Toevallig weet ik dat alledrie de auto's op de foto's van hem zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Geelman het volgende:
Hmm, Ik zou wel een beetje zenuwachtig worden als een van die auto's van mij zou zijn.
Mijn Golf II heeft geen stuurbekrachtiging, dus ik was in het begin 5x aan het steken voordat die auto goed in het parkeervak stond. Nu gaat het een stuk beter.
Autorijden is natuurlijk helemaal geweldig!
omdat ?quote:
Is er niet meer ruimte dan, of vind je het leuk om het zo strak te zetten?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, zo krap als op de foto's staan ze niet altijd, maar 5 cm is een goed gemiddelde
Ik denk om de voorgaande opmerkingen betreft de inparkeerkunsten van de damesquote:
Dat vind ik inderdaad leuk; ik kan het ook met een kraan van 100 Tonquote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is er niet meer ruimte dan, of vind je het leuk om het zo strak te zetten?
Wat voor Amerikaanse(?) auto is dat eigenlijk?
Welnee man; in de TT staat 'parkeerkunsten', daarbij ken ik ook kerels zat die niet kunnen sturenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik denk om de voorgaande opmerkingen betreft de inparkeerkunsten van de dames
Omdat de ander er dan niet in kanquote:
Dat lijkt me idd duidelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Omdat de ander er dan niet in kan
Ja, maar dat kon ik eerst niet weten toen ik zo alleen de foto zagquote:Op woensdag 10 november 2010 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd duidelijk, maar zoals Sjoegerd als zei: het zijn mijn eigen auto's
Als je in mijn fobo had gegluurd had je het gewetenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja, maar dat kon ik eerst niet weten toen ik zo alleen de foto zag
Ik mag toch wel even kijken toch?!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je in mijn fobo had gegluurd had je het geweten
Daar is hij idd voorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik mag toch wel even kijken toch?!(daar issie toch voor?)
Gelukkig maarquote:
Mijn akkefietje is al weer een tijd terugquote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Jee is het vrijdag de 13e vandaagIk had ook al een parkeerprobleempje. Geen schade, wel scheef en dubbel en net naast een lantaarnpaal (wat de reden was dat ik hem maar scheef liet staan)
Dan had ik dus ook al een leesprobleemquote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn akkefietje is al weer een tijd terug.. Toen ik mijn auto nog niet had.
Ik was ook niet echt duidelijk ermeequote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan had ik dus ook al een leesprobleem
Hehe, vooral dat 1.1 plaatje ertussen doet het hemquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt duidelijk ermee..
[ afbeelding ]
Damn gaaf zo... Alleen dan met stalen velgen en in t wit.. Ik wil
Die 1.1tjes zijn nog verrassend vlot hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 23:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Hehe, vooral dat 1.1 plaatje ertussen doet het hem
Oh, dat geloof ik zo. een AX weegt natuurlijk ook helemaal niets.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die 1.1tjes zijn nog verrassend vlot hoor. Wie weet is er ook nog simpel wel meer uit te halen.
Klopt, als je bekijkt dat de achterklep van kunststof is, de deurbekleding zo goed als niks voorstelt en er nergens echt geluidsisolatie zitquote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik zo. een AX weegt natuurlijk ook helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |