Dan heb je de helft voor verzekering, wegenbelasting en onderhoudquote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met geluk doe ik het dubbele aantal met een liter
Peugeot 106 diesel kost anders niet zoveelquote:Op donderdag 11 november 2010 00:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Helaas zijn dieseltjes niet echt goedkoop te krijgen. Maar ik heb geluk gehad, ik verdien er inderdaad op.
Ik heb nu een hoop achterstallig onderhoud ingehaald, dus ik verwacht dat ik de komende tijd nog meer ga verdienen aan de kmvergoeding.
Ik niet, of bijna niet iigquote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou met 19 cent de kilometer wel goed uitkomen iig aan brandstof
Valt wel mee hoor, 57 pk, 95 Nm, op dat gewicht is het best wel leuk hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Peugeot 106 diesel kost anders niet zoveel.. Wel traag als dikke stront maar dat went ook wel
Zelfs met al die factoren erbij hou ik dr aan overquote:Op donderdag 11 november 2010 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik niet, of bijna niet iigen dan hebben we het nog niet eens over bandenslijtage, verzekering, WB en onderhoud, dat zijn de faktoren die iedereen atijd vergeet
Verzekering en MRB moet je sowieso betalen, of je nou rijd of niet. Tel ik dus niet meequote:Op donderdag 11 november 2010 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik niet, of bijna niet iigen dan hebben we het nog niet eens over bandenslijtage, verzekering, WB en onderhoud, dat zijn de faktoren die iedereen atijd vergeet
Dat scheelt dat ik een oud barrel rijdt, hij wordt alleen maar meer waard, met al het onderhoud wat ik er aan doequote:Op donderdag 11 november 2010 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, maar wat ik meer wilde zeggen, is dat je met die 19 ent per kilometer gewoon eigenlijk niet uit de kosten komt .. als je met een nieuwerwetsere mobiel rijdt, komt er ook nog eens afschrijving bij, tikt allemaal aardig aan..
Da's idd het relaxte van een afschrijvingsloos oud hokkie, alleen zit daar wel een grens aan natuurlijk, maar als zo'n ding technisch gewoon OK is, is er niks mis meequote:Op donderdag 11 november 2010 00:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat scheelt dat ik een oud barrel rijdt, hij wordt alleen maar meer waard, met al het onderhoud wat ik er aan doe
Ik heb dus echt nergens last van gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
Nou, ik denk dat iedereen uit voorzorg de auto heeft thuisgelaten. Leek wel vrijdagochtend op de snelweg.
Nu is hij technisch wel oke ja, maar dat heeft eventjes geduurdquote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's idd het relaxte van een afschrijvingsloos oud hokkie, alleen zit daar wel een grens aan natuurlijk, maar als zo'n ding technisch gewoon OK is, is er niks mis mee
Het was inderdaad lekker rustig vanmorgen! Helaas besloten 2 toyota verso's even met mekaar te botsen, dus dat kostte alsnog even wat tijd...quote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
Nou, ik denk dat iedereen uit voorzorg de auto heeft thuisgelaten. Leek wel vrijdagochtend op de snelweg.
Eitje voor mij. op iets meer als 30 euro aan brandstof kom ik een ruime 600 km ver, en als ik heel goed mijn best doe(100 rijden waar 120 mag enzo, dus dat doe ik nooit) zelfs wel 700 km..quote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou met 19 cent de kilometer wel goed uitkomen iig aan brandstof
Het was hier juist belachelijk druk.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
200 Zonder APK is op zich even duur als 260 mét APK.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef Marco001 het volgende:
hmm, grote service is geen 200, maar 260 euro..maar dan wel met gratis APK
nouja, dat is niet anders.
Ik zag 'm gisteren voorbij komen in een Opsporing Verzocht-topic hier jaquote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef Marco001 het volgende:
Dat is dus een zonnebril in het model van zo'n politiebalkje.
Doet die van jou het toch net wat beter dus! Ik moet toch echt 5 minuten onderweg zijn wil dat ding aanspringen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Een kilometervergoeding lijkt me ook best lekker
Mijn kachel doet het prima, die is al warm voor ik de straat uit benOngelofelijk voor een auto van 14 jaar
Bij mij verwarmen alleen de buitenste ventilatoren.. De binnenste 2 (dus zeg maar boven mijn radio etc.) die blijven altijd redelijk koude lucht blazen.. Weet eigenlijk niet of dat zo hoortquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Doet die van jou het toch net wat beter dus! Ik moet toch echt 5 minuten onderweg zijn wil dat ding aanspringen.
Raar.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Bij mij verwarmen alleen de buitenste ventilatoren.. De binnenste 2 (dus zeg maar boven mijn radio etc.) die blijven altijd redelijk koude lucht blazen.. Weet eigenlijk niet of dat zo hoort
Daar heb ik dan geen last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Bij mij verwarmen alleen de buitenste ventilatoren.. De binnenste 2 (dus zeg maar boven mijn radio etc.) die blijven altijd redelijk koude lucht blazen.. Weet eigenlijk niet of dat zo hoort
Okee, dan hoort het dus nietquote:
Ooh dat is wel echt balen.. Die van mij doen het gelukkig na een minuutje ofzo al, ook al is de motor nog koud.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last vanals ze het doen doen ze het wel weer TE goed. Mag 'm altijd wel meer richting koud dan warm blazen. Ze beginnen pas te werken als het motortemperatuurmetertje de lucht in gaat, en dat wil op koude dagen nogal lang duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |