voor 63 euro een apparaatje waarmee je lekker op de bank mee kan msnen etc is het zeker niet verkeerdquote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Zo wordt het misschien toch nog interessant om te proberen..
kan ook gewoon een fout zijn, goede kans dat er straks iemand 1 teveel krijgt, fouten worden nou eenmaal gemaakt gewoon een berichtje en ze sturen een nieuwe.quote:Op zondag 7 november 2010 13:30 schreef UncleSam het volgende:
Bij BIC 27/10/2010 besteld kreeg het gisteren binnen. Iets waar ik vijf stuks van heb besteld.. krijg ik er maar vier. Echt doen ze dat expres ofzo om te hopen dat je er niets over gaat zeggen en hun het twee keer kunnen verkopen
Omdat het al de tweede keer is bij BIC, vorige maand ergens twee screenprotectors besteld.. en ja hoor maar een ontvangen. Ik een berichtje sturen krijg ik 5% coupon code.. ja die had ik alquote:Op zondag 7 november 2010 13:44 schreef joepie91 het volgende:
^ dat dus (waarom kan ik ineens niet meer quoten?)
Heb een keer 5 screenprotectors binnengehad van Lightake, terwijl het een koptelefoon had moeten zijn. Waarschijnlijk pakketje verwisseld. Even een mailtje gestuurd, en er werd gewoon een nieuwe opgestuurd zonder gedoe.
UncleSam, waarom gelijk het slechtste in de mens verwachten?
gewoon keihard claimen:Pquote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Alleen DX doet moeilijk als er iets niet goed is volgens mijDaar heb ik nooit een oplossing van gekregen iig.
ze zeiden dat ik maar moest afwachten, net zolang tot het te laat was voor paypalquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef mtchel112 het volgende:
volgende TT moet worden: waar BIC onze favoriet is
Je hebt wel erg pech joh.. ik heb bij BIC nog nooit problemen gehad en minimaal 20 orders gehadquote:Op zondag 7 november 2010 13:30 schreef UncleSam het volgende:
Bij BIC 27/10/2010 besteld kreeg het gisteren binnen. Iets waar ik vijf stuks van heb besteld.. krijg ik er maar vier. Echt doen ze dat expres ofzo om te hopen dat je er niets over gaat zeggen en hun het twee keer kunnen verkopen
ditquote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef mtchel112 het volgende:
volgende TT moet worden: waar BIC onze favoriet is
gewoon een mailtje sturen, onderin het scherm kun je z'on message sturen.quote:Op zondag 7 november 2010 15:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Bij BIC hebben ze geen product request toch?
dat hoef je niet neequote:Op zondag 7 november 2010 15:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hoef hier zeker niet te vragen of die nagellak en bijbehorende dingen van BIC goed zijn?
Super nagellak, loodhoudend waardoor deze minimaal 1 jaar blijft zittenquote:Op zondag 7 november 2010 15:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hoef hier zeker niet te vragen of die nagellak en bijbehorende dingen van BIC goed zijn?
2x AAAquote:Op zondag 7 november 2010 18:03 schreef Loll het volgende:
weet iemand wat voor batterijen in de laser van valueoffer het was deze
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWNX:IT
of moet deze link in een spoiler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |