kan ook gewoon een fout zijn, goede kans dat er straks iemand 1 teveel krijgt, fouten worden nou eenmaal gemaakt gewoon een berichtje en ze sturen een nieuwe.quote:Op zondag 7 november 2010 13:30 schreef UncleSam het volgende:
Bij BIC 27/10/2010 besteld kreeg het gisteren binnen. Iets waar ik vijf stuks van heb besteld.. krijg ik er maar vier. Echt doen ze dat expres ofzo om te hopen dat je er niets over gaat zeggen en hun het twee keer kunnen verkopen
Omdat het al de tweede keer is bij BIC, vorige maand ergens twee screenprotectors besteld.. en ja hoor maar een ontvangen. Ik een berichtje sturen krijg ik 5% coupon code.. ja die had ik alquote:Op zondag 7 november 2010 13:44 schreef joepie91 het volgende:
^ dat dus (waarom kan ik ineens niet meer quoten?)
Heb een keer 5 screenprotectors binnengehad van Lightake, terwijl het een koptelefoon had moeten zijn. Waarschijnlijk pakketje verwisseld. Even een mailtje gestuurd, en er werd gewoon een nieuwe opgestuurd zonder gedoe.
UncleSam, waarom gelijk het slechtste in de mens verwachten?
gewoon keihard claimen:Pquote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Alleen DX doet moeilijk als er iets niet goed is volgens mijDaar heb ik nooit een oplossing van gekregen iig.
ze zeiden dat ik maar moest afwachten, net zolang tot het te laat was voor paypalquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef mtchel112 het volgende:
volgende TT moet worden: waar BIC onze favoriet is
quote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef mtchel112 het volgende:
Je hebt wel erg pech joh.. ik heb bij BIC nog nooit problemen gehad en minimaal 20 orders gehadquote:Op zondag 7 november 2010 13:30 schreef UncleSam het volgende:
Bij BIC 27/10/2010 besteld kreeg het gisteren binnen. Iets waar ik vijf stuks van heb besteld.. krijg ik er maar vier. Echt doen ze dat expres ofzo om te hopen dat je er niets over gaat zeggen en hun het twee keer kunnen verkopen
ditquote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef mtchel112 het volgende:
gewoon een mailtje sturen, onderin het scherm kun je z'on message sturen.quote:Op zondag 7 november 2010 15:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Bij BIC hebben ze geen product request toch?
dat hoef je niet neequote:Op zondag 7 november 2010 15:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hoef hier zeker niet te vragen of die nagellak en bijbehorende dingen van BIC goed zijn?
Super nagellak, loodhoudend waardoor deze minimaal 1 jaar blijft zittenquote:Op zondag 7 november 2010 15:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hoef hier zeker niet te vragen of die nagellak en bijbehorende dingen van BIC goed zijn?
2x AAAquote:Op zondag 7 november 2010 18:03 schreef Loll het volgende:
weet iemand wat voor batterijen in de laser van valueoffer het was deze
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWNX:IT
of moet deze link in een spoiler?
Het ligt er natuurlijk ook aan hóe je je klacht indient. Ik zeg niet dat je een grof mailtje heb gestuurd, maar bij veel mensen die in het verleden problemen hebben gehad met de Chinese shops, was het eerste mailtje van hen uit al behoorlijk grof en beschuldigend. Als iemand gelijk gaat schelden, snap ik ook wel dat ze zoiets hebben van "we geven hem wel een kortingscode, dan zijn we van het gezeik af". Ik heb zelf eigenlijk niet anders dan positieve ervaringen, bij alle shops. Altijd als er iets mis was, gewoon goed opgelost.quote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Omdat het al de tweede keer is bij BIC, vorige maand ergens twee screenprotectors besteld.. en ja hoor maar een ontvangen. Ik een berichtje sturen krijg ik 5% coupon code.. ja die had ik al.
Mja, volgens mij zijn Engels-sprekende Customer Service-medewerkers behoorlijk aan de prijs in China, hoor. Een beetje hetzelfde als wanneer je Chinees-sprekende medewerkers nodig hebt voor je Nederlandse bedrijfje volgens mij.quote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef mickeyD het volgende:
DX stuurt altijd een bericht dat je "maar ff een bericht moet plaatsen op hun forum" omdat vast wel iemand een antwoord heeft op jouw "probleem"
ik heb meteen een dikke klacht gedaan op t forum, en een rete slechte review bij het artikel, en kreeg meteen nieuwe!
dus t kan wel, maar bestrijd ze met hun eigen wapens zegmaar.
(ging om accu's in een foon die het niet deden)
ze leunen bij DX gewoon een beetje teveel op dat forum, en de "klantvriendelijkheid" is er daardoor een beetje bij in geschoten..
als je ziet hoeveel klachten er per dag op dat forum geplaatst worden, dan snap je wel dat ze dat niet allemaal aankunnen mits je 40 man neerzet.
en dat is zelfs in china een beetje te duur denk ik.
nummer 66 - babi pangang?quote:Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef gers het volgende:
eindelijk weer eens geld voor chinese meuk![]()
iemand tips ?
quote:Op zondag 7 november 2010 19:13 schreef igi0n het volgende:
Net deze speaker gekocht
http://www.buyincoins.com(...)p3-product-2295.html kom ik erachter dat er geen oplader bij zit!
Iemand die weet waar ik een 5v power adapter goedkoop vind?
Tja...quote:5V DC Power.(NOT Included)
patatje jopie is lekkerderquote:
kan dat niet meer via jack of word ik gewoon een ouwezakquote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe bestellen jullie tegenwoordig iets van Taobao?
Wij zijn van de oude garde hier.quote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
kan dat niet meer via jack of word ik gewoon een ouwezak
Ik ben d'r bij vanaf deel 3quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wij zijn van de oude garde hier.
* Goddelijker was mstr.
oldbiesquote:
Ja, regelmatig.quote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
oldbies
hoe vaak deze reeks al gesloten is
Jouw gebruikersnaam doet zo niet vrouwelijk aan...quote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zag deel 1 van de eerste reeks bij de nieuwe topics staanToen begin 2008 eerste bestelling gemaakt bij DX en verder alleen af en toe gelurkt in deze reeksen, tot een aantal delen terug
Neuh maar ik krijg in ieder geval geen PM's meer van geile 40'ers die een breezer aanbiedenquote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jouw gebruikersnaam doet zo niet vrouwelijk aan...
of dat jack hier zijn spullen kwam spammen/slijtenquote:
Wat was je oude gebruikersnaam dan?quote:Op zondag 7 november 2010 21:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neuh maar ik krijg in ieder geval geen PM's meer van geile 40'ers die een breezer aanbieden
watte?quote:
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:14 schreef gers het volgende:
[..]
of dat jack hier zijn spullen kwam spammen/slijten
en hoe die dan probeerde paypal te misleidenquote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja
En dat de shop van Jack voor de zoveelste keer gesloten was door namaak, pepperspray etc.
Ja!quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef gers het volgende:
[..]
en hoe die dan probeerde paypal te misleiden
Herkenbaarquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn eerste bestelling was een cover voor m'n telefoon en van die color nutrient pearls, sindsdien zeg ik bij alles: Buh, dat kan veel goedkoper uit Hong Kong
idd ik kan bijna niks meer kopen in nederland omdat ik weet dat het in china/hong kong goedkoper isquote:
Hier net zo.quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef joepie91 het volgende:
Wow, de nostalgie
Verder, inderdaad jammer dat er weinig echte gadgets meer zijn.
EDIT: De eerste keer dat ik DealExtreme bezocht... als een kind in een snoepwinkel! Ik heb úúúren rond zitten bladeren in alle categorieen, steeds versteld staand van hoe goedkóóp alles kon zijn
Toen twee stylussen voor de DS besteld als testje, om te zien of dingen echt aankwamen... en vanaf toen was het raak
eBay.quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Loll het volgende:
[..]
ik ook weet iemand waar ik goedkoop alle smaken kool aid kan kopen?
ebayquote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Loll het volgende:
[..]
zoals?:pquote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
Weet je wat ook erg is? Dat ik tegenwoordig fulltime werk.
Dus dan koop je al snel duurdere gadgets.
neem dan een ipadquote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat ik er al een week over nadenk om een tablet of een multimedia-tablet te kopen.
maar ipad ziet er wel geil uitquote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind 500 euro gewoon teveel daarvoor.
wat is er met kool aid, zo lekker, wat mis ik?quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Loll het volgende:
[..]
maurice de hond: ik zeg, doen!quote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat ik er al een week over nadenk om een tablet of een multimedia-tablet te kopen.
Ik heb 2 pakketjes van eind 9e maand, die zijn niet te tracken met HKP.quote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef Loll het volgende:
Thnx iedereen. Idd. Veel van dat spul daar. Nu nog wachten op die stomme pakkjes. Staat er op 6 okt. Shipped niet dus die meuk is pas eergisteren het vliegtuig gegaan.
Zoiets als dit:quote:
ik zeg: buyincoins.comquote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoiets als dit:
http://mp4nation.net/cata(...)2afe163d198c0900b921
Of anders iets als dit:
Misschien wat duurdere gadgets maar wel de juistequote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoiets als dit:
Of anders iets als dit:
Wat waren zijn shops ook alweer?quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef monkeybrain het volgende:
Sinds zijn 2e shop is gesloten (ben de naam zelfs vergeten)hoor ik ook niemand meer iets over "kopen bij Jack". Daarvoor stond de gehele topic vol met zooi gekocht bij Jack.
Ja, dat is ook de reden dat ik voor zoiets bij MP4Nation kijk. Die hebben redelijk stevige Chinese producten. Netjes voorzien van omschrijving, foto's, review etc.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Misschien wat duurdere gadgets maar wel de juiste![]()
Ik vraag me nog steeds af wie die Raz precies is. Is dat nu een Britse Chinees of ??
Nee, het was toch iets van boksbeugel.com, stungun.org, peperspray.netquote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat waren zijn shops ook alweer?
Dealperfect, Popbuying, Zalmark, Lightake, ..
Typisch iemand die niet alle aspecten wist van het ondernemen en hoe het werkt in de Westerse wereld.quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, het was toch iets van boksbeugel.com, stungun.org, peperspray.net![]()
Inderdaad Popbuying, hilarisch hoe Jack dacht een Ninja te zijn voor Paypal. Op het openbare forum vertellen hoe je alle zooi via de mail moest bestellen zodat Paypal niks in de gaten heeftDe nieuwe website had toch al binnen enkele weken betalingsproblemen
En zijn klanten vertellen dat allerlei zooi legaal is (in Nederland) omdat het speelgoed isquote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Typisch iemand die niet alle aspecten wist van het ondernemen en hoe het werkt in de Westerse wereld.
Dear Customers,quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, het was toch iets van boksbeugel.com, stungun.org, peperspray.net![]()
Inderdaad Popbuying, hilarisch hoe Jack dacht een Ninja te zijn voor Paypal. Op zijn openbare forum vertellen hoe je alle zooi via de mail moest bestellen zodat Paypal niks in de gaten heeftDe nieuwe website had toch al binnen enkele weken betalingsproblemen
Ik ben d'r bij vanaf deel 1.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En zijn klanten vertellen dat allerlei zooi legaal is (in Nederland) omdat het speelgoed is
Goede shop.quote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben d'r bij vanaf deel 1.
* Goddelijker E-penis op tafel legt.
Ga nu m'n eerste bestelling bij BIC wagen, hoor veel goeds hier.
Hand decoration, protective spray for women, etc.quote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Het begon toen met mooie omschrijvingen voor zijn producten, zodat het niet op zou vallen bij Paypal.
Ik heb 'm ook op MSN gehad.quote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hand decoration, protective spray for women, etc.
Had Dion hem niet op MSN?
ik mis die ouwe dagenquote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook op MSN gehad.
Heb 'm zelfs nog tips gegeven voor producten die hij in z'n shop moest nemen, batterijen etc.
Heb ook nog een keer een gesprek met hem gehad over het levensonderhoud daar en hier.
Weet je nog toen hij grof geld wilde verdienen met google ads en alle dubieuze spullen even uit de winkel gingen omdat de webcrawler de website ging indexerenquote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Het begon toen met mooie omschrijvingen voor zijn producten, zodat het niet op zou vallen bij Paypal.
Special decoration for fingers, Special Clinging friend for Pretty Girlquote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hand decoration, protective spray for women, etc.
Had Dion hem niet op MSN?
dat verhaalquote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Special decoration for fingers, Special Clinging friend for Pretty Girl
De copter van Dion en de douane is ook legendarisch![]()
Dion heeft gesolli bij de Pliesie.quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Special decoration for fingers, Special Clinging friend for Pretty Girl
De copter van Dion en de douane is ook legendarisch![]()
Heb je straks bromsnor Dion aan de deur omdat je iets geks uit China hebt gekocht, moet niet gekker wordenquote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dion heeft gesolli bij de Pliesie.
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op zondag 7 november 2010 23:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je straks bromsnor Dion aan de deur omdat je iets geks uit China hebt gekocht, moet niet gekker worden
Te herkennen aan dat ene streepje op z'n schouder.quote:Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef monkeybrain het volgende:
Gaat ie straks gastjes inrekenen omdat ze op straat met een laser zitten te schijnen.
Verplicht op de woutenwagen van Dion schijnen met je laser, lijkt me duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |