Dat zou een optie moeten zijn...quote:Op maandag 8 november 2010 14:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
afgeketste automatische incasso?
Ah, vandaar dat mijn moeder vorige week is overledenquote:Op maandag 8 november 2010 15:30 schreef mickeyD het volgende:
ik zou er ver van blijven, dat rubber uit china zitten mogelijk kankerverwekkende weekmakers in.
hihahahwaw !!! wat een grapquote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat mijn moeder vorige week is overleden![]()
Ik heb een paar knoopcelbatterijen besteld van een euro ofzo, en ook daarvan stond er netjes een foto in het orderoverzicht. Was bij mijn vorige bestelling (een gamepad van 4,50 euro) ook het geval. Dus volgens mij doen ze dat bij alles gewoon.quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor het eerst een fototje van het pakket bij BIC in mijn orderstatus staan. Wat betekend dat? Is dat omdat het een duurder pakketje is? >$10
Alleen het gekregen trackingnummer werkt niet op de site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Trackingnummer werkt meestal pas na een dag of 1-2, dan moet hij nog ingevoerd wordenquote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor het eerst een fototje van het pakket bij BIC in mijn orderstatus staan. Wat betekend dat? Is dat omdat het een duurder pakketje is? >$10
Alleen het gekregen trackingnummer werkt niet op de site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
onee, ik krijg een flashback over dat DX failliet isquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef dustinoo het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat dealextreme zo langzaam leveren?
zijn ze aan het failliet gaan of is er iets anders mis ?
Er staat een mooi knopje "Forum" op DealExtreme waaronder alles uitgelegd wordt.quote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef dustinoo het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat dealextreme zo langzaam leveren?
zijn ze aan het failliet gaan of is er iets anders mis ?
Hehe als we daar maar niet mee verder gaanquote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
onee, ik krijg een flashback over dat DX failliet is
quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
onee, ik krijg een flashback over dat DX failliet is
Ja ze zijn de laatste orders aan het verwerken en gaan op kleinere schaal verderquote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef mtchel112 het volgende:
maareh, is DX nou failliet? Zoiets hoorde ik
YESSS, bestellen maar!!quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
DX verstuurt tijdelijk naar bepaalde landen, waaronder Nederland, met China Post i.p.v. Hong Kong Air Mail om de achterstand bij te werken.
chinapost betekent dus sneller?quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
YESSS, bestellen maar!!
Nog leuke gadgets bij DX?
China Post heeft ook vertraging zegt een verkoop chinees tegen mij op msn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
DX verstuurt tijdelijk naar bepaalde landen, waaronder Nederland, met China Post i.p.v. Hong Kong Air Mail om de achterstand bij te werken.
HK Postquote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef mtchel112 het volgende:
waarmee verstuurd buyuncoins eigenlijk
Mijn heli is na 2 week binnen gekomen met chinapost, mijn pakketjes van een maand geleden met HK post nog steeds niet binnen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
chinapost betekent dus sneller?
Als ik mijn pakketje van BIC overmorgen nog niet heb mag ik ook een klacht aanmakenquote:Op maandag 8 november 2010 18:34 schreef monkeybrain het volgende:
Zeg BIC tegen mij dat ik de klacht moet veranderen van "niet ontvangen" naar blanco reden anders kunnen ze niet gedeeltelijk refunden.
Ik kan verder niks vinden over het veranderen van een klacht, lijkt me ook niet logisch ivm gerommel.
Ook kan ik de klacht verwijderen en vervolgens krijg ik EREWOORD mijn geld terug![]()
Wat nu? Dat erewoord vind ik als Nederlander niet zo boeiend
10%ebay110 en recommender: e-gatequote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat zijn de huidige kortingscodes bij BIC?
quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Loll het volgende:
Dx op kleine schaal verder? Wat houdt dat in?
Thanksquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
10%ebay110 en recommender: e-gate
die heb ik bij budgetgadgets.com gekocht voor mn nokia 6600 (BL-5C)quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef mtchel112 het volgende:
ik wil n accu voor mn nokia 5800 kopen, titel staat oem, betrouwbaar?
ben ik nmlk beetje bang voor:pquote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef mickeyD het volgende:
[..]
die heb ik bij budgetgadgets.com gekocht voor mn nokia 6600 (BL-5C)
werkt perfect en nog een nokia hologram dr op ook
mn telefoon is nog niet ontploft
Ik had ook al een aantal dingen gelezen dat ze via Singapore verstuurden...quote:
Ontploffende batterijen heeft meer te maken met het type (bijvoorbeeld die helicopterbatterijen die onveilig zijn) of overcharging, iets wat met een Nokia-telefoon waarschijnlijk niet gebeurt omdat daar de overcharging-beveiliging in de telefoon zelf zit, en niet in de accu (althans, dat was bij de oudere modellen zo).quote:
dus hele kleine ontploffingskans?quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ontploffende batterijen heeft meer te maken met het type (bijvoorbeeld die helicopterbatterijen die onveilig zijn) of overcharging, iets wat met een Nokia-telefoon waarschijnlijk niet gebeurt omdat daar de overcharging-beveiliging in de telefoon zelf zit, en niet in de accu (althans, dat was bij de oudere modellen zo).
Ik vermoed van wel. Voor de zekerheid kun je even op internet opzoeken of je type telefoon het laadcircuit en de overlaadbeveiliging in de accu of in de telefoon zelf heeft zitten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dus hele kleine ontploffingskans?
Dat verhaal (enkele gevallen) is jaren terug vaak in de media verschenen, ook van merk batterijen. Sindsdien is iedereen helemaal nerveus maar als je even logisch nadenkt... hoeveel batterijen worden er in de wereld gebruikt?quote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dus hele kleine ontploffingskans?
mijn heli lijkt altijd leeg te zijn op de 1 of andere manier, Na een halve minuut daalt ie en daarna stopt ie, ook als ie helemaal opgeladen is, zou dit de accu kunnen zijn? Rotding dat eht isquote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat verhaal (enkele gevallen) is jaren terug vaak in de media verschenen, ook van merk batterijen. Sindsdien is iedereen helemaal nerveus maar als je even logisch nadenkt... hoeveel batterijen worden er in de wereld gebruikt?![]()
Angst om niks
De heli is niet gemaakt om er op te gaan zitten. Als je er vanaf gaat, kan 'ie uren mee!quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn heli lijkt altijd leeg te zijn op de 1 of andere manier, Na een halve minuut daalt ie en daarna stopt ie, ook als ie helemaal opgeladen is, zou dit de accu kunnen zijn? Rotding dat eht is
ik had mijn heli binnen 2 uur geslooptquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn heli lijkt altijd leeg te zijn op de 1 of andere manier, Na een halve minuut daalt ie en daarna stopt ie, ook als ie helemaal opgeladen is, zou dit de accu kunnen zijn? Rotding dat eht is
quote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef bularax het volgende:
[..]
De heli is niet gemaakt om er op te gaan zitten. Als je er vanaf gaat, kan 'ie uren mee!
)Bij mij zijn er wel een aantal dingen gebroken maar de meest essentiele onderdelen zijn nog heelquote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef janineversloot het volgende:
[..]
ik had mijn heli binnen 2 uur gesloopt
(vloog hemsteeds tegen mijn broertje op)
binnekort maar is 2 accu's n nog stylus en n charger kopen kost geen drol!quote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat verhaal (enkele gevallen) is jaren terug vaak in de media verschenen, ook van merk batterijen. Sindsdien is iedereen helemaal nerveus maar als je even logisch nadenkt... hoeveel batterijen worden er in de wereld gebruikt?![]()
Angst om niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |