haha, geweldig!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:41 schreef Purdey het volgende:
M'n moeder probeerde het helemaal te gek te maken gister. M'n stuur was enorm koud, en ik had echt pijnlijke vingers van de kou. Zegt ze ineens 'Je kunt van die schapenvachten hoesjes kopen, voor om je stuur!'Dan hoef ik alleen nog maar zo'n stoelzitting te kopen met van die houten kralen, en de oma look is af
Toen ik vanmorgen in de auto zat had ik de ramen even open gezet, was niet handig: Toen ik uitademde kwam er gewoon condens uit m'n mond
Zelfde met een 5je. Het is wat leuk gevormd staal, waar een plasticje overheen zit hier en daar. En das allesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, als je bekijkt dat de achterklep van kunststof is, de deurbekleding zo goed als niks voorstelt en er nergens echt geluidsisolatie zit
auch! Das minder zeg...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik mag 1500 euro aan "onderzoeks" kosten betalen. Vette oplichting maar ja, deels eigen schuld dikke bult enzo.
Had voor dat geld ook een half setje echte big brakes kunnen kopen
Zal van de week als het weer hopelijk wat beter weer is wat foto's laten zien van de wielen nu.
Ach het houd de wind en het meeste water buiten.. De kou niet echtquote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Zelfde met een 5je. Het is wat leuk gevormd staal, waar een plasticje overheen zit hier en daar. En das alles.
Daarom, als de kachel werkt krijg je het nog best wel warm... Die van mij dus nietquote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach het houd de wind en het meeste water buiten.. De kou niet echt
Die kachel word loeiheet bij mij.. Moet m op een gegeven moment gewoon stukje kouder zettenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Daarom, als de kachel werkt krijg je het nog best wel warm... Die van mij dus niet
Die van mij hopelijk ook weer binnenkort! Ik heb een dieseltje, dat koelwater wordt 87 graden, net even wat warmer dan die van een benzineauto. Dan zit je dr lekker warmpjes bij hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die kachel word loeiheet bij mij.. Moet m op een gegeven moment gewoon stukje kouder zetten
Alleen is die net een beetje warm als ik bij het station ben... Is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 11 november 2010 00:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Die van mij hopelijk ook weer binnenkort! Ik heb een dieseltje, dat koelwater wordt 87 graden, net even wat warmer dan die van een benzineauto. Dan zit je dr lekker warmpjes bij hoor!
Dan had je beter kunnen gaan fietsen!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen is die net een beetje warm als ik bij het station ben... Is dan wel weer jammer
En me nat laten regenen? Ben niet helemaal gekquote:Op donderdag 11 november 2010 00:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan had je beter kunnen gaan fietsen!
Daar heb je een punt inderdaad...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En me nat laten regenen? Ben niet helemaal gek
Jammer genoeg kan ik t niet betalen om elke dag met de auto heen en weer te gaan. Kan er best aan wennen namelijk
Kan ik niet ipv OV een kilometervergoeding eisen?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar heb je een punt inderdaad...
Gelukkig verdien ik aan het autorijden als ik voor mn werk onderweg ben.
Das ideaal! Aan kosten heb ik in totaal iets van 10-12 cent per km, ik krijg dr 19. Dat tikt toch wel aan op 2000-2500 zakelijke kilometers per maandquote:Op donderdag 11 november 2010 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Een kilometervergoeding lijkt me ook best lekker
Mijn kachel doet het prima, die is al warm voor ik de straat uit benOngelofelijk voor een auto van 14 jaar
Voor je stage bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan ik niet ipv OV een kilometervergoeding eisen?.. Volgens mij kom ik dan wel aardig uit
Dat was voor mij ook een eerste 'vereiste' voor werk, iets waarbij ik lekker doorbetaald mag rijdenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Das ideaal! Aan kosten heb ik in totaal iets van 10-12 cent per km, ik krijg dr 19. Dat tikt toch wel aan op 2000-2500 zakelijke kilometers per maand
Als mn kachel gefixt is zal hij ook wel weer lekker snel opwarmen, ookal is hij 24 jaar oud
Neuh voor naar school. Stage is maar een klein stukjequote:Op donderdag 11 november 2010 00:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor je stage bedoel je?. Ik wens je veel succes!
Hehe, daar schiet je inderdaad niet heel veel mee op... vind het best wel oke om wat te rijden. Maar gisteravond vond ik het even teveel van het goede, ik zou om 18 uur vanuit Den Haag nog 100 km naar huis moeten rijden, en de volgende morgen weer 100 km rijden om 8:30 weer bij die klant te zijn. Toen heb ik maar een hostel genomen, in de spits ben je net even te lang bezig...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook een eerste 'vereiste' voor werk, iets waarbij ik lekker doorbetaald mag rijdenNu werk ik 5km van huis dus daar zou ik sowieso niks mee opschieten
hehe, dat zou wel heel mooi zijn, als je bij de ib group even je declaratie kan indienenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neuh voor naar school. Stage is maar een klein stukje. Elke dag met de auto naar school is ook zo'n 2000 km per maand.
Ik zou met 19 cent de kilometer wel goed uitkomen iig aan brandstofquote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Hehe, daar schiet je inderdaad niet heel veel mee op... vind het best wel oke om wat te rijden. Maar gisteravond vond ik het even teveel van het goede, ik zou om 18 uur vanuit Den Haag nog 100 km naar huis moeten rijden, en de volgende morgen weer 100 km rijden om 8:30 weer bij die klant te zijn. Toen heb ik maar een hostel genomen, in de spits ben je net even te lang bezig...
[..]
hehe, dat zou wel heel mooi zijn, als je bij de ib group even je declaratie kan indienen
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou met 19 cent de kilometer wel goed uitkomen iig aan brandstof
380 euro.. Moet zeg maar 4 keer tanken als ik het goed doequote:
Als je anders rekent: 1.45 / 0.19 = 7,6 km voor 1 liter benzine. Denk dat je wel iets zuiniger rijdtquote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
380 euro.. Moet zeg maar 4 keer tanken als ik het goed doe.. Kan ik voor 95 euro tanken
.. Kan er V-Power in
Met geluk doe ik het dubbele aantal met een literquote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je anders rekent: 1.45 / 0.19 = 7,6 km voor 1 liter benzine. Denk dat je wel iets zuiniger rijdt.
Helaas zijn dieseltjes niet echt goedkoop te krijgen. Maar ik heb geluk gehad, ik verdien er inderdaad opquote:Op donderdag 11 november 2010 00:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Kzie nu al wel dat je met de juiste auto gewoon geld kan verdienen als je 19 cent per kilometer krijgt.
De duurdere motorrijtuigenbelasting van een goedkoop dieseltje word dan wel gecompenseerd met de zuinigheid en de lagere dieselprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |