Dan doe je ze dicht en zet je de verwarming aan.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:41 schreef Purdey het volgende:
M'n moeder probeerde het helemaal te gek te maken gister. M'n stuur was enorm koud, en ik had echt pijnlijke vingers van de kou. Zegt ze ineens 'Je kunt van die schapenvachten hoesjes kopen, voor om je stuur!'Dan hoef ik alleen nog maar zo'n stoelzitting te kopen met van die houten kralen, en de oma look is af
Toen ik vanmorgen in de auto zat had ik de ramen even open gezet, was niet handig: Toen ik uitademde kwam er gewoon condens uit m'n mond
Heb ik ook daarna gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan doe je ze dicht en zet je de verwarming aan.
Even letten op dat de verwarming op het standje staat om lucht van buiten te halen. Dan de verwarming goed warm aan even al het vocht laten opnemen in de lucht en dan het raam een stukje open. En anders je ramen eens goed schoonmaken, wil ook vaak helpen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heb ik ook daarna gedaanM'n ramen besloegen nogal, en als de ramen opengaan, verdwijnt het vaak.
Hooray voor de VAG dealer, die nog gewoon VW R pedalen mag en kan verkopen, zelfs in nette sets!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Pedalen wordt nog lastig om aan te komen, of je moet ze via internet of de sloop kopen. Want de dealer mag ze geloof ik niet meer verkopen ivm regels dat er niks veranderd mag worden aan de pedalen (tenminste, dat is het verhaal dat ik een aantal keer gehoord heb bij een Peugeot-dealer).
Aan de andere kant vind ik het ook wel zo veilig. Dat je niet een 343e handse auto koopt waarbij de pedalen niet helemaal netjes en goed zijn vastgezet.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hooray voor de VAG dealer, die nog gewoon VW R pedalen mag en kan verkopen, zelfs in nette sets!
of een busje anticondens spray van de actionquote:Op woensdag 10 november 2010 19:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even letten op dat de verwarming op het standje staat om lucht van buiten te halen. Dan de verwarming goed warm aan even al het vocht laten opnemen in de lucht en dan het raam een stukje open. En anders je ramen eens goed schoonmaken, wil ook vaak helpen.
bij mij zijn het gewoon pedalen die je er(als het goe dis) zo af kan schuiven.. alleen een eventuele voetensteun moet vast worden gemaakt met 2* torxquote:Op woensdag 10 november 2010 19:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik het ook wel zo veilig. Dat je niet een 343e handse auto koopt waarbij de pedalen niet helemaal netjes en goed zijn vastgezet.
Maar je kan natuurlijk beter proberen de bron weg te nemen ipv het probleem op te lossen door middel van sprays.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:47 schreef Marco001 het volgende:
en/
[..]
of een busje anticondens spray van de action
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even letten op dat de verwarming op het standje staat om lucht van buiten te halen. Dan de verwarming goed warm aan even al het vocht laten opnemen in de lucht en dan het raam een stukje open. En anders je ramen eens goed schoonmaken, wil ook vaak helpen.
mwah, bij taxis werkt het bron wegnemen niet echt..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar je kan natuurlijk beter proberen de bron weg te nemen ipv het probleem op te lossen door middel van sprays.
En ramen kun je gewoon schoonmaken met water en een scheutje ammonia.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!Moet m'n auto sowieso eens goed wassen, hij is behoorlijk vies
Maar ik vind het zo koud buiten, en om dan een uur met een emmertje sop in de weer te gaan.. Van het weekend misschien toch maar eens door de zure appel heen bijten
Ga ik doen!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En ramen kun je gewoon schoonmaken met water en een scheutje ammonia.
Klopt, dat is vreselijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, bij taxis werkt het bron wegnemen niet echt..
Heb wel eens gehad s';winters: aan het werk, steeds vrij schone ramen gehad, moet ik een paar mensen ophalen van een kroeg, stappen ze in, en direct beslaan de ramen enorm.
Gelukkig heeft een Skoda een supergoede ontwasemerfunctie
volgens carbase heb ik geen schuif/kanteldak, heb ik echter wel..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Recirculatiestand.. Heb ik niet
Optielijstje in Carbase is ook lekker karig
Achteraf ingebouwdquote:Op woensdag 10 november 2010 20:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
volgens carbase heb ik geen schuif/kanteldak, heb ik echter wel..
Dat is nu juist de grap: Het dakje is juist niet achteraf ingebouwd + dat dat een standaardoptie was, terwijl op carbase staat dat het geen eens eenn optie op mijn auto was...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achteraf ingebouwd.. Bij mij staat het wel als optie leverbaar maar ik heb toch geen origineel kanteldakje voor zover ik weet.
Gewoon, omdat het kan?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flauwquote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, zo krap als op de foto's staan ze niet altijd, maar 5 cm is een goed gemiddeldequote:
Toevallig weet ik dat alledrie de auto's op de foto's van hem zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Geelman het volgende:
Hmm, Ik zou wel een beetje zenuwachtig worden als een van die auto's van mij zou zijn.
Mijn Golf II heeft geen stuurbekrachtiging, dus ik was in het begin 5x aan het steken voordat die auto goed in het parkeervak stond. Nu gaat het een stuk beter.
Autorijden is natuurlijk helemaal geweldig!
omdat ?quote:
Is er niet meer ruimte dan, of vind je het leuk om het zo strak te zetten?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, zo krap als op de foto's staan ze niet altijd, maar 5 cm is een goed gemiddelde
Ik denk om de voorgaande opmerkingen betreft de inparkeerkunsten van de damesquote:
Dat vind ik inderdaad leuk; ik kan het ook met een kraan van 100 Tonquote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is er niet meer ruimte dan, of vind je het leuk om het zo strak te zetten?
Wat voor Amerikaanse(?) auto is dat eigenlijk?
Welnee man; in de TT staat 'parkeerkunsten', daarbij ken ik ook kerels zat die niet kunnen sturenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik denk om de voorgaande opmerkingen betreft de inparkeerkunsten van de dames
Omdat de ander er dan niet in kanquote:
Dat lijkt me idd duidelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Omdat de ander er dan niet in kan
Ja, maar dat kon ik eerst niet weten toen ik zo alleen de foto zagquote:Op woensdag 10 november 2010 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd duidelijk, maar zoals Sjoegerd als zei: het zijn mijn eigen auto's
Als je in mijn fobo had gegluurd had je het gewetenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja, maar dat kon ik eerst niet weten toen ik zo alleen de foto zag
Ik mag toch wel even kijken toch?!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je in mijn fobo had gegluurd had je het geweten
Daar is hij idd voorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik mag toch wel even kijken toch?!(daar issie toch voor?)
Gelukkig maarquote:
Mijn akkefietje is al weer een tijd terugquote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Jee is het vrijdag de 13e vandaagIk had ook al een parkeerprobleempje. Geen schade, wel scheef en dubbel en net naast een lantaarnpaal (wat de reden was dat ik hem maar scheef liet staan)
Dan had ik dus ook al een leesprobleemquote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn akkefietje is al weer een tijd terug.. Toen ik mijn auto nog niet had.
Ik was ook niet echt duidelijk ermeequote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan had ik dus ook al een leesprobleem
Hehe, vooral dat 1.1 plaatje ertussen doet het hemquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt duidelijk ermee..
[ afbeelding ]
Damn gaaf zo... Alleen dan met stalen velgen en in t wit.. Ik wil
Die 1.1tjes zijn nog verrassend vlot hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 23:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Hehe, vooral dat 1.1 plaatje ertussen doet het hem
Oh, dat geloof ik zo. een AX weegt natuurlijk ook helemaal niets.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die 1.1tjes zijn nog verrassend vlot hoor. Wie weet is er ook nog simpel wel meer uit te halen.
Klopt, als je bekijkt dat de achterklep van kunststof is, de deurbekleding zo goed als niks voorstelt en er nergens echt geluidsisolatie zitquote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik zo. een AX weegt natuurlijk ook helemaal niets.
haha, geweldig!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:41 schreef Purdey het volgende:
M'n moeder probeerde het helemaal te gek te maken gister. M'n stuur was enorm koud, en ik had echt pijnlijke vingers van de kou. Zegt ze ineens 'Je kunt van die schapenvachten hoesjes kopen, voor om je stuur!'Dan hoef ik alleen nog maar zo'n stoelzitting te kopen met van die houten kralen, en de oma look is af
Toen ik vanmorgen in de auto zat had ik de ramen even open gezet, was niet handig: Toen ik uitademde kwam er gewoon condens uit m'n mond
Zelfde met een 5je. Het is wat leuk gevormd staal, waar een plasticje overheen zit hier en daar. En das allesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, als je bekijkt dat de achterklep van kunststof is, de deurbekleding zo goed als niks voorstelt en er nergens echt geluidsisolatie zit
auch! Das minder zeg...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik mag 1500 euro aan "onderzoeks" kosten betalen. Vette oplichting maar ja, deels eigen schuld dikke bult enzo.
Had voor dat geld ook een half setje echte big brakes kunnen kopen
Zal van de week als het weer hopelijk wat beter weer is wat foto's laten zien van de wielen nu.
Ach het houd de wind en het meeste water buiten.. De kou niet echtquote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Zelfde met een 5je. Het is wat leuk gevormd staal, waar een plasticje overheen zit hier en daar. En das alles.
Daarom, als de kachel werkt krijg je het nog best wel warm... Die van mij dus nietquote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach het houd de wind en het meeste water buiten.. De kou niet echt
Die kachel word loeiheet bij mij.. Moet m op een gegeven moment gewoon stukje kouder zettenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Daarom, als de kachel werkt krijg je het nog best wel warm... Die van mij dus niet
Die van mij hopelijk ook weer binnenkort! Ik heb een dieseltje, dat koelwater wordt 87 graden, net even wat warmer dan die van een benzineauto. Dan zit je dr lekker warmpjes bij hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die kachel word loeiheet bij mij.. Moet m op een gegeven moment gewoon stukje kouder zetten
Alleen is die net een beetje warm als ik bij het station ben... Is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 11 november 2010 00:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Die van mij hopelijk ook weer binnenkort! Ik heb een dieseltje, dat koelwater wordt 87 graden, net even wat warmer dan die van een benzineauto. Dan zit je dr lekker warmpjes bij hoor!
Dan had je beter kunnen gaan fietsen!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen is die net een beetje warm als ik bij het station ben... Is dan wel weer jammer
En me nat laten regenen? Ben niet helemaal gekquote:Op donderdag 11 november 2010 00:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan had je beter kunnen gaan fietsen!
Daar heb je een punt inderdaad...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En me nat laten regenen? Ben niet helemaal gek
Jammer genoeg kan ik t niet betalen om elke dag met de auto heen en weer te gaan. Kan er best aan wennen namelijk
Kan ik niet ipv OV een kilometervergoeding eisen?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar heb je een punt inderdaad...
Gelukkig verdien ik aan het autorijden als ik voor mn werk onderweg ben.
Das ideaal! Aan kosten heb ik in totaal iets van 10-12 cent per km, ik krijg dr 19. Dat tikt toch wel aan op 2000-2500 zakelijke kilometers per maandquote:Op donderdag 11 november 2010 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Een kilometervergoeding lijkt me ook best lekker
Mijn kachel doet het prima, die is al warm voor ik de straat uit benOngelofelijk voor een auto van 14 jaar
Voor je stage bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan ik niet ipv OV een kilometervergoeding eisen?.. Volgens mij kom ik dan wel aardig uit
Dat was voor mij ook een eerste 'vereiste' voor werk, iets waarbij ik lekker doorbetaald mag rijdenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Das ideaal! Aan kosten heb ik in totaal iets van 10-12 cent per km, ik krijg dr 19. Dat tikt toch wel aan op 2000-2500 zakelijke kilometers per maand
Als mn kachel gefixt is zal hij ook wel weer lekker snel opwarmen, ookal is hij 24 jaar oud
Neuh voor naar school. Stage is maar een klein stukjequote:Op donderdag 11 november 2010 00:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor je stage bedoel je?. Ik wens je veel succes!
Hehe, daar schiet je inderdaad niet heel veel mee op... vind het best wel oke om wat te rijden. Maar gisteravond vond ik het even teveel van het goede, ik zou om 18 uur vanuit Den Haag nog 100 km naar huis moeten rijden, en de volgende morgen weer 100 km rijden om 8:30 weer bij die klant te zijn. Toen heb ik maar een hostel genomen, in de spits ben je net even te lang bezig...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook een eerste 'vereiste' voor werk, iets waarbij ik lekker doorbetaald mag rijdenNu werk ik 5km van huis dus daar zou ik sowieso niks mee opschieten
hehe, dat zou wel heel mooi zijn, als je bij de ib group even je declaratie kan indienenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neuh voor naar school. Stage is maar een klein stukje. Elke dag met de auto naar school is ook zo'n 2000 km per maand.
Ik zou met 19 cent de kilometer wel goed uitkomen iig aan brandstofquote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Hehe, daar schiet je inderdaad niet heel veel mee op... vind het best wel oke om wat te rijden. Maar gisteravond vond ik het even teveel van het goede, ik zou om 18 uur vanuit Den Haag nog 100 km naar huis moeten rijden, en de volgende morgen weer 100 km rijden om 8:30 weer bij die klant te zijn. Toen heb ik maar een hostel genomen, in de spits ben je net even te lang bezig...
[..]
hehe, dat zou wel heel mooi zijn, als je bij de ib group even je declaratie kan indienen
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou met 19 cent de kilometer wel goed uitkomen iig aan brandstof
380 euro.. Moet zeg maar 4 keer tanken als ik het goed doequote:
Als je anders rekent: 1.45 / 0.19 = 7,6 km voor 1 liter benzine. Denk dat je wel iets zuiniger rijdtquote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
380 euro.. Moet zeg maar 4 keer tanken als ik het goed doe.. Kan ik voor 95 euro tanken
.. Kan er V-Power in
Met geluk doe ik het dubbele aantal met een literquote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je anders rekent: 1.45 / 0.19 = 7,6 km voor 1 liter benzine. Denk dat je wel iets zuiniger rijdt.
Helaas zijn dieseltjes niet echt goedkoop te krijgen. Maar ik heb geluk gehad, ik verdien er inderdaad opquote:Op donderdag 11 november 2010 00:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Kzie nu al wel dat je met de juiste auto gewoon geld kan verdienen als je 19 cent per kilometer krijgt.
De duurdere motorrijtuigenbelasting van een goedkoop dieseltje word dan wel gecompenseerd met de zuinigheid en de lagere dieselprijs.
Dan heb je de helft voor verzekering, wegenbelasting en onderhoudquote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met geluk doe ik het dubbele aantal met een liter
Peugeot 106 diesel kost anders niet zoveelquote:Op donderdag 11 november 2010 00:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Helaas zijn dieseltjes niet echt goedkoop te krijgen. Maar ik heb geluk gehad, ik verdien er inderdaad op.
Ik heb nu een hoop achterstallig onderhoud ingehaald, dus ik verwacht dat ik de komende tijd nog meer ga verdienen aan de kmvergoeding.
Ik niet, of bijna niet iigquote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, 57 pk, 95 Nm, op dat gewicht is het best wel leuk hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Peugeot 106 diesel kost anders niet zoveel.. Wel traag als dikke stront maar dat went ook wel
Zelfs met al die factoren erbij hou ik dr aan overquote:Op donderdag 11 november 2010 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik niet, of bijna niet iigen dan hebben we het nog niet eens over bandenslijtage, verzekering, WB en onderhoud, dat zijn de faktoren die iedereen atijd vergeet
Verzekering en MRB moet je sowieso betalen, of je nou rijd of niet. Tel ik dus niet meequote:Op donderdag 11 november 2010 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik niet, of bijna niet iigen dan hebben we het nog niet eens over bandenslijtage, verzekering, WB en onderhoud, dat zijn de faktoren die iedereen atijd vergeet
Dat scheelt dat ik een oud barrel rijdt, hij wordt alleen maar meer waard, met al het onderhoud wat ik er aan doequote:Op donderdag 11 november 2010 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, maar wat ik meer wilde zeggen, is dat je met die 19 ent per kilometer gewoon eigenlijk niet uit de kosten komt .. als je met een nieuwerwetsere mobiel rijdt, komt er ook nog eens afschrijving bij, tikt allemaal aardig aan..
Da's idd het relaxte van een afschrijvingsloos oud hokkie, alleen zit daar wel een grens aan natuurlijk, maar als zo'n ding technisch gewoon OK is, is er niks mis meequote:Op donderdag 11 november 2010 00:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat scheelt dat ik een oud barrel rijdt, hij wordt alleen maar meer waard, met al het onderhoud wat ik er aan doe
Ik heb dus echt nergens last van gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
Nou, ik denk dat iedereen uit voorzorg de auto heeft thuisgelaten. Leek wel vrijdagochtend op de snelweg.
Nu is hij technisch wel oke ja, maar dat heeft eventjes geduurdquote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd het relaxte van een afschrijvingsloos oud hokkie, alleen zit daar wel een grens aan natuurlijk, maar als zo'n ding technisch gewoon OK is, is er niks mis mee
Het was inderdaad lekker rustig vanmorgen! Helaas besloten 2 toyota verso's even met mekaar te botsen, dus dat kostte alsnog even wat tijd...quote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
Nou, ik denk dat iedereen uit voorzorg de auto heeft thuisgelaten. Leek wel vrijdagochtend op de snelweg.
Eitje voor mij. op iets meer als 30 euro aan brandstof kom ik een ruime 600 km ver, en als ik heel goed mijn best doe(100 rijden waar 120 mag enzo, dus dat doe ik nooit) zelfs wel 700 km..quote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het was hier juist belachelijk druk.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
200 Zonder APK is op zich even duur als 260 mét APK.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef Marco001 het volgende:
hmm, grote service is geen 200, maar 260 euro..maar dan wel met gratis APK
nouja, dat is niet anders.
Ik zag 'm gisteren voorbij komen in een Opsporing Verzocht-topic hier jaquote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef Marco001 het volgende:
Dat is dus een zonnebril in het model van zo'n politiebalkje.
Doet die van jou het toch net wat beter dus! Ik moet toch echt 5 minuten onderweg zijn wil dat ding aanspringen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Een kilometervergoeding lijkt me ook best lekker
Mijn kachel doet het prima, die is al warm voor ik de straat uit benOngelofelijk voor een auto van 14 jaar
Bij mij verwarmen alleen de buitenste ventilatoren.. De binnenste 2 (dus zeg maar boven mijn radio etc.) die blijven altijd redelijk koude lucht blazen.. Weet eigenlijk niet of dat zo hoortquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Doet die van jou het toch net wat beter dus! Ik moet toch echt 5 minuten onderweg zijn wil dat ding aanspringen.
Raar.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Bij mij verwarmen alleen de buitenste ventilatoren.. De binnenste 2 (dus zeg maar boven mijn radio etc.) die blijven altijd redelijk koude lucht blazen.. Weet eigenlijk niet of dat zo hoort
Daar heb ik dan geen last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Bij mij verwarmen alleen de buitenste ventilatoren.. De binnenste 2 (dus zeg maar boven mijn radio etc.) die blijven altijd redelijk koude lucht blazen.. Weet eigenlijk niet of dat zo hoort
Okee, dan hoort het dus nietquote:
Ooh dat is wel echt balen.. Die van mij doen het gelukkig na een minuutje ofzo al, ook al is de motor nog koud.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last vanals ze het doen doen ze het wel weer TE goed. Mag 'm altijd wel meer richting koud dan warm blazen. Ze beginnen pas te werken als het motortemperatuurmetertje de lucht in gaat, en dat wil op koude dagen nogal lang duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |