SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]
[spoiler=" Wat is illegaal in Nederland?"] Wapens en alles wat op wa
[ Bericht 60% gewijzigd door monkeybrain op 07-11-2010 23:26:05 ]![]()
Van de week nog 2 LED-zaklampen besteld voor iemand.
Die had de mijne geleend en wilde er meteen 1 hebben. En een vriend van hem ook.![]()
![]()
Jack op msn, toen ging hij al z'n gadgets proberen via de webcam aan je te verkopenquote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hand decoration, protective spray for women, etc.
Had Dion hem niet op msn?
Leeft ie nog op fok of heeft hij (WEER) een ban?quote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dion heeft gesolli bij de Pliesie.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Ik snap niet hoe hij deze oude heeft genomen, want als je die van de wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ChineseWebshopstopic neemt of ''Maak nieuw topic'' doet heb je de goede...quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Blijft lastig heh, tellen![]()
en de goede OP pakken.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Blijft lastig heh, tellen![]()
en de goede OP pakken.
Of goed quoten en een reactie typen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Jack op msn, toen ging hij al z'n gadgets proberen via de webcam aan je te verkopen![]()
[..]![]()
![]()
Wel lekker retro de OP![]()
De krachten van het universum gingen helemaal los door alle klassieke verhalen![]()
![]()
Iemand suggesties voor een toffe gadget die tevens nuttig is ?
Ik wil graag iets kopen maar weet niet wat![]()
![]()
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Als je Dion tegenkomt welquote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is ook érg nuttig natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Android tablet is wel vet, alleen is me net te duur om alleen te kijken of het chill is.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Dat houdt mij dus ook tegen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:43 schreef T_Fuff het volgende:
Android tablet is wel vet, alleen is me net te duur om alleen te kijken of het chill is.![]()
![]()
Niet iedereen wil een overpriced stukje scherm waarbij echt de meest basale dingen (USB-poorten?) ontbreken.quote:Zeker, heb er recent nog een Kanen-headset besteld. Kreeg eerst het verkeerde binnen (5 screenprotectors) maar hij heeft zonder morren een nieuwe opgestuurd, en de screenprotectors mocht ik houden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef monkeybrain het volgende:
Nu we het over Jack hebben, leeft ie nog?
Of heeft hij andere fora gevonden om klanten te vissen![]()
Sinds zijn 2e shop is gesloten (ben de naam zelfs vergeten)hoor ik ook niemand meer iets over "kopen bij Jack". Daarvoor stond de gehele topic vol met zooi gekocht bij Jack.
Heeft er iemand weleens iets besteld bij lighttake?...wut? Ineens staat jouw naam bij de [ me ]-tag? Lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn in een quote...quote:Zal wel een bugje zijn ofzo.
Even in het FB-topic plaatsen ofzoquote:Verder is de OP weer kaput... hoe komt het toch dat als ik Open nieuw deel klik alles in één keer werkt, en dat bij andere mensen niet zo is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
Als ze nou een capacitief scherm hadden, had ik het veel sneller gedaan.quote:
En het feit dat de cpu's allemaal langzamer zijn dan degene die in mijn desire zit i.c.m. met een groter scherm. Ben aan het zoeken naar info over het rooten en flashen van ROM van zo'n tablet, daar zou je nogal wat snelheid mee kunnen winnen.
Wat houdt jou nog meer tegen dan?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
* joepie91kijkt nog eens even hoe me-tags eigenlijk in elkaar zitten op Fok...quote:
Oh wacht, je kan/moet hier uitdrukkelijk aangeven om welke user het gaat. Dacht dat het hier (net als op IRC) gewoon een tag zonder eigenschappen was die je eigen username automatisch pakte
In dat geval, (waarschijnlijk heb je het dus zelf gedaan) negeer bovenstaande onzin over bugs enzo... want dat kan helemaal niet hier
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Dat het ongebruikt in een hoekje blijft liggen en eens in de week een uurtje gebruikt wordt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Als ze nou een capacitief scherm hadden, had ik het veel sneller gedaan.
En het feit dat de cpu's allemaal langzamer zijn dan degene die in mijn desire zit i.c.m. met een groter scherm. Ben aan het zoeken naar info over het rooten en flashen van ROM van zo'n tablet, daar zou je nogal wat snelheid mee kunnen winnen.
Wat houdt jou nog meer tegen dan?![]()
![]()
Ik had er niks aan veranderd zover ik weet.quote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef joepie91 het volgende:
[..]
* joepie91kijkt nog eens even hoe me-tags eigenlijk in elkaar zitten op Fok...
Oh wacht, je kan/moet hier uitdrukkelijk aangeven om welke user het gaat. Dacht dat het hier (net als op IRC) gewoon een tag zonder eigenschappen was die je eigen username automatisch pakte
In dat geval, (waarschijnlijk heb je het dus zelf gedaan) negeer bovenstaande onzin over bugs enzo... want dat kan helemaal niet hier
Maar het zal wel.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 00:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik had er niks aan veranderd zover ik weet.
Maar het zal wel.
Snap je wat ik bedoel?
* joepie91 test dat ook even uit
EDIT: Verrek! Als je op / me klikt in de toolbar krijg je zo'n [ me ]-tag. Waarschijnlijk ligt daar het verschil. Als je dus iemand quote die / me heeft gebruikt, wordt zijn username in zijn post vervangen door de jouwe, terwijl dat bij [ me ] niet zo is. Vaag.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Topic gaat snel vol zois dit niet iets voor in het test topic?
Of moeten we snel naar topic 200?76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Ja, lijkt me ook. Zal morgen wel even een BUG-topicje maken.quote:Op maandag 8 november 2010 01:13 schreef Semmm het volgende:
Topic gaat snel vol zois dit niet iets voor in het test topic?:)
On-topic: interessante dingen waar mensen op zoeken op ChinaCheep... Ik zie heel bijzondere dingen in mijn access logs
Twee keer je post editen... waarvan één keer voor je PI... dat is wel heel erg hoor...
valt best mee hoor, was trouwens wel komisch, ik zocht iets, en kreeg op DX een paar uggs te zien, en na aanklikken kreeg ik een dual-shock controller pagina en waren de uggs nergens te zien.
ik zocht op totaal iets anders dan de controller en de laarzen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik weet het... om de een of andere vreemde reden kloppen de afbeeldingen niet altijd met de producten. Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe dat nou precies zit.quote:Op maandag 8 november 2010 01:50 schreef mickeyD het volgende:
valt best mee hoor, was trouwens wel komisch, ik zocht iets, en kreeg op DX een paar uggs te zien, en na aanklikken kreeg ik een dual-shock controller pagina en waren de uggs nergens te zien.
ik zocht op totaal iets anders dan de controller en de laarzen.
.. waar zocht je dan trouwens op, dat je die controller vond?
hey jongens, kan iemand me nog helpen om een lampje te vinden voor in de 12 volt aasluiting (cigarettenaansteker) in de auto?![]()
Zoek op ebay gewoon op car cigarette light en daar zijn ze al.quote:Op maandag 8 november 2010 09:06 schreef karinaatje1 het volgende:
hey jongens, kan iemand me nog helpen om een lampje te vinden voor in de 12 volt aasluiting (cigarettenaansteker) in de auto?![]()
ja, dat weet ik ff niet meer, ik probeerde zoveel mogelijk hits te krijgen van diverse sites, maar kreeg veel van dinodirectquote:Op maandag 8 november 2010 01:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik weet het... om de een of andere vreemde reden kloppen de afbeeldingen niet altijd met de producten. Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe dat nou precies zit.
.. waar zocht je dan trouwens op, dat je die controller vond?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Nou nou, de OP is nogsteeds niet goed zo voglends mij
Heb net ff gecontroleerd en de code op de Wiki klopt, ff opnieuw je post editen aub. Anders kunnen we newbies niet naar de OP verwijzen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Klopt, komt omdat DinoDirect nogal een... groot assortiment heeftquote:Op maandag 8 november 2010 11:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, dat weet ik ff niet meer, ik probeerde zoveel mogelijk hits te krijgen van diverse sites, maar kreeg veel van dinodirect
Verder zijn ze bepaald niet zo goedkoop als de andere shops... maar goed.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
nee ze zijn zelfs rete duur.. op een artikel bij DX van $5 vragen ze bij dino gewoon $9,40
das niet grappig meer..
t was trouwens (DX) pakketjes dag vandaag, alleen heb de postbode gemist!
heb een briefje in de bus dat t morgen af te halen is na 13u.
nog 2 te gaan (waarvan er 1 HK nog niet uit is, en 1 al wel onderweg is)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
mijn paypall saldo staat in de min ??? hoe komt dat, ik heb al heel veel dingen betaalt met paypall maar dit is mij nog nooit overkomen...
![]()
Ik wacht al 1,5 maand op me pakketje. Kijk ik bij me track code, left hongkong for its destination on 29 okt. Pff 5 oktober gekocht, 15 oktober verstuurd. 14 dagen later pas uit hongkong!![]()
weer pakketje gehad van dx eindelijk na 1,5 maand maar ze zijn er.
er zaten aanstekers horloge en wat andere meukBAM dit is 3KB![]()
afgeketste automatische incasso?quote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef Sanchos het volgende:
mijn paypall saldo staat in de min ??? hoe komt dat, ik heb al heel veel dingen betaalt met paypall maar dit is mij nog nooit overkomen...
![]()
Dat zou een optie moeten zijn...quote:Op maandag 8 november 2010 14:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
afgeketste automatische incasso?![]()
trouwens weet iemand nog een goedkope site voor erotische speeltjes?
via dx word je naar hun dochtersite doorverwezen maar wellicht dat er andere opties zijn![]()
![]()
ik zou er ver van blijven, dat rubber uit china zitten mogelijk kankerverwekkende weekmakers in.
lekker in nederland in de shop halen of online aanschaffen.
lees dit ff door zou ik zeggen
http://nl.wikipedia.org/wiki/SeksspeeltjeLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ah, vandaar dat mijn moeder vorige week is overledenquote:Op maandag 8 november 2010 15:30 schreef mickeyD het volgende:
ik zou er ver van blijven, dat rubber uit china zitten mogelijk kankerverwekkende weekmakers in.![]()
ja, daar zou ik ook grapjes over maken iddLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
hihahahwaw !!! wat een grapquote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat mijn moeder vorige week is overleden![]()
gister mijn epad en 2 stylussjes besteld bij BIC nu al verzonden!!!![]()
Ik heb voor het eerst een fototje van het pakket bij BIC in mijn orderstatus staan. Wat betekend dat? Is dat omdat het een duurder pakketje is? >$10
Alleen het gekregen trackingnummer werkt niet op de site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0![]()
Ik heb een paar knoopcelbatterijen besteld van een euro ofzo, en ook daarvan stond er netjes een foto in het orderoverzicht. Was bij mijn vorige bestelling (een gamepad van 4,50 euro) ook het geval. Dus volgens mij doen ze dat bij alles gewoon.quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor het eerst een fototje van het pakket bij BIC in mijn orderstatus staan. Wat betekend dat? Is dat omdat het een duurder pakketje is? >$10
Alleen het gekregen trackingnummer werkt niet op de site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Trackingnummer werkt meestal pas na een dag of 1-2, dan moet hij nog ingevoerd wordenquote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef UncleSam het volgende:
Alleen het gekregen trackingnummer werkt niet op de site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
hoe komt het eigenlijk dat dealextreme zo langzaam leveren?
zijn ze aan het failliet gaan of is er iets anders mis ?![]()
onee, ik krijg een flashback over dat DX failliet isquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef dustinoo het volgende:
zijn ze aan het failliet gaan of is er iets anders mis ?![]()
![]()
Lightake is ook langzaam zeg, 21/10 een 4GB SD kaartje besteld, nog niet ontvangen. Iets wat ik op de 28/10 hebt besteld bij BIC heb ik al wel binnen.
![]()
Er staat een mooi knopje "Forum" op DealExtreme waaronder alles uitgelegd wordt.quote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef dustinoo het volgende:
zijn ze aan het failliet gaan of is er iets anders mis ?
Samenvatting: DX groeit te snel, steeds meer orders, niet genoeg personeel, groei is niet bij te houden.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
op tradetang zijn ze weer heerlijk vlot, mn order is al shipped
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hehe als we daar maar niet mee verder gaanquote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
onee, ik krijg een flashback over dat DX failliet is![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
onee, ik krijg een flashback over dat DX failliet is
DX verstuurt tijdelijk naar bepaalde landen, waaronder Nederland, met China Post i.p.v. Hong Kong Air Mail om de achterstand bij te werken.![]()
Ja ze zijn de laatste orders aan het verwerken en gaan op kleinere schaal verderquote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef mtchel112 het volgende:
maareh, is DX nou failliet? Zoiets hoorde ik
Ja.![]()
YESSS, bestellen maar!!quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
DX verstuurt tijdelijk naar bepaalde landen, waaronder Nederland, met China Post i.p.v. Hong Kong Air Mail om de achterstand bij te werken.
Nog leuke gadgets bij DX?![]()
chinapost betekent dus sneller?quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
YESSS, bestellen maar!!
Nog leuke gadgets bij DX?![]()
China Post heeft ook vertraging zegt een verkoop chinees tegen mij op msn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
DX verstuurt tijdelijk naar bepaalde landen, waaronder Nederland, met China Post i.p.v. Hong Kong Air Mail om de achterstand bij te werken.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
HK Postquote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef mtchel112 het volgende:
waarmee verstuurd buyuncoins eigenlijk76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Mijn heli is na 2 week binnen gekomen met chinapost, mijn pakketjes van een maand geleden met HK post nog steeds niet binnen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
chinapost betekent dus sneller?
Ik denk eht wel dus![]()
![]()
Zeg BIC tegen mij dat ik de klacht moet veranderen van "niet ontvangen" naar blanco reden anders kunnen ze niet gedeeltelijk refunden.
Ik kan verder niks vinden over het veranderen van een klacht, lijkt me ook niet logisch ivm gerommel.
Ook kan ik de klacht verwijderen en vervolgens krijg ik EREWOORD mijn geld terug![]()
Wat nu? Dat erewoord vind ik als Nederlander niet zo boeiend![]()
![]()
Als ik mijn pakketje van BIC overmorgen nog niet heb mag ik ook een klacht aanmakenquote:Op maandag 8 november 2010 18:34 schreef monkeybrain het volgende:
Zeg BIC tegen mij dat ik de klacht moet veranderen van "niet ontvangen" naar blanco reden anders kunnen ze niet gedeeltelijk refunden.
Ik kan verder niks vinden over het veranderen van een klacht, lijkt me ook niet logisch ivm gerommel.
Ook kan ik de klacht verwijderen en vervolgens krijg ik EREWOORD mijn geld terug![]()
Wat nu? Dat erewoord vind ik als Nederlander niet zo boeiend![]()
![]()
10%ebay110 en recommender: e-gatequote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat zijn de huidige kortingscodes bij BIC?![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Loll het volgende:
Dx op kleine schaal verder? Wat houdt dat in?![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
10%ebay110 en recommender: e-gate![]()
![]()
die heb ik bij budgetgadgets.com gekocht voor mn nokia 6600 (BL-5C)quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef mtchel112 het volgende:
ik wil n accu voor mn nokia 5800 kopen, titel staat oem, betrouwbaar?
werkt perfect en nog een nokia hologram dr op ook
mn telefoon is nog niet ontploftLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
ben ik nmlk beetje bang voor:pquote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef mickeyD het volgende:
[..]
die heb ik bij budgetgadgets.com gekocht voor mn nokia 6600 (BL-5C)
werkt perfect en nog een nokia hologram dr op ook
mn telefoon is nog niet ontploft![]()
Ik had ook al een aantal dingen gelezen dat ze via Singapore verstuurden...quote:
Verder is mijn DX-pakketje vandaag ook verzonden.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ontploffende batterijen heeft meer te maken met het type (bijvoorbeeld die helicopterbatterijen die onveilig zijn) of overcharging, iets wat met een Nokia-telefoon waarschijnlijk niet gebeurt omdat daar de overcharging-beveiliging in de telefoon zelf zit, en niet in de accu (althans, dat was bij de oudere modellen zo).quote:ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
dus hele kleine ontploffingskans?quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ontploffende batterijen heeft meer te maken met het type (bijvoorbeeld die helicopterbatterijen die onveilig zijn) of overcharging, iets wat met een Nokia-telefoon waarschijnlijk niet gebeurt omdat daar de overcharging-beveiliging in de telefoon zelf zit, en niet in de accu (althans, dat was bij de oudere modellen zo).![]()
Ik vermoed van wel. Voor de zekerheid kun je even op internet opzoeken of je type telefoon het laadcircuit en de overlaadbeveiliging in de accu of in de telefoon zelf heeft zitten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dus hele kleine ontploffingskans?
EDIT: Wtf is er met Fok! aan de hand? Forum gedraagt zich echt heel vreemd...
Dat verhaal (enkele gevallen) is jaren terug vaak in de media verschenen, ook van merk batterijen. Sindsdien is iedereen helemaal nerveus maar als je even logisch nadenkt... hoeveel batterijen worden er in de wereld gebruikt?quote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dus hele kleine ontploffingskans?![]()
Angst om niks![]()
![]()
mijn heli lijkt altijd leeg te zijn op de 1 of andere manier, Na een halve minuut daalt ie en daarna stopt ie, ook als ie helemaal opgeladen is, zou dit de accu kunnen zijn? Rotding dat eht isquote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat verhaal (enkele gevallen) is jaren terug vaak in de media verschenen, ook van merk batterijen. Sindsdien is iedereen helemaal nerveus maar als je even logisch nadenkt... hoeveel batterijen worden er in de wereld gebruikt?![]()
Angst om niks![]()
![]()
De heli is niet gemaakt om er op te gaan zitten. Als je er vanaf gaat, kan 'ie uren mee!quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn heli lijkt altijd leeg te zijn op de 1 of andere manier, Na een halve minuut daalt ie en daarna stopt ie, ook als ie helemaal opgeladen is, zou dit de accu kunnen zijn? Rotding dat eht isOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
ik had mijn heli binnen 2 uur geslooptquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn heli lijkt altijd leeg te zijn op de 1 of andere manier, Na een halve minuut daalt ie en daarna stopt ie, ook als ie helemaal opgeladen is, zou dit de accu kunnen zijn? Rotding dat eht is
(vloog hemsteeds tegen mijn broertje op)
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef bularax het volgende:
[..]
De heli is niet gemaakt om er op te gaan zitten. Als je er vanaf gaat, kan 'ie uren mee!, Ik doe er echt geen rare dingen mee :'
)Bij mij zijn er wel een aantal dingen gebroken maar de meest essentiele onderdelen zijn nog heelquote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef janineversloot het volgende:
[..]
ik had mijn heli binnen 2 uur gesloopt
(vloog hemsteeds tegen mijn broertje op)
![]()
![]()
binnekort maar is 2 accu's n nog stylus en n charger kopen kost geen drol!quote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat verhaal (enkele gevallen) is jaren terug vaak in de media verschenen, ook van merk batterijen. Sindsdien is iedereen helemaal nerveus maar als je even logisch nadenkt... hoeveel batterijen worden er in de wereld gebruikt?![]()
Angst om niks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: