Mooi, hij staat er tussen. Wat was je er ongeveer voor kwijt?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dension.com/en/downloads/car-compatibility
Ik heb een Gateway 100.
Ik denk, ik motiveer je even om het weer te gaan luisteren, ik had het zelf toevallig ook opstaanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat ik t niet meer luister betekend niet dat ik het niet heb.. Heb gewoon veel liever een potje metal in de auto
Ik denk ongeveer 120 euroquote:Op woensdag 10 november 2010 17:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi, hij staat er tussen. Wat was je er ongeveer voor kwijt?
Drowning Pool staat nu hier aan.. Eerste album natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik denk, ik motiveer je even om het weer te gaan luisteren, ik had het zelf toevallig ook opstaan.
Let the bodies hit the floor? Sinner?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Drowning Pool staat nu hier aan.. Eerste album natuurlijk..
Dat album jaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Let the bodies hit the floor? Sinner?
Ik mag 1500 euro aan "onderzoeks" kosten betalen. Vette oplichting maar ja, deels eigen schuld dikke bult enzo.quote:Hoe is het afgelopen met het rem-verhaal trouwens?(of heb ik dat gemist?
)
Ik heb een USB-stick van 4GB en een van 2GB eraan hangen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Cassius het volgende:
Muziek in de auto? 1 GB aan techno-livesets op SD-kaartje
Zwabberende AX-enquote:
Die van onze 206 zijn heel anders... had jij niet ook een airline 206?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn 206
[ afbeelding ]
Deze heb ik later gekocht.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die van onze 206 zijn heel anders... had jij niet ook een airline 206?
De VID heeft de redelijk zeldzame code zwart (zeer zware spits) in de voorspelling staan voor morgenavond. Zal me benieuwen!quote:
Laat maar komen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef JDude het volgende:
[..]
De VID heeft de redelijk zeldzame code zwart (zeer zware spits) in de voorspelling staan voor morgenavond. Zal me benieuwen!
Zolang de Moerdijkbrug maar niet wordt afgesloten. Al moet het daarvoor volgens mij nog wel wat harder waaien dan het morgen gaat doen.quote:
nou, liever niet, moet morgen om 18.45 in Leeuwarden zijn.. normaal ga ik dan om 17.00 weg, maar zal nu misschien maar wat eerder vertrekken..quote:
Kijk eens bij de Halfords, hebben ze wel zoiets..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Hmm, zou die instapstrip ook voor een micra te koop zijn? Is zoiets zelf te monteren? Of is dat gek op een micra?
Ik moest de mijne vastplakken met dubbelzijdig tape, dus zoiets is zeker zelf te monteren.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Hmm, zou die instapstrip ook voor een micra te koop zijn? Is zoiets zelf te monteren? Of is dat gek op een micra?
Ah, zal dadelijk eens kijken bij Halfords op de website danquote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moest de mijne vastplakken met dubbelzijdig tape, dus zoiets is zeker zelf te monteren.
Pedalen wordt nog lastig om aan te komen, of je moet ze via internet of de sloop kopen. Want de dealer mag ze geloof ik niet meer verkopen ivm regels dat er niks veranderd mag worden aan de pedalen (tenminste, dat is het verhaal dat ik een aantal keer gehoord heb bij een Peugeot-dealer).quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef Marco001 het volgende:
tuurlijk wel,
koop gewoon dat ding van de Halfords.. Met een beetje creativiteit..
Hier komen nog ander epedalen, grille(embleemloos), en volgend voorjaar 17" wielen en dan vind ik het wel best... Hooguit nog een facelift voorbumper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |