Het ligt er natuurlijk ook aan hóe je je klacht indient. Ik zeg niet dat je een grof mailtje heb gestuurd, maar bij veel mensen die in het verleden problemen hebben gehad met de Chinese shops, was het eerste mailtje van hen uit al behoorlijk grof en beschuldigend. Als iemand gelijk gaat schelden, snap ik ook wel dat ze zoiets hebben van "we geven hem wel een kortingscode, dan zijn we van het gezeik af". Ik heb zelf eigenlijk niet anders dan positieve ervaringen, bij alle shops. Altijd als er iets mis was, gewoon goed opgelost.quote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Omdat het al de tweede keer is bij BIC, vorige maand ergens twee screenprotectors besteld.. en ja hoor maar een ontvangen. Ik een berichtje sturen krijg ik 5% coupon code.. ja die had ik al.
Mja, volgens mij zijn Engels-sprekende Customer Service-medewerkers behoorlijk aan de prijs in China, hoor. Een beetje hetzelfde als wanneer je Chinees-sprekende medewerkers nodig hebt voor je Nederlandse bedrijfje volgens mij.quote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef mickeyD het volgende:
DX stuurt altijd een bericht dat je "maar ff een bericht moet plaatsen op hun forum" omdat vast wel iemand een antwoord heeft op jouw "probleem"
ik heb meteen een dikke klacht gedaan op t forum, en een rete slechte review bij het artikel, en kreeg meteen nieuwe!
dus t kan wel, maar bestrijd ze met hun eigen wapens zegmaar.
(ging om accu's in een foon die het niet deden)
ze leunen bij DX gewoon een beetje teveel op dat forum, en de "klantvriendelijkheid" is er daardoor een beetje bij in geschoten..
als je ziet hoeveel klachten er per dag op dat forum geplaatst worden, dan snap je wel dat ze dat niet allemaal aankunnen mits je 40 man neerzet.
en dat is zelfs in china een beetje te duur denk ik.
nummer 66 - babi pangang?quote:Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef gers het volgende:
eindelijk weer eens geld voor chinese meuk![]()
iemand tips ?
quote:Op zondag 7 november 2010 19:13 schreef igi0n het volgende:
Net deze speaker gekocht
http://www.buyincoins.com(...)p3-product-2295.html kom ik erachter dat er geen oplader bij zit!
Iemand die weet waar ik een 5v power adapter goedkoop vind?
Tja...quote:5V DC Power.(NOT Included)
patatje jopie is lekkerderquote:
kan dat niet meer via jack of word ik gewoon een ouwezakquote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe bestellen jullie tegenwoordig iets van Taobao?
Wij zijn van de oude garde hier.quote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
kan dat niet meer via jack of word ik gewoon een ouwezak
Ik ben d'r bij vanaf deel 3quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wij zijn van de oude garde hier.
* Goddelijker was mstr.
oldbiesquote:
Ja, regelmatig.quote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
oldbies
hoe vaak deze reeks al gesloten is
Jouw gebruikersnaam doet zo niet vrouwelijk aan...quote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zag deel 1 van de eerste reeks bij de nieuwe topics staanToen begin 2008 eerste bestelling gemaakt bij DX en verder alleen af en toe gelurkt in deze reeksen, tot een aantal delen terug
Neuh maar ik krijg in ieder geval geen PM's meer van geile 40'ers die een breezer aanbiedenquote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jouw gebruikersnaam doet zo niet vrouwelijk aan...
of dat jack hier zijn spullen kwam spammen/slijtenquote:
Wat was je oude gebruikersnaam dan?quote:Op zondag 7 november 2010 21:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neuh maar ik krijg in ieder geval geen PM's meer van geile 40'ers die een breezer aanbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |