Dat zou een optie moeten zijn...quote:Op maandag 8 november 2010 14:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
afgeketste automatische incasso?
Ah, vandaar dat mijn moeder vorige week is overledenquote:Op maandag 8 november 2010 15:30 schreef mickeyD het volgende:
ik zou er ver van blijven, dat rubber uit china zitten mogelijk kankerverwekkende weekmakers in.
hihahahwaw !!! wat een grapquote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat mijn moeder vorige week is overleden![]()
Ik heb een paar knoopcelbatterijen besteld van een euro ofzo, en ook daarvan stond er netjes een foto in het orderoverzicht. Was bij mijn vorige bestelling (een gamepad van 4,50 euro) ook het geval. Dus volgens mij doen ze dat bij alles gewoon.quote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor het eerst een fototje van het pakket bij BIC in mijn orderstatus staan. Wat betekend dat? Is dat omdat het een duurder pakketje is? >$10
Alleen het gekregen trackingnummer werkt niet op de site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Trackingnummer werkt meestal pas na een dag of 1-2, dan moet hij nog ingevoerd wordenquote:Op maandag 8 november 2010 16:12 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor het eerst een fototje van het pakket bij BIC in mijn orderstatus staan. Wat betekend dat? Is dat omdat het een duurder pakketje is? >$10
Alleen het gekregen trackingnummer werkt niet op de site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
onee, ik krijg een flashback over dat DX failliet isquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef dustinoo het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat dealextreme zo langzaam leveren?
zijn ze aan het failliet gaan of is er iets anders mis ?
Er staat een mooi knopje "Forum" op DealExtreme waaronder alles uitgelegd wordt.quote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef dustinoo het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat dealextreme zo langzaam leveren?
zijn ze aan het failliet gaan of is er iets anders mis ?
Hehe als we daar maar niet mee verder gaanquote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
onee, ik krijg een flashback over dat DX failliet is
quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
onee, ik krijg een flashback over dat DX failliet is
Ja ze zijn de laatste orders aan het verwerken en gaan op kleinere schaal verderquote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef mtchel112 het volgende:
maareh, is DX nou failliet? Zoiets hoorde ik
YESSS, bestellen maar!!quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
DX verstuurt tijdelijk naar bepaalde landen, waaronder Nederland, met China Post i.p.v. Hong Kong Air Mail om de achterstand bij te werken.
chinapost betekent dus sneller?quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
YESSS, bestellen maar!!
Nog leuke gadgets bij DX?
China Post heeft ook vertraging zegt een verkoop chinees tegen mij op msn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef RacerDKB het volgende:
DX verstuurt tijdelijk naar bepaalde landen, waaronder Nederland, met China Post i.p.v. Hong Kong Air Mail om de achterstand bij te werken.
HK Postquote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef mtchel112 het volgende:
waarmee verstuurd buyuncoins eigenlijk
Mijn heli is na 2 week binnen gekomen met chinapost, mijn pakketjes van een maand geleden met HK post nog steeds niet binnen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
chinapost betekent dus sneller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |