Dan had ik 'm lekker dubbel geparkeerd zodat zij zelf niet weg zou kunnen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Precies!
Ach, hoef je het zelf niet te doen
[..]
Ik heb madame zelfs aangesproken en ze vertikte het want ze moest wachten op haar kind![]()
[..]
Basisscholen zouden ze buitenaf moeten plaatsen
Helaas sta ik dan op de wegquote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan had ik 'm lekker dubbel geparkeerd zodat zij zelf niet weg zou kunnen.
Die heb ik ook in mijn 206quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Een vriend van me heeft vandaag zijn nieuwe suzuki swift opgehaald. Ik zag dat hij van die mooie RVS instaplijsten had en werd een beetje jaloers dat ik die ook niet heb genomen want het ziet er erg sjiek uit.
Heb dus net bij de mitsubishi boer ook een paar (voor en achter) "entry guards" besteld
[ afbeelding ]
Hier tegenover precies hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht waar ik vaak langs ga woont vlak naast een basisschool. Altijd lachen daar rond een uur of drie. Dan gaan we in de slaapkamer boven staan en kunnen we de chaos in de straat overzien. Mensen die de auto schuin op een hoek parkeren zodat er niemand meer langs kan, mensen die de auto aan de zijkant parkeren zodat er - jawel - niemand meer langs kan. Dubbel parkeren, auto's op de stoep. Geweldig. Midden in een woonwijk in een woonerf. En wedden dat minstens de helft van die mensen gewoon in die enorm auto-onvriendelijke wijk woont en alsnog met de auto gaat?
Maar wel allemaal klagen over de vele auto's en het gevaar rond de basisschool hèquote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Parkeren op de meest hinderlijke plekken want ja "het is toch maar even?" om vervolgens uitgebreid te gaan staan beppen met collegamoeders, niet op de kinderen lettend die niet zelden kriskras over de straat heen en weer vliegen![]()
Zoiets had ik ook voor me. We stonden 3 en 4, het wordt groen, iedereen begint alvast te rollen. We rijden stapvoets en de auto voor me blijft dat rijden, terwijl 1 en 2 gewoon lekker optrekkenquote:-Auto die bij het stoplicht eerst optrekt en vervolgens op de rem trapt om een duistere reden waardoor ik natuurlijk nét te laat ben![]()
Het is mooi én functioneel inderdaad. Dat is die 50 euro die het mij gekost heeft wel waard.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:19 schreef Catch_me het volgende:
Ziet er netjes uit ja!
En het heeft ook nog een functie, je hoeft maar 1 x met je hak van je schoen op je dorpel te staan bij instappen en je hebt met een beetje pech een beschadiging.
Hoe is het afgelopen met het rem-verhaal trouwens?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Een vriend van me heeft vandaag zijn nieuwe suzuki swift opgehaald. Ik zag dat hij van die mooie RVS instaplijsten had en werd een beetje jaloers dat ik die ook niet heb genomen want het ziet er erg sjiek uit.
Heb dus net bij de mitsubishi boer ook een paar (voor en achter) "entry guards" besteld
[ afbeelding ]
Geen idee of ze dat allemaal doen maar er zit een heel stel tussen dat zich gedraagt alsof de verkeersregels niet gelden rond het begin en einde van de schooltijd in ieder geval. Iedere weldenkende verkeersdeelnemer let bij een school extra op en matigt nog wat snelheid maar als je dan ziet dat er nogal wat moedertjes zijn die zich daar naar gaan gedragen en dus zelf maar nergens meer op letten en erop rekenen dat alles en iedereen zich wel aan hen aanpast erger ik me echt kapot.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar wel allemaal klagen over de vele auto's en het gevaar rond de basisschool hè
Dat gaat weer wat ver vind ik, als mensen zich gewoon een beetje aan de regels houden en proberen om de overlast te minimaliseren kom je al een heel eind.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:04 schreef CasB het volgende:
Hier in het dorp is trouwens een auto(stop)verbod bij scholen geloof ik. Of de kinderen moeten gewoon lopend/fietsend naar school gebracht worden.
Ik zit meestal te switchen tussen radiostations, luister veel naar BNR, als dat te saai wordt of ik me te veel erger aan de ongenuanceerde stellingen die door Joost Eerdmans en collega's worden gelanceerd ga ik meestal wat muziek opzoeken.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo weer thuis
Nog even reageren op muziek in de auto. Als de radio aanstaat heb ik radio Veronica, anders een cd met alternative rock of metal.
Musequote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
CD van Editors, Arctic Monkeys, Muse of The Killers voor de korte afstand. iPod voor de lange afstand![]()
Heb pas wel per ongeluk de file-informatie aangezet op de radio, dat is wel handig
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
CD van Editors, Arctic Monkeys, Muse of The Killers voor de korte afstand. iPod voor de lange afstand![]()
Heb pas wel per ongeluk de file-informatie aangezet op de radio, dat is wel handig
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
Editors, Arctic Monkeys, Muse of The Killers
*klik*quote:Op woensdag 10 november 2010 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Alhoewel ik nooit meer Muse luister
Dat ik t niet meer luister betekend niet dat ik het niet hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |