quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ik vind het een mooiequote:
Ja, dit is ook pas het vierde topic ofoz waarin ik mee postquote:Op zondag 7 november 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind het een mooie![]()
je eerste ook, of niet?
quote:
kijk eens danquote:Op zondag 7 november 2010 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik zag bij mijn laatste post een slotje en geen post daarna.
het houd de kleine kinderen wegquote:
ik post door slotjesquote:
Ja ik zie het nu. Maar wel post 301quote:
voor de tweede keer achter elkaarquote:
en de laatste jaquote:
ben je mal, maakt toch niets uitquote:Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu. Maar wel post 301
Sorry dan dat ik het topic geopend heb, wanneer dat niet de bedoeling was.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor de tweede keer achter elkaar
Jaaaquote:
niks van aantrekkenquote:Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zo erg is dat toch nietquote:Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
die slaapt nu hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Okee en in de OP staat wie post 300 heeft opent de nieuwe niet wie de lapo heeftquote:
Ik heb altijd post 301 als laatstequote:Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee en in de OP staat wie post 300 heeft opent de nieuwe niet wie de lapo heeft
Whehehe.quote:Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef Bos81 het volgende:
Okee en in de OP staat wie post 300 heeft opent de nieuwe niet wie de lapo heeft
quote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die slaapt nu hoorHOe oud is je kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op telt niet als post, officiëelquote:
volgens de postcounter had ik post 300quote:
Ja echt?quote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens de postcounter had ik post 300
Weet ik, maar mijn fok doet dat welquote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op telt niet als post, officiëel
Volgens mijn postcounter had jij 302quote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens de postcounter had ik post 300
Dat joch is echt baasquote:
Ahquote:
ligt aan de telling, bij mijn post voor de jouwe staat #300 de jouwe #301quote:
Schat, jij had de eigenlijke officiële op slot ga-post, dan mag jij de nieuwe maken..klaar!quote:
ben ik wel van plan, het bevalt me hier wel.quote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat joch is echt baasje moet het hier voor de gein eens een tijdje volgen, geweldig
die daarvoor heh goochemerdquote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Volgens mijn postcounter had jij 302
Okee.quote:Op zondag 7 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, jij had de eigenlijke officiële op slot ga-post, dan mag jij de nieuwe maken..klaar!
quote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat joch is echt baasje moet het hier voor de gein eens een tijdje volgen, geweldig
Och, ze zijn zo leukquote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Ah![]()
Mijn broer heeft een zoon van bijna 1. Ook schattig om te zien altijd.
Eigenlijk te weinig. Mijn broer woont in Tilburg ik woon in Eindhoven en heb geen auto. Dus ben afhankelijk van mijn vader (of het OV, maar daar ben ik in een onbekende stad geen fan van)quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Och, ze zijn zo leuk![]()
Zie je hem vaak?
Doet me denken aan mijn stiefbroertje van (nu) 5 die ik ook al kende toen die 3 was. Wat was dat toch een geweldig kind. Hij blijft leuk, een echt baasjequote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
vandaag zei hij: mama, kammeleleon zoeken?
kmameleleohon, ben je nou?
Ja, dan is het lastig inderdaad...en bij jou komen is ook niet echt een optie dus?quote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk te weinig. Mijn broer woont in Tilburg ik woon in Eindhoven en heb geen auto. Dus ben afhankelijk van mijn vader (of het OV, maar daar ben ik in een onbekende stad geen fan van)
Kindertjesquote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef dirkjo het volgende:
Doet me denken aan mijn stiefbroertje van (nu) 5 die ik ook al kende toen die 3 was. Wat was dat toch een geweldig kind. Hij blijft leuk, een echt baasje
Waar ik nu woon wel, maar waar ik 2 maanden terug woonde niet. Misschien binnenkort een keer. HIj moet doordeweeks natuurlijk werken en zijn vrouw blijft liever thuis heb ik het idee.quote:Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het lastig inderdaad...en bij jou komen is ook niet echt een optie dus?
Hij was gisteren mee naar bottrop. Hoe die kleine de piste af gaat op zijn ski'tjes, geweldigquote:
Ja, dan is het ook weer anders natuurlijk, zonder je broer erbij.quote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Waar ik nu woon wel, maar waar ik 2 maanden terug woonde niet. Misschien binnenkort een keer. HIj moet doordeweeks natuurlijk werken en zijn vrouw blijft liever thuis heb ik het idee.
Echt een koning iddquote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
vandaag zei hij: mama, kammeleleon zoeken?
kmameleleohon, ben je nou?
Kan je eindelijk eens oplettenquote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Echt een koning idd
Maar ik ga maar eens slapen, moet morgen vroeg op, weekend is helaas weer voorbij
Balen dat het wachtwoord van het netwerk op school is veranderd, kan ik niet meer tijdens de lessen fokken
Doeidoei suikertjes van me
En slaap lekker iedereen voor straks
Ja ik denk ook wel dat ik hem vaker ga zien naar mate hij ouder wordt.quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook weer anders natuurlijk, zonder je broer erbij.
Lastig. Maar hoe ouder ze worden, hoe makkelijker meenemen, vind ik
Haha, wat tof!quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef dirkjo het volgende:
Hij was gisteren mee naar bottrop. Hoe die kleine de piste af gaat op zijn ski'tjes, geweldig![]()
(was pas zijn 2e keer op de latten, hij gaat al harden dan m'n moeder)
En dan zie je hem vallen, krijgt die sneeuw over zich heen en dan vertelt die zo mooi:
Ik deed vallen, en en toen WHOEEEEEESSSSSSH ging zo all sneeuw over mijn heen![]()
Slaap lekker en veel plezier op schoolquote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Echt een koning idd
Maar ik ga maar eens slapen, moet morgen vroeg op, weekend is helaas weer voorbij
Balen dat het wachtwoord van het netwerk op school is veranderd, kan ik niet meer tijdens de lessen fokken
Doeidoei suikertjes van me
En slaap lekker iedereen voor straks
Hij is best een beetje een slimmerikje jaquote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar ST ik heb wel het idee dat die van jou best een pienter gastje is, toch?
En ze worden alleen maar leukerquote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Ja ik denk ook wel dat ik hem vaker ga zien naar mate hij ouder wordt.
Ontzettendquote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, wat tof!![]()
Jullie hebben een leuke dag gehad dus?
@dirkjo, ik weet het, jullie hoeven het me niet iedere dAg in te wrijvenquote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker en veel plezier op school![]()
sowsieso hoe bijdehand kinderen tegenwoordig zijnquote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is best een beetje een slimmerikje ja
Haha, echt niet?quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
@dirkjo, ik weet het, jullie hoeven het me niet iedere dAg in te wrijven
@ST., ik zal m'n best doen
Zo zoquote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
Zegt Thijs: mama, Thijs even buiten auto rijden? (op zijn loopauto)
Zeg ik: nee, die is helemaal nat!
Mompelt hij:mama vragen droogmaken.
Mamaaa? Auto droogmaken?
Ik: nee, we gaan zo wel even fietsen, dat is toch ook leuk?
Hij: Absoluut!
Tof kindquote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
Zegt Thijs: mama, Thijs even buiten auto rijden? (op zijn loopauto)
Zeg ik: nee, die is helemaal nat!
Mompelt hij:mama vragen droogmaken.
Mamaaa? Auto droogmaken?
Ik: nee, we gaan zo wel even fietsen, dat is toch ook leuk?
Hij: Absoluut!
Ja, al doet hij ook dingen als 'tuulluk' en 'neuh'quote:
Draaf ik weer door?quote:
nee dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Draaf ik weer door?
Ik ga zo snel teveel vertellen als iemand mijn zoon weer eens geniaal of pienter noemt
nee, maar iemand mag wel even op mijn rem trappen als het te erg wordt hoorquote:
ik trap liever niet op je *wink wink*quote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar iemand mag wel even op mijn rem trappen als het te erg wordt hoor
Nee gewoon doorgaanquote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Draaf ik weer door?
Ik ga zo snel teveel vertellen als iemand mijn zoon weer eens geniaal of pienter noemt
Zohee, dat is wel lekker lang ja!quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef dirkjo het volgende:
Ontzettend
Is allemaal wel lekker geregeld daar, onbeperkt eten en drinken de hele dag. En lekker snowboarden/skieën tot 2300.
Die kleine was er vandaag nog steeds moe van
00.30. Hij was het eerste kwartier richting huis nog wakker, maar het andere uurtjes heeft die (netzoals m'n zus en broertje) geslapen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zohee, dat is wel lekker lang ja!
En ik snap dat hij er moe van was, haha, hoe laat waren jullie thuis?
Vandaag waren we bij de geitjes, die vindt hij eigenlijk een beetje eng van dichtbij. Maar hij wilde zichzelf moed inpraten..quote:
ik heb hem bozeaap genoemd in msnquote:
Is gewoon vet nieuwsgierig. En als mama denkt dat hij het eng vindt haalt mama hem weg bij geitjequote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag waren we bij de geitjes, die vindt hij eigenlijk een beetje eng van dichtbij. Maar hij wilde zichzelf moed inpraten..
De monoloog:
Mama, kijk, geitjes!
Doen die? Beeeeeeeeh!
Niet beetje eng hoor, nee hoor.
Geitje aaien, geitje lief, hoi geitje!
*geitje snuffelt aan zijn hand*
Hihihihi, doettie nou, ruiken!
Neenee, niet beetje eng! LIEF!
Jaaa, geweldig he, dat ze die energie ook gewoon hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef dirkjo het volgende:
00.30. Hij was het eerste kwartier richting huis nog wakker, maar het andere uurtjes heeft die (netzoals m'n zus en broertje) geslapen.
Ach als je hem zag gaan, nergens bang voor en hij wou maar door en door gaan. Elke keer als we beneden waren wou die weer naar boven
quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag waren we bij de geitjes, die vindt hij eigenlijk een beetje eng van dichtbij. Maar hij wilde zichzelf moed inpraten..
De monoloog:
Mama, kijk, geitjes!
Doen die? Beeeeeeeeh!
Niet beetje eng hoor, nee hoor.
Geitje aaien, geitje lief, hoi geitje!
*geitje snuffelt aan zijn hand*
Hihihihi, doettie nou, ruiken!
Neenee, niet beetje eng! LIEF!
Blijft me ook verbazen inderdaad. Op het ene moment zit je te eten en valt die bijna in slaap en op het andere moment sta je op de piste en racet die je voorbijquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, geweldig he, dat ze die energie ook gewoon hebben
Mama stond gewoon drie meter verderop te grinniken van de pretquote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is gewoon vet nieuwsgierig. En als mama denkt dat hij het eng vindt haalt mama hem weg bij geitje![]()
Kinderen hebben dat feilloos door
quote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
Jajaaaa, ik hou al op!
Fles, als je nog meer wilt horen dan doen we dat wel op msn![]()
Waar zijn die andere moeders als je ze nodig hebt
Jajaaaa, ik hou al op!
Jajaaaa, ik hou al op!
in bed, voorbereiden op weer een nieuwe dag vol avonturen als super mama voor hun altijd ondernemende deugnieten van kinderenquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
Jajaaaa, ik hou al op!
niet bij plaatjes, bij web, dan staat er bij de results een ksc topic van suikertjequote:
Ja, zie, daarom heb ik dus een trein voor jou de sinterklaasmeet gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ja echt hehquote:
Ooooowquote:Op zondag 7 november 2010 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet bij plaatjes, bij web, dan staat er bij de results een ksc topic van suikertje
Dat komt omdat het hier nogal eens voorkomt dat crew door het slotje vliegtquote:Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik doe het nu al 2x op rijquote:Op zondag 7 november 2010 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hier nogal eens voorkomt dat crew door het slotje vliegt.
dat plaatjequote:Op zondag 7 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe het nu al 2x op rij
[ afbeelding ]
goed topic, mooie TT en vet goed leidje in de OPquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed topic, mooie TT en vet goed leidje in de OP
iddquote:Op zondag 7 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe het nu al 2x op rij
[ afbeelding ]
hee niet haten op mijn aapjesquote:
en nu doen de gewone users het ook alquote:Op zondag 7 november 2010 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hier nogal eens voorkomt dat crew door het slotje vliegt.
Ik vind ze juist vetquote:Op zondag 7 november 2010 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee niet haten op mijn aapjes
[ afbeelding ]
dirkquote:
nou...gewooooonquote:Op zondag 7 november 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nu doen de gewone users het ook al
quote:
Ik dacht al, jij ging toch je mama entertainen en slapen?quote:
Kom je erbij liggen?quote:Op zondag 7 november 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij ging toch je mama entertainen en slapen?
Jij bent wel heel brutaal he?quote:
trusten bosquote:
quote:
Hoezo? Treintjes kijken met Ome Fles. Zat kinders die dat nog best leuk vindenquote:Op zondag 7 november 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
pff en dat terwijl ik nou niet bepaald een kindertjesfiguur ben
Nou moe.quote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent wel heel brutaal he?
Oh, lief..dus je vraagt dat omdat ik dan ook lekker kan slapen en dat is heel goed voor me?quote:
Dat is de officiële lezing, waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, lief..dus je vraagt dat omdat ik dan ook lekker kan slapen en dat is heel goed voor me?
Eigenlijk, zij ook, dus dat komt goed uit danquote:Op zondag 7 november 2010 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is de officiële lezing, waarschijnlijk.
Eigenlijk wil hij gewoon de hele nacht keihard seksen.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:56 schreef MPG het volgende:
Dat is de officiële lezing, waarschijnlijk.
Eigenlijk wil hij gewoon de hele nacht keihard seksen.
Ik altijd, je weet tochquote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk, zij ook, dus dat komt goed uit dan
Jij viel erna toch zo goed in slaap?quote:Op zondag 7 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, lief..dus je vraagt dat omdat ik dan ook lekker kan slapen en dat is heel goed voor me?
Oh, ja, anders onthou je dat evenquote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
Jij viel erna toch zo goed in slaap?
quote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij viel erna toch zo goed in slaap?
whehehequote:
Ik onthou alles wat me interesseertquote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, anders onthou je dat even
quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, anders onthou je dat even
ik ookquote:Op zondag 7 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik onthou alles wat me interesseert
quote:
Nou, deze is niet zoquote:
ne sont pas partis
quote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, deze is niet zo![]()
pas op met klikken! hij is echt eng
die is echt lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
doet me denken aan de gremlings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een geweldige film is dat trouwens![]()
![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 186 suikertaartje
02. 178 Marijkezwolle
03. 163 PeZu
04. 129 pgrferrari
05. 082 Dr_Flash
06. 080 TheFamousMan
07. 077 Trevland
08. 075 goldfinger1963
09. 062 Bos81
10. 046 Panda72
11. 044 MPG
12. 040 dirkjo
13. 028 Giertje
14. 025 Symphonic
15. 025 Enfermera
16. 023 Barretje80
17. 013 marcb1974
18. 009 DeZwabber
19. 007 OA
20. 004 Ferb
Reeks-statistieken!
[..]
kom je mee buiten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Bright light, bright light!quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef dirkjo het volgende:
doet me denken aan de gremlings.
Wat een geweldige film is dat trouwens![]()
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
GMTAquote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bright light, bright light!
quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom je mee buiten spelen
[ afbeelding ]
kom loop je mee?quote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pffffffffffffffffffffffffff.quote:
maar ik wil spelenquote:Op maandag 8 november 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffff.
klaar nou met die apen!
Kom maar.quote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga toch maar even bij iemand in bed kruipen
kindjes die vragen.....quote:
mijn bed is al volquote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
krijgen hun zinquote:
worden overgeslagenquote:
trusten STquote:
mja tegenwoordigs niet, dat is makkelijkerquote:
trusten autoquote:
Er is nog plek, dus kom maarquote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
slaap ze dirkquote:Op maandag 8 november 2010 00:16 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, morgen vroeg eruit.
Trusten lui
trusten MPGquote:
quote:Top 100 van zondag 7 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 209 Marijkezwolle
12. 201 PeZu
13. 191 pgrferrari
14. 186 suikertaartje
16. 177 goldfinger1963
17. 173 Symphonic
35. 130 Dr_Flash
49. 111 Pheno
66. 095 TheFamousMan
83. 079 Trevland
nog niet poetslichten gaan pas om 1 uur aanquote:Op maandag 8 november 2010 00:23 schreef PeZu het volgende:
totale leegloop![]()
deed je de lichten aan GF?
ja die bedoelde ikquote:Op maandag 8 november 2010 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet poetslichten gaan pas om 1 uur aan
die zijn nog uitquote:
spam sletten hierquote:Op maandag 8 november 2010 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
DaMart heeft al 16 topics hier niet meer gepost
zijn laatste topic is op 4 november geweestquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaa![]()
mijn fok ziet er anders uit
Goedemorgen pandaquote:Op maandag 8 november 2010 07:49 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht weer heel vreemd gedroomd. Ik droomde dat er een japanse lilliputter voor de deur van mijn slaapkamer stond en binnen kwam zonder te kloppen. Ik was boos op die lilliputter en zei tegen hem dat hij nooit meer mijn kamer binnen moest komen zonder te kloppen. Daarop begon de lilliputter te huilen.
Opeens wist ik dat de lilliputter onze ex huismeester was van kantoor want ik zei in mijn droom tegen hem goh (zijn naam) sorry dat ik zo boos op je was dat was echt niet mijn bedoeling. Maar hij hoorde mij niet omdat hij met gebogen hoofd door Haarlem liep te sjokken.
Opeens was de lilliputter veranderd in Conny Mus die verslag ging toen op de gazastrook en even later keek ik naar het nieuws en moest ik daar horen dat Conny Mus aan zelfdoding had gedaan op de gazastrook.
Ja echt he deze droom was nog vager dan andersquote:Op maandag 8 november 2010 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen pandaJij hebt echt wazig gedroomd
Jij werkte toch op offshore olie-platforms toch?quote:Op maandag 8 november 2010 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
ik pak zo de heli naar een ander platform.. dus ook ik zal niet de hele dag kunnen spammen ( niet dat ik dat al veel deed)
en.. wat is er uiteindelijk met die kilo's gebeurt??
quote:Op maandag 8 november 2010 08:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij werkte toch op offshore olie-platforms toch?
Gaaf! Wat doe je daar dan? In mijn perceptie is het meer een mannenwereld en zijn ze daar constant aan het sleutelen en onderhouden. Of ben ik nu een seksist die totaal niet weet hoe het eraan toe gaat?quote:
dan doe je zaken met maleduckquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 07:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
[..]
dan hack je toch even iets?
![]()
Goeiemorgen mannelijke eend.quote:
ik heb ze nooit ontvangenquote:Op maandag 8 november 2010 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
ik pak zo de heli naar een ander platform.. dus ook ik zal niet de hele dag kunnen spammen ( niet dat ik dat al veel deed)
en.. wat is er uiteindelijk met die kilo's gebeurt??
quote:Op maandag 8 november 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan doe je zaken met maleduck![]()
binnen komers
Dat is wel hip. Wat is jouw aandeel dan in het bouwen van die platforms?quote:Op maandag 8 november 2010 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wok
Nee, zij repareert of update oude versies van wat wij nieuw bouwen
leveren jullie dan geen onderdelen?quote:Op maandag 8 november 2010 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wok
Nee, zij repareert of update oude versies van wat wij nieuw bouwen
Ik ben verantwoordelijk voor de planning...quote:Op maandag 8 november 2010 08:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel hip. Wat is jouw aandeel dan in het bouwen van die platforms?
Nope, alleen complete nieuwbouwquote:Op maandag 8 november 2010 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leveren jullie dan geen onderdelen?
mega updatequote:Op maandag 8 november 2010 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor de planning...
[..]
Nope, alleen complete nieuwbouw
quote:
hangt ervan af waar nog budget is in welk potje.quote:
Ja, maar die bazen komen niet bij ons... wij maken alleen nieuwes... of compression modules die tegen een bestaand platform worden aangehangen... dus misschien wel een beetjequote:Op maandag 8 november 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hangt ervan af waar nog budget is in welk potje.
Baas, we moeten een nieuw platform hebben.
Nieuw platform![]()
echt niet.
Baas, we moeten ons oude platform updaten want het voldoet niet meer en bla bla bla
kost weer een bom duiten maar doe maar
kledinglabel.......quote:Op maandag 8 november 2010 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
We moeten voor school een kledinglabel verzinnen.
Met een soort icoontje/logo.
Iemand een idee?
zip, rar, arcquote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar die bazen komen niet bij ons... wij maken alleen nieuwes... of compression modules die tegen een bestaand platform worden aangehangen... dus misschien wel een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Geen label, maar een soort van leuk logo wat op een t-shirt mag komen.quote:Op maandag 8 november 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kledinglabel.......
nog eisen aan dat label? groen, milieu vriendelijk, haute couture o.i.d?
quote:Op maandag 8 november 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zip, rar, arc
Denk jij inmiddels ook al binair of in een of andere programmeertaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh ik ga vergaderen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Je tweede ontbijt?quote:Op maandag 8 november 2010 09:55 schreef Trevland het volgende:
Morge MPG
Jij bent laat, ik heb mijn 2de ondbijt al weer op
Hee, lekker geslapen?quote:
Jawoor jij ook naast me?quote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, lekker geslapen?![]()
Dankjewel voor je knuffel
wokkeltjequote:
Ik sliep tot 09:22quote:Op maandag 8 november 2010 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
Jawoor jij ook naast me?
Graag gedaan.
ja, want rataplanquote:Op maandag 8 november 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
ik had ongeveer dezelfde reactie op Rataplan als jij
ja, handig ook die knop voor flickr fotosquote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen!
Wel wennen zeg, die nieuwe lay-out
quote:Op maandag 8 november 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, want rataplan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwam er iets later uit, maar was ook nog om 4.30 nog klaarwakkerquote:
Ja!quote:Op maandag 8 november 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
ja, want rataplan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, mag ik jou?quote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen!
Wel wennen zeg, die nieuwe lay-out
Dat is niet goed...hoe kwam dat?quote:Op maandag 8 november 2010 10:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik kwam er iets later uit, maar was ook nog om 4.30 nog klaarwakker
Leef je uit, ik heb m'n ochtendbakkie al gehad inmiddelsquote:
Dat geloof ik meteen, met jouw UI en je gesnoetepetoetquote:
Heb ik gewoon wat vaker last van, waarschijnlijk overdag te veel. te lang op bed gelegen. Waardoor ik snachts de slaap niet kan pakken. Soms ga ik overdag gewoon 4 uur op bed liggen, omdat ik me tot niks kan zetten. Ja en dan slaap je snachts niet.quote:Op maandag 8 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet goed...hoe kwam dat?
Ja, dan is het inderdaad lastig, je hele ritme overhoop enzo...quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik gewoon wat vaker last van, waarschijnlijk overdag te veel. te lang op bed gelegen. Waardoor ik snachts de slaap niet kan pakken. Soms ga ik overdag gewoon 4 uur op bed liggen, omdat ik me tot niks kan zetten. Ja en dan slaap je snachts niet.
Hey!quote:
Goedemorgen meisjequote:
Ik ben niet echt nieuw hoorquote:Op maandag 8 november 2010 10:49 schreef Enfermera het volgende:
Hey!Jou heb ik nog niet zo vaak gezien hier
Have funquote:Op maandag 8 november 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even een enorme toren bouwen van blokjes
Haha, waarom?quote:Op maandag 8 november 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even een enorme toren bouwen van blokjes
Iets met een kind van 2 neem ik aanquote:Op maandag 8 november 2010 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, waarom?
Wel flink metselen he?
Dat is bouwen... en heel hard omgooien en dat is gieren natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets met een kind van 2 neem ik aan
Damnquote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef Symphonic het volgende:
Die jonge vrouw die vrijdag vermoord is in IJmuiden zat vorig jaar hier nog op school
jeetjequote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef Symphonic het volgende:
Die jonge vrouw die vrijdag vermoord is in IJmuiden zat vorig jaar hier nog op school
quote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef Symphonic het volgende:
Ja. Tweede ontbijt. Ik zit er nu aanquote:
Preciesquote:Op maandag 8 november 2010 10:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets met een kind van 2 neem ik aan
Hoi LLquote:
quote:
Hey meis!quote:Op maandag 8 november 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen meisje![]()
![]()
Voel je je al wat beter?
Oh oke, dan zal ik wel nieuw zijnquote:
Ja, nouja, das koffie met boterhammen en wafels enzo, Ergens tussen eerste ontbijt en lunch inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |