Bestaan die echt ???quote:

Ik ben een ware adonis, dus eigenlijk zou ik aan jou moeten vragen waarom jij denkt seks met mij te mogen hebben... Daarnaast ben ik niet opgewassen tegen mijn mede-fokkers, want als die gasten hier echt werk ervan zouden maken zou je alleen nog maar met een druipende kut achter je pc zitten...quote:Op zondag 7 november 2010 23:30 schreef Michelle17 het volgende:
Ik hou het even kort en wil het niet te langdradig maken, maar ga nu wel vertellen wat na al die tijd mijn doel was hier op fok.
Het zit namelijk zo, ik heb in April dit jaar, mijn relatie beeindigd Ik weet niet wat ik met mijn hormonen moet, en mijn beste vriendin wil er ook niks van weten, zij heeft nogal een conservatieve instelling, en onze omgeving is nou niet bepaald goedgezind als het gaat om een seksbiuddy te zijn/
Nou heb ik 2 vibrators deze houdt ik voor mezelf. Maar ze gaan ook vervelen.
Nu wil ik graag via verschillende seks weggeven, Dus vandaar dit topic ook op Fok!
De user die ik het meest aansprekelijk vindt reageren, krijgt dit bedrag.
Deze vraag stel ik dus op verschillende fora, ook op buitenlandse.
Maar mocht jij mij het beste kunnen overtuigen waarom seks met mij nodig hebt, dan geef ik het weg.
Dit doe ik niet zomaar, je moet wel schoon zijn en niet ouder dan 40. Dus laat van je horen.
PS: ik ben inmiddels 21.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jezus ik schrik serieus als ik die 2 foto;s bekijk.quote:

Sylvana ben jij het echtquote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Michelle17 het volgende:
Ik heb 1 serieuze PM nu. Die krijgt binnenkort sex

Ik meld me ook aanquote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Michelle17 het volgende:

quote:

He wat jammer...quote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Michelle17 het volgende:

Die linker is wel aanraakbaar trouwens.quote:Op maandag 8 november 2010 00:09 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
[..]
Jezus ik schrik serieus als ik die 2 foto;s bekijk.

Teleurgesteld?quote:Op maandag 8 november 2010 01:33 schreef FOKkû het volgende:
Lemming. Lees beide OP's maar.
Geld winnen via fok
Opkankeren.

Ik stem voor dandybleu.quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb wel intresse ik ben die ene links op de foto ( beetje dronken en aan het feesten )
[ afbeelding ]

ook een manier van klanten werven zeg ik maarquote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Michelle17 het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |