SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de aankomende meet, ergens in februari waarschijnlijk
Degene die willen:
- Purdey
- House_is_a_feeling
- Piles
- L0we
- FalleNk810i
- Marco001
- Monsterd.
Misschieners:
- Cherrylips
- Goddelijker
- Sjoegerd
Wil je ook mee? Geef het even door aan Monsterd. of Purdey dan kom je ook op de lijst
[ Bericht 8% gewijzigd door monsterd. op 10-11-2010 10:05:27 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef monsterd. het volgende:
ik heb nu al een tijdje de cd van maroon 5 in mijn radio zitten.. Daarnaast wissel ik het nu af met een te foute zomermix en nog foutere liedjes die ik zelf ooit op cd heb gezet (vengaboys, jamai, billy crawford). Ik luister maar weinig radio op het moment, vooral omdat ik me erger aan de Poolse variatie op het engels. Ze spreken echt alles super verpaupert uit..
![]()
[..]
Die mensen denken vaak dat ze gewoon alles mogen omdat zij toevallig wat later zijn.. Ja dahaaaag..
Scheelt dat je geen schade hebt, weet je zeker dat je de auto van de buurvrouw hebt geraakt?
en dan ook nog eens op de linkerbaanquote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef craftyvirus het volgende:
100 rijden waar je 120 mag terwijl het niet druk is. Daar kan ik me zo aan ergeren...
Enorm irritant :/ Maar ik raakte de auto wel jaquote:Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef monsterd. het volgende:
Die mensen denken vaak dat ze gewoon alles mogen omdat zij toevallig wat later zijn.. Ja dahaaaag..
Scheelt dat je geen schade hebt, weet je zeker dat je de auto van de buurvrouw hebt geraakt?
Ah superkutquote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Enorm irritant :/ Maar ik raakte de auto wel ja
Bij mij in de buurt op loop/fietsafstand zitten, even denken, 6 basisscholen. En nóg gaat iedereen die kinderen met de auto afdroppen. Waardoor het indd een enorme chaos wordt met parkeren en auto's, wat jij indd beschrijft Cherryquote:Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht waar ik vaak langs ga woont vlak naast een basisschool. Altijd lachen daar rond een uur of drie. Dan gaan we in de slaapkamer boven staan en kunnen we de chaos in de straat overzien. Mensen die de auto schuin op een hoek parkeren zodat er niemand meer langs kan, mensen die de auto aan de zijkant parkeren zodat er - jawel - niemand meer langs kan. Dubbel parkeren, auto's op de stoep. Geweldig. Midden in een woonwijk in een woonerf. En wedden dat minstens de helft van die mensen gewoon in die enorm auto-onvriendelijke wijk woont en alsnog met de auto gaat?
Nouja, je weet iig dat de fout niet bij jou ligt, dat is iig al fijn. Nouja, wat betreft parkeren kun jem isschien op een andere manier inpakeren, wat voor jou fijn is? Als ik bijv. achteruit in parkeer doe ik dat niet op de spiegels maar kijk ik gewoon naar achter.. Is makkelijker omdat de auto toch klein isquote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt op loop/fietsafstand zitten, even denken, 6 basisscholen. En nóg gaat iedereen die kinderen met de auto afdroppen. Waardoor het indd een enorme chaos wordt met parkeren en auto's, wat jij indd beschrijft Cherry
Ja, superkut gewoon. Voel me er behoorlijk bluh onder. Volgende keer nog beter kijken, en nog voorzichtiger rijden
Ach, van de ene kant inderdaad iritant maar goed: Waar jij je druk om kan maken. Als het niet druk is kun je gemakkelijk de linkerbaan op om in te halen, kwestie van een beetje vooruit kijken. Sommige (oude) auto's rijden een stuk prettiger met 100~110 in plaats van 120~130.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef craftyvirus het volgende:
100 rijden waar je 120 mag terwijl het niet druk is. Daar kan ik me zo aan ergeren...
bij mijn opa en oma zitten ook 2 scholen tegenover hun huis, ze hebben een behoorlijk riante oprit(Je kan er zonder te hoeven steken een u-turn maken OP de oprit). Alleen een aantal personen parkeren hun auto's altijd dusdanig op de oprit(als ze wegbrengen/ophalen) dat er geen enkele auto meer langs kan, en mijn opa dus niet eens de auto in de garage kan zetten! En dan hebben opa en oma al een gedeelte van de oprit geblokkeerd met stenen.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt op loop/fietsafstand zitten, even denken, 6 basisscholen. En nóg gaat iedereen die kinderen met de auto afdroppen. Waardoor het indd een enorme chaos wordt met parkeren en auto's, wat jij indd beschrijft Cherry
Ja, superkut gewoon. Voel me er behoorlijk bluh onder. Volgende keer nog beter kijken, en nog voorzichtiger rijden
Hier: USbstick met van alles en nog wat, van Papa Roach t/m T.a.T.uquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef Purdey het volgende:
Oh ja, de muziek vraag. Ik luister altijd naar Radio 538. Simpelweg omdat ik geen CD speler heb. Anders zou ik er CD's in stoppen die ik thuis ook luister: Radiohead, Anouk, Coldplay en soms iets van Nirvana
En gelijk heb je naar mijn mening, het is niet voor niets de oprit van je opa en oma en niet van ouders van die kinderen.. Ik zou ook gerust mijn auto er zo voor zetten dat de ander er niet meer in kan. Ik weet namelijk hoe irritant het is.. Ik heb zelf een gehandicapte broer en mijn ouders hebben een speciale bus voor hem, met een speciale parkeerplek voor de deur, zodat a. de bus ergens kan staan b. je de lift kan gebruiken. Soms zie ik daar mensen ook gauw even hun auto neer zetten als de vriend van mijn moeder er niet is, dan hoop ik zo stiekem dat hij dan thuis komt en dan de bus gewoon voor die auto parkeert zodat die er niet uit kan. Er staat niet voor niets een kenteken bij die parkeerplek, en het is gewoon nodig dat mijn broertje normaal de auto uit moet kunnen komen.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij mijn opa en oma zitten ook 2 scholen tegenover hun huis, ze hebben een behoorlijk riante oprit(Je kan er zonder te hoeven steken een u-turn maken OP de oprit). Alleen een aantal personen parkeren hun auto's altijd dusdanig op de oprit(als ze wegbrengen/ophalen) dat er geen enkele auto meer langs kan, en mijn opa dus niet eens de auto in de garage kan zetten! En dan hebben opa en oma al een gedeelte van de oprit geblokkeerd met stenen.
Nog erger: Als mijn opa er wat van zegt, omdat hij er niet langs kan met zijn auto, krijgt hij gewoon een grote bek dat hij zich er niet mee moet bemoeien enzo...
Als ik er een keer met een rolstoelbus kom bij mijn opa en oma, en er staan weer auto's, ga i kgewoon schijt aan hun hebben, zet ik de bus er dusdanig naast dat ze maar lekker via de passagierszijde in moeten stappen, en niet wegkunnen...
Oh, en ik heb dan geen haast, en verplaats de bus pas als ik zelf weer weg moet.
Dat soort mensen vragen er gewoon om namelijk...
Ook lekker aso, wel leuk dat er dan een hond op je af komt iigquote:Op woensdag 10 november 2010 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden vroeger een binnenplaatsje in het centrum, voor de auto's van de zaak en voor leveranciers. Zat een poort voor, die zat niet op slot maar er zat wel een haak op. En NOG waren sommige mensen zo onbeschoft om te poort open te duwen en hun auto op het binnenplaatsje neer te zetten zodat er verder niemand meer in of uit kon.
Of kennissen die denken dat ze wel even bij ons in het centrum mochten parkeren. Die zetten hun auto er dan neer en lieten hun sleutels achter voor het geval de auto verzet moest worden. Ja leuk dat ze meedachten, maar waar moesten ze die auto dan laten als er een leverancier kwam?
Mooie tijden
O, en er liep ook nog een hond los, dus erg leuk als mensen de poort zelf gingen openmaken
Klein hondje, wist niet eens dat ze kon bijtenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ook lekker aso, wel leuk dat er dan een hond op je af komt iigZou mij iig al afschrikken denk ik..
Nouja, dat maakt niet uit. Het blaftquote:Op woensdag 10 november 2010 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klein hondje, wist niet eens dat ze kon bijten. Maar wel eentje die niet meer terugkwam
.
Florence and the Machine.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef Marco001 het volgende:
het album "lungs", kan ff niet op de bandnaam komen
Doe het zoals ik:quote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Florence and the Machine.
Ik zou op zich ook wel af en toe m'n MP3's in de auto af willen spelen. Maar dat betekent of gaan klooien met een FM-zendertje, waar ik te veel negatieve reacties over lees, of de standaard Renault-radio uit de Clio halen, en daar heb ik dan ook weer geen zin in.
Nou ja, 3FM voldoet ook prima!
Ziet er netjes uit! Ik heb trouwens wel een fm transmitter, en heb die gebruikt toen ik naar Polen toe reed. Werkte prima hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 10:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Doe het zoals ik:
[ afbeelding ]
Ipod aan de cdwisselaar aansluiting. Jouw radio heeft vast ook een aux of een wisselaar-aansluiting?
FM transmitter moet je nooit aan beginnen. Dat is pure bagger.
Nee, maar ik denk dat het te maken heeft met de kou, dat ineens veel lampjes het begeven.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef CasB het volgende:
Ben ik de enige die er last van heeft dat er tegenwoordig veel auto's rondrijden zonder fatsoenlijke verlichting? Als in: 1 van de koplampen werkt niet, of alleen het parkeerlicht( = stadslicht) werkt, mensen die met parkeerlicht rijden, mensen die geen verlichting aan hebben als het schemert/regent/donker is.
Nee hoor! Ik heb dr elke dag last van. Mensen die met groot licht rijden, mensen die met verblindende koplampen rijden, en dan ook nog eens precies in je linkerbuitenspiegel schijnen, omdat ze precies schuin achter je gaan rijden. Net zo vervelend als mensen die geen richting aangeven en mensen die denken dat als ze richting aangeven voorrang hebben, en dus gewoon op goed geluk doorduwen.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef CasB het volgende:
Ben ik de enige die er last van heeft dat er tegenwoordig veel auto's rondrijden zonder fatsoenlijke verlichting? Als in: 1 van de koplampen werkt niet, of alleen het parkeerlicht( = stadslicht) werkt, mensen die met parkeerlicht rijden, mensen die geen verlichting aan hebben als het schemert/regent/donker is.
goed bezigquote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef Goddelijker het volgende:
Winterbanden zitten er onder.
Wel even wennen hoor.
Het rijdt vooral anders omdat de banden smaller en hoger zijn, dus kan iets minder snel de bocht door zonder iets te gaan glijden.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik heb dr elke dag last van. Mensen die met groot licht rijden, mensen die met verblindende koplampen rijden, en dan ook nog eens precies in je linkerbuitenspiegel schijnen, omdat ze precies schuin achter je gaan rijden. Net zo vervelend als mensen die geen richting aangeven en mensen die denken dat als ze richting aangeven voorrang hebben, en dus gewoon op goed geluk doorduwen.
[..]
goed bezig. Rijdt wel wat anders he? Laat het nu maar sneeuwen!
Muziek heb ik uit mn radio + 12 cd wisselaar. Daar zit mn cursus frans in, en spul in als My Chemical romance, Take That, Linkin park, en nog een paar waarvan ik niet op de naam kan komen
Geloof niet dat dat zó veel is. En dat zie je toch ook wel, als 1 koplamp kapot is? Ik check dat altijd even als ik achter een andere auto stil sta.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het te maken heeft met de kou, dat ineens veel lampjes het begeven.
Een goedkoop ding van de, als je wil kan ik je wel de link van dealextreme sturenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:48 schreef JDude het volgende:
@kikooo: Dat ga ik eens even uitzoeken!
@monsterd: Welke heb je?
Tof.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:51 schreef monsterd. het volgende:
Een goedkoop ding van de, als je wil kan ik je wel de link van dealextreme sturen
Ik heb er eentje van belkin, die bevalt me erg goedquote:Op woensdag 10 november 2010 10:48 schreef JDude het volgende:
@monsterd: Welke heb je?
Je merkt het niet altijd.. Ik heb ook toen een dag of 2 rondgereden met een kapotte voorlamp, zonder dat ik het echt door had.. Ik merkte het verschil niet zo goedquote:Op woensdag 10 november 2010 10:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat zó veel is. En dat zie je toch ook wel, als 1 koplamp kapot is? Ik check dat altijd even als ik achter een andere auto stil sta.
Hoe weet je dan dat hij 2 dagen kapot was?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je merkt het niet altijd.. Ik heb ook toen een dag of 2 rondgereden met een kapotte voorlamp, zonder dat ik het echt door had.. Ik merkte het verschil niet zo goed
Vervolgens moet je hem natuurlijk wel vervangen, iets wat veel mensen niet doenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat zó veel is. En dat zie je toch ook wel, als 1 koplamp kapot is? Ik check dat altijd even als ik achter een andere auto stil sta.
Dan straalt je auto niet veel licht uit. Of staan je lampen niet heel goed ingesteld...quote:Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je merkt het niet altijd.. Ik heb ook toen een dag of 2 rondgereden met een kapotte voorlamp, zonder dat ik het echt door had.. Ik merkte het verschil niet zo goed
Dat schat ikquote:Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij 2 dagen kapot was?
Ik reed gewoon niet veel in het donker, en mijn grootlicht deed het wel gewoon. Daarnaast had ik nog nooit eerder meegemaakt dat een lamp kapot was dus had ik het ook niet opgemerkt dat aan 1 zijde het licht niet echt scheen.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan straalt je auto niet veel licht uit. Of staan je lampen niet heel goed ingesteld...
Ja, dat kan ook. Dan valt het inderdaad niet zo op.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik reed gewoon niet veel in het donker, en mijn grootlicht deed het wel gewoon. Daarnaast had ik nog nooit eerder meegemaakt dat een lamp kapot was dus had ik het ook niet opgemerkt dat aan 1 zijde het licht niet echt scheen.
Een collega reed toevallig voor me en die zei het tegen me, die kwam ik wel vaker tegen en eerder hoorde ik er niets over vandaar dat ik denk dat het maar een dagje of 2 heeft geduurd.
Dat wist ik toen ook niet, dat hoorde ik later pasquote:Op woensdag 10 november 2010 11:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Dan valt het inderdaad niet zo op.
Maar dat je grootlicht het nog wel doet is wel logisch hoor.
http://www.dension.com/en/downloads/car-compatibilityquote:Op woensdag 10 november 2010 10:48 schreef JDude het volgende:
Geweldig!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:08 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.autoweek.nl/au(...)mbi-12-TDI-Greenline
Wat een mooi verhaal
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:08 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.autoweek.nl/au(...)mbi-12-TDI-Greenline
Wat een mooi verhaal
Zo, indd! Ik bedoel, weten ze wel niet wie jij bent ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Over dat parkeren kan ik hier, zelfs hier in Raalte ja, ook over meepraten. Ik woon tegenover een basisschool en elke keer rond 8.30 en 15.00 is het raak. De hele straat lijkt zowat te zijn afgezet en alle prive parkeerplaatsen worden ingenomen! Sommigen zijn zelfs zo asociaal om de auto voor m'n huis neer te zetten en er gewoon in te blijven zitten, wachtend op het kind. Blijf dan gewoon aan de straat staan en laat mij gewoon parkeren!
Gewoon even flink toeteren.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Over dat parkeren kan ik hier, zelfs hier in Raalte ja, ook over meepraten. Ik woon tegenover een basisschool en elke keer rond 8.30 en 15.00 is het raak. De hele straat lijkt zowat te zijn afgezet en alle prive parkeerplaatsen worden ingenomen! Sommigen zijn zelfs zo asociaal om de auto voor m'n huis neer te zetten en er gewoon in te blijven zitten, wachtend op het kind. Blijf dan gewoon aan de straat staan en laat mij gewoon parkeren!
Gelukkig heb ik die terror niet. Ik woon ook tegenover een basisschool (wie eigenlijk niet:P) maar die is ligt zo aan een weg dat er gewoon niet geparkeerd kan worden. Auto's kunnen daar haast niet komen. Er is wel een doodlopendestraat in de buurt van die basisscholen maar daar zit ook nog een kinderdag verblijf, dus het is dan soms wel even druk. Gelukkig, bij mijn weten dan parkeren die mensen daar niet super aso. Ze willen alleen nog wel eens superaso de straat uit rijden zonder naar rechts te kijken, maar dat kan overal gebeuren.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, indd! Ik bedoel, weten ze wel niet wie jij bent ofzo![]()
Edit: Kom net thuis, blijkt vaderlief mijn beschadigde bumper te hebben opgepoetst met cockpitspray. Hij bleek toch een beetje gekrast
Ik heb madame zelfs aangesproken en ze vertikte het want ze moest wachten op haar kindquote:
Basisscholen zouden ze buitenaf moeten plaatsenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die terror niet. Ik woon ook tegenover een basisschool (wie eigenlijk niet:P) maar die is ligt zo aan een weg dat er gewoon niet geparkeerd kan worden. Auto's kunnen daar haast niet komen. Er is wel een doodlopendestraat in de buurt van die basisscholen maar daar zit ook nog een kinderdag verblijf, dus het is dan soms wel even druk. Gelukkig, bij mijn weten dan parkeren die mensen daar niet super aso. Ze willen alleen nog wel eens superaso de straat uit rijden zonder naar rechts te kijken, maar dat kan overal gebeuren.
Dan had ik 'm lekker dubbel geparkeerd zodat zij zelf niet weg zou kunnen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Precies!
Ach, hoef je het zelf niet te doen
[..]
Ik heb madame zelfs aangesproken en ze vertikte het want ze moest wachten op haar kind![]()
[..]
Basisscholen zouden ze buitenaf moeten plaatsen
Helaas sta ik dan op de wegquote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan had ik 'm lekker dubbel geparkeerd zodat zij zelf niet weg zou kunnen.
Die heb ik ook in mijn 206quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Een vriend van me heeft vandaag zijn nieuwe suzuki swift opgehaald. Ik zag dat hij van die mooie RVS instaplijsten had en werd een beetje jaloers dat ik die ook niet heb genomen want het ziet er erg sjiek uit.
Heb dus net bij de mitsubishi boer ook een paar (voor en achter) "entry guards" besteld
[ afbeelding ]
Hier tegenover precies hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht waar ik vaak langs ga woont vlak naast een basisschool. Altijd lachen daar rond een uur of drie. Dan gaan we in de slaapkamer boven staan en kunnen we de chaos in de straat overzien. Mensen die de auto schuin op een hoek parkeren zodat er niemand meer langs kan, mensen die de auto aan de zijkant parkeren zodat er - jawel - niemand meer langs kan. Dubbel parkeren, auto's op de stoep. Geweldig. Midden in een woonwijk in een woonerf. En wedden dat minstens de helft van die mensen gewoon in die enorm auto-onvriendelijke wijk woont en alsnog met de auto gaat?
Maar wel allemaal klagen over de vele auto's en het gevaar rond de basisschool hèquote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Parkeren op de meest hinderlijke plekken want ja "het is toch maar even?" om vervolgens uitgebreid te gaan staan beppen met collegamoeders, niet op de kinderen lettend die niet zelden kriskras over de straat heen en weer vliegen![]()
Zoiets had ik ook voor me. We stonden 3 en 4, het wordt groen, iedereen begint alvast te rollen. We rijden stapvoets en de auto voor me blijft dat rijden, terwijl 1 en 2 gewoon lekker optrekkenquote:-Auto die bij het stoplicht eerst optrekt en vervolgens op de rem trapt om een duistere reden waardoor ik natuurlijk nét te laat ben![]()
Het is mooi én functioneel inderdaad. Dat is die 50 euro die het mij gekost heeft wel waard.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:19 schreef Catch_me het volgende:
Ziet er netjes uit ja!
En het heeft ook nog een functie, je hoeft maar 1 x met je hak van je schoen op je dorpel te staan bij instappen en je hebt met een beetje pech een beschadiging.
Hoe is het afgelopen met het rem-verhaal trouwens?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Catch_me het volgende:
Een vriend van me heeft vandaag zijn nieuwe suzuki swift opgehaald. Ik zag dat hij van die mooie RVS instaplijsten had en werd een beetje jaloers dat ik die ook niet heb genomen want het ziet er erg sjiek uit.
Heb dus net bij de mitsubishi boer ook een paar (voor en achter) "entry guards" besteld
[ afbeelding ]
Geen idee of ze dat allemaal doen maar er zit een heel stel tussen dat zich gedraagt alsof de verkeersregels niet gelden rond het begin en einde van de schooltijd in ieder geval. Iedere weldenkende verkeersdeelnemer let bij een school extra op en matigt nog wat snelheid maar als je dan ziet dat er nogal wat moedertjes zijn die zich daar naar gaan gedragen en dus zelf maar nergens meer op letten en erop rekenen dat alles en iedereen zich wel aan hen aanpast erger ik me echt kapot.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar wel allemaal klagen over de vele auto's en het gevaar rond de basisschool hè
Dat gaat weer wat ver vind ik, als mensen zich gewoon een beetje aan de regels houden en proberen om de overlast te minimaliseren kom je al een heel eind.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:04 schreef CasB het volgende:
Hier in het dorp is trouwens een auto(stop)verbod bij scholen geloof ik. Of de kinderen moeten gewoon lopend/fietsend naar school gebracht worden.
Ik zit meestal te switchen tussen radiostations, luister veel naar BNR, als dat te saai wordt of ik me te veel erger aan de ongenuanceerde stellingen die door Joost Eerdmans en collega's worden gelanceerd ga ik meestal wat muziek opzoeken.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo weer thuis
Nog even reageren op muziek in de auto. Als de radio aanstaat heb ik radio Veronica, anders een cd met alternative rock of metal.
Musequote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
CD van Editors, Arctic Monkeys, Muse of The Killers voor de korte afstand. iPod voor de lange afstand![]()
Heb pas wel per ongeluk de file-informatie aangezet op de radio, dat is wel handig
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
CD van Editors, Arctic Monkeys, Muse of The Killers voor de korte afstand. iPod voor de lange afstand![]()
Heb pas wel per ongeluk de file-informatie aangezet op de radio, dat is wel handig
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
Editors, Arctic Monkeys, Muse of The Killers
*klik*quote:Op woensdag 10 november 2010 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Alhoewel ik nooit meer Muse luister
Dat ik t niet meer luister betekend niet dat ik het niet hebquote:
Mooi, hij staat er tussen. Wat was je er ongeveer voor kwijt?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dension.com/en/downloads/car-compatibility
Ik heb een Gateway 100.
Ik denk, ik motiveer je even om het weer te gaan luisteren, ik had het zelf toevallig ook opstaanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat ik t niet meer luister betekend niet dat ik het niet heb.. Heb gewoon veel liever een potje metal in de auto
Ik denk ongeveer 120 euroquote:Op woensdag 10 november 2010 17:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi, hij staat er tussen. Wat was je er ongeveer voor kwijt?
Drowning Pool staat nu hier aan.. Eerste album natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik denk, ik motiveer je even om het weer te gaan luisteren, ik had het zelf toevallig ook opstaan.
Let the bodies hit the floor? Sinner?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Drowning Pool staat nu hier aan.. Eerste album natuurlijk..
Dat album jaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Let the bodies hit the floor? Sinner?
Ik mag 1500 euro aan "onderzoeks" kosten betalen. Vette oplichting maar ja, deels eigen schuld dikke bult enzo.quote:Hoe is het afgelopen met het rem-verhaal trouwens?(of heb ik dat gemist?
)
Ik heb een USB-stick van 4GB en een van 2GB eraan hangen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Cassius het volgende:
Muziek in de auto? 1 GB aan techno-livesets op SD-kaartje
Zwabberende AX-enquote:
Die van onze 206 zijn heel anders... had jij niet ook een airline 206?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn 206
[ afbeelding ]
Deze heb ik later gekocht.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die van onze 206 zijn heel anders... had jij niet ook een airline 206?
De VID heeft de redelijk zeldzame code zwart (zeer zware spits) in de voorspelling staan voor morgenavond. Zal me benieuwen!quote:
Laat maar komen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef JDude het volgende:
[..]
De VID heeft de redelijk zeldzame code zwart (zeer zware spits) in de voorspelling staan voor morgenavond. Zal me benieuwen!
Zolang de Moerdijkbrug maar niet wordt afgesloten. Al moet het daarvoor volgens mij nog wel wat harder waaien dan het morgen gaat doen.quote:
nou, liever niet, moet morgen om 18.45 in Leeuwarden zijn.. normaal ga ik dan om 17.00 weg, maar zal nu misschien maar wat eerder vertrekken..quote:
Kijk eens bij de Halfords, hebben ze wel zoiets..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Hmm, zou die instapstrip ook voor een micra te koop zijn? Is zoiets zelf te monteren? Of is dat gek op een micra?
Ik moest de mijne vastplakken met dubbelzijdig tape, dus zoiets is zeker zelf te monteren.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Hmm, zou die instapstrip ook voor een micra te koop zijn? Is zoiets zelf te monteren? Of is dat gek op een micra?
Ah, zal dadelijk eens kijken bij Halfords op de website danquote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moest de mijne vastplakken met dubbelzijdig tape, dus zoiets is zeker zelf te monteren.
Pedalen wordt nog lastig om aan te komen, of je moet ze via internet of de sloop kopen. Want de dealer mag ze geloof ik niet meer verkopen ivm regels dat er niks veranderd mag worden aan de pedalen (tenminste, dat is het verhaal dat ik een aantal keer gehoord heb bij een Peugeot-dealer).quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef Marco001 het volgende:
tuurlijk wel,
koop gewoon dat ding van de Halfords.. Met een beetje creativiteit..
Hier komen nog ander epedalen, grille(embleemloos), en volgend voorjaar 17" wielen en dan vind ik het wel best... Hooguit nog een facelift voorbumper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |