Jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:14 schreef gers het volgende:
[..]
of dat jack hier zijn spullen kwam spammen/slijten
en hoe die dan probeerde paypal te misleidenquote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja
En dat de shop van Jack voor de zoveelste keer gesloten was door namaak, pepperspray etc.
Ja!quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef gers het volgende:
[..]
en hoe die dan probeerde paypal te misleiden
Herkenbaarquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn eerste bestelling was een cover voor m'n telefoon en van die color nutrient pearls, sindsdien zeg ik bij alles: Buh, dat kan veel goedkoper uit Hong Kong
idd ik kan bijna niks meer kopen in nederland omdat ik weet dat het in china/hong kong goedkoper isquote:
Hier net zo.quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef joepie91 het volgende:
Wow, de nostalgie
Verder, inderdaad jammer dat er weinig echte gadgets meer zijn.
EDIT: De eerste keer dat ik DealExtreme bezocht... als een kind in een snoepwinkel! Ik heb úúúren rond zitten bladeren in alle categorieen, steeds versteld staand van hoe goedkóóp alles kon zijn
Toen twee stylussen voor de DS besteld als testje, om te zien of dingen echt aankwamen... en vanaf toen was het raak
eBay.quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Loll het volgende:
[..]
ik ook weet iemand waar ik goedkoop alle smaken kool aid kan kopen?
ebayquote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Loll het volgende:
[..]
zoals?:pquote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
Weet je wat ook erg is? Dat ik tegenwoordig fulltime werk.
Dus dan koop je al snel duurdere gadgets.
neem dan een ipadquote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat ik er al een week over nadenk om een tablet of een multimedia-tablet te kopen.
maar ipad ziet er wel geil uitquote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind 500 euro gewoon teveel daarvoor.
wat is er met kool aid, zo lekker, wat mis ik?quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Loll het volgende:
[..]
maurice de hond: ik zeg, doen!quote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat ik er al een week over nadenk om een tablet of een multimedia-tablet te kopen.
Ik heb 2 pakketjes van eind 9e maand, die zijn niet te tracken met HKP.quote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef Loll het volgende:
Thnx iedereen. Idd. Veel van dat spul daar. Nu nog wachten op die stomme pakkjes. Staat er op 6 okt. Shipped niet dus die meuk is pas eergisteren het vliegtuig gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |