Zoiets als dit:quote:
ik zeg: buyincoins.comquote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoiets als dit:
http://mp4nation.net/cata(...)2afe163d198c0900b921
Of anders iets als dit:
Misschien wat duurdere gadgets maar wel de juistequote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoiets als dit:
Of anders iets als dit:
Wat waren zijn shops ook alweer?quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef monkeybrain het volgende:
Sinds zijn 2e shop is gesloten (ben de naam zelfs vergeten)hoor ik ook niemand meer iets over "kopen bij Jack". Daarvoor stond de gehele topic vol met zooi gekocht bij Jack.
Ja, dat is ook de reden dat ik voor zoiets bij MP4Nation kijk. Die hebben redelijk stevige Chinese producten. Netjes voorzien van omschrijving, foto's, review etc.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Misschien wat duurdere gadgets maar wel de juiste![]()
Ik vraag me nog steeds af wie die Raz precies is. Is dat nu een Britse Chinees of ??
Nee, het was toch iets van boksbeugel.com, stungun.org, peperspray.netquote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat waren zijn shops ook alweer?
Dealperfect, Popbuying, Zalmark, Lightake, ..
Typisch iemand die niet alle aspecten wist van het ondernemen en hoe het werkt in de Westerse wereld.quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, het was toch iets van boksbeugel.com, stungun.org, peperspray.net![]()
Inderdaad Popbuying, hilarisch hoe Jack dacht een Ninja te zijn voor Paypal. Op het openbare forum vertellen hoe je alle zooi via de mail moest bestellen zodat Paypal niks in de gaten heeftDe nieuwe website had toch al binnen enkele weken betalingsproblemen
En zijn klanten vertellen dat allerlei zooi legaal is (in Nederland) omdat het speelgoed isquote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Typisch iemand die niet alle aspecten wist van het ondernemen en hoe het werkt in de Westerse wereld.
Dear Customers,quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, het was toch iets van boksbeugel.com, stungun.org, peperspray.net![]()
Inderdaad Popbuying, hilarisch hoe Jack dacht een Ninja te zijn voor Paypal. Op zijn openbare forum vertellen hoe je alle zooi via de mail moest bestellen zodat Paypal niks in de gaten heeftDe nieuwe website had toch al binnen enkele weken betalingsproblemen
Ik ben d'r bij vanaf deel 1.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En zijn klanten vertellen dat allerlei zooi legaal is (in Nederland) omdat het speelgoed is
Goede shop.quote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben d'r bij vanaf deel 1.
* Goddelijker E-penis op tafel legt.
Ga nu m'n eerste bestelling bij BIC wagen, hoor veel goeds hier.
Hand decoration, protective spray for women, etc.quote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Het begon toen met mooie omschrijvingen voor zijn producten, zodat het niet op zou vallen bij Paypal.
Ik heb 'm ook op MSN gehad.quote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hand decoration, protective spray for women, etc.
Had Dion hem niet op MSN?
ik mis die ouwe dagenquote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook op MSN gehad.
Heb 'm zelfs nog tips gegeven voor producten die hij in z'n shop moest nemen, batterijen etc.
Heb ook nog een keer een gesprek met hem gehad over het levensonderhoud daar en hier.
Weet je nog toen hij grof geld wilde verdienen met google ads en alle dubieuze spullen even uit de winkel gingen omdat de webcrawler de website ging indexerenquote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Het begon toen met mooie omschrijvingen voor zijn producten, zodat het niet op zou vallen bij Paypal.
Special decoration for fingers, Special Clinging friend for Pretty Girlquote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hand decoration, protective spray for women, etc.
Had Dion hem niet op MSN?
dat verhaalquote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Special decoration for fingers, Special Clinging friend for Pretty Girl
De copter van Dion en de douane is ook legendarisch![]()
Dion heeft gesolli bij de Pliesie.quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Special decoration for fingers, Special Clinging friend for Pretty Girl
De copter van Dion en de douane is ook legendarisch![]()
Heb je straks bromsnor Dion aan de deur omdat je iets geks uit China hebt gekocht, moet niet gekker wordenquote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dion heeft gesolli bij de Pliesie.
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op zondag 7 november 2010 23:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je straks bromsnor Dion aan de deur omdat je iets geks uit China hebt gekocht, moet niet gekker worden
Te herkennen aan dat ene streepje op z'n schouder.quote:Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef monkeybrain het volgende:
Gaat ie straks gastjes inrekenen omdat ze op straat met een laser zitten te schijnen.
Verplicht op de woutenwagen van Dion schijnen met je laser, lijkt me duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |