abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 10:48:11 #26
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88547476
@kikooo: Dat ga ik eens even uitzoeken!

@monsterd: Welke heb je?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 10 november 2010 @ 10:49:22 #27
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88547505
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef CasB het volgende:
Ben ik de enige die er last van heeft dat er tegenwoordig veel auto's rondrijden zonder fatsoenlijke verlichting? Als in: 1 van de koplampen werkt niet, of alleen het parkeerlicht( = stadslicht) werkt, mensen die met parkeerlicht rijden, mensen die geen verlichting aan hebben als het schemert/regent/donker is.
Nee, maar ik denk dat het te maken heeft met de kou, dat ineens veel lampjes het begeven. :P
pi_88547512
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef CasB het volgende:
Ben ik de enige die er last van heeft dat er tegenwoordig veel auto's rondrijden zonder fatsoenlijke verlichting? Als in: 1 van de koplampen werkt niet, of alleen het parkeerlicht( = stadslicht) werkt, mensen die met parkeerlicht rijden, mensen die geen verlichting aan hebben als het schemert/regent/donker is.
Nee hoor! Ik heb dr elke dag last van. Mensen die met groot licht rijden, mensen die met verblindende koplampen rijden, en dan ook nog eens precies in je linkerbuitenspiegel schijnen, omdat ze precies schuin achter je gaan rijden. Net zo vervelend als mensen die geen richting aangeven en mensen die denken dat als ze richting aangeven voorrang hebben, en dus gewoon op goed geluk doorduwen.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef Goddelijker het volgende:
Winterbanden zitten er onder. *O*
Wel even wennen hoor. :D
goed bezig :). Rijdt wel wat anders he? Laat het nu maar sneeuwen! ;)

Muziek heb ik uit mn radio + 12 cd wisselaar. Daar zit mn cursus frans in, en spul in als My Chemical romance, Take That, Linkin park, en nog een paar waarvan ik niet op de naam kan komen :)
  woensdag 10 november 2010 @ 10:50:50 #29
314372 Goddelijker
pi_88547544
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:49 schreef L0we het volgende:

[..]

Nee hoor! Ik heb dr elke dag last van. Mensen die met groot licht rijden, mensen die met verblindende koplampen rijden, en dan ook nog eens precies in je linkerbuitenspiegel schijnen, omdat ze precies schuin achter je gaan rijden. Net zo vervelend als mensen die geen richting aangeven en mensen die denken dat als ze richting aangeven voorrang hebben, en dus gewoon op goed geluk doorduwen.

[..]

goed bezig :). Rijdt wel wat anders he? Laat het nu maar sneeuwen! ;)

Muziek heb ik uit mn radio + 12 cd wisselaar. Daar zit mn cursus frans in, en spul in als My Chemical romance, Take That, Linkin park, en nog een paar waarvan ik niet op de naam kan komen :)
Het rijdt vooral anders omdat de banden smaller en hoger zijn, dus kan iets minder snel de bocht door zonder iets te gaan glijden. :+
pi_88547554
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:49 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk dat het te maken heeft met de kou, dat ineens veel lampjes het begeven. :P
Geloof niet dat dat zó veel is. En dat zie je toch ook wel, als 1 koplamp kapot is? Ik check dat altijd even als ik achter een andere auto stil sta.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:51:48 #31
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88547571
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:48 schreef JDude het volgende:

Een goedkoop ding van de, als je wil kan ik je wel de link van dealextreme sturen ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:52:22 #32
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88547589
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:51 schreef monsterd. het volgende:

Een goedkoop ding van de, als je wil kan ik je wel de link van dealextreme sturen ;)
Tof.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_88547594
quote:

Ik heb er eentje van belkin, die bevalt me erg goed :)
  woensdag 10 november 2010 @ 10:53:24 #34
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88547627
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:51 schreef L0we het volgende:

[..]

Geloof niet dat dat zó veel is. En dat zie je toch ook wel, als 1 koplamp kapot is? Ik check dat altijd even als ik achter een andere auto stil sta.
Je merkt het niet altijd.. Ik heb ook toen een dag of 2 rondgereden met een kapotte voorlamp, zonder dat ik het echt door had.. Ik merkte het verschil niet zo goed :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88547656
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Je merkt het niet altijd.. Ik heb ook toen een dag of 2 rondgereden met een kapotte voorlamp, zonder dat ik het echt door had.. Ik merkte het verschil niet zo goed :{
Hoe weet je dan dat hij 2 dagen kapot was? :+
  woensdag 10 november 2010 @ 10:54:37 #36
314372 Goddelijker
pi_88547671
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:51 schreef L0we het volgende:

[..]

Vervolgens moet je hem natuurlijk wel vervangen, iets wat veel mensen niet doen :')
  woensdag 10 november 2010 @ 10:55:02 #37
314372 Goddelijker
pi_88547679
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dan straalt je auto niet veel licht uit. Of staan je lampen niet heel goed ingesteld...
  woensdag 10 november 2010 @ 10:57:05 #38
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88547729
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef L0we het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat hij 2 dagen kapot was? :+
Dat schat ik :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 10 november 2010 @ 10:58:35 #39
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88547778
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:55 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dan straalt je auto niet veel licht uit. Of staan je lampen niet heel goed ingesteld...
Ik reed gewoon niet veel in het donker, en mijn grootlicht deed het wel gewoon. Daarnaast had ik nog nooit eerder meegemaakt dat een lamp kapot was dus had ik het ook niet opgemerkt dat aan 1 zijde het licht niet echt scheen.

Een collega reed toevallig voor me en die zei het tegen me, die kwam ik wel vaker tegen en eerder hoorde ik er niets over vandaar dat ik denk dat het maar een dagje of 2 heeft geduurd. ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 10 november 2010 @ 11:00:33 #40
314372 Goddelijker
pi_88547827
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik reed gewoon niet veel in het donker, en mijn grootlicht deed het wel gewoon. Daarnaast had ik nog nooit eerder meegemaakt dat een lamp kapot was dus had ik het ook niet opgemerkt dat aan 1 zijde het licht niet echt scheen.

Een collega reed toevallig voor me en die zei het tegen me, die kwam ik wel vaker tegen en eerder hoorde ik er niets over vandaar dat ik denk dat het maar een dagje of 2 heeft geduurd. ;)
Ja, dat kan ook. Dan valt het inderdaad niet zo op.
Maar dat je grootlicht het nog wel doet is wel logisch hoor. ;)
  woensdag 10 november 2010 @ 11:05:49 #41
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88547978
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:00 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook. Dan valt het inderdaad niet zo op.
Maar dat je grootlicht het nog wel doet is wel logisch hoor. ;)
Dat wist ik toen ook niet, dat hoorde ik later pas :P

Ik dacht wat kapot is doet het helemaal niet meer :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 10 november 2010 @ 11:08:20 #42
314372 Goddelijker
pi_88548737
quote:

http://www.dension.com/en/downloads/car-compatibility

:)

Ik heb een Gateway 100.
pi_88548865
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:08 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.autoweek.nl/au(...)mbi-12-TDI-Greenline

Wat een mooi verhaal _O-
Geweldig! :D _O-

" Vadertje tijd is gulzig, maar aan Gonnie heeft hij wel erg veel geknaagd" _O- _O-
pi_88549326
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:08 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.autoweek.nl/au(...)mbi-12-TDI-Greenline

Wat een mooi verhaal _O-
_O-

Ge-ni-aal
pi_88554513
Over dat parkeren kan ik hier, zelfs hier in Raalte ja :'), ook over meepraten. Ik woon tegenover een basisschool en elke keer rond 8.30 en 15.00 is het raak. De hele straat lijkt zowat te zijn afgezet en alle prive parkeerplaatsen worden ingenomen! Sommigen zijn zelfs zo asociaal om de auto voor m'n huis neer te zetten en er gewoon in te blijven zitten, wachtend op het kind. Blijf dan gewoon aan de straat staan en laat mij gewoon parkeren!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 10 november 2010 @ 14:45:50 #47
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88556309
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Over dat parkeren kan ik hier, zelfs hier in Raalte ja :'), ook over meepraten. Ik woon tegenover een basisschool en elke keer rond 8.30 en 15.00 is het raak. De hele straat lijkt zowat te zijn afgezet en alle prive parkeerplaatsen worden ingenomen! Sommigen zijn zelfs zo asociaal om de auto voor m'n huis neer te zetten en er gewoon in te blijven zitten, wachtend op het kind. Blijf dan gewoon aan de straat staan en laat mij gewoon parkeren!
Zo, indd! Ik bedoel, weten ze wel niet wie jij bent ofzo :{w
;)

Edit: Kom net thuis, blijkt vaderlief mijn beschadigde bumper te hebben opgepoetst met cockpitspray. Hij bleek toch een beetje gekrast ;(
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 10 november 2010 @ 14:47:16 #48
314372 Goddelijker
pi_88556359
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Gewoon even flink toeteren.
  woensdag 10 november 2010 @ 15:00:54 #49
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88556883
quote:
Gelukkig heb ik die terror niet. Ik woon ook tegenover een basisschool (wie eigenlijk niet:P) maar die is ligt zo aan een weg dat er gewoon niet geparkeerd kan worden. Auto's kunnen daar haast niet komen. Er is wel een doodlopendestraat in de buurt van die basisscholen maar daar zit ook nog een kinderdag verblijf, dus het is dan soms wel even druk. Gelukkig, bij mijn weten dan parkeren die mensen daar niet super aso. Ze willen alleen nog wel eens superaso de straat uit rijden zonder naar rechts te kijken, maar dat kan overal gebeuren.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88557446
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:45 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zo, indd! Ik bedoel, weten ze wel niet wie jij bent ofzo :{w
;)

Edit: Kom net thuis, blijkt vaderlief mijn beschadigde bumper te hebben opgepoetst met cockpitspray. Hij bleek toch een beetje gekrast ;(
Precies!

Ach, hoef je het zelf niet te doen ;)
quote:
6s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Gewoon even flink toeteren.
Ik heb madame zelfs aangesproken en ze vertikte het want ze moest wachten op haar kind :|W
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik die terror niet. Ik woon ook tegenover een basisschool (wie eigenlijk niet:P) maar die is ligt zo aan een weg dat er gewoon niet geparkeerd kan worden. Auto's kunnen daar haast niet komen. Er is wel een doodlopendestraat in de buurt van die basisscholen maar daar zit ook nog een kinderdag verblijf, dus het is dan soms wel even druk. Gelukkig, bij mijn weten dan parkeren die mensen daar niet super aso. Ze willen alleen nog wel eens superaso de straat uit rijden zonder naar rechts te kijken, maar dat kan overal gebeuren.
Basisscholen zouden ze buitenaf moeten plaatsen :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')