abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 15:17:25 #51
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88557548
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Precies!

Ach, hoef je het zelf niet te doen ;)

[..]

Ik heb madame zelfs aangesproken en ze vertikte het want ze moest wachten op haar kind :|W

[..]

Basisscholen zouden ze buitenaf moeten plaatsen :')
Dan had ik 'm lekker dubbel geparkeerd zodat zij zelf niet weg zou kunnen.
pi_88557626
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dan had ik 'm lekker dubbel geparkeerd zodat zij zelf niet weg zou kunnen.
Helaas sta ik dan op de weg :') Naast het huis is maar 1 ' baan ' om te parkeren. Ik zit nog wel te denken om wellicht hier een oprit aan te leggen. We hebben immers een hoekhuis en elk ander hoekhuis hier in de straat heeft het ook, dus de gemeente zal daar wel niet zo moeilijk over doen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_88559235
Vandaag hebben we geen winterbanden nodig, maar full-wets _O-
En dan nog mensen in grijze auto's zonder licht, die verdwijnen in een muur van opspattend water :')

Altijd leuk, weer eens op de snelweg rijden. Nog een idioot in een SUV die m van de linkerbaan haaks op de invoegstrook zette. Gelukkig niet voor míjn neus.
pi_88559398
Hier in het dorp is trouwens een auto(stop)verbod bij scholen geloof ik. Of de kinderen moeten gewoon lopend/fietsend naar school gebracht worden.
  woensdag 10 november 2010 @ 16:06:46 #55
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88559471
Een vriend van me heeft vandaag zijn nieuwe suzuki swift opgehaald. Ik zag dat hij van die mooie RVS instaplijsten had en werd een beetje jaloers dat ik die ook niet heb genomen want het ziet er erg sjiek uit.

Heb dus net bij de mitsubishi boer ook een paar (voor en achter) "entry guards" besteld :)

Op elke fokker past een bril.
  woensdag 10 november 2010 @ 16:17:12 #56
314372 Goddelijker
pi_88559862
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Een vriend van me heeft vandaag zijn nieuwe suzuki swift opgehaald. Ik zag dat hij van die mooie RVS instaplijsten had en werd een beetje jaloers dat ik die ook niet heb genomen want het ziet er erg sjiek uit.

Heb dus net bij de mitsubishi boer ook een paar (voor en achter) "entry guards" besteld :)

[ afbeelding ]
Die heb ik ook in mijn 206 :Y
  woensdag 10 november 2010 @ 16:19:32 #57
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88559961
Ziet er netjes uit ja :)!

En het heeft ook nog een functie, je hoeft maar 1 x met je hak van je schoen op je dorpel te staan bij instappen en je hebt met een beetje pech een beschadiging.
Op elke fokker past een bril.
pi_88560608
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht waar ik vaak langs ga woont vlak naast een basisschool. Altijd lachen daar rond een uur of drie. Dan gaan we in de slaapkamer boven staan en kunnen we de chaos in de straat overzien. Mensen die de auto schuin op een hoek parkeren zodat er niemand meer langs kan, mensen die de auto aan de zijkant parkeren zodat er - jawel - niemand meer langs kan. Dubbel parkeren, auto's op de stoep. Geweldig :D . Midden in een woonwijk in een woonerf. En wedden dat minstens de helft van die mensen gewoon in die enorm auto-onvriendelijke wijk woont en alsnog met de auto gaat?
Hier tegenover precies hetzelfde verhaal :')

Parkeren op de meest hinderlijke plekken want ja "het is toch maar even?" om vervolgens uitgebreid te gaan staan beppen met collegamoeders, niet op de kinderen lettend die niet zelden kriskras over de straat heen en weer vliegen :X

Zelfs op de fiets moet je je een slakkengang aanmeten anders heb je zo een koter of een moeder tussen je spaken :D

Hier was het vandaag josti-dag op de weg volgens mij.
-Auto die in de bocht remt en hem gelijk in zijn achteruit pleurt omdat hij verkeerd afsloeg.
-Auto die 45 rijdt op een weg waar je 60 mag en dan nog zo breed ook dat inhalen geen optie is. Niet dat ik het geprobeerd zou hebben want de bestuurder was duidelijk meer bezig met ouwehoeren met zijn passagier dan met het rijden.
-Auto die bij het stoplicht eerst optrekt en vervolgens op de rem trapt om een duistere reden waardoor ik natuurlijk nét te laat ben ;(
-Diverse bestuurders met kleinere schoonheidsfoutjes.

Niet dat ik de perfecte chauffeur ben en ik heb alle begrip voor kleine foutjes maar de hoeveelheid foutjes die ik vandaag tegenkwam begon toch wel tot ergernis te leiden. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88560880
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Parkeren op de meest hinderlijke plekken want ja "het is toch maar even?" om vervolgens uitgebreid te gaan staan beppen met collegamoeders, niet op de kinderen lettend die niet zelden kriskras over de straat heen en weer vliegen :X
Maar wel allemaal klagen over de vele auto's en het gevaar rond de basisschool hè _O-
quote:
-Auto die bij het stoplicht eerst optrekt en vervolgens op de rem trapt om een duistere reden waardoor ik natuurlijk nét te laat ben ;(
Zoiets had ik ook voor me. We stonden 3 en 4, het wordt groen, iedereen begint alvast te rollen. We rijden stapvoets en de auto voor me blijft dat rijden, terwijl 1 en 2 gewoon lekker optrekken :?
  woensdag 10 november 2010 @ 16:48:28 #60
314372 Goddelijker
pi_88561161
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:19 schreef Catch_me het volgende:
Ziet er netjes uit ja :)!

En het heeft ook nog een functie, je hoeft maar 1 x met je hak van je schoen op je dorpel te staan bij instappen en je hebt met een beetje pech een beschadiging.
Het is mooi én functioneel inderdaad. Dat is die 50 euro die het mij gekost heeft wel waard. ;)
Daarnaast worden die dorpels ook altijd zo vies, dat is nu ook minder.
pi_88561234
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Catch_me het volgende:

[ afbeelding ]
Hoe is het afgelopen met het rem-verhaal trouwens? :) (of heb ik dat gemist? :P)
pi_88561662
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:

[..]

Maar wel allemaal klagen over de vele auto's en het gevaar rond de basisschool hè _O-
Geen idee of ze dat allemaal doen maar er zit een heel stel tussen dat zich gedraagt alsof de verkeersregels niet gelden rond het begin en einde van de schooltijd in ieder geval. Iedere weldenkende verkeersdeelnemer let bij een school extra op en matigt nog wat snelheid maar als je dan ziet dat er nogal wat moedertjes zijn die zich daar naar gaan gedragen en dus zelf maar nergens meer op letten en erop rekenen dat alles en iedereen zich wel aan hen aanpast erger ik me echt kapot. :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_88561836
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:04 schreef CasB het volgende:
Hier in het dorp is trouwens een auto(stop)verbod bij scholen geloof ik. Of de kinderen moeten gewoon lopend/fietsend naar school gebracht worden.
Dat gaat weer wat ver vind ik, als mensen zich gewoon een beetje aan de regels houden en proberen om de overlast te minimaliseren kom je al een heel eind.

Overigens is er ook een grote groep die parkeert op het grote parkeerterrein achter de school, maar ja, degenen waar je last van hebt vallen het meest op hè :+
pi_88561883
Zo weer thuis :9
Nog even reageren op muziek in de auto :P. Als de radio aanstaat heb ik radio Veronica, anders een cd met alternative rock of metal.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88561979
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo weer thuis :9
Nog even reageren op muziek in de auto :P. Als de radio aanstaat heb ik radio Veronica, anders een cd met alternative rock of metal.
Ik zit meestal te switchen tussen radiostations, luister veel naar BNR, als dat te saai wordt of ik me te veel erger aan de ongenuanceerde stellingen die door Joost Eerdmans en collega's worden gelanceerd ga ik meestal wat muziek opzoeken.
  woensdag 10 november 2010 @ 17:09:06 #66
314372 Goddelijker
pi_88562066
Decibel of FreshFM hier.
pi_88562137
CD van Editors, Arctic Monkeys, Muse of The Killers voor de korte afstand. iPod voor de lange afstand ^O^
Heb pas wel per ongeluk de file-informatie aangezet op de radio, dat is wel handig :D
pi_88562151
Wat parkeerkunsten betreft trouwens: ik zuig in parkeren, zelfs na een jaar of 8 :') .
pi_88562183
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
CD van Editors, Arctic Monkeys, Muse of The Killers voor de korte afstand. iPod voor de lange afstand ^O^
Heb pas wel per ongeluk de file-informatie aangezet op de radio, dat is wel handig :D
Muse :9
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88562214
quote:
O+ O+
Tap tap tap
pi_88562263
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O+ O+
Goedgekeurd? :+ eigenlijk wist ik dat al :P
pi_88562280
quote:
Editors, Arctic Monkeys, Muse of The Killers
^O^ 3 daarvan zitten ook in mijn cd-wisselaar :D
pi_88562308
Alhoewel ik nooit meer Muse luister :')
pi_88562366
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Alhoewel ik nooit meer Muse luister :')
*klik* ;)
pi_88562430
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef L0we het volgende:

[..]

*klik* ;)
Dat ik t niet meer luister betekend niet dat ik het niet heb :P.. Heb gewoon veel liever een potje metal in de auto :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')