Als ze nou een capacitief scherm hadden, had ik het veel sneller gedaan.quote:
* joepie91kijkt nog eens even hoe me-tags eigenlijk in elkaar zitten op Fok...quote:
Dat het ongebruikt in een hoekje blijft liggen en eens in de week een uurtje gebruikt wordt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Als ze nou een capacitief scherm hadden, had ik het veel sneller gedaan.
En het feit dat de cpu's allemaal langzamer zijn dan degene die in mijn desire zit i.c.m. met een groter scherm. Ben aan het zoeken naar info over het rooten en flashen van ROM van zo'n tablet, daar zou je nogal wat snelheid mee kunnen winnen.
Wat houdt jou nog meer tegen dan?
Ik had er niks aan veranderd zover ik weet.quote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef joepie91 het volgende:
[..]
* joepie91kijkt nog eens even hoe me-tags eigenlijk in elkaar zitten op Fok...
Oh wacht, je kan/moet hier uitdrukkelijk aangeven om welke user het gaat. Dacht dat het hier (net als op IRC) gewoon een tag zonder eigenschappen was die je eigen username automatisch pakte
In dat geval, (waarschijnlijk heb je het dus zelf gedaan) negeer bovenstaande onzin over bugs enzo... want dat kan helemaal niet hier
quote:Op maandag 8 november 2010 00:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik had er niks aan veranderd zover ik weet.
Maar het zal wel.
Ja, lijkt me ook. Zal morgen wel even een BUG-topicje maken.quote:Op maandag 8 november 2010 01:13 schreef Semmm het volgende:
Topic gaat snel vol zois dit niet iets voor in het test topic?:)
Ik weet het... om de een of andere vreemde reden kloppen de afbeeldingen niet altijd met de producten. Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe dat nou precies zit.quote:Op maandag 8 november 2010 01:50 schreef mickeyD het volgende:
valt best mee hoor, was trouwens wel komisch, ik zocht iets, en kreeg op DX een paar uggs te zien, en na aanklikken kreeg ik een dual-shock controller pagina en waren de uggs nergens te zien.
ik zocht op totaal iets anders dan de controller en de laarzen.
Zoek op ebay gewoon op car cigarette light en daar zijn ze al.quote:Op maandag 8 november 2010 09:06 schreef karinaatje1 het volgende:
hey jongens, kan iemand me nog helpen om een lampje te vinden voor in de 12 volt aasluiting (cigarettenaansteker) in de auto?
ja, dat weet ik ff niet meer, ik probeerde zoveel mogelijk hits te krijgen van diverse sites, maar kreeg veel van dinodirectquote:Op maandag 8 november 2010 01:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik weet het... om de een of andere vreemde reden kloppen de afbeeldingen niet altijd met de producten. Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe dat nou precies zit.
.. waar zocht je dan trouwens op, dat je die controller vond?
Klopt, komt omdat DinoDirect nogal een... groot assortiment heeftquote:Op maandag 8 november 2010 11:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, dat weet ik ff niet meer, ik probeerde zoveel mogelijk hits te krijgen van diverse sites, maar kreeg veel van dinodirect
afgeketste automatische incasso?quote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef Sanchos het volgende:
mijn paypall saldo staat in de min ??? hoe komt dat, ik heb al heel veel dingen betaalt met paypall maar dit is mij nog nooit overkomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |