, en daar ook nog op kijkt, zul je zien dat je als je moet vullen al ziet dat de druk iets lager is als normaal; een half litertje boven de max geeft al bijna een bar extra druk, en dan is het inderdaad niet ondenkbeeldig dat er olie komt op plaatsen waar je dat liever niet hebtquote:Op donderdag 11 november 2010 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In geval van extreme overvulling kan bij diesels zelfs olie langs de keerringen in de cylinders terecht komen, waardoor de motor op de olie gaat lopen in plaats van op diesel. Daardoor kan de motor op hol slaan en uiteindelijk vastslaan. Oplossing mocht de motor op hol slaan: in de versnelling zetten, heel hard op de rem trappen, koppeling in 1 keer laten opkomen. Afslaan voor gevorderden, zeg maar
Dat.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je een oliedrukmeter in je auto hebt, en daar ook nog op kijkt, zul je zien dat je als je moet vullen al ziet dat de druk iets lager is als normaal; een half litertje boven de max geeft al bijna een bar extra druk, en dan is het inderdaad niet ondenkbeeldig dat er olie komt op plaatsen waar je dat liever niet hebt
Boxer ??quote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat.
Toffe hond trouwens, als ik later groot ben () wil ik ook een boxer
Het is een bordeaux dog toch?quote:
Okee, dan hoort het waarschijnlijk gewoon zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef Purdey het volgende:
Even niet mee kunnen lezen vandaag, (hard gewerkt, en mobiel internet is overleden) maar ik heb even teruggelezen
dus Monsterd: Nee, mijn verwarming blaast ook alleen aan de buitenkant. Die boven m'n radio doet ook alleen koud
![]()
En qua onderhoud heb ik er niet echt kaas van gegeten. Ik weet wel hoe het moet, althans, dat denk ikMaar meestal regelt m'n pa het allemaal. Die is gepensioneerd, en als ik dan niet thuis ben en ik ben met het OV naar m'n werk fixed hij olie/koelvloeistof/antivries dingen
Gewoon naar Polen importeren die man! Issienouhelemaal, weet hij wel niet wie je bent ofzo!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Okee, dan hoort het waarschijnlijk gewoon zo.
Nou normaal gesproken regelt de vriend van mijn moeder het onderhoud, maargoed.. Die moet ik nu een half jaartje missen
Haha, ik probeerde mijn ouders al over te halen om gewoon met kerst te komen.. Het kan alleen echt niet ivm verbouwing thuis.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gewoon naar Polen importeren die man! Issienouhelemaal, weet hij wel niet wie je bent ofzo!
Watistdan?quote:
Had ze een tuinbroek en een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Waar zijn die zelfredzame stoere chicks die godnondeju zelf wel eens ff een wieltje zullen wisselen of de olie bij zullen vullen?
Ooit kwam ik een meid tegen die vertelde dat ze zelf d'r winterwielen voor zomerwielen had verwisseld en wel eens de auto van d'r broer aan de praat had geholpen met haar startkabels. Ik heb haar spontaan ten huwelijk gevraagd, maar ze was al bezet
Lang blond haar, 170, ennehm... nja... porno gewoonquote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ze een tuinbroek en een kort pittig kapsel?
Mijn wiel kan ik wel zelf verwisselen! Het is meer dat ik niet altijd weet of ik het precies goed doe en per ongeluk iets kapot maak.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Waar zijn die zelfredzame stoere chicks die godnondeju zelf wel eens ff een wieltje zullen wisselen of de olie bij zullen vullen?
Ooit kwam ik een meid tegen die vertelde dat ze zelf d'r winterwielen voor zomerwielen had verwisseld en wel eens de auto van d'r broer aan de praat had geholpen met haar startkabels. Ik heb haar spontaan ten huwelijk gevraagd, maar ze was al bezet
Welke flits?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En die flits laatst was alsnog voor mij. ¤54,- daar kan je van op vakantie!!!
Sounds greatquote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lang blond haar, 170, ennehm... nja... porno gewoon
Ja zo'n 3 a 4 weken geleden, toen ik heel trots naar huis reed met m'n net aangeschafte macbook. Ding is zojuist een tikje duurder gewordenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Welke flits?Alweer een poosje geleden of niet?
Ajj, das jammerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja zo'n 3 a 4 weken geleden, toen ik heel trots naar huis reed met m'n net aangeschafte macbook. Ding is zojuist een tikje duurder geworden
Wat ben je bang om te slopen dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn wiel kan ik wel zelf verwisselen! Het is meer dat ik niet altijd weet of ik het precies goed doe en per ongeluk iets kapot maak.
Mijn heilige micra? Stel je eens voor dat ik een bout van mijn wiel niet goed aandraai ofzo..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat ben je bang om te slopen dan?
Gelukkig zitten er meer dan één bouten op een wiel.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn heilige micra? Stel je eens voor dat ik een bout van mijn wiel niet goed aandraai ofzo..
Dan vraag ik liever iemand die het in een keer goed doet, dan dat ik het doe omdat ik het niet zo goed durf
Ja maar eentje los brengt wel wat inbalans toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er meer dan één bouten op een wiel.
Lijkt mij wel. Maar ik denk niet dat je het merkt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar eentje los brengt wel wat inbalans toch?
Dat vond haar vriend ookquote:
Kun je alleen maar van lerenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn wiel kan ik wel zelf verwisselen! Het is meer dat ik niet altijd weet of ik het precies goed doe en per ongeluk iets kapot maak.
Jawel, dat merk je wel. Je stuur gaat er van schudden alsof je met een ongebalanceerde band rijdt. Maar het wiel loopt er echt niet ineens af.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Maar ik denk niet dat je het merkt.
Ach, ik mag ook niet klagen hoor, ben zelf ook voorzien van een vriendin.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vond haar vriend ook![]()
[..]
Kun je alleen maar van leren
[..]
Jawel, dat merk je wel. Je stuur gaat er van schudden alsof je met een ongebalanceerde band rijdt. Maar het wiel loopt er echt niet ineens af.
Jaloersquote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, ik mag ook niet klagen hoor, ben zelf ook voorzien van een vriendin.
Niet op die manier jaloersquote:Op donderdag 11 november 2010 23:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Straks is ze heel lelijk.
Jepquote:
Zie bovenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Watistdan?
Ik ben niet zo heel goed met merken en types honden
Evengoed, tof beest
Edit: Zoeentje zou ik dan willen:
[ afbeelding ]
Wat dacht je ervan als je het gewoon zelf eens deed terwijl iemand die er verstand van heeft toekijkt en je tips geeft hoe het goed te doen ?? zelfde als met je olie checken, en evt koelvloeistof, je ruitensproeier moet je toch ook regelmatig vullen, dus als je die kap toch open hebt, trek je meteen de peilstok er ff uit, dat gaat in éne moeite door en is nog geen minuut extra werk; het stelt echt geen kont voorquote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn heilige micra? Stel je eens voor dat ik een bout van mijn wiel niet goed aandraai ofzo..
Dan vraag ik liever iemand die het in een keer goed doet, dan dat ik het doe omdat ik het niet zo goed durf
F5 F5 F5 F5quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je mag wel even naar een foto kijken hoor.
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je mag wel even naar een foto kijken hoor.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik post 'm niet hier natuurlijk.
Ik niet, moge duidelijk zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, ik mag ook niet klagen hoor, ben zelf ook voorzien van een vriendin.
Ja, dat had ik al doorquote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik niet, moge duidelijk zijn
Plaatje van het aankomend lijdend voorwerp?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Echt die skirtset blijft in mijn hoofd hangen.. Bij een witte auto, die zwarte skirts en bumpers. Lijkt me niet eens zo heel verkeerd.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Plaatje van het aankomend lijdend voorwerp?
Owja, dat plaatje heb ik al eens langs zien komen volgens mij, ik vind hem zo wel stoer, maar in het wit weet ik het nog niet .. ik wilde zeggen; bovenste helft van de voorbumper meespuiten, maar dan zit je aan de zijkanten met je wielkastverbreders, dat komt niet mooi uit.. ik denk dat die bumper op een witte érg lomp wordt..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo maar dan ipv rood is hij wit.
Kan altijd nog alles in het wit maken.. Maar wie weet doe ik het ook wel helemaal niet hoor. Die voorbumper alleen zou denk ik ook al wel goed staan. Set gele mistlampen er in voor de Franse sfeerquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Owja, dat plaatje heb ik al eens langs zien komen volgens mij, ik vind hem zo wel stoer, maar in het wit weet ik het nog niet .. ik wilde zeggen; bovenste helft van de voorbumper meespuiten, maar dan zit je aan de zijkanten met je wielkastverbreders, dat komt niet mooi uit.. ik denk dat die bumper op een witte érg lomp wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |