Je bied je aan, dus moeten mensen wel weten wat je aanbied.. en of ze dan geïnteresseerd zijnquote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Nee, je moet me wel een foto sturen
Post jij eerst maar eens een foto bedoelt hij.quote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Nee, je moet me wel een foto sturen
Ik gok een hartslag. Voor Matsoe Matsoe is dat al genoeg.quote:Op zondag 7 november 2010 23:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je bied je aan, dus moeten mensen wel weten wat je aanbied..
Hihi ik geloofde je bijnaquote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry AP, ik heb geen interesse
Geven kun je nog steeds, hard.quote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Sorry, ik ben een gever, geen nemer.
Ik heb geen SOA want ik heb het alleen nog met jongens gedaan die rijke ouders hebben!quote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Nee, dom wicht. Je hebt vast herpes en al die andere ongein. Opbokken met je foetuswerper.
TS is een bekende van A_Aquote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ga toch niet de echte user verraden![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry AP, ik heb geen interesse
Ik ben rijk als oliesheiks maar ben een broedplaats van SOA's, je kan er het Amerikaanse leger mee de pijp uit helpen. Je argument is bullshit, ik steek het in brand.quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Ik heb geen SOA want ik heb het alleen nog met jongens gedaan die rijke ouders hebben!
Post dan eens een pic.quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Michelle17 het volgende:
Wat ondankbaar zijn jullie zeg. Gratis seks. Het is bedoeld als liefdadigheid.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Michelle17 het volgende:
in een staartje is toch sexy?quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Op je hooft natuurlijk. Geen schaamhaar want dat is ouwerwets
?quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Leeftijdsondergrens? Gewoon bij een middelbare school voor het hek gaan staan anders
Oh, in dat geval wil ik er gebruik van maken !quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
Oja, meisjes mogen ook reageren want ik heb laatst gezoend met een meisje en dat was leuk. Je moet wel lang haar hebben.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Michelle17 het volgende:
Troll is obviousquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht al dat het verhaal me bekend voor kwam
Geld winnen via fok
Wel even filmen en op FOK! posten.quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, in dat geval wil ik er gebruik van maken !
Lang haarquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
Oja, meisjes mogen ook reageren want ik heb laatst gezoend met een meisje en dat was leuk. Je moet wel lang haar hebben.
Qua leeftijdquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Ondergrens? Gewoon getrimt of liever kaal.
Stuur me even een PM met foto!quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef Killjoy het volgende:
Klinkt leuk, al wil ik er zelf niks voor hebben, het moet wel leuk zijn voor beiden
quote:Op zondag 7 november 2010 23:30 schreef Michelle17 het volgende:
Ik hou het even kort en wil het niet te langdradig maken, maar ga nu wel vertellen wat na al die tijd mijn doel was hier op fok.
Het zit namelijk zo, ik heb in April dit jaar, mijn relatie beeindigd Ik weet niet wat ik met mijn hormonen moet, en mijn beste vriendin wil er ook niks van weten, zij heeft nogal een conservatieve instelling, en onze omgeving is nou niet bepaald goedgezind als het gaat om een seksbiuddy te zijn/
Nou heb ik 2 vibrators deze houdt ik voor mezelf. Maar ze gaan ook vervelen.
Nu wil ik graag via verschillende seks weggeven, Dus vandaar dit topic ook op Fok!
De user die ik het meest aansprekelijk vindt reageren, krijgt dit bedrag.
Deze vraag stel ik dus op verschillende fora, ook op buitenlandse.
Maar mocht jij mij het beste kunnen overtuigen waarom seks met mij nodig hebt, dan geef ik het weg.
Dit doe ik niet zomaar, je moet wel schoon zijn en niet ouder dan 40. Dus laat van je horen.
PS: ik ben inmiddels 21.
Post jij eens een foto joh.quote:
Laat maar danquote:Op zondag 7 november 2010 23:40 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Of 19. En je moet rijbewijs hebben om me op te halen en terug te brengen!
Oh dan val ik af, ben 18 en heb geen rijbewijs.quote:Op zondag 7 november 2010 23:40 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
Op de brommer, mag dat ook?quote:Op zondag 7 november 2010 23:40 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
O je moet eerst overtuigd worden je wil opgehaald en afgezet worden en je post niet eens een pic.quote:Op zondag 7 november 2010 23:40 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
ik ben 19 met rijbewijs en auto beschikbaarquote:Op zondag 7 november 2010 23:40 schreef Michelle17 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 23:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ben 19 met rijbewijs en auto beschikbaar
Nee meisjes met stijl bieden zich niet gratis aan Fok!quote:
quote:
Ik heb een hele vette scooter hoor. En een duitse helm.quote:
is dat een echte foto of een photoshop ?quote:
Reken er maar niet op TS is een troll.quote:Op zondag 7 november 2010 23:45 schreef Dale. het volgende:
zometeen is dit helemaal geen grap
en heb ik een gratis neukbeurt misgelopen.
Ik breng je wel!quote:Op zondag 7 november 2010 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dan val ik af, ben 18 en heb geen rijbewijs.
Jammer zeg.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
beetje veel smilies zeg kolere....quote:Op zondag 7 november 2010 23:52 schreef kentekenawa het volgende:
wahahahahahaha wat een hobbeltrol![]()
zou toch eerst plaatje willen zien.
paarden heb ik al dus vandaar de wens![]()
![]()
autos ook maar wil geen vrachtwagen![]()
alhoewel ik alle rijbewijzen heb![]()
dus rijden geen probleem![]()
![]()
Ok danquote:Op zondag 7 november 2010 23:52 schreef kentekenawa het volgende:
wahahahahahaha wat een hobbeltrol![]()
zou toch eerst plaatje willen zien.
paarden heb ik al dus vandaar de wens![]()
![]()
autos ook maar wil geen vrachtwagen![]()
alhoewel ik alle rijbewijzen heb![]()
dus rijden geen probleem![]()
![]()
Bestaan die echt ???quote:
Ik ben een ware adonis, dus eigenlijk zou ik aan jou moeten vragen waarom jij denkt seks met mij te mogen hebben... Daarnaast ben ik niet opgewassen tegen mijn mede-fokkers, want als die gasten hier echt werk ervan zouden maken zou je alleen nog maar met een druipende kut achter je pc zitten...quote:Op zondag 7 november 2010 23:30 schreef Michelle17 het volgende:
Ik hou het even kort en wil het niet te langdradig maken, maar ga nu wel vertellen wat na al die tijd mijn doel was hier op fok.
Het zit namelijk zo, ik heb in April dit jaar, mijn relatie beeindigd Ik weet niet wat ik met mijn hormonen moet, en mijn beste vriendin wil er ook niks van weten, zij heeft nogal een conservatieve instelling, en onze omgeving is nou niet bepaald goedgezind als het gaat om een seksbiuddy te zijn/
Nou heb ik 2 vibrators deze houdt ik voor mezelf. Maar ze gaan ook vervelen.
Nu wil ik graag via verschillende seks weggeven, Dus vandaar dit topic ook op Fok!
De user die ik het meest aansprekelijk vindt reageren, krijgt dit bedrag.
Deze vraag stel ik dus op verschillende fora, ook op buitenlandse.
Maar mocht jij mij het beste kunnen overtuigen waarom seks met mij nodig hebt, dan geef ik het weg.
Dit doe ik niet zomaar, je moet wel schoon zijn en niet ouder dan 40. Dus laat van je horen.
PS: ik ben inmiddels 21.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus ik schrik serieus als ik die 2 foto;s bekijk.quote:
Sylvana ben jij het echtquote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Michelle17 het volgende:
Ik heb 1 serieuze PM nu. Die krijgt binnenkort sex
Ik meld me ook aanquote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Michelle17 het volgende:
quote:
He wat jammer...quote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Michelle17 het volgende:
Die linker is wel aanraakbaar trouwens.quote:Op maandag 8 november 2010 00:09 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
[..]
Jezus ik schrik serieus als ik die 2 foto;s bekijk.
Teleurgesteld?quote:Op maandag 8 november 2010 01:33 schreef FOKkû het volgende:
Lemming. Lees beide OP's maar.
Geld winnen via fok
Opkankeren.
Ik stem voor dandybleu.quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb wel intresse ik ben die ene links op de foto ( beetje dronken en aan het feesten )
[ afbeelding ]
ook een manier van klanten werven zeg ik maarquote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Michelle17 het volgende:
k zou je nog nie eens met een tak aan willen rakenquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Michelle17 het volgende:
ze zei schoonquote:
Daar staat een ban op.quote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Morton_Koopa het volgende:
Kun je op wachten, gaat de TS alle PM berichten hier plaatsen om te laten zien hoe belachelijk kansloos ze hier eigenlijk zijn.
idd, dus we hoeven er niet bang voor te zijn.. Allemaal gewoon pic's+adres pm'men en miss "wint" er iemand ^^quote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Morton_Koopa het volgende:
Kun je op wachten, gaat de TS alle PM berichten hier plaatsen om te laten zien hoe belachelijk kansloos ze hier eigenlijk zijn.
Je "wint" vast iets dat niet echt positief is. En als het toch een troll is dan maakt die ban voor de persoon toch niks uit.quote:Op maandag 8 november 2010 16:48 schreef Olment het volgende:
[..]
idd, dus we hoeven er niet bang voor te zijn.. Allemaal gewoon pic's+adres pm'men en miss "wint" er iemand ^^
Je wint een SoA abonnementquote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Je "wint" vast iets dat niet echt positief is. En als het toch een troll is dan maakt die ban voor de persoon toch niks uit.
Of een enkeltje mannelijke verkrachting en een paar jaartjes vermist in een keldertje zitten.quote:
wie's dat?quote:Op maandag 8 november 2010 15:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik dacht meer aan die gozer die alle hoeren afloopt, M_Schoppelt of zoiets. Het is toch crisis en dan kan ie een keer (of meer) wat uitsparen
Wel foto's posten in KPD dan he.quote:Op maandag 8 november 2010 17:55 schreef Michelle17 het volgende:
Vrijdag gaat het gebeuren en dankzij fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |