abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 09:29:44 #301
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88545187
ik heb nu al een tijdje de cd van maroon 5 in mijn radio zitten.. Daarnaast wissel ik het nu af met een te foute zomermix en nog foutere liedjes die ik zelf ooit op cd heb gezet (vengaboys, jamai, billy crawford :{ ). Ik luister maar weinig radio op het moment, vooral omdat ik me erger aan de Poolse variatie op het engels. Ze spreken echt alles super verpaupert uit.. :N

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:24 schreef Purdey het volgende:
Daarnet naar een afspraak geweest om 08:45, wat een stel debiele moeders die hun kinderen op tijd op school willen hebben, maar wel te laat van huis vertrekken. Een Renault dook gewoon klakkeloos een kruising op, waardoor ik vol in de remmen moest. Verderop ramde ze haast een Suzuki die van rechts kwam en voorrang had, maar mevrouw reed door. Als ze nu eens lekker was gaan fietsen :X

En bij het inparkeren voor de deur ramde ik de bestelbus van de buurvrouw ;( Ik stuurde te laat terug, waardoor ik 'm schampte. Gelukkig maar een beetje, en geen schade. Maar ik moet écht gaan oefenen :|W
Die mensen denken vaak dat ze gewoon alles mogen omdat zij toevallig wat later zijn.. Ja dahaaaag..

Scheelt dat je geen schade hebt :o, weet je zeker dat je de auto van de buurvrouw hebt geraakt? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')