Ajj, das jammerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja zo'n 3 a 4 weken geleden, toen ik heel trots naar huis reed met m'n net aangeschafte macbook. Ding is zojuist een tikje duurder geworden
Wat ben je bang om te slopen dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn wiel kan ik wel zelf verwisselen! Het is meer dat ik niet altijd weet of ik het precies goed doe en per ongeluk iets kapot maak.
Mijn heilige micra? Stel je eens voor dat ik een bout van mijn wiel niet goed aandraai ofzo..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat ben je bang om te slopen dan?
Gelukkig zitten er meer dan één bouten op een wiel.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn heilige micra? Stel je eens voor dat ik een bout van mijn wiel niet goed aandraai ofzo..
Dan vraag ik liever iemand die het in een keer goed doet, dan dat ik het doe omdat ik het niet zo goed durf
Ja maar eentje los brengt wel wat inbalans toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er meer dan één bouten op een wiel.
Lijkt mij wel. Maar ik denk niet dat je het merkt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar eentje los brengt wel wat inbalans toch?
Dat vond haar vriend ookquote:
Kun je alleen maar van lerenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn wiel kan ik wel zelf verwisselen! Het is meer dat ik niet altijd weet of ik het precies goed doe en per ongeluk iets kapot maak.
Jawel, dat merk je wel. Je stuur gaat er van schudden alsof je met een ongebalanceerde band rijdt. Maar het wiel loopt er echt niet ineens af.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Maar ik denk niet dat je het merkt.
Ach, ik mag ook niet klagen hoor, ben zelf ook voorzien van een vriendin.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vond haar vriend ook![]()
[..]
Kun je alleen maar van leren
[..]
Jawel, dat merk je wel. Je stuur gaat er van schudden alsof je met een ongebalanceerde band rijdt. Maar het wiel loopt er echt niet ineens af.
Jaloersquote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, ik mag ook niet klagen hoor, ben zelf ook voorzien van een vriendin.
Niet op die manier jaloersquote:Op donderdag 11 november 2010 23:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Straks is ze heel lelijk.
Jepquote:
Zie bovenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Watistdan?
Ik ben niet zo heel goed met merken en types honden
Evengoed, tof beest
Edit: Zoeentje zou ik dan willen:
[ afbeelding ]
Wat dacht je ervan als je het gewoon zelf eens deed terwijl iemand die er verstand van heeft toekijkt en je tips geeft hoe het goed te doen ?? zelfde als met je olie checken, en evt koelvloeistof, je ruitensproeier moet je toch ook regelmatig vullen, dus als je die kap toch open hebt, trek je meteen de peilstok er ff uit, dat gaat in éne moeite door en is nog geen minuut extra werk; het stelt echt geen kont voorquote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn heilige micra? Stel je eens voor dat ik een bout van mijn wiel niet goed aandraai ofzo..
Dan vraag ik liever iemand die het in een keer goed doet, dan dat ik het doe omdat ik het niet zo goed durf
F5 F5 F5 F5quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je mag wel even naar een foto kijken hoor.
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je mag wel even naar een foto kijken hoor.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik post 'm niet hier natuurlijk.
Ik niet, moge duidelijk zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, ik mag ook niet klagen hoor, ben zelf ook voorzien van een vriendin.
Ja, dat had ik al doorquote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik niet, moge duidelijk zijn
Plaatje van het aankomend lijdend voorwerp?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Echt die skirtset blijft in mijn hoofd hangen.. Bij een witte auto, die zwarte skirts en bumpers. Lijkt me niet eens zo heel verkeerd.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Plaatje van het aankomend lijdend voorwerp?
Owja, dat plaatje heb ik al eens langs zien komen volgens mij, ik vind hem zo wel stoer, maar in het wit weet ik het nog niet .. ik wilde zeggen; bovenste helft van de voorbumper meespuiten, maar dan zit je aan de zijkanten met je wielkastverbreders, dat komt niet mooi uit.. ik denk dat die bumper op een witte érg lomp wordt..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo maar dan ipv rood is hij wit.
Kan altijd nog alles in het wit maken.. Maar wie weet doe ik het ook wel helemaal niet hoor. Die voorbumper alleen zou denk ik ook al wel goed staan. Set gele mistlampen er in voor de Franse sfeerquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Owja, dat plaatje heb ik al eens langs zien komen volgens mij, ik vind hem zo wel stoer, maar in het wit weet ik het nog niet .. ik wilde zeggen; bovenste helft van de voorbumper meespuiten, maar dan zit je aan de zijkanten met je wielkastverbreders, dat komt niet mooi uit.. ik denk dat die bumper op een witte érg lomp wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |