abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 09:33:40 #1
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88545271
Aanschouw hier; het 21e autorij topic.

Discussieer hier over:
- Autorijden in het algemeen
- Ergernissen, irritaties in het verkeer
- Auto's
- Klussen aan auto's
- Poetsen van je heilige koe
- Al het overige dat je kwijt zou willen gerelateerd aan het onderwerp

De vorige topics zijn hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de aankomende meet, ergens in februari waarschijnlijk ;)
Degene die willen:
- Purdey
- House_is_a_feeling
- Piles
- L0we
- FalleNk810i
- Marco001
- Monsterd.

Misschieners:
- Cherrylips
- Goddelijker
- Sjoegerd

Wil je ook mee? Geef het even door aan Monsterd. of Purdey dan kom je ook op de lijst :)

[ Bericht 8% gewijzigd door monsterd. op 10-11-2010 10:05:27 ]
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 10 november 2010 @ 09:34:12 #2
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88545283
Lapo:
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef monsterd. het volgende:
ik heb nu al een tijdje de cd van maroon 5 in mijn radio zitten.. Daarnaast wissel ik het nu af met een te foute zomermix en nog foutere liedjes die ik zelf ooit op cd heb gezet (vengaboys, jamai, billy crawford :{ ). Ik luister maar weinig radio op het moment, vooral omdat ik me erger aan de Poolse variatie op het engels. Ze spreken echt alles super verpaupert uit.. :N

[..]

Die mensen denken vaak dat ze gewoon alles mogen omdat zij toevallig wat later zijn.. Ja dahaaaag..

Scheelt dat je geen schade hebt :o, weet je zeker dat je de auto van de buurvrouw hebt geraakt? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88545295
100 rijden waar je 120 mag terwijl het niet druk is. Daar kan ik me zo aan ergeren...
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_88545305
ow wacht het zijn parkeerkunsten.. solly
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  woensdag 10 november 2010 @ 09:35:27 #5
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88545327
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef craftyvirus het volgende:
100 rijden waar je 120 mag terwijl het niet druk is. Daar kan ik me zo aan ergeren...
en dan ook nog eens op de linkerbaan ;(
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 10 november 2010 @ 09:36:24 #6
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88545354
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef monsterd. het volgende:

Die mensen denken vaak dat ze gewoon alles mogen omdat zij toevallig wat later zijn.. Ja dahaaaag..

Scheelt dat je geen schade hebt :o, weet je zeker dat je de auto van de buurvrouw hebt geraakt? :P
Enorm irritant :/ Maar ik raakte de auto wel ja
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88545445
M'n nicht waar ik vaak langs ga woont vlak naast een basisschool. Altijd lachen daar rond een uur of drie. Dan gaan we in de slaapkamer boven staan en kunnen we de chaos in de straat overzien. Mensen die de auto schuin op een hoek parkeren zodat er niemand meer langs kan, mensen die de auto aan de zijkant parkeren zodat er - jawel - niemand meer langs kan. Dubbel parkeren, auto's op de stoep. Geweldig :D . Midden in een woonwijk in een woonerf. En wedden dat minstens de helft van die mensen gewoon in die enorm auto-onvriendelijke wijk woont en alsnog met de auto gaat?
Tap tap tap
pi_88545518
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef Purdey het volgende:

[..]

Enorm irritant :/ Maar ik raakte de auto wel ja
Ah superkut :*
Tap tap tap
  woensdag 10 november 2010 @ 09:44:18 #9
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88545570
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht waar ik vaak langs ga woont vlak naast een basisschool. Altijd lachen daar rond een uur of drie. Dan gaan we in de slaapkamer boven staan en kunnen we de chaos in de straat overzien. Mensen die de auto schuin op een hoek parkeren zodat er niemand meer langs kan, mensen die de auto aan de zijkant parkeren zodat er - jawel - niemand meer langs kan. Dubbel parkeren, auto's op de stoep. Geweldig :D . Midden in een woonwijk in een woonerf. En wedden dat minstens de helft van die mensen gewoon in die enorm auto-onvriendelijke wijk woont en alsnog met de auto gaat?
Bij mij in de buurt op loop/fietsafstand zitten, even denken, 6 basisscholen. En nóg gaat iedereen die kinderen met de auto afdroppen. Waardoor het indd een enorme chaos wordt met parkeren en auto's, wat jij indd beschrijft Cherry :)

Ja, superkut gewoon. Voel me er behoorlijk bluh onder. Volgende keer nog beter kijken, en nog voorzichtiger rijden ;(
  woensdag 10 november 2010 @ 09:46:39 #10
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88545635
Giel in de ochtendspits en Coen&Sander in de avondspits. En af en toe een CD.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 10 november 2010 @ 09:50:27 #11
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88545756
Oh ja, de muziek vraag. Ik luister altijd naar Radio 538. Simpelweg omdat ik geen CD speler heb. Anders zou ik er CD's in stoppen die ik thuis ook luister: Radiohead, Anouk, Coldplay en soms iets van Nirvana :)
  woensdag 10 november 2010 @ 10:01:34 #12
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88546053
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef Purdey het volgende:

[..]

Bij mij in de buurt op loop/fietsafstand zitten, even denken, 6 basisscholen. En nóg gaat iedereen die kinderen met de auto afdroppen. Waardoor het indd een enorme chaos wordt met parkeren en auto's, wat jij indd beschrijft Cherry :)

Ja, superkut gewoon. Voel me er behoorlijk bluh onder. Volgende keer nog beter kijken, en nog voorzichtiger rijden ;(
Nouja, je weet iig dat de fout niet bij jou ligt, dat is iig al fijn. Nouja, wat betreft parkeren kun jem isschien op een andere manier inpakeren, wat voor jou fijn is? Als ik bijv. achteruit in parkeer doe ik dat niet op de spiegels maar kijk ik gewoon naar achter.. Is makkelijker omdat de auto toch klein is :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 10 november 2010 @ 10:02:21 #13
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_88546074
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef craftyvirus het volgende:
Ach, van de ene kant inderdaad iritant maar goed: Waar jij je druk om kan maken. Als het niet druk is kun je gemakkelijk de linkerbaan op om in te halen, kwestie van een beetje vooruit kijken. Sommige (oude) auto's rijden een stuk prettiger met 100~110 in plaats van 120~130.

Met je personenauto de adviessnelheid van 70km/u aanhouden bij het vliegveld bergafwaarts op de A2 richting Maastricht, dat vind ik dan weer een stuk vervelender.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eix op 10-11-2010 10:07:49 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_88546116
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef Purdey het volgende:

[..]

bij mijn opa en oma zitten ook 2 scholen tegenover hun huis, ze hebben een behoorlijk riante oprit(Je kan er zonder te hoeven steken een u-turn maken OP de oprit). Alleen een aantal personen parkeren hun auto's altijd dusdanig op de oprit(als ze wegbrengen/ophalen) dat er geen enkele auto meer langs kan, en mijn opa dus niet eens de auto in de garage kan zetten! En dan hebben opa en oma al een gedeelte van de oprit geblokkeerd met stenen.
Nog erger: Als mijn opa er wat van zegt, omdat hij er niet langs kan met zijn auto, krijgt hij gewoon een grote bek dat hij zich er niet mee moet bemoeien enzo...

Als ik er een keer met een rolstoelbus kom bij mijn opa en oma, en er staan weer auto's, ga i kgewoon schijt aan hun hebben, zet ik de bus er dusdanig naast dat ze maar lekker via de passagierszijde in moeten stappen, en niet wegkunnen...
Oh, en ik heb dan geen haast, en verplaats de bus pas als ik zelf weer weg moet.

Dat soort mensen vragen er gewoon om namelijk...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_88546243
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef Purdey het volgende:
Oh ja, de muziek vraag. Ik luister altijd naar Radio 538. Simpelweg omdat ik geen CD speler heb. Anders zou ik er CD's in stoppen die ik thuis ook luister: Radiohead, Anouk, Coldplay en soms iets van Nirvana :)
Hier: USbstick met van alles en nog wat, van Papa Roach t/m T.a.T.u :P
3FM + af en toe Slamfm en heb cd's liggen van VOlbeat(Guitar Gangster is zol'n heerlijk autorij nummer.. ), Nightwish, Jacquiline(ofzoiets), n het album "lungs", kan ff niet op de bandnaam komen
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_88546278
Wij hadden vroeger een binnenplaatsje in het centrum, voor de auto's van de zaak en voor leveranciers. Zat een poort voor, die zat niet op slot maar er zat wel een haak op. En NOG waren sommige mensen zo onbeschoft om te poort open te duwen en hun auto op het binnenplaatsje neer te zetten zodat er verder niemand meer in of uit kon.
Of kennissen die denken dat ze wel even bij ons in het centrum mochten parkeren. Die zetten hun auto er dan neer en lieten hun sleutels achter voor het geval de auto verzet moest worden. Ja leuk dat ze meedachten, maar waar moesten ze die auto dan laten als er een leverancier kwam? :')
Mooie tijden :D
O, en er liep ook nog een hond los, dus erg leuk als mensen de poort zelf gingen openmaken :')
Tap tap tap
  woensdag 10 november 2010 @ 10:08:55 #17
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88546285
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef Marco001 het volgende:

[..]

bij mijn opa en oma zitten ook 2 scholen tegenover hun huis, ze hebben een behoorlijk riante oprit(Je kan er zonder te hoeven steken een u-turn maken OP de oprit). Alleen een aantal personen parkeren hun auto's altijd dusdanig op de oprit(als ze wegbrengen/ophalen) dat er geen enkele auto meer langs kan, en mijn opa dus niet eens de auto in de garage kan zetten! En dan hebben opa en oma al een gedeelte van de oprit geblokkeerd met stenen.
Nog erger: Als mijn opa er wat van zegt, omdat hij er niet langs kan met zijn auto, krijgt hij gewoon een grote bek dat hij zich er niet mee moet bemoeien enzo...

Als ik er een keer met een rolstoelbus kom bij mijn opa en oma, en er staan weer auto's, ga i kgewoon schijt aan hun hebben, zet ik de bus er dusdanig naast dat ze maar lekker via de passagierszijde in moeten stappen, en niet wegkunnen...
Oh, en ik heb dan geen haast, en verplaats de bus pas als ik zelf weer weg moet.

Dat soort mensen vragen er gewoon om namelijk...
En gelijk heb je naar mijn mening, het is niet voor niets de oprit van je opa en oma en niet van ouders van die kinderen.. Ik zou ook gerust mijn auto er zo voor zetten dat de ander er niet meer in kan. Ik weet namelijk hoe irritant het is.. Ik heb zelf een gehandicapte broer en mijn ouders hebben een speciale bus voor hem, met een speciale parkeerplek voor de deur, zodat a. de bus ergens kan staan b. je de lift kan gebruiken. Soms zie ik daar mensen ook gauw even hun auto neer zetten als de vriend van mijn moeder er niet is, dan hoop ik zo stiekem dat hij dan thuis komt en dan de bus gewoon voor die auto parkeert zodat die er niet uit kan. Er staat niet voor niets een kenteken bij die parkeerplek, en het is gewoon nodig dat mijn broertje normaal de auto uit moet kunnen komen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 10 november 2010 @ 10:10:46 #18
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88546337
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden vroeger een binnenplaatsje in het centrum, voor de auto's van de zaak en voor leveranciers. Zat een poort voor, die zat niet op slot maar er zat wel een haak op. En NOG waren sommige mensen zo onbeschoft om te poort open te duwen en hun auto op het binnenplaatsje neer te zetten zodat er verder niemand meer in of uit kon.
Of kennissen die denken dat ze wel even bij ons in het centrum mochten parkeren. Die zetten hun auto er dan neer en lieten hun sleutels achter voor het geval de auto verzet moest worden. Ja leuk dat ze meedachten, maar waar moesten ze die auto dan laten als er een leverancier kwam? :')
Mooie tijden :D
O, en er liep ook nog een hond los, dus erg leuk als mensen de poort zelf gingen openmaken :')
Ook lekker aso, wel leuk dat er dan een hond op je af komt iig :P Zou mij iig al afschrikken denk ik..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88546423
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:10 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ook lekker aso, wel leuk dat er dan een hond op je af komt iig :P Zou mij iig al afschrikken denk ik..
Klein hondje, wist niet eens dat ze kon bijten ;) . Maar wel eentje die niet meer terugkwam :') .
Tap tap tap
  woensdag 10 november 2010 @ 10:18:25 #20
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88546569
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Klein hondje, wist niet eens dat ze kon bijten ;) . Maar wel eentje die niet meer terugkwam :') .
Nouja, dat maakt niet uit. Het blaft :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 10 november 2010 @ 10:22:53 #21
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88546722
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef Marco001 het volgende:

het album "lungs", kan ff niet op de bandnaam komen
Florence and the Machine.

Ik zou op zich ook wel af en toe m'n MP3's in de auto af willen spelen. Maar dat betekent of gaan klooien met een FM-zendertje, waar ik te veel negatieve reacties over lees, of de standaard Renault-radio uit de Clio halen, en daar heb ik dan ook weer geen zin in :').
Nou ja, 3FM voldoet ook prima! :s)
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_88547036
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef JDude het volgende:

[..]

Florence and the Machine.

Ik zou op zich ook wel af en toe m'n MP3's in de auto af willen spelen. Maar dat betekent of gaan klooien met een FM-zendertje, waar ik te veel negatieve reacties over lees, of de standaard Renault-radio uit de Clio halen, en daar heb ik dan ook weer geen zin in :').
Nou ja, 3FM voldoet ook prima! :s)
Doe het zoals ik:

Ipod aan de cdwisselaar aansluiting. Jouw radio heeft vast ook een aux of een wisselaar-aansluiting?

FM transmitter moet je nooit aan beginnen. Dat is pure bagger.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:41:01 #23
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88547237
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Doe het zoals ik:

[ afbeelding ]

Ipod aan de cdwisselaar aansluiting. Jouw radio heeft vast ook een aux of een wisselaar-aansluiting?

FM transmitter moet je nooit aan beginnen. Dat is pure bagger.
Ziet er netjes uit! Ik heb trouwens wel een fm transmitter, en heb die gebruikt toen ik naar Polen toe reed. Werkte prima hoor ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 10 november 2010 @ 10:42:17 #24
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88547290
Winterbanden zitten er onder. *O*
Wel even wennen hoor. :D
pi_88547395
Ben ik de enige die er last van heeft dat er tegenwoordig veel auto's rondrijden zonder fatsoenlijke verlichting? Als in: 1 van de koplampen werkt niet, of alleen het parkeerlicht( = stadslicht) werkt, mensen die met parkeerlicht rijden, mensen die geen verlichting aan hebben als het schemert/regent/donker is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')